Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

31932 levél
Válasz 09.05.17. 22:59 #459
szbszig
Azért ez durva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.01.19. 18:09 #458
szbszig
I BKV!

Ja, Ferihegyen megint sztrájkolnak.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 09.01.12. 13:06 #457
Pyrogate
Magam sem tudtam volna jobban mondani
Főleg az első pont az elgondolkodtató, illetve az, hogy miért pont a Budapestiekkel csesznek ki? Még a belvárost meg is értem, és azzal egyet is értenék, hogy pl. a Hungária körúton belül ne lehessen autóval közlekedni, hiszen a belvárosban tényleg az autósok szmogja ragad bent. De pl. Nagytétényben, ahol állítólag a legmagasabb a Csepeli Erőmű olajos fűtési rendszere miatti füst ért oda (ami ugye a gázvita miatt van...). Itt az autósok csekély mértékben számítanak...

Mindenesetre szerencsére jön egy kis front és ez a szabályozás is eltűnik, anélkül hogy érdemben kidolgoznának valami akciótervet, ha legközelebb előfordulna.
10589 levél
Válasz 09.01.12. 07:59 #456
Dark Archon
Teljesen igazad van. Ez megint csak egy újabb rendelet, amivel a dolgozókkal ba**nak ki. Természetesen pont mára vagyok hivatalos orvoshoz, nem fogok busszal menni, összesen kb. 1200Ft-ért nyomorogva, kitéve magam mindenféle fertőzésnek. Meg azt sem hiszem el, hogy a külső kerületekben ugyanakkora a szennyezés, mint pl. a belvárosban, ahol kocsival talán évente 2x, ha előfordulok.

Egyébként, ahogy észrevettem reggel, mindenki magasról tesz a riadóra. Majd, ha módosítják a KRESZ-t, akkor be lesz tartva, mert azért 30 rongyot nem ér meg. Legalábbis annak nem, aki nem X5-össel jár...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
31932 levél
Válasz 09.01.12. 03:19 #455
szbszig
Kicsit olvasgattam blogokat meg kommenteket, és azért eléggé megoszlanak a vélemények. A többség inkább dühöng, és kijelenti, hogy márpedig ő akkor is autóval fog járni; egy elhanyagolható kisebbség csendesen beletörődik; és vannak néhányan, akik teljes mellszélességgel kiállnak mellette, és anyázzák azokat, akik ellenzik...

Mindenesetre azért pár dologban mindenképpen jogosnak érzem a felháborodást a határozattal szemben:

1. A légszennyezést mérő térképeken az egész ország vörös színben tündököl. Az egész ország! Beleértve a lakatlan területeket, a Balatont, a Kékest, mindent. Nem vagyok kémikus vagy környezetmérnök, de ez alapján szerintem jogosan fordul meg az emberek fejében, hogy nem kizárólag a pesti autók tehetnek mindenről.

2. A fentihez részben kapcsolódóan a magasabb légszennyezettség miatt mindenképpen a gázárvita is okolható, hiszen a termelők egy része átállt olaj-, esetleg egyenesen fa- vagy széntüzelésre. Szóval addig az egy-két napig, amíg most már végre talán sikerül tényleg megegyezni az oroszoknak és az ukránoknak, lehetnénk kicsit toleránsabbak.

3. Továbbra is tartom azt az álláspontomat, hogy még ha akarna, akkor se tudná mindenki otthon hagyni a kocsiját, mert a BKV már a mostani utazóközönséget is nehezen szállítja el, nem hogy még az összes autós fele is hozzájuk csapódjon.

4. Lehet, hogy az autózás egészségtelen levegőt gerjeszt, de az amúgy is telített BKV-buszokon koszban, húgyban, hányásban utazni és potenciálisan fertőző emberek között nyomorogni legalább annyira (link). Arról nem is beszélve, hogy a buszok egy része a technikai állapotából adódóan alapból egészségtelen (link). (És ezt a két hírt hirtelenjében csak az elmúlt két hét bejegyzéseiből gyűjtöttem.)

5. Természetesen megint a gazdagok járnak a legjobban, akik pénzzel kvázi mentesíthetik magukat a korlátozás alól. Ha ugyanis a családban van kettő vagy több kocsi, akkor egyszerűen mindennap másikat hoz elő a garázsból, és semmi hátrányát nem érzi a helyzetnek. (És akkor a pénzért vett rokkantkártyákra és hasonló mentesítő papírokra kellő naivsággal még csak nem is gondoltam.)

6. A kocsik közül sem mindegyik egyformán szennyez. Megint csak nem vagyok közlekedésmérnök, de azért egy ősrégi Trabant, illetve egy átlagos benzin- és egy dízelüzemű autó annyira teljesen más, hogy igenis különbséget kéne tenni köztük a szabályozásban ilyenkor. Sokan azt is kétségbe vonják, hogy az autók tehetnek-e a szmogról, de még ha igen, akkor is biztosan nem egyenlően oszlik el a kibocsátott szennyezés mértéke közöttük.

7. Vannak dolgok, amiket egyszerűen nem lehet elintézni kocsi nélkül. Biztosítani kéne, hogy például az ilyen munkát végző emberek egy riadó esetén is dolgozhassanak. Valamint, tudom, létezik ugyan vis maior meg hasonló indok is, de aki hónapokkal előtte megszervezett már valamit, amihez kell a kocsija, és pont aznap reggel beüt a szmogriadó, az nem nagyon tud mit csinálni...

8. A szabályozás olyan szempontból is átgondolatlan, hogy a városhatárt jelző tábla jelenti a riadó határvonalát. Például akik kocsival vidéken rekedtek, azok nem tudnak hazajutni, mert a kocsit nem hagyhatják ott. Őrzött parkolókat kéne létesíteni a város határában, ameddig be lehetne jönni, és utána vagy tömegközlekedéssel tovább, vagy arra a néhány napra biztosítani környezetbarát autók bérlését. Utóbbi egyébként is hasznos lenne.

Stb., most csak így ennyi jutott az eszembe a néhány értelmesnek mondható gondolat közül. Mert sajnos sok inkább csak anyázás volt pro vagy kontra. Meg voltak még hülye ötletek is, mint például csak olyan kocsik közlekedhessenek, amelyekben legalább ketten ülnek. Nos, ez nagyon szépen hangzik, de a gyakorlatban egyáltalán nem megvalósítható, mert még valószínűleg BKV-val is előbb jutsz este haza, mint amennyi idő alatt összekuncsorogsz embereket, akik pont arra mennek, és ott laknak, ahol te...

Végül pedig a nap idézete, már nem emlékszem, honnan van:

"Háháhá, ma reggel 8-kor nagyban reggelizünk szüleimmel; nagyszüleim itt voltak vendégségben, hajnalban elsiettek haza. Kérdeztem, hogy miért. Anyu mondta, hogy nekik páros rendszámú kocsijuk van, és ha esetleg kihirdetnék a szmog-riadót, akkor nem tudnának hazamenni. Mire mondom én, hogy de hát ha eddig nem hirdették ki, ma már akkor biztos nem fogják. Erre anyu: "Ugyan már, vasárnap reggel van, ilyenkor még alszik a Demszky, majd 10-kor csörög az ébresztője, kávé, reggeli, várd ki a végét, ha felébredt, kihirdeti."

És lőn. : )"
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7503 levél
Válasz 09.01.11. 21:03 #454
Attila88
Jah, azert fizetjuk egesz evre a kotelezot meg az anyamkinjat, hogy utana hasznalni se birja a joember az autojat. Akkor legalabb lenne ingyen a tomegkozlekedes azoknak, akik pl. forgalmival bizonyitjak, hogy paros v paratlan rendszamu az autojuk. 300(!)forint egy vonaljegy Szegeden, ami egy atszallas nelkuli utazasra jogosit. Ha neadjisten 2-3 dolgot el kell intezned, atszallsz/leszallsz nehanyszor, akkor mar boven ezer ft felett lesz/nap/fo. A sluszpoen csak az lesz, ha kozben beled is kotnek, hanyasban, hugyban, szarban kell utaznod, mikozben a pofadba kohog 20 centirol egy gothos geci.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20579 levél
Válasz 09.01.11. 20:41 #453
Pyrogate
Ez a rendelet is most olyan, hogy légyszi ne járj az autóddal. Attól még fognak. Sőt, van akinek ez a munkája. Amúgy meg az igazi megoldás az lenne, ha motor besorolása alapján járhatnának az autók. Mert pl. egyik nap megy az ember a hibrid autójval, másnap a 20 éves öreg dízellel. Ennek van értelme? Ez a rendszámos dolog baromság, és mondom, én ha nem megyek az a környezet miatt van, nem miattuk.
12314 levél
Válasz 09.01.11. 20:27 #452
vortób
Az megérthető ha mondjuk, azon a napon az ember bejár kocsival, mikor nem lehetne, de nem olyanokon mikor lehetne. Ellenben ez nem szabályozható sajnos. Nem tudom mit lehetne ellene tenni.
A gyárak meg általában sajnos nekünk csinálják a cuccot, szóval...
,,Happiness is only real when shared."
20579 levél
Válasz 09.01.11. 20:23 #451
Pyrogate
Nekem hétfőn-kedden-csütörtökön kell bemennem a suliba (oda vissza 3 óra városon belül, kocsival 1...), de a csütörtöki vizsgán (amikor nem használhatnám) nem fogok hajnalban felkelni és idegeskedni h beérek-e. Ellenben feleslegesen nem használom az autót, és valszeg kedden mivel van időm bkv-zom. Még úgy is, hogy a szmog rohadtul nem miattunk van, hanem a rohadt gyárak és rohadt Ukrajna okozta az egészet.

(ami egyébként nagy szó mert autóbuzi vagyok, de szerencsére vizsgázom úgyis és tanulok)
12314 levél
Válasz 09.01.11. 20:17 #450
vortób
31 után elseje jön! Két páratlan nap egymásután! Szemét csalók.
Viccen kivül én be fogom tartani, ha büntetik, ha nem. Legalább én elmondhatom, hogy van igényem rá, hogy ne a saját szaromba fulladjak bele.
,,Happiness is only real when shared."
5900 levél
Válasz 09.01.11. 17:56 #449
Dile
Jah, itt sem valami tiszta a légkör. De holnap ötödik emeleti lakásba költözök, olyan magasságban talán üdébb a levegő
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
31932 levél
Válasz 09.01.11. 17:28 #448
szbszig
Mától hivatalosan is szmogriadó van.

Azaz páros napokon csak a páros, páratlanokon pedig csak a páratlan rendszámú kocsik közlekedhetnek Budapest területén. (Kivéve a tömegközlekedést, a megkülönböztető jelzésű járműveket, a közfeladatot ellátó járműveket, a diplomataautókat, a környezetbarát járműveket, a rokkantsági kártyával rendelkezőket stb.)

Természetesen a BKV a riadó ideje alatt sem biztosítja az ingyenes tömegközlekedést, valamint abban se nagyon reménykedjünk, hogy egy kicsit is növelni fogják a menetsűrűséget. Szóval el lehet képzelni, mi lenne, ha az összes autótulajdonos fele szabályosan betartaná a rendelkezést, és hirtelen mindegyikük villamosra szállna. Azaz csak próbálna...

Mellesleg ennek a szabálynak automatikusan a többi nagyvárosra (100 000 fő felett) is vonatkozni kéne, máshol azonban mégsem rendelték el...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5900 levél
Válasz 09.01.05. 18:32 #447
Dile
A város legforgalmasabb vonalait (31 és 32) erősítené meg, én speciel rengeteget járok arra. Ráadásul ott az agrár, vénkert, újkert, vezér utcai lakótelep, és a Józsa/Hajdúböszörmény fele kijárók csomópontja.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
11785 levél
Válasz 09.01.05. 18:21 #446
Ghoost
Ebből is lehet majd jó kis pénzeket eltenni kb annyi értelme van...
Így is emelkedik most a DKV bérlet ára is, majd ha ennek az árát is be kell szedni az is remek lesz. Arrafelé amúgy nem szoktam járni, nem tudom, hogy mennyire van rá nagy szükség. Debrecen közlekedési gondjain sokkal többet enyhítene, ha lenne egy normális elkerülő, mert így a 4es főút miatt qrvanagy forgalom meg keresztül a városon minden nap, hatalmas dugókat generálva.
5900 levél
Válasz 09.01.05. 17:59 #445
Dile
Kicsit bővebben a tervezett, és meglévő villamosvonalról, és a lehetőségekről
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 09.01.05. 17:47 #444
Dile
Éljen

Már nagyon hiányzik ez a városnak. Régen több villamosvonal is volt, csak elbontották, nem is tudom, hogy miért. Mondjuk a troli se olyan rossz, de azok jelenleg csak Debrecen keleti felén közlekednek. Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy hogyan fogja átalakítani a város szerkezetét ez a fejlesztés.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 08.12.23. 15:38 #443
Dile
Csak legközelebbb vigyázzanak, hogy a nagy viccelődésben ne pont az ellenkezőjét írják annak, amit mondani akarnak.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 08.12.23. 15:36 #442
Dile
Bár ha valamit befejeznek, az már önmagában tartalmazza azt, hogy nem fogják folytatni, hiszen be van fejezve az a dolog. Tehát max határozott időre való felfüggesztés lehetséges, de az sem azt jelenti, amit a hekkerek akartak írni. Inkább határozatlan időre való felfüggesztés, vagy csak egyszerűen befejezés. De biztos szerették volna, hogy szépen hangozzon
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
20579 levél
Válasz 08.12.23. 15:35 #441
Pyrogate
Mivel ez egy poén írás, úgy gondolom, hogy a határozott idő itt az ÖRÖKöt jelenti. Tehát soha többet ne legyen sztrájk
5900 levél
Válasz 08.12.23. 15:31 #440
Dile
A határozott időre nem azt jelenti, hogy konkrétan meg van adva az időszak vége? Tehát ha valaki most abbahagyja a sztrájkot, és január 1-jén újraindítja, az a határozott időre való befejezés, nem?

Kezdek olyan lenni, mint szbszig
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
20579 levél
Válasz 08.12.23. 15:23 #439
Pyrogate
5900 levél
Válasz 08.12.22. 18:57 #438
Dile
Mit jelent az, hogy határozott időre befejezi a sztrájkot?
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
38325 levél
Válasz 08.12.22. 15:57 #437
kopé
OMG
Olvassátok el a képet.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
4981 levél
Válasz 08.12.22. 09:54 #436
tibi6893
aztarohadt

h4xx0rz f0r th3 w1n!!!!444
http://shudzsi.blogspot.com
31932 levél
Válasz 08.12.22. 09:49 #435
szbszig
LOL?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 08.12.22. 00:33 #434
szbszig
Márpedig ma sem született megállapodás, dacára annak, hogy a MÁV tovább, 724-ről 506-ra csökkentette a minimális szolgáltatásra vonatkozó igényét. (Az összes napi vonatforgalom általában kb. 3200.)

Továbbá mivel elmondásuk szerint 24 óra kell, hogy bármiféle megállapodás után a forgalom helyreálljon (a jelenleg imitt-amott veszteglő vonatok megfelelő állomásokra szállítása stb.), ez azt jelenti, hogy ha a holnap délutáni következő (egyébként február óta nagyságrendileg 70.) tárgyaláson sem születik megállapodás még a minimális szolgáltatásról sem, akkor ez azt jelenti, hogy 24-én, szenteste sem lesz kiszámítható menetrend. Azaz ahova most nem jár egyáltalán vonat, azokra a helyekre karácsonyig már nem is fog.

Ez a helyzet jelenleg.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 08.12.20. 06:10 #433
szbszig
Azért arra kíváncsi leszek. Mert az egy dolog, hogy az ember hétköznap reggelente nem tud bemenni dolgozni, de ha év végéig sztrájk lesz, akkor sokan nem tudják majd a szokásos (évi egyszeri) rokoni látogatásokat megejteni, illetve megkockáztatom, hogy egyesek haza se jutnak vidékre szenteste, ha pont olyan a közlekedés...

Mindenesetre Gaskó úr azt is megmagyarázta, miért csinált segget a szájából, és miért lesz valószínűleg mégis sztrájk annak ellenére, hogy jó előre megígérte, az ünnepeket megkímélik: Ez a válasz a politikai nyomásra, amit rájuk gyakorolnak... Bírom, ahogy ez az ember most már nemcsak pénzért, de szolidaritásból, becsületért, meg még ki tudja milyen más okokból kifolyólag is harcol...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 08.12.20. 05:45 #432
kopé
Úgy úgy, december 24-26kor is állni fognak. patkányok.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5011 levél
Válasz 08.12.19. 21:29 #431
Gump
...és most úgy néz ki, hogy lehet, hogy még karácsonykor is sztrájkolni fognak. Hogy az Isten lova húzza a f*szára az összeset!
5240 levél
Válasz 08.12.19. 21:24 #430
Pras
Jut eszembe.

A Volán becsületére legyen mondva, KÉT rásegítőbuszt indítottak az irányunkban, és mindent elintéztek, jegynélküliséget, várakozási időt, mindent. Ha ők nem lennének, a VDSzSz iroda alighanem már lángokban állna szerintem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 08.12.19. 14:00 #429
Pras
Ehhez hozzávéve a "szolidaritásból sztrájkolunk akkor is, ha megkapunk mindent"-féle agyrémet, már csak egyetlen mondatot tudok hozzáfűzni, nevezetesen:
Hja, ha nem csak a pénz kell, hanem még a munka is büdös, akkor miért nem azzal kezdik...?!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
55 levél
Válasz 08.12.19. 07:46 #428
Knox
Ennek a tetű gaskónak valaki szólhatna már, hogy már az övéi is utálják.
31932 levél
Válasz 08.12.19. 04:23 #427
szbszig
Így tényleg hosszú lesz még ez a sztrájk...:

"Még a tárgyalásról sincs megállapodás

Nem állapodtak meg a csütörtök esti tárgyaláson sem a MÁV-társaságok és a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) képviselői a sztrájkkövetelésekről, valamint a még elégséges szolgáltatásról - közölték a felek. Még az egyeztetés folytatásának időpontjáról sem egyeztek meg. A mintegy negyedórás tárgyalást követően Bárány Balázs, a VDSZSZ alelnöke az MTI-nek elmondta: a szakszervezet elfogadhatatlannak tartja a MÁV-START ajánlatát a még elégséges szolgáltatásra, mert úgy akarja a vasúttársaság közlekedtetni a vonatokat, hogy az értelmetlenné tenné a sztrájkot."
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 08.12.18. 18:42 #426
szbszig
A hét poénja:

"Az orvosok támogatják a vasutasokat - dec. 18. 15:59

A Magyar Orvosok Szövetsége (MOSZ) szolidaritást vállal a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezetével, támogatja céljaik elérését, és a kényszerből eszközül választott sztrájkot. Felszólítja egyúttal a munkáltatót, hogy érdemben tárgyaljon a VDSzSz-szel és teljesítse a vasutasok követeléseit, ezáltal normalizálja a vasúti személyszállításban létrejött helyzetet a magyar állampolgárok és a munkavállalók érdekében - közölte honlapján a szakszervezet."


"A mozdonyvezetők elutasítják a VDSZSZ módszereit - dec. 18. 17:02

A Mozdonyvezetők Szakszervezete növekvő aggodalommal figyeli a vasutassztrájkot és mint erős szakszervezet, nem ért egyet azokkal az eszközökkel és módszerekkel, amelyeket a VDSZSZ alkalmaz - áll abban a közleményben, amelyet Kiss László elnök aláírásával a Mozdonyvezetők Szakszervezete (MOSZ) juttatott el az MTI-hez. A Mozdonyvezetők Szakszervezete szerint a VDSZSZ jelenleg is tartó részleges sztrájkja egyre növekvő társadalmi elutasítást vált ki."


Akkor most a MOSZ támogatja a sztrájkot, vagy sem?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 08.12.17. 20:43 #425
Barthezz
Pedig így szokott ez lenni, hogy amint szorít az idő, egyre jobban hajlandóak a tárgyalófelek a kompromisszumra. Örüljünk, hogy szóltak 1 nappal előtte, hogy elmarad, mintha az lett volna, hogy megtartják Be positive
1146 levél
Válasz 08.12.17. 20:33 #424
sysnrt
Bah, nem egy nappal ezelőtt, hanem egy nappal előtte.
1146 levél
Válasz 08.12.17. 20:28 #423
sysnrt
Én nem vagyok mérges, nem tudom, ezt honnan szűrted le. Csak szerintem nem egy nappal ezelőtt kell szólni.
51824 levél
Válasz 08.12.17. 20:20 #422
Barthezz
Ne mérgelődj már, örülj neki inkább Mivel napok óta kérdéses volt a BKV sztrájk, így akit érdekel és érintett lenne általa, az sztem evidens, hogy utolsó este, vagy még indulás előtt reggel tájékozódik róla, hogy végül lesz-e, vagy sem.
1146 levél
Válasz 08.12.17. 19:12 #421
sysnrt
Ééééééés hogy száll fel rá, ha az nem áll meg mondjuk azért, mert nincs ott megállója, vagy az emberünk egy másik - gyalog rövidebb - útvonalon megy?
20579 levél
Válasz 08.12.17. 19:11 #420
Pyrogate
ÉS felszáll rá éééés beér hamarabb
1146 levél
Válasz 08.12.17. 19:10 #419
sysnrt
Például hogy elindul és félúton elhúz mellette egy busz? Kellemes, mondhatom.
20579 levél
Válasz 08.12.17. 19:07 #418
Pyrogate
Akkor reggel egy igen kellemes meglepetésben fog részesülni
1146 levél
Válasz 08.12.17. 19:00 #417
sysnrt
Esetleg nem mindenki tud értesülni róla egy nappal a tervezett sztrájk előtt, amikor heteken keresztül teljesen biztosra volt véve.
31932 levél
Válasz 08.12.17. 18:56 #416
szbszig
Igen, én is hajlamos vagyok mindenért sírni, de most nekem is ez jött le rögtön.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 08.12.17. 18:39 #415
Pyrogate
Bazzeg, ha van sztrájk az a rossz, ha nincs, akkor az. Ez a jó ebben az országban

(egy nappal korábban tudtak megállapodni. Ez van)
9326 levél
Válasz 08.12.17. 14:57 #413
Kanduhrka
Vágom én ezt.

Azért vállaltam el, mert hülye voltam, de legalább nyertem vele egy csomó tapasztalatot.
horrorgeeks.blogspot.com
27767 levél
Válasz 08.12.17. 14:55 #412
LordMatteo
Akkor minek vállaltad el?

Itt nem arról van szó, hogy nem érdemelnek fizetésemelést. De ne éljenek vissza a helyzetükkel, és ne más munkások számára.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9326 levél
Válasz 08.12.17. 14:45 #411
Kanduhrka
Atrocitások... Mindenki azt vállaja el szerintem, amit el tud viselni, mind fizikailag, mind idegileg.
Én például nagyon szerettem az Intersparban dolgozni, nettó 90-ért, de fizikailag nem bírtam a sok pakolást...
horrorgeeks.blogspot.com
51824 levél
Válasz 08.12.17. 14:42 #410
Barthezz
Jó, azért őket is érheti közben atrocitás, főleg ha nem egy sofőrről, hanem mondjuk egy kalauzról van szó. Azonban a mai világban, a mai diákok között tanárnak lenni, vagy biztonsági őrnek szvsz még veszélyesebb.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.