Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Greyhawk - The Temple of Elemental Evil

97 levél
Válasz 03.11.18. 18:30 #101
Ben
Hehe nekem pont a harcos a kedvencem, a "jó" harcos, először gondolkodtam hogy ha már jó beállítotságú akkor mért ne paladin, de aztán belegondoltam és végül addig jutottam el hogy a paladinok túl összetettek, túl sok ability scoretól függenek és nekem jobb a harcos.
4133 levél
Válasz 03.11.18. 17:00 #100
gothmog
Mindegyik jó, játékstílustól, érdeklődési körtől függ, hogy ki melyik kasztot részesíti előnyben/melyiket szereti. Nekem a paladin a kedvencem (minden játékban), de ha arra gondolsz, hogy melyik a legtáposabb, akkor egy okosan megalkotott harcosra tenném le a voksom (legalábbis ha a 10-es szintkorlátot vesszük). A D&D harmadik, illetve három és "feledik" kiadásában nagyon erősek lettek a harcosok a nagyon sok extra feat-lehetőség miatt. Hihetetlen gyilkológépeket lehet alkotni belőlük, már ha valakinek ez a szíve vágya.
Endure. In enduring, grow strong.
97 levél
Válasz 03.11.18. 16:41 #99
Ben
Kössz az infot!
Lassan nekem is sikerült rájönnöm, hogy igen sok side-quest van a játékban és helyszínből is van még egy kettő amit nem találtam meg.
Egyebként szerintetek melyik a legjobb class?
4133 levél
Válasz 03.11.17. 16:51 #98
gothmog
Én per pillanat a 30. játékóránál járok, szerintem úgy a kétharmadával lehetek meg. Hozzátenném, hogy a Templomban, ahol a játékidő több, mint felét fogod eltölteni, rengeteg küldetéssel találkozhatsz (bizony, nem csak gyakásból áll az egész), de mivel én paladin-stílusban játszom, nem álltam szóba egyetlen gonosz pappal sem, illetve szóba álltam velük, csak éppen vérrontás lett a dolog vége. Vagyis nem csináltam meg a templomi küldetéseket (poénokat nem lövök le). Ha valaki nekiáll ezeknek, akkor még hosszabb lesz a játék.

Konklúzió: a játékidőt 40-50 órára becsülöm, de ha valaki megcsinálja a Templomi küldiket is sorban, akkor olyan 60 óra körül lehet. (Viszont állítólag 8-10 óra alatt is végig lehet rohanni az egészen.)

Ja és érdemes egy gyökeresen más jellemű partival is végigvinni még egyszer. Állítólag teljesen más küldetések, megoldások stb. várják az embert.

Végül egy jótanács. Senkinek eszébe se jusson segítőket felfogadni! Iszonyú bugos ez a rész (elvesznek az orrod elől minden jó cuccot, amit sehogyan sem tudsz megszerezni tőlük, talán csak lopással, bár ezt nem próbáltam), csúnya Troika, csúnya Atari! Ezt azért illet volna kijavítani!
Endure. In enduring, grow strong.
97 levél
Válasz 03.11.14. 21:31 #97
Ben
Hello!
Én tegnap előtt szereztem meg a játékot. Azt szeretném kérdezni milyen hosszú kb? Én úgy hallottam, hogy nagyon rövid. Egyébként szerintem bármely rpgnél jobb. Talán a Bg sorozat veheti fel vele a versenyt. Főleg a grafika tetszik és a harc is jó.
4133 levél
Válasz 03.11.14. 11:13 #96
gothmog
További hírek Hommletből

A falvacskában elvégezhető küldetések nagy részét (legalábbis azokat, melyekhez nem kell elhagyni Hommletet) megcsináltam már (kb. 8 óra játékidőn vagyok túl).
A játék nagyon király, abszolút pozitív az eddigi véleményem, de most mégis néhány negatívumot emelnék ki, mintegy figyelmeztető gyanánt.

Egy térképre csak maximum 20 darab bejegyzést tehetünk. Ez gáz, mert nagyon sok ház van Hommletben pl., melyekben csupa nevesített emberke él. Sokuk árul is különféle dolgokat, másokhoz küldetések kötődnek stb.

A városban kapható küldetések jó része hozza a Baldurs sorozatnál megszokott színvonalat, de van egy kettő olyan is, amely eléggé kiakasztott a menj A-hoz, ő küld B-hez ..... X-nél megoldódnak a dolgok (és mehetsz vissza A-ig ugyanazon az úton-módon mire befejezed a küldetést) jellegével.

A blöff és a diplomácia bugos. Szerencsére nem nagy a probléma, csak a logbook ego rovatában a diplomáciát használó karakteredet úgy veszi mintha blöffölt volna és vica verza.
Ide tartozva leírnám, hogy a párbeszédek során akkor alkalmazhatsz diplomáciát, megfélemlítést, blöfföt, információgyűjtést vagy megérzést, ha az adott skilled eléri az adott párbeszédben, a skill használatához szükséges szintet.
Ha valamelyik válaszlehetőség a fenti skillek egyikéhez kötődik, akkor azt egy kis ikon is jelzi a párbeszédben. A diplomáciát elméletileg egy zöld (gyakorlatilag sárga, mert összecserélték a blöffel, mint azt már írtam), a Blöfföt elméletileg egy sárga (gyakorlatilag zöld), a megérzést egy sárga (benne egy szem), a megfélemlítést egy piros, az információgyűjtést egy kék pötty jelöli. Mindegyikben van valami ábra is, de csak a megérzés (Sense Motive) sárga pöttyében lévő szemet sikerült felismernem.

Végül néhány egyébb, már nem negatív dolog.

Harcolni idáig (a nyitó vignettát leszámítva) csak egy nyamvadt goblinnal kellett, de az jó volt. Hihetetlen részletesen megnézhetünk mindent (alaptámadás, ilyen-olyan módosító, hogyan-mikből áll össze az ellenfél AC-je stb.), baromi jó és átlatható.

A városban nagyon sok NPC-t felfogadhatunk, idegeneket és városiakat egyaránt. A paladinom egy farmer lányát vette feleségül (halál komoly), aki be is állt rögtön a csapatba (druida a kasztja),sőt az apjától egy varázskardot is kaptam, hozományul. Ez volt amúgy az a baromi hosszú és unalmas küldetés, de megérte.

Ja és már "koldus csináló" reputation-öm is van, az egyik quest megoldása után. Hiába no, a törvényes paladinom egyszerűen nem tehetett mást, mint törvény elé állította a tolvajt, bár kérte, hogy bánjanak vele kegyesen mert nem gonoszságból, hanem szükségből cselekedett. Ennek ellenére már koldusként találkoztam az illetővel másnap a helyi fogadó előtt. Kicsit sajnáltam, így adtam neki 100 aranyat, de sajna a beggar maker reputation megmaradt (amúgy ez színtiszta Fallout 1-2 nem).
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.11.12. 10:55 #95
gothmog
Tegnap nekikezdtem a játéknak az előző irkálmányomban megadott csapattal. Most csak néhány dolgot írnék le.

1. A patch

A javításban főként quest- és varázslat bugok kerültek kijavításra, legalábbis a leírás szerint.
A játék megjelenésekor sokan panaszkodtak, hogy a belső terek nagyon sötétek, alig látni valamit. Nos, most már van egy fényerő-állítgató csúszka, úgyhogy ez már nem lehet gond.
Viszont az egér érezékenysége nem állítható továbbra sem. Nálam nincs egérprobléma, de akinél volt, azoknál ez továbbra is meg fog maradni.

2. Karakteralkotás

Nekem egy órát vett igénybe az 5 karakter létrehozása. Érdemes szorgalmasan olvasgatni közben az információkat. Személy szerint ugyan jól ismerem az AD&D és D&D szabályokat, de bizony én is jónéhány dolgot átolvastam a játék beépített, amúgy nagyon részletes, segítőjében.

Maga a karakteralkotás nagyon jó, bár van egy kis hiányérzetem. Ugyan meghatározhatjuk karakterünk magasságát és frizuráját is (ezek mind megjelennek a játékban is), de a bőrszínét már pl. nem. Ez öreg hiba.
A választható portrék és hangok száma kevés, viszont mind nagyon jó, nincsenek olyan használhatatlan hangminták, mint amilyenek pl. a NWN-ban voltak.
A különböző fajok nagyon jól néznek ki, pl. a félszerzet alig ér a fél-ork térdéig és nagyon mókás, ahogy a játékban fürgén szedi a lábait, hogy utolérje a többieket, csak az ember béna picit. Testfelépítése a Baldur sorozat alakváltóira emlékeztet, vagyis hihetetlen sovány, hosszú végtagokkal.

3. Az eddigi játékélmények

3/1. Grafika

A legszebb eddigi izometrikus nézetű játék, legalábbis a táj, épületek stb. tekintetében. A karakterek kinézetét a Divine Divinity-ben jobbnak találtam, de ez csak az én személyes véleményem.
A világ tele van élettel, pillangók szállnak tova, a fák ágai és levelei hajladoznak a szélben. Tényleg nagyon szép.

3/2. Zene, Hangok

A zene "ambient-jellegű", szerintem nagyon hangulatos. Nem konkrét zene szól, inkább csak hangok egymásutániságából áll (mondjuk a zene is ), de nagyon jó.
A Hommlet-ben hallható dallamok engem a Fallout 2 Modoc nevű haldokló farmkommunájának a zenéjére emlékeztetnek, ha mond valakinek valamit ez.
Sok NPC hangos beszéddel fejezi ki magát (de nem mindenki, pedig az lenne maga a Kánaán).

3/3. Játékmenet

Kb. 2 és fél órát játszottam idáig, így nem tudok sokat mondani ez ügyben.

Az automap nagyon jó, írhatunk is rá.

A párbeszédek során olykor lehetőségünk van bizonyos skilleket (diplomácia, blöff stb.) használni.

Sok kellemes apróság is van a programban. Pl. ha odamegyünk egy idegenhez, akkor csak annyit ír ki a program, hogy Herdsman (ha éppen egy juhászhoz megyünk oda), viszont ha már beszéltünk vele, akkor legközelebb már azt írja, hogy Laszlo.

Maga Hommlet igencsak nagy (piciny falu létére) és részletesen kidolgozott, talán az 1/10-ét járhattam be idáig, bár az is igaz, hogy nem sietem el a dolgokat.

Végül a kedvencem, a Paladin Detect Evil képessége. Itt csinálták meg előszőr igazán jól. Korlátlan számban használható (mind az eredeti szabályokban), és a lovag látóterében (kúp alakban jön ki az arany fény a lovagból) mutatja a gonosz jelleműeket, kb. fél percen át. Természetesen ahogy a lovag forog, mozog, úgy forog, mozog az aranyszínű fénykúp is.
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.11.11. 21:04 #94
SShark
Drukkolok neked és kiváncsian várom a tapasztalataidat!! Remélem jók lesznek. Utána én is nekiugrom....
4133 levél
Válasz 03.11.11. 15:40 #93
gothmog
Nos, mondja ööö....kedves barátaim!

Megjelent az első hivatalos patch a játékhoz. Ha megvan eredetiben, akkor letöltheted a PcDome-ról, ha nincs, akkor keress egy helyet, ahol töréssel együtt megtalálod (holnapra biztos lesz már ilyen a warez oldalakon).

Én letöltöttem és ha hazamegyek a nehéz munkából, már csinálom is a csapatot.

Azt hiszem, hogy Neutral Good parti lesz, ember paladinnal, fél-ork barbárral, elf varázslóval, félszerzet tolvajjal és törpe pappal (Moradin rulez ).
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.30. 15:18 #92
gothmog
No, emberkék!

A patch már itt van a kanyarban! Itt olvashattok néhányat a tervezett javítások közül.
Remélem hamarosan kijön a patch (és a jövő héten meglesz az új gép ) és végre elkezdhetek játszani ezzel a rég várt játékkal!
Endure. In enduring, grow strong.
48 levél
Válasz 03.10.22. 17:19 #91
sika
Köszi
De sajnos megpróbáltam úgyis, akkor se adott ki fórum témát csak a peccseket, meg az előzeteseekt stb., beírtam pl, hogy icewind dale, csak icewind, iw, iw2, iwd, iwd2 stb. fórumot egyikre se adott ki, mind1, azért köszi.
signo
4133 levél
Válasz 03.10.22. 15:54 #90
gothmog
sika!

Jó helyen keresgéltél, csak kicsit poénos próbáltam lenni.
Tanács: ha legközelebb keresel valamit, próbáld beírni a teljes nevet, vagy a név valamely részét. Amúgy legalább 5 IW II.-vel foglalkozó topic van, de mind "halott", mert ma már kevesen játszanak vele. De ha van valami problémád, írj nyugodtan valamelyikbe, mi megtaláljuk majd és segítünk, ha tudunk.
Endure. In enduring, grow strong.
48 levél
Válasz 03.10.22. 15:25 #89
sika
Jah, hallottam róla, hogy WL kell hozzá, csak speciel az én csapatomban nem volt senkinek magas értéke, még azt is mondta egy ismerősöm, hogy vmelyik game újságban leírák pontosan az útirányt, sajnos én nem találtam

Iwdt nem a friss témákban kerestem, hanem iwd2-t írtam be a keresőben, de úgy látszik nem azt kellett volna
signo
4133 levél
Válasz 03.10.22. 11:38 #88
gothmog
sika!

Wilderness Lore a megoldás kulcsa. Ha nincs olyan karaktered, aki kellőképpen képzett benne (barbár, vándor, druida), akkor próba szerencse alapon tudsz csak menni, illetve, állítólag minden térképen van valami olyasmi jel (lyuk a fatörzsben stb.), ami segíthet a tájékozódásban. Tény azonban, hogy magas wildwerness lore nélkül szenvedés az a rész. Ráadásul többször is végig kell járni az erdőt.

IWII témában meg én írtam be utoljára még augusztusban, ha jól tudom, szóval biztos nincs benne a 200 legfrissebb témában.
Endure. In enduring, grow strong.
48 levél
Válasz 03.10.21. 22:12 #87
sika
Köszi szépen az 5letet, megpróbálom, de azért továbbra megköszönném akinek van vmiféle megoldóképlete hozzá.
Kösz mégegyszer warcat
signo
1773 levél
Válasz 03.10.21. 22:03 #86
warcat
Á igen,eszembe jutott.
Én azt ugy oldottam meg,hogy megjegyzéseket irtam minden helyszínhez.(Tod a térképre katt,és lehet írni)
Beszámozod,és így tudod,hogy hol voltál már.Ments mielött tovább mész,lassan rá lehet érezni a szisztémára
48 levél
Válasz 03.10.21. 21:41 #85
sika
Köszi a választ Cápa, attól tartok harmadjára már nem töltöm le, inkább máshonnan szerzem meg..
signo
48 levél
Válasz 03.10.21. 21:39 #84
sika
Üdv!

Nem találtam IWD2 témát ezért itt kérdezem meg: nem tudja vki, miként lehet tovább jutni az erdőben? Aki játszott Icewind Dalet azt talán tudja, hogy van egy erdő amin elvileg csak külön térképpel lehet átjutni, vagy hatalmas szerencsével.

Nagyon megköszönném, aki tudna segíteni ebben...
signo
4133 levél
Válasz 03.10.21. 11:36 #83
gothmog
Olvastam egy riportot Tim Cain-nel (vezető dizájner, a Troika főnöke). Azt mondta: a játékidő átlagosan 30-40 óra, de ha minden küldetést megcsinálunk becsületesen, akkor jóval hosszabb, ha nem, akkor viszont rövidebb. Hát, nem túl informatív, mit mondjak.
Ez alapján én valahol 10 és 60 óra közöttire becsülöm, ami figyelembe véve azt, hogy én általában mindig mindent megcsinálok + különböző jellemekkel eltérő lesz a történet (kissé), már nem is hangzik olyan rosszul.
Mindenesetre, a 110 órát "kissé" túlbecsültnek érzem.
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.21. 09:26 #82
SShark
Szia sika!

Nekem is a kalózverzió van meg "egyenlőre !" és telepíthető. A letöltött cucc lehet a hibás.
116 levél
Válasz 03.10.21. 08:48 #81
Shockwave
Ne aggódj, Gothmog, a játékot elvileg még 8 óránál kevesebb idő alatt is végig lehet vinni... de a fickó, aki végigvitte így, a játék végén az animációban az "ezt se tetted meg" - "őt se sikerült megmentened" szavakat halgathatta...
Persze ő gonosz utat választott, így a főellenséget se kellet legyőznie, csak egy kisebbet... Aztán csatlakozott a gonoszhoz.

A hivatalos játékidő 40 óra asszem, de ha minden mellékküldetést megcsinálsz, 110 óra körül van. Ez nem 100%, persze, de így emlékszem.
"Anything else would be... illogical."
48 levél
Válasz 03.10.20. 22:53 #80
sika
Üdv!

Senkit se akarok elborzasztani, de én ezt a játékot nem vettem meg, hanem letöltöttem (a bg 1-2t és az iwd2t megvettem, de az atariban nem bízok), nos letöltés után kaptam egy .bin filet, amit szokás szerint betöltöttem a Virtual Daemonnal, és már kezdtem is a telepítést, csakhogy x százaléknál - pont mikor egy kisméretű beholdert mutat a telepítő képe - kiírja, hogy CRC hiba történt és vége a telepítésnek. Már másodszor töltöttem le teljes egészében, azt hittem elsőre csak nem volt szerencsém és a letöltésnél történt hiba, de megint ugyanott jelzett CRC hibát.
Nem tud vki segíteni, hogy mi lehet a probléma?

Köszönet annak, ki segíteni tud és akar, előre is

D&D, Starcraft, CS, SW rulez
signo
4133 levél
Válasz 03.10.20. 16:35 #79
gothmog
Most olvastam az Atari Greyhawkos fórumán, hogy voltak, akik 8 óra leforgása alatt végigszáguldottak a játékon. Remélem, ez azért nem általános, vagy ha igen, akkor a különböző jellemek gyökeresen eltérő játékmenetet fognak biztosítani! Akármilyen jó is egy RPG, a minimum (ismétlem, a minimum) játékideje valahol 30 óra körül kell, hogy mozogjon!

Én csak nov. elején látok neki a játéknak (remélem addig a patch is kijön), majd meglátom, hogy mi lesz.
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.20. 12:32 #78
gothmog
Csak azoknak, akik nem az eredeti verzióval játszanak és nem tudják, lehetőség van shortkey-eket hozzárendelni a radiális menü egyes pontjaihoz a "CTRL + valamilyen billentyű lenyomásával" (ezután az adott billentyű lenyomására kijelölődik az adott funkció, pl. a rohamozás stb.).
Ezt csak azért írom le, mert már komoly hazai Pc-s magazinban is láttam, hogy felróják a játéknak, hogy "nem lehet gyorsbillentyűket kijelölni az egyes tevékenységekhez", pedig lehet.... csak el kell olvasni a játék kézikönyvét, Kedves Újságíró Urak/Hölgyek!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.17. 12:31 #77
SShark
Hát a Troikának nincs szerencséje a kiadókkal. Éppen ma vettem meg az Arcanumot, hogy ez is legyen meg eredetiben a többi RPG-m mellett valamint a Nyugaton a helyzet változatlan c. I. világháborús filmet /az egyik kedvencem/.
4133 levél
Válasz 03.10.17. 10:40 #76
gothmog
Most olvasom a Gamestarban a ToEE leírást. 83%-ot kapott a progi, de azt írja Bad Sector, hogy ha nincsenek a bugok, jóval 90% fölötti osztályzatot érdemelne a game, és igazi klasszikusként emlegethetnénk már most. De nem ez a lényeg! Van egy keretes írás az Atariról (a játék kiadója. Ebből kiderül, hogy nem elég, hogy az Atari 1/4-annyi időt adott a játék fejlesztésére, mint pl. az NWN-re, de még ezt az időt sem várta ki a játék kiadatásával (a nyílvánvaló bugok ellenére) + nem akar fizetni a Troikának a szoftveres jav1tásokért (a patch-ekér).
Na, ezt nevezem én igazi szemétségnek. Néhány marketingest felakaszthatnának már az Atarinál, mert nagyon ganéj egy népség.
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.16. 17:10 #75
SShark
Hát én 13.000.- Ft ot eddig csak a Diablo II-ért adtam, amikor megjelent. Megveszem ha lemegy 10.000.- alá. Meg főként ha jók a vélemények.
4133 levél
Válasz 03.10.16. 13:59 #74
gothmog
Én már meg is vettem!

Kipróbálni viszont csak az első patch után fogom.

Ja, és rendes doboza van, nem valami DVD-s szar!
Viszont a két CD papírzacsiban volt!
Kaptam mellé bögrét (csak, hogy pozitívan fejezzem be a mondókámat ).
Endure. In enduring, grow strong.
116 levél
Válasz 03.10.16. 11:46 #73
Shockwave
Ez jó hír!

Én viszont még várok, tekintve, hogy jelenleg minden pénzem a kábelnetre meg azokra a fránya Transformerekre megy el...

Hiába, így jár az ember, ha elkezd gyűjteni valamit. Nincs megállás...
"Anything else would be... illogical."
4133 levél
Válasz 03.10.16. 11:17 #72
gothmog
Köszi Kolbi!

Már hívom is őket!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.15. 21:31 #71
SShark
A CD Galaxisnál megrendelhető....angol kiadásban, úgyhogy hajrá.
2386 levél
Válasz 03.10.11. 08:17 #70
SShark
10106 levél
Válasz 03.10.11. 07:43 #69
mucius
Hát ha a HalfLife 2 ára 3000 FT lesz, akkor megveszem, ha nem, akkor egyszerűen leszedem azt kijátszom. Mondjuk még ki is írom, hogy ne foglalja a helyet, meg biztos, hogy kelleni fog az még.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2386 levél
Válasz 03.10.10. 20:37 #68
SShark
E- vitában /nem Evitában /, mindenképpen Gothmog barátom pártjára állok. Emléxem mikor megvettem a Diablo2-t 11.000.- ért, két hónapon belül elqrtam, valahogy megkarcoltam a GameCD-t. Egyből rendeltem a következőt már (12.500).... igaz egy hónapig nem tudtam sehol bulizni mert nem volt "lém"...
Amilyen játékban biztos vagyok, egyből megveszem. Amiben nem azt kipróbálom és utána.
Ami Mucius mester mellett szól az a Pool of Radiance... Hát azért egy papir huszast sem adnék.
A Neverwinternél meg megvártam az árcsökkenést 7.990.- re és utána vetettem rá magam.
A jó játékot igenis illik +venni főleg, hogy a mai világban kapok egy Arcanumot 1.990.- ért. Falloutokat szintén ennyiért. Haegemoniát 3.990.-ért. Egy gyökér Discoba meg 2.500.- ért térek be hajnali 2 kor....... pfff Szombathelyen a történelmi fesztiválon 3 rugóért komplett szenátori szerkót vettem
A jó játékot meg kell venni.. még ha nem is a megjelenésekor tizenakárhányezerért....
10106 levél
Válasz 03.10.10. 14:49 #67
mucius
Hát én biztos, hogy nem venném meg ezt a gammát. Sőt, már azt is bánom, hogy letöltöttem. Azthittem diabló jellegű. Mondjuk majdnem hasonló, csak hozzácsaptak még 80órányi olvasást. Biztos, hogy ez sok embernek bejön, de nekem nem igazán. Én inkább maradok az actiongammáknál.
Ha megteheted, hogy megveszed a játékokat erediteb (kb 13ezer huf), akkor nagyon szerencsés vagy. Szerintem ez kishazánkban nem igazán elterjedt dolog,(és nem is lesz az, amig a minimálbér egy negyedébe kerül egy új gamma). Ja, megha valamiért kiadtál ennyi pénzt, biztos, hogy nem egy el a játéktól a kedved olyan hamar mint most nekem.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
4133 levél
Válasz 03.10.10. 13:49 #66
gothmog
Tudom én is, hogy honnan lehet letölteni warezba + az egyik ismerősömnek már megvan!

Amúgy, bár lehet, hogy számodra ez kicsit furcsának tűnik, de én meg szoktam venni eredetiben a játékaim többségét. Ennek az az oka, hogy nem játszom mindenféle szarral, csak azzal, ami jó és érdekel. Ha valakik olyan játékot készítenek, ami igazán közel áll hozzám, akkor, úgy érzem, hogy erkölcsi kötelességem megvenni azt, ezzel is értékelve a nyílvánvalóan kemény és sok munkájukat, amit a game kifejlesztésébe beleöltek (abba ne menjünk bele, hogy a pénzhajhász kiadók zsebébe mennyi megy ebből a pénzből). Szerinted hova vezetne az, ha mindenki csak letöltené szépen a játékokat, de senki sem venné meg őket?
Amúgy egész más hangulata van a játéknak, ha a kezedben tartod a dobozát, látod a díszes CD-t stb.
Endure. In enduring, grow strong.
10106 levél
Válasz 03.10.09. 19:39 #65
mucius
Az kurvaérdekes, mert nekem már fenn van a vinyómon az ISO version.
2 cd. hiihhihi
Ha akarod küldhetek emailt a "beszerzési helyről"!

Még nem próbáltam ki, majd holnap. Most fáradt vagyok, holnap viszont egész nap ráérek.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2386 levél
Válasz 03.10.09. 13:38 #64
SShark
Megmondtam én... Elkulázzák a megjelenést.
4133 levél
Válasz 03.10.09. 11:13 #63
gothmog
Rossz hírem van!

Shockwave most olvasta valamelyik Pc-s magazinban, hogy nálunk csak 2004 februárjában jön ki a game! Na, ez Magyarország!

Megvettem volna eredetiben is, mert nagyon vártam, és a sok bug híre sem szegte kedvem, de ezek után én sem a legális úton fogom beszerezni a gémet, az már biztos!

Ki a fene tud közel fél évet várni?! Mi a szart képzelnek ezek!?
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.08. 11:44 #62
gothmog
Na, elolvastam a FAQ-ot. Előbb is megtehettem volna!
itt a link a nem hivatalos patch-hez! És bocsi a körülményes eljárásért, az én hibám!
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.08. 11:39 #61
gothmog
Úgy látom, sikerült elszúrnom! Gondolom, a második felénél rosszul tettem ki a zárójelet!
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.08. 11:32 #60
gothmog
link:[http://www.co8.org/forum//showthread.php?s=153cf784a4a6dcfcb1e0baeadfdfd0d6&threadid=282], na [itt/link] van az előbbi link (a nem hivatalos patch), feltéve, hogy nem szúrom el. Ha elszúrtam, akkor valaki elmagyarázhatná a linkelés rejtelmeit, mert amúgy egy PC-analfabéta vagyok. Köszi!
Endure. In enduring, grow strong.
116 levél
Válasz 03.10.07. 09:00 #59
Shockwave
Itt van a Circle of 8 által írt nem-hivatalos patch! És a leírás, hogy miket javít ki (jó sok mindent)

http://www.co8.org/forum//showthread.php?s=153cf784a4a6dcfcb1e0baeadfdfd0d6&threadid=282
"Anything else would be... illogical."
4133 levél
Válasz 03.10.06. 10:46 #58
gothmog
Azóta olvastam egy riportot a játék vezető tervezőjével (és a Troika főnökével, egy személyben) is, aki rendkívül diplomatikusan, de azért finoman érzékeltette, hogy tényleg kellett volna még egy kis idő a bug-szűrésre, de az Atarit ez nem különösebben izgatta! (Amúgy nagyon árnyaltan fogalmazott, de hát nyíltan nem lehet "szembebeszélni" a kiadóóriással!)
Egyúttal megköszönte a lelkes játékosoknak a "hibabejelentéseket" és azt üzente, hogy már tervezik az első patch kiadását (feltehetőleg lesz több is), mely javítja a játék csúnyább hibáit.
Amúgy már megjelent egy unofficial patch, ha valakit érdekel (a pontos elérési címet nem tudom)!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.05. 13:09 #57
SShark
A HC Gamer írja:
A pár hónappal ezelőtt Infogrames-ről Atarivá avanzsálódott kiadó gigász sajnos nem tanul a hibáiból. A 2001-ben megjelent RPG klasszikus, a Pool of Radiance méltán nyerte el az év legrosszabb játékának kijáró trófeát, köszönhetően a fejlesztési idő szűkre szabásának s a profithajhászásnak. Sajnos az alig másfél hete megjelent Greyhawk sem sikerült túl fényesre, az alapvetően remek játékban megtalálható számos, idegesítő bugnak hála rendre sírógörcsöt csalnak elő CRPG addikt egyénből. Hosszas fülrágás és a rajongók által postolt több oldalnyi hibajelentés után az Atari végre észbe kapott, és kiadta az ukázt az első patch készítésére. Az orvoslat tehát már úton van, ha minden jól megy, e hónap végén már a kezeink közt lesz.
4133 levél
Válasz 03.09.30. 11:13 #56
gothmog
No, van egy nem túl jó hírem!

Shockwave tanácsára elnéztem a játék hivatalos fórumába, ahol egy külön topic, oldalakon át, sűrűn szedve sorolja a játékban előforduló bugokat! Valami kegyetlen sok van belőlük, ráadásul némelyik elég hajmeresztő/durva!

Azok, akik letöltötték a gémet, most szívnak, mert javítás még sehol, sőt, úgy néz ki, hogy egy darabig még nem is lesz!

Remélem, mire itthon megjelenik, már túl leszünk egy-két javításon (de azért, ha lehet, még idén hozzák ki nálunk is), és mindenki - keserű szájíz nélkül - játszhat majd az új kedvencével.

A Troika védelmében amúgy csak annyit, hogy eredetileg október/november táján hozták volna ki a gémet, de az Atari közbeszólt, és kiadatta a játékot! Ezek szerint sajnos még idő előtt! Bár ezt már sajnos megszokhattuk; a kiadókat csak az üzleti érdekek vezénylik (meg amúgy is, a patch-ek majd mindent megoldanak), a játékosok szórakozása már mellékes! És ilyenkor szerencsétlen fejlesztők isszák meg a levét, az ő hitelességükön esik csorba!

Na mindegy, kíváncsian várom az első patch-et! Nem tudom, képesek lesznek-e az összes hiba kijavítására! Én próbálok optimista lenni!
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.09.29. 10:45 #55
gothmog
Igaz, hogy a Gamer elején egy TTOEE kép van, de a címplapon (szöveges formában) egy fránya utalás sincs magára a játékra (bemutató?, ismertető?)!

Ha címlapra tették, akkor biztos jó értékelést kapott, bár ez függ a cikkírótól is. (Ebbe hadd ne menjek bele!

Amúgy is, ha valaki korrekt kritikát szeretne olvasni, nézzen utána a neten (gamespot, gamershell stb.). Elárulom, hogy mindenhol 70-80% között adtak (elég szőrösszívűek voltak). Ez nem egy magas pontszám, de főként a rengeteg (kisebb) bug és a "hard-core jellege" miatt húzták így le a játékot (ezt le is írták - legalább korrektek voltak). Hiába, manapság az NWN jellegű primóságokat tudják csak értékelni (az bezzeg az év RPG-je lett egy rakás helyen, hogy nem sül le a bőr a pofájukról!) Nem volt az rossz játék, de hogy az év CRPG-je?
Magyarán ez azt jelenti, hogy 1 (vagy 2) patch után minden IGAZI szerepjátékrajongó a mennyben érezheti majd magát, ha előveszi a játékot! Erre tessék gondolni, és nem a cikkekre/értékelésekre. Azok csak XY többé-kevésbé (inkább az előbbi) szubjektív véleményét tükrözik!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.09.29. 10:33 #54
SShark
Még csak egy riport volt a játékkal kapcsolatban. A következőben lesz benne... + az IG2 játék (egy plusz pont a Gamer-nek).
Ami rokontémának nevezhető az a Lionheart végigjátszás.
116 levél
Válasz 03.09.29. 08:17 #53
Shockwave
Megvette valaki az új Gamer magazint? A címlapján a Greyhawk TTOEE van... Kiváncsi vagyok, hány %-ot kapott. (Én már régóta nem veszem, csak ha érdekel a teljes játék, amit hozzá adnak).
"Anything else would be... illogical."
2386 levél
Válasz 03.09.26. 18:06 #52
SShark
Hát az alapjáték tényleg egyszerűre sikeredett de azért végighúztam egy rangerrel... Nekem a duergarok bazi erős mágiája volt furcsa. Az erőviszonyok rossz elosztása tényleg jellemző volt a játékra. Igazad van a lich ügyben. A BG2 ben ha összefutottam eggyel akkor már mentettem is /csapatstratégia céljából.../

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.