Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

10961 levél
Válasz 13.09.30. 14:14 #759
Lacko
Oh, azok a régi szép idők, amikor még én is az 1-es villamossal szoptam! Azon a villamoson, ha nincs felújítás, akkor is heti egyszer valami miatt nem jár.

Amúgy most a 61-est is egy hónapig felújítják. Az is szép járat.
7786 levél
Válasz 13.09.30. 13:59 #758
Lovi Tommy
Pont most s szálltam pótlóra, életembe nem jártam még zuglónál tovább ezzel a villamossal így nekem ez külön öröm.
51829 levél
Válasz 13.09.30. 12:39 #757
Barthezz
Megkezdődött az 1-es villamos felújítása.

Az engem leginkább érintő rész ez:
"Reitter Ferenc utca a Róbert Károly körút felé a Fáy utcáig bedugulva, alkalmanként a Zsinór utcát is elérte a sor vége (7:50-kor). Ez azért is problémás, mert az itt közlekedő buszok (30,30A,20E,230) sem tudnak haladni, megállóba beállni ill. kiállni is nehézkesen tudnak, tehát itt a tömegközlekedést is erősen megfogja a felújítás. (A 105-ös buszt is ide terelték)"

Azt a szakaszt, amit normál esetben 3-4 perc alatt tesz meg a busz, majdnem fél órába telt ma reggel. A busz persze tömve volt, mint midnen reggel, így külön élmény ennyi időt ott tölteni. A fent felsorolt buszokon kívül nekem nemigazán van más időben elfogadható alternatíva a munkahelyemre való bejutásra, mivel a 105-öst is ide terelték. (A 14-es pedig 10-es sebességre van korlátozva, egy örökkévalóság elérni a Lehel teret vele, plusz onnan még mindig 2-szer át kéne szállnom.) Két évig (vagy legalábbis az első szakasz felújításának végéig) így fogok járni dolgozni? Ezt remélem nem gondolták komolyan...
7786 levél
Válasz 13.09.14. 14:42 #756
Lovi Tommy
meg jo hogy azert veszek berletet hogy esoben-szelben-14 fokban 25percet alljak a vegallomason mert kimaradcegy jarat a minden 15. percben indulo busznak, es meg tajekztatni is basznak.
410 levél
Válasz 13.09.09. 23:43 #755
Bozotszály
Mint ex-jegyvizsgáló (igaz MÁV-os) anno rengeteget beszélgettünk ilyenekről kollegákkal, (sőt úgy tudom szakszervezetek is próbálkoztak hasonló ötletekkel előállni), hogy esetleg kevesebb kedvezménnyel de olcsóbb jegyekkel, emellett mondjuk a pótdíjak is kevesebbek lennének( például a jegyár 25%-a), akkor nemhogy nőne az utasforgalom de a pótdíjakat is nagyobb valószínűséggel kifizetnék(törvény szerinti potyautasok is meg lennének "büntetve"), de a tömegközlekedésben dolgozók munkáját is megkönnyítenék(legalábbis akik közvetlenül találkoznak az utasokkal). És persze vasúti és volán társaságokról is változna a vélemény...
Persze ezek rendszerint süket fülekre találnak....valakinek, vagy valakiknek biztos nem érné meg ha ezek a szolgáltatók jól működnének
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51829 levél
Válasz 13.09.09. 23:13 #754
Barthezz
Valami történt ma, mert hazafelé a 20E buszon is razzia volt. Én a Hősök terén szálltam fel, velem együtt egy közteres-ellenőrös csapat, akik a Róbert Károlynál leszálltak. Ezután a Szegedi úton ugyanerre a buszra egy másik közteres-ellenőr csoport szállt fel, akik szintén végigellenőriztek mindenkit. A velem szemben lévő a Keletitől utazott, mondta, hogy ott is szálltak fel ellenőrök, majd egy köztes, nem 20E megállóban le. Ő így 3-szor kellett, hogy megmutassa a bérletét. Én a Futárnál leszálltam, de ezek után azt is el tudom képzelni, hogy az újpesti végállomásig még 4-5 ilyen csapat megfordult a buszon.

Értem én, hogy ki kell szűrni a bliccelőket és támogatom is ezen a vonalon az ellenőrzést, mert nagyon sok csöves, lezüllött ember utazik ezen a szakaszon, de legalább annyit egyeztethetnének egymással, ha már egy buszt ellenőriztek, a következő csapat ne ugyanarra szálljon fel. Persze új utas minden megállóban lesz, de nem éppen nevezhető ez így sem hatékony módszernek, ami egyben a becsületes utassal is kitolás, hogy megállónként kotorhatja elő a bérletét...
7786 levél
Válasz 13.09.09. 21:41 #753
Lovi Tommy
Ja, főleg hogy volt olyan hogy óriási dugó (10perc helyett 80perc volt az út) a sofőr nem akart letenni köztes megállóba, mert az Expressz volt, s hogy őt kirúgják...ilyenkor meg lazán megállhat máshol. Jó kis szabályzat
9326 levél
Válasz 13.09.09. 18:19 #752
Kanduhrka
"sőt, az ellenőrzés idejére jogosultak lezáratni a sofőrrel a jármű ajtajait."

Nem jogosultak, mivel az már a személyes szabadság korlátozása - vagy mi.

"Ekkora bliccelési arány éves szinten kb. 3,5 milliárd forint bevételkiesést jelent."

Bezzeg, Ausztriában, ahol csökkentették a jegy és bérletárakat, növekedett a bevétel. Csak nálunk lett kitalálva ez a gerilla kallerkedés.

Miért rinyálok? A 240-esen bevezették az első ajtós felszállást, a teljes menetidő 20 percről 35 percre nőtt. Nekem ez elég szar, tekintve, hogy eddig is kb 70-80 percet utaztam a melóhelyre... most ez még több lett. A nyuggerek meg azt sem tudják hol kell felszállni, ha megtalálják az első ajtót, akkor meg felszállás után nem mennek hátra, ergo tömve van a busz eleje, így a következő megállóban levő felszállók nem tudnak hátra menni. Azt sem értem, hogy miért van az, hogy tőlük nem kérik sose a bérletet az ellenőrök, bezzeg egy hátizsákos gyerekre 3-an ugranak rá.

Egy pozitívuma azért csak lett: kevesebb a büdös csöves a buszon.
horrorgeeks.blogspot.com
7786 levél
Válasz 13.09.09. 15:05 #751
Lovi Tommy
Azért, ha reggel vagy úgy általában (mindig) sietek valahova, nem jókedvemben utazok a retkes járműveken, kib@szott ideges lennék...
19402 levél
Válasz 13.05.20. 14:35 #750
sipec
slowpoke.
utaztam az uj metroval, adta

amugy a gyorsvonati potjegy kitalalojat elkuldenem oda, ahol a nap sem sut...... illetve a tavolsagi buszra valo felarral is a ......
31934 levél
Válasz 13.05.06. 23:13 #749
szbszig
Kátyúzás magyar módra...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3225 levél
Válasz 13.05.03. 18:56 #748
sHarris
Persze, tudom, hogy a Dunántúlon még rózsásabb a helyzet, de nekem csak ebbe van szerencsém betekinteni. A 29-05-ös Bp típusú személykocsikat egyébként elkezdték felújítani, de klíma vagy utastájékoztatás akármi azokban sincs (utóbbit a sok "hátrányos helyzetű" szét is verné két nap alatt, szóval nem is kár érte).

A FLIRT-ökkel kapcsolatban meg ne kiabáld el a dolgot. Majd jön itt a távolsági felár mintájára "rövid utazási felár" azoknak, akik kis távokra utaznak és ezért nem sokat fizetnek, "sínhasználati felár" minden olyan vonatra, ami síneken fut, "vécéhasználati és -nemhasználati felár", amit azok fizetik, akik vagy használják a toalettet, vagy nem, és végül egy "vonatra fel-nem-szállás miatti felár", aminek a neve magától értetődik.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
410 levél
Válasz 13.05.03. 17:39 #747
Bozotszály
Nana, Szolnok- Debrecen még hagyján, nézd meg dunántúlon azokat a FŐvonalakat amik csak egypályásak, lásd 30as vonal(Nagykanizsa - Budapest). Itt maximum gyorsvonat van, aminek a menetideje vag 1 órával hosszabb mint mondjuk Budapest-Debrecen között közlekedő sebes vonatoké(távolság km-re pontosan megegyezik).
Amúgy a volánnál bevezetett gyorsbuszok példájára lett kitalálva ez a zseniális ötlet, ott is ugye felárat kell fizetni, de ott kap is az ember némi ellenszolgáltatást érte: gyakorlatilag kiinduló állomás és végállomás között sehol nem áll meg, légkondi nyáron, és wifi lehetőség. Ellenben vasuton, gyorsvonat és gyorsvonat óriási különbségek vannak.
Általad és általam említett vonalakon, például gyors ill. sebes vonatokon, se légkondi, se wifi lehetőség nincs, és nem mostanában lesz, menetidőről ne is beszéljünk...
Mellesleg röhej, hogy az elővárosokban közlekedtetett FLIRT vonatokon, amik egytől egyig mind személyvonatként vannak használva, ott a légkondi ,de azért egy árva fillért nem kell fizetni.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
20579 levél
Válasz 13.05.03. 16:39 #746
Pyrogate
Azért mindent nem nyel le a magyar lásd 2006 v idén a diákok. De ne mástól várjátok hogy megmozdítja a segget
20579 levél
Válasz 13.05.03. 16:34 #745
Pyrogate
Ekkora faszsagot, ne haragudj inkább visszahívhatóságot vagy felelősségre vonást kellene erőltetni. A külön adozos otleteddel egyrészt kiderülne ki kire szavazott másrészt könnyű úgy ígérni egy pártnak hogy nem ő kormányoz utána...

A 27% szerintem régebbi...
851 levél
Válasz 13.05.03. 15:34 #744
fZolee
Igen, en is azt a kb 2-3millio normalis embert sajnalom aki probal tisztessegesen elni.

Part szerint adozas erdekes otlet, de kivitelezhetelen. Foleg otthon, ahol a legalis-illegalis teljesen osszemosodik.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
10589 levél
Válasz 13.05.03. 13:30 #743
Dark Archon
A nép választotta meg ezt a pártot (már aki, persze). Ezek után miért tüntetnének ellene? Kár, hogy azok is szívnak a sok **** miatt, akik nem rájuk szavaztak, de ez van... el lehet menni, ugye. Tényleg hihetetlen, hogy mi mindent eltűrünk, kezdve a 27% ÁFA-val az újabb, aljasabbnál aljasabb adókon át.

Pedig úgy lenne igazságos - és remek versenyhelyzet - ha mindenki aszerint a párt szerint adózna, amelyikre szavazott. Ekkor egyúttal kénytelenek is lennének betartani, amit ígértek.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
851 levél
Válasz 13.05.03. 10:17 #742
fZolee
A kormany pedig azt mondhatja, hogy "miert ne".
Tudjak, hogy a nepnel -bar mondogatjak- soha nem telik be a pohar.
Egy-egy ilyen intezkedes utan mas orszagokban az utcara megy a nep kemenyen, mig orbanisztanban sorozatos rossz dontesek utan sem. Szo szerint sokkolo, hogy mindezek utan is a fidesz a legtamogatottabb part! Igaz, ez a total impotens ellenzeknek is koszonheto.
A nepnek kellene "kuldeni egy uzenetet", nem bekes modon.

Ehh, politika, sorozatos rossz hirek mindig felidegesitenek....
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
3225 levél
Válasz 13.05.03. 09:53 #741
sHarris
És egyből az lesz majd a nép reakciója, hogy "köcsög MÁV, dögöljön meg az összes vasutas"... Vasútbuziként engem kimondhatatlanul idegesít, hogy a hőbörgők java része azt se tudja, hogy ezt maga a MÁV-Start is ellenezte, de a minisztérium mindenképpen ki akarta elégíteni a dollár-erekcióját.

Na persze, nem mintha én örülnék neki, sőt, én se igazán fogom föl, hogy ez mi a picsa. Még a gyorsvonatot fogjuk rá, hogy megértem (bár a nemzetközi gyorsok általában már így is pótjegykötelesek voltak), mert az talán tud a menetidőből faragni valamennyit, de a sebes? A sebes extrém esetben is kihagy vagy két tanyát és ennyi volt. Sőt, azok szopnak csak igazán, akik egy Szolnok-Debrecen viszonylatot akarnak leutazni: majdnem minden vonat sebes, de azok is megállnak mindenhol ezen a 120 kilométeren (Pest megyében "csak" Abonyban, Cegléden, Ferihegynél, Kőbánya-Kispestnél meg Zuglónál a Nyugatiig), ettől függetlenül fizessen ők is teljesen nyugodtan. Ja, meg persze azok is, akik Debrecenből nem is egész 10 km-t akarnak hazáig utazni Ebesig, esetleg Szajolból mennének iskolába vagy munkába Szolnokra. Az igazán nagy röhej az, hogy egy ilyen esetben drágább ez a szar papírfecni, mint maga a jegy!!! (Mondjuk ezeknek a vonatoknak legnagyobb része törzsutas, aki bérlettel rendelkezik, mint én is, ilyen esetben nem kell naponta sorba állni.)

Szintén ügyes húzás, as, hogy még jó fejnek akarják föltüntetni magukat, és odaírják:
Nem kell gyorsvonati pótjegyet vásárolni azoknak az utasoknak sem, akik az alábbi viszonylatokon belül utaznak:
Püspökladány – Biharkeresztes,
Békéscsaba – Lőkösháza,
Nyíregyháza – Záhony.

Persze hogy nem, mert itt már nincs olyan sok utas, mint az adott vonalak többi szakaszán... Bár még talán a biharkeresztesi kivétel tényleg értelmes.

Egy szó mint száz: "dögöljön meg, aki kitalálta ezt a balfaszságot", mint ahogyan mindenkinek ez lesz a véleménye majd.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
31934 levél
Válasz 13.05.03. 04:47 #740
szbszig
Gyorsvonati pótjegy bevezetése 2013. május 15-től.

Ez az, két legyet egy csapásra: drágítsunk még egy kicsit rajta, és tegyük teljesen átláthatatlanná az átlag paraszt számára. Lassan tényleg ott tartunk, hogy jobban megéri kocsival utazni. Mármint egyedül is, mert két személy esetén már biztos. Vagy ezt már most sikerült elérni? Nem tudom, régebben utaztam vonattal, de leszoktam róla...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 13.01.08. 13:46 #739
sipec
oh, hat pesten is ingyenes. wait....
7786 levél
Válasz 13.01.08. 12:59 #738
Lovi Tommy
Ma néztem egy nagyot, amikor diákbérletet akartam kérni, s megkérdezték, hogy milyet? kiderült, hogy van külön köz- és felsőoktatási, bár a különbség nem tudom micsoda, mert árban ugyanannyi.
31934 levél
Válasz 13.01.03. 05:27 #737
szbszig
Ingyen tömegközlekednek a tallinniak.

Na tessék...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10258 levél
Válasz 12.01.25. 20:18 #736
MattMatthew
Tudom, be is mondták pont azon a buszon, hogy meddig jó. Ellenőr mondta rosszul, mert ő a közighatár előtti megállóig állította, hogy jó. Aztán szépen megállt a busz a kövektező megállóban, a szép Bp áthúzva tábla mellett.

Lehet, hogy az zavarta meg, hogy a közighazár a Szanatórium utca, Vadaspark-nál (ebből a következtetés: vmi kórházas) van és pont az előtte lévő megálló a Korányi TBC intézet (szintén vmi kórházas).
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
7503 levél
Válasz 12.01.25. 19:37 #735
Attila88
Meg jo sok baromsag is. Nembaj, pada az ilyen. Szerencse, hogy mar nem jar errefele. Tudom, szoktak sokan hianyolni - nem ugy, mint engem -, ami ertheto, de azert ha belegondolunk... tulsagosan indulatos es szuklatokoru ember - nem is biztos, hogy annyira hianyozna a vitatkozas vele. Foleg nem politikarol
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31934 levél
Válasz 12.01.25. 18:27 #734
szbszig
Igen. Én is olvastam.

Vagy ha lehet hinni az azóta kikerült update-nek, akkor mégsem?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
13840 levél
Válasz 12.01.25. 17:01 #733
powerhouse
hiányzik az öreg. :'(
If I look back I am lost
51829 levél
Válasz 12.01.25. 16:15 #732
Barthezz
Elvileg január 1-től változott, eddig a település közighatára utáni első megállóig volt érvényes a bérlet, most a közighatár előtti utolsó megállóig jó csak.
10258 levél
Válasz 12.01.25. 13:43 #731
MattMatthew
Idáig jutottunk, már ötösével jönnek az ellenőrök a buszon, de még így sem tudják, hogy meddig tart a közighatár...siralmas.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
20579 levél
Válasz 12.01.24. 14:04 #730
Pyrogate
Alig volt benne összeesküvés. Hiába, padavan is látszik melyik körhöz tartozik politikailag
51829 levél
Válasz 12.01.24. 11:42 #729
Barthezz
Hmm, mire akadtam az imént, ide linkelem, bár a poltopicba is beillene (persze számunkra az írója miatt a legérdekesebb ):

a jó öreg padavan
51829 levél
Válasz 12.01.15. 19:08 #728
Barthezz
Nah, ez elég fasza video, ki is teszem fészre. ^^
31934 levél
Válasz 12.01.15. 18:31 #727
szbszig
Na, ha már ennyit beszéltünk a BKV-ról:

BKV 0-24h – Budapest egy napja.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31934 levél
Válasz 12.01.15. 18:28 #726
szbszig
Akkor lehet nyereségesnek lenni, ha ilyen kihasználtság van állandóan, mint a videón, és még az is elérhető, hogy ezek az emberek mind fizessenek a jegyért. Mert hogy ezek itt nem fizetnek, akik a mozgó busz tetejére másznak fel, meg az oldalán csimpaszkodnak, az biztos.

Nálunk is így megy sajnos. Paradox módon a buszok és villamosok egy bizonyos normális szint feletti kihasználtsága a jelenlegi keretek között nem növeli a bevételt, mert az emberek nem férnek oda ahhoz a néhány lyukasztóhoz, és nem tudnak jegyet érvényesíteni; illetve az ellenőrök nem férnek fel a járműre, és nem tudják a bérleteket ellenőrizni, ezt látva pedig megnő a bliccelők száma.

Szóval mi kéne először is a hatékonyság javításához? Egyrészt több jármű, másrészt több ellenőr és beléptetőkapuk, ahova lehet. Persze ehhez pénz kéne legelőször, ami nincs...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 12.01.14. 10:02 #725
sipec
fffffffuuuuuuuuu, nyiltnap lekesve. 52re volt kiirva egy busz, 40kor elment es nem is vart semmit. ajlav körös volan.
827 levél
Válasz 12.01.11. 21:10 #724
_Sun_
Na ja, ilyen kihasználtsággal lehet nyereségesnek lenni.
Azért a régi 7-es is legendás volt (de ott csak belülről ), mikor még nem volt annyi autó és a bkv-s utazást is testvériségi alapon kellett megfizetni. Új buszok (ma is részben még ezekkel utazunk), tiszta ülések (pvc bőrrőll slaggal is le lehet csapatni), sűrű járatok, új metrók, új villamosok. A BKV aranykora.
Gaming is about killing time, not killing people
5241 levél
Válasz 12.01.11. 20:59 #723
Pras
Na ja, de ott hidraulikus munkahengerekkel zömítik bele az embereket a marhavagonokba.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
31934 levél
Válasz 12.01.11. 20:56 #722
szbszig
Bocs, hogy a világ több ezer, Budapesthez hasonlítható méretű nagyvárosából az az 5-6 nyereséges tömegközlekedés éppen elkerülte a figyelmemet.

Remélem, te sem azokat tekinted reprezentatívnak.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
827 levél
Válasz 12.01.11. 14:12 #721
_Sun_
Az eladósodottság és a muzeális járműpark fenntartása jelentősen megnöveli a működési költségeket. Iszonyat pénzre lenne szükség, hogy kikerüljenek az ördögi körből.
Viktorék nem gondolják, mert gondolkozni nem szoktak.
Gaming is about killing time, not killing people
19402 levél
Válasz 12.01.11. 14:01 #720
sipec
bitch please, a vilagon van 5 vagy 6 "bkv", ami nyereseges, asszem mind azsiaban :Đ
31934 levél
Válasz 12.01.11. 00:20 #719
szbszig
És akkor mégis miből gondolják, hogy finanszírozza majd a működését a BKV? Emeljék meg három-négyszeresére a jegyek árát? Az se működőképes, mert még azok se fognak vásárolni eztán, akik most még megveszik a bérletet; az ellenőröket meg az utasok meglincselik, ha feltűnnek, és bírságolni próbálnak. Elárulom, hogy a tömegközlekedés lényegében a világon sehol, se nyugatra, se keletre, nem nyereséges. Mondjuk az tény, hogy ha tényleg 50 milliárd a BKV bevétele, és 140 milliárd a kiadása, az világviszonylatban elég rossz aránynak számít. De ennek sem valószínűleg a bevételi oldal alacsonysága az oka, azt már nem nagyon lehet növelni. Hanem a kiadások szaladtak nagyon el, ahogy folyamatosan adósodott el a vállalat a korábbi üzletpolitikájának köszönhetően, és a kiadási oldal nagy részét jelenleg az adósságszolgálat teszi ki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
827 levél
Válasz 12.01.10. 23:06 #718
_Sun_
Már évek óta nem adja az állam a kedvezmény kiegészítést sem.
Gaming is about killing time, not killing people
7786 levél
Válasz 12.01.10. 22:32 #717
Lovi Tommy
Bkv helyett minden évben egy Középfölde film. a két Hobbit után pl egy 2 részes szilmarilok, kiegészítve a Gyűrű keresése című gyűjteményben olvasottakkal 3 részre
10258 levél
Válasz 12.01.10. 21:55 #716
MattMatthew
Off: gondoljatok bele, a Hobbit film költségvetése majdnem akkora mint a BKV egy éves működése.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4472 levél
Válasz 12.01.10. 21:42 #715
-007-
Épp az, hogy a 4-es metró alagútja nem alkalmas atomtámadásra. Csak a 2-es 3-as.
A bkv idei működése 139milliárdba kerül. Ebből fedezve van 50milliárd a jegyek, bérletek, pótdíjakból. Állam ad 16milliárdot a kedvezmény kiegészítésre.(pl diákbérlet, nyugdíjas bérlet).
Marad 73mrd Ft ami lóg a levegőben. 73milliárdot kellene a bkv-nak saját erőből kifizetni. Itt a bibi.


szbszig:
A 2-es metró is 23évig épült...
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
8895 levél
Válasz 12.01.10. 21:00 #714
goodboy007
Jó lesz az bunkernek az atomháború idejére!

Mintha mostanában lett volna olyan hír, hogy most befejeztek egy újabb szakaszt és 1-2 éven belül befejezhetik.
Bár arról fingom sincs, hogy egy olyan vállalat hogy a retekbe lehet veszteséges, amelynek havonta több tízezer "előfizetője" van.
Tán ha nem tetszettek volna dobálózni a százmilliós végkielégítésekkel!
31934 levél
Válasz 12.01.10. 20:46 #713
szbszig
Szerintem az se fog elkészülni akkor soha. Ott van a cikkben, hogy valami 180 milliárdnyi EU-s támogatást vissza kell fizetni, ha időközben bedől a BKV. Mire azt teljesítik, azzal megint elmegy majd tíz-húsz év, és addig persze leáll az építkezés. Utána meg már olyan elavult lesz a jelenlegi metrótechnológia, hogy az eredeti tervek szerint nem is lesz érdemes befejezni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4472 levél
Válasz 12.01.10. 20:09 #712
-007-
Nem!
Lesz 4db alagutunk üresen.

Pont tegnap előtt kaptam meg melóban az éves bérletet. Nem kellett volna igényelnem?
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
8895 levél
Válasz 12.01.10. 12:31 #711
goodboy007
Most akkor lesz egy 4-es metrónk metró nélkül? WTF??
11785 levél
Válasz 12.01.10. 12:06 #710
Ghoost
Azóta valami? Emailt próbálj nekik írni, én úgy jelentettem egy panaszt a hajdú volán felé, amit amúgy a körös volán követett el, így áttették oda a panaszomat, és választ is kaptam rá. Igaz, nem hiszem, hogy bármilyen szankcióval járt volna a sofőr felé, de legalább utána kérdezősködtek nála, már ez is valami,

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.