Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

10258 levél
Válasz 12.01.10. 10:44 #709
MattMatthew
Hát ja, káosz. Még jó, hogy nem éves bérletet vettem.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31934 levél
Válasz 12.01.10. 10:12 #708
szbszig
Mi lesz itt, ha leáll a BKV?

Káosz, az biztos. Ezt viszont úgysem merik hagyni Orbánék. A jegybanktörvény módosítása miatt nem fog kukákat borogatni az egyszerű nép, de ha gyalog kell sétálnia naponta tíz kilométert a munkába, akkor fog, és még többet is.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16069 levél
Válasz 12.01.05. 17:40 #707
david139
Ma kimentünk a balatonszentgyörgyi buszmegállóba, ott vártuk a buszt, ami kellemesen elment az orrunk előtt, még csak nem is lassított.
A járat Hévíz-Kecskemét útvonalon közlekedik, így fölhívtam a hévízi Volánt, ahol nem vették föl, ezek után fölhívtam a kecskeméti volánt, ahol szintén nem vették föl, végső elkeseredésemben pedig a siófoki volánt, ahol ugyan úgy nem vették föl. Mindez alig valamivel 4 óra után.

Bekaphatják. Lehet valahol panaszt tenni?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
11785 levél
Válasz 11.07.11. 22:15 #706
Ghoost
31934 levél
Válasz 11.07.11. 21:42 #705
szbszig
Horror utazni a MÁV-val nyáron...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4472 levél
Válasz 11.05.23. 17:29 #704
-007-
Kivontak 43 metrókocsit a forgalomból! Kivonták a 2-es vonalról a Barbi szerelvényeket. Ugye a forgóvázak nem lettek cserélve ezért is mennek a bontóba. Pár kocsi a 3-as vonalról átraknak a 2-es vonalra.
Viszont fogalmam sincs, hogy a 100-104-es szerelvény(Tamara a beceneve és ő volt az első szerelvény ami megérkezett 70 akármennyiben) fut e még.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
15994 levél
Válasz 11.05.01. 17:14 #703
ufodani
Mától a 4es és 6os tuja nonstop gurul.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4472 levél
Válasz 11.05.01. 17:00 #702
-007-
Íme a bkv:
2,5éve 40-es lassú jelzés volt a nagyvárad térről népligetre vezető metró vonalon. 2,5év elteltével már a 40 is sok. Most már csak 25km/h-s sebességgel mehetnek. Szétrohadt a beton aljzat.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
2744 levél
Válasz 11.04.26. 23:45 #701
Aryx
Eper, nem rózsaszín.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
4472 levél
Válasz 11.04.26. 10:28 #700
-007-
Dehogy! Minimum 1milliárd!!

Amúgy hánynom kell ettől a bandától. Tegnap reggel és este is elfüstölt 1-1kocsi. Alattam is már füstölt el egy. Nem volt jó érzés...
Anno a 2-es vonalon lévő vonatokat elkezdték felújítani 2003-ban.(aminek rózsaszín a belseje) Eleinte még megérte. Aztán a végén már annyiba került egy szerelvény mint ha vettek volna az oroszoktól egy "0km-es" új 6lámpás szerelvényt. Na vajon miért is került annyiba a végén? Na??
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
9326 levél
Válasz 11.04.26. 08:42 #699
Kanduhrka
A BKV-nél minden másképp működik, mint a szokásos. Ha pl 200 millióba kerülne elvileg megcsinálni mindenhol a kapus megoldást, akkor náluk az úgy 700 millióra jönne ki...
horrorgeeks.blogspot.com
16069 levél
Válasz 11.04.25. 20:48 #698
david139
Volán ftw. Ma sem voltak gyors buszok (a tanítást megelőző utolsó munkaszüneti napon lévők), mert a középsulisoknak még szünet van, vagy ilyesmi. Nyilván a középsulisok járnak Kalocsáról Szegedre. Szóval egész nap 3 db 3 óra menetidejű busz volt. Én a 14:20-assal mentem, ami egy helyi járat busz volt (értsd: se kartámla, se csomagtartó, illetve menetiránynak háttal lévő székek). Ez még túlélhető, a mozgássérült parkolóba mindenki bevágja a csomagját, leülünk a kényelmetlen (ill 195 centis embernek igencsak szűk) helyeinkre és elindulunk. Aztán valamelyik megállóban mikor már úgy álltak a folyosón az emberek, mint a heringek, akkor tehermentesítő járatot indítottak azoknak, akik már tényleg nem fértek fel. Ezek után a zsúfoltságig lévő buszban elkezdett terjengeni a füst. Kb középtájon jött be erős égettt műanyag szag. 5 percig ezt így tűrtük, aztán megállt a busz. Kiszállunk, jobb hátsó kerék mögül dől a füst. Szerencsére ez már dorozsmán volt, szóval megvártuk a helyi járatot, és onnantól már tiszta ügy volt. És végül 18:25-re meg is érkeztem.

Szóval az a fasz volán igazán igazíthatná a menetrendjét az egyetemistákhoz, mert talán ők használják...
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
51824 levél
Válasz 11.04.09. 10:18 #697
Barthezz
31934 levél
Válasz 11.04.09. 09:44 #696
szbszig
"Az ember elhányja magát, ha végignéz az üléseken..."

Akkor ez egy öngerjesztő folyamat. Bocs.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 11.04.09. 09:35 #695
Barthezz
Egyszerűen elegem van már a 20E Volvo buszokon uralkodó állapotokból. Az üléseknek több mint felét valamilyen odaszáradt emberi testváladék borítja: szarosak, hugyosak, összehánytak és még belegondolni sem merek, hogy mik találhatóak rajtuk. Komolyan mondom mostanában nemhogy leülni, még a táskámat letenni sincs gusztusom rájuk és olyankor is állva utazhatok, amikor a fél busz üres... Egyrészt hihetetlen, hogy ezeket az üléseket a BKV évek óta nem képes kitisztítani és intézkedéseket tenni az ellen, hogy a hajléktalanokat és az efféle "kárt" okozó, kulturáltan utazni nem képes embereket kitiltsa a járatairól. Vagy ha ezek közül egyik se megy, akkor a szövetülések helyett műanyag borítást alkalmazzanak és akkor nincs gond a tisztítással... Számos levél megjelent már ezügyben a BKV figyelőn, amelyeket a BKV-nak is továbbítottak, de abszolút semmi intézkedés. Havi 10.000 Ft-os bérletárral nonszensz, hogy ilyen emberinek nem nevezhető, putri körülmények között kell utazni. Az ember elhányja magát, ha végignéz az üléseken...
4472 levél
Válasz 11.02.04. 15:21 #694
-007-
Napi szinten szép. Amikor Bp-Kb között ingázok(odavissza 410km) a max késésem 20perc volt. Miskolcról indultam volna pestre de a körIC bekavart. Nővérem meg 1x 75percet késett. Azóta kerüljük a körIC-ket. Sima ic-vel max 5perc szokott lenni.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
54 levél
Válasz 11.02.04. 13:46 #693
ey12
Én a Bkv-vel kapcsolatosan szólnék hozzá.
Tegnap szörnyedtem el már sokadjára, amikor a keletinél mentem le a metroba.
Fent állt 4-5 ellenőr, ebből kb kettő nézte is a jegyeket, bérleteket. ( azt nem írom le, hogyan )
Na, lemegyek,. erre lent is álltak négyen, ők a metroból kiszállókat ellenőrizték. Úgy elgondolkodtam rajta, hogy 8 ellenőr fizetése, ha számolunk mondjuk 1 hónapot, mennyire is éri meg, Még mindig nem jöttek rá, hogy a beléptetős rendszer,amit rajtunk kívül már szinte minden ország alkalmaz, sokkal hatékonyabb, ezért hosszabb távon, nyereséges lenne a Bkv-nek.
Külföldön ez úgy működik, hogy minden állomáson áll egy ember, aki ügyel a rendre és kész. Senki nem is próbál meg csalni, mert egyrészt nem is könnyű, másrészt egyből lebukás. Gazdaságosabb!
19402 levél
Válasz 11.01.25. 17:04 #692
sipec
mi azon rohogunk, ami satoraljaujhelyrol jon vonat pestre, az MINDIG kesik 10-15percet, es mindig bemondjak, h kesik... de evek ota. nem kellene atirni a menetrendet +15percre es akkor megoldodna?
27770 levél
Válasz 11.01.25. 16:30 #691
LordMatteo
Napi 45 km, de amikor Bp-re megyek (ami oda-vissza 220) sem szokott jellemző lenni az 5-10 percnél hosszabb késés.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4472 levél
Válasz 11.01.25. 09:17 #690
-007-
Milyen távon? Az is függ! Azért egy kör IC-nél nem ritka a késés.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
27770 levél
Válasz 11.01.24. 22:57 #689
LordMatteo
Ez megint olyan, hogy szerintem lakhely-függő.

Én naponta járok vonattal, és havonta, ha egyszer késünk 5 percnél többet összesen.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6483 levél
Válasz 11.01.24. 21:41 #688
GustyX
"Biztos, de sokan fizetnének..."
Így gondolom.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 11.01.24. 21:40 #687
GustyX
Talán, de gondolom sokan fizetnének többet, hogy fél+ órával hamarabb otthon legyenek és fél+ órával tovább alhassanak.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
27770 levél
Válasz 11.01.24. 21:36 #686
LordMatteo
Járj nyugodtan teljes árúval, akinek a napi oda-vissza utat jelenti munkahely/iskola között, biztosan más véleményen van.

A 12-15 felugrana kb 40-re, ha a vasutasok rokonainak nem lenne ingyenes, ez 100%.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6483 levél
Válasz 11.01.24. 21:31 #685
GustyX
Ofc, az is jó lenne, de szívesebben járnék egész árúval péntek+hétvégén, de ne kelljen egy helyben várnom fél órát, ezzel téve másfél órássá a busszal/korábban 1 órás, kocsival 40 perces menetidőt...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4472 levél
Válasz 11.01.24. 21:29 #684
-007-
Sztem ha olcsóbb lenne a menetdíj, jobb lenne a helyzet. Tegnap néztem, hogy olcsóbb egy Bp-Bécs Railjet jegy oda-vissza mint egy Bp-Kbarcika oda-vissza.

Mind1. Én kifizetem a teljesárú jegyet. Ami 7900-8200ft között mozog.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
6483 levél
Válasz 11.01.24. 21:05 #683
GustyX
Ha már szar a menetrendjük és folyton késnek, legyen nyugodtan ennyi kedvezmény (az említett 15%-on túl sokat kitesz a vasúti alkalmazottaknak és hozzátartozóiknak járó kedvezmény+a regisztrációs jegy is csökkenti az arányt). Bár mindig jobb, mint a Volánnál, ahol nincs 33%-os jegy. De az legalább nem szokott késni és sztrájk sem szokott lenni.

Legjobban inkább egy kis koordinációra lenne szükség a Volán és Máv között. Na, azzal mindenki jobban járna.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31934 levél
Válasz 11.01.24. 20:36 #682
szbszig
"az utasok mindössze 12-15 százaléka utazik teljes árú jeggyel"

Azért ez nagyon durván hangzik! Kíváncsi lennék az arányra más országokban...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4472 levél
Válasz 11.01.24. 19:16 #681
-007-
Túl sok a vasúti kedvezmény?
Igen! Felőlem átszervezhetik az egészet.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
31934 levél
Válasz 11.01.24. 14:07 #680
szbszig
A BKV (vissza)fejleszt...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 10.12.29. 16:16 #679
sipec
nemtom, mi van ezzel a fehergyarmattal, de az en vonatom is mostmar nem debrecenig, hanem addig kozlekedik, ami azert szar, mert visszafele is ugye csak "beesik" a vonat debrecenbe, igy kesik + nem lehet hamarabb felszallni a vonatra, mint eddig
6388 levél
Válasz 10.12.29. 15:26 #678
Beny12
El is felejtettem, hogy megváltozott a menetrend. Hétfőn majdnem lekéstem a vonatot, az ominózus 15 perccel korábbi indulás miatt. A Fgy. - Zajta vonalat meg használja kb. 10 ember: aki esetleg dolgozni jön be, meg néhány egyetemista. Eddig meg tudták oldani busszal, inkább azokat kellene lecserélni újakra, mert ezek a régi Ikarusok télen katasztrofális teljesítményt nyújtanak.
7503 levél
Válasz 10.12.29. 15:08 #677
Attila88
Az a vicc, hogy én kint rs-ben a "prémium" gázolajat olcsóbban tankolom kb. 30ft-tal literenként, mint amennyit Szegeden a mezei gázolajért fizetnék. Azt már lehet csak beleképzelem, de a szerb "prémium" gázolaj nemcsak olcsóbb, de még jobb is, mint a magyar, kevesebbet fogyaszt és lassabban telik tőle a részecskeszűrő is, ergo kevésbé füstöl.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20579 levél
Válasz 10.12.29. 13:48 #676
Pyrogate
"2010-ben a szocialisták vélték úgy, hogy a kormány gazdaságpolitikája okozta az üzemanyagárak emelkedését. "

Na menjenek a picsába, ha jól emlékszem a jövedéki adót (és az áfát is) Bajnai emelte fel mind a 2x (az egyiket nyáron, de a költségvetésbe mivel be volt tervezve, így azon nem változtattak). 20-20ft-os emelkedés volt mind a kettő...
31934 levél
Válasz 10.12.29. 13:29 #675
szbszig
Ha már szóba hoztad.

Természetesen a benzin is nálunk a legdrágább az egész régióban. Beleértve Ausztriát is. És megint nem a helyi fizetésekhez viszonyítva, hanem még nekünk is megéri nyugatra járni tankolni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4472 levél
Válasz 10.12.26. 22:00 #674
-007-
Eddig nálunk úgy volt a vonat, hogy Miskolcról el lehetett jutni Ózdra átszállás nélkül. Az új menetrenddel ez szépen megszűnt. Most már Miskolcról csak Kazincbarcikára lehet eljutni. Ott leszállni, majd a peron másik oldalán álló Ózdi vonatra fel. Miskolc-Kazincbarcika között villanymozdonyos 2kocsis inga jár. Azaz újra van értelme a felsővezetéknek. A miskolc-ózdi ugye dízel volt, mert barcika után ózd felé nincs f.vezeték. Kbarcika-Ózd között meg 2db exIP kocsi ingázik.
Apropó IP: az új menetrenddel szépen megszűnt hazánk utolsó IP járata. Pedig jó volt. Nem 1x használtam.
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
6483 levél
Válasz 10.12.26. 21:01 #673
GustyX
Emberek, lehet örülni! December 13-ától újraindult a vonatközlekedés a Fehérgyarmat-Zajta vonalon! Valószínűleg emiatt is sikerült a vasútközlekedés szokásos téli reformja olyan amilyenre! Vagyis ez azt jelenti, hogy az eddigi átszállás nélküli vonalon már át kell szállni. Ez csak egy járatra vonatkozik. Másik, a sokak által használt Fgy.-Debrecen vonalat is sikerült remekül megreformálni. 15 perccel korábban indulni és ugyanakkorra érkezni. Ha ez még nem lenne elég, akkor a szintén sokak által használt egyéb járat is módosult. Ugyanakkor indul, fél órával később ér be, át kell szállni. Vagyis lefordítva mindez annyit tesz, hogy a többség szív a kevés vagy semmi (értsd felesleges üres járatok) utas miatt. De legalább el lehet mondani, hogy újra van...Naggyon jóóó!!!!!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3007 levél
Válasz 10.12.26. 20:46 #672
gregmerch
Akkor mit szóljunk az üzemanyagról? Nem tudom meddig hiszik azt, hogy az emberekkel bármit meg lehet tenni...:sick-(
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31934 levél
Válasz 10.12.26. 18:58 #671
szbszig
Jegyárteszt.

Röhej, hogy nálunk drágább a menetjegy, mint Bécsben vagy Párizsban. És nem a helyi bérekhez viszonyítva, hanem nomináláron!...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
29146 levél
Válasz 10.05.27. 15:54 #670
Germinator
Elég szánalmas
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
3973 levél
Válasz 10.01.18. 16:38 #669
Petyo
Hát figyelj. Én is külvárosi vagyok és a város totálisan átellenes oldalára járok dolgozni(4-ből a 18-ba), de megoldottam és nálunk egy-két kivétellel mindenki megoldotta. Akinek nem sikerült, annak igazolt a hiányzása és a te sulidnak is igazolnia kell, reklamálj. Azt meg ne hidd, hogy a sztrájkolók kapnak fizetést erre a hétre. Az egy dolog hogy a szakszervezet mit mond, fizetnek valamennyit vagy nem. Úgyhogy nekik sem móka és kacagás volt.
Nem örültem a sztrájknak én sem, igen sokba került nekem is, de nem haragszok rájuk, mert együtt érzek velük. (tapasztalat alapján) És ez az ami a te korosztályodból hiányzik. (a szégyenérzet és a felelősségtudat mellett)
Létezik olyan, hogy szolidaritás...
Üdv!

Petyo
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
31934 levél
Válasz 10.01.18. 14:26 #668
szbszig
Én is szeretem. Amikor nem kell belőle nyolc másik tárggyal együtt államvizsgára készülni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3144 levél
Válasz 10.01.18. 13:30 #667
nihilism
Ma mar voltak ellenorok a metroban, tegnap meg nem.
51824 levél
Válasz 10.01.18. 12:23 #666
Barthezz
Mi is suliban tanultuk, de én szerettem a játékelméletet.
736 levél
Válasz 10.01.18. 11:04 #665
Gerő a nyerő
Na az már szívás... Függőséget jelent!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
31934 levél
Válasz 10.01.18. 10:48 #664
szbszig
Na tessék, már itt is csak az államvizsga-tananyagomat látom viszont...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
736 levél
Válasz 10.01.18. 10:23 #663
Gerő a nyerő
Hát figyelj, ha nincs kocsim, se jogsim, külvárosi vagyok és bejutni nem tudok a vizsgámra a 11. kerületbe, meghúznak és eközben ők, ahelyett hogy dolgoznának KÁRTYÁZNAK és fizetik nekik ezt, akkor ne haragudj de szerintem jogos a felháborodásom. Főleg, hogy az iskola nem fogadta el a nem bejutásomat és 5000 ft-ot kell most fizetnem a javító vizsgáért. Meg ennyi erővel, kb a fél ország sztrájkolhatna, hogy szar a fizetése stb.
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
3973 levél
Válasz 10.01.18. 09:21 #662
Petyo
Hozzászólásodból süt a korod. Szomorú, hogy így vélekedsz, szerinted ők hobbiból sztrájkoltak?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
51824 levél
Válasz 10.01.18. 09:02 #661
Barthezz
Van a játékelméletben az ún. gyáva nyúl stratégia, amikor 2 autó robog egymással szemben maximális sebességgel és az lesz a vesztes, aki kitér. Nyilván egyikük sem akar veszíteni, így a végletekig száguldanak egymás felé, padlógázzal, azt a látszatot keltve, hogy teljesen elszántak és nem fognak kitérni. Amikor már szinte elkerülhetetlen a frontális ütközés, általában egyikük félrerántja a kormányt. Ezt csinálták most a szakszervezetek és a BKV is, s végül a BKV lett a "gyáva nyúl".

Rohamoszti: Hát el kell, hogy keserítselek, a földalattin rendesen nézik már a bérleteket.
20579 levél
Válasz 10.01.18. 01:16 #660
Pyrogate
megnézték a város tűrőképességét

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.