Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

31931 levél
Válasz 08.03.14. 19:42 #109
szbszig
Az Index is képben van, látom:

"Az útlezárások ideje alatt a Móricz Zsigmond körtér és a Baross utca (Kálvin tér) között a 47-es, 49-es villamos helyett villamospótló buszokkal lehet utazni."

Igaz, hogy már legalább egy éve villamospótló buszok járnak azon a vonalon, de ne zavarjon senkit...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 08.03.09. 12:49 #108
szbszig
Az a jó verzió, bizony. Volt is emiatt jó kis vita, hogy a februárban váltott bérletek csak 29 napig érvényesek, illetve jövőre már csak 28 napig lesznek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 08.03.09. 11:40 #107
Pyrogate
Nekem is Március 6-Április 5

akkor ez most a jó verzió? De akkor engem szivattak meg legjobban
31931 levél
Válasz 08.03.09. 11:23 #106
szbszig
Hmm...
Hmm...

„Érvényes az adott hónap adott napjának 0 órájától a következő hónap kezdőnapot megelőző napjának 24 óráig […]”
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11 levél
Válasz 08.03.03. 18:04 #105
Hunter91
Szar
"Élj úgy hogy ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni hogy pornó vagy akció filmet nézel"
20579 levél
Válasz 08.03.03. 17:57 #104
Pyrogate
Szar vasút, komolyan mondom. Régen is ilyen volt, én anno emlékszem amikor mentem meccsre v. nyáron Siófokra és 120 km-t álltunk a plafonba kapaszkodva nyitott ajtóknál...
annyi eszük nincs, hogy rendes rendszert dolgozzanak ki, nemhogy katasztrófák esetére...
31931 levél
Válasz 08.03.03. 16:30 #103
szbszig
Magyarországi állapotok.

Siralmas. Ez már nem is a Balkán. Ez már Közép-Afrika vagy Délkelet-Ázsia, annak is az elmaradottabb vidéke...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 08.02.24. 02:57 #102
Pyrogate
31931 levél
Válasz 08.02.23. 22:02 #101
szbszig
Ja, azt hiszem, a bérlet érvényes éjszaka is, de a hagyományos vonaljegyek nem, helyette emelt árút kell venni az éjszakai járatokra.

Igen, most néztem, a rendes vonaljegy 270 Ft, az éjszakai 350 Ft.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2744 levél
Válasz 08.02.23. 21:49 #100
Aryx
Jah, akkor így már értelmes, csak tisztára olyannak hangzott a hsz-ed, mintha a kollégáddal arról beszéltetek volna, milyen az élet a Marson.

szerk.: Tééééééééééééééééééééééék!!! Nem mintha érdekelne, de ték.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
5650 levél
Válasz 08.02.23. 21:42 #99
Tamás82Bp
wtf?....

Amúgy ja,kocsis vagyok,és mindenhova azzal megyek,még a délutáni csúcsban is.
Tegyél egy jó hidegvizes borogatást a homlokodra,azt javaslom...
Đr.Ke|$0 "Nem fából van,de adj egy percet!":-)))))) by łođ
38325 levél
Válasz 08.02.23. 21:31 #98
kopé
éjszakai jegy? wtf?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2744 levél
Válasz 08.02.23. 21:13 #97
Aryx
Már bocsi, de téged is le kell hülyézzelek. Még szép, hogy a jelen társadalomban sokszorosan leellenőriznek, mikor már az utolsó románcigány gyerek is orvosi papírokat hamisítgat magának. De ettől Te még nyugodtan kiállhatnál önmagadért, kérd meg az ipsét, hogy hívjon rendőrt, ha valami nem tetszik. Ne legyél csicska, plz...
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
2744 levél
Válasz 08.02.23. 21:11 #96
Aryx
???
Uramatyám, hol éltek ti?? Ott figyel a nevedben a 'Bp' vazzeg, ma már a kisföldalattit is rendre befalazzák egy-egy ellenőrsorral. De várj, kitalálom: autós vagy?
Bazz, más magyarázat nincs erre, már megint a Grave of the Fireflies ugrott be: az a jelenet, amikor a kissrác hosszú idő után előjött a barlangjából, és meglepve hallotta a hírt a postán, hogy már vége a II. világháborúnak...
OMG, hülyét lehet kapni tőletek, mindig gondoskodtok a jó hangulatomról.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
20579 levél
Válasz 08.02.23. 13:44 #95
Pyrogate
ez így van, kb. 1,5 éve. nem mehetsz le, amíg nincs bérleted. De ez - szerintem - jogos. A durva az, hogy az éjszakaira nem engednek felszállni. Mégis hány ember használja azt a szar éjszakait? Minek basztatják őket? Igaz, hogy sokkal nagyobb a bliccelők aránya este, mint nappal, de ez a razzia kikészít. Főleg h kitalálták az éjszakai jegyet. pff.
Mondjuk én bérletes vagyok / kocsi is van, de akkor is. Eszem megáll
10258 levél
Válasz 08.02.23. 09:07 #94
MattMatthew
A délinél az ellenőrök szokták ezt csinálni...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5650 levél
Válasz 08.02.23. 02:15 #93
Tamás82Bp
Egyik kollégám ma mesélte,hogy a metróállomásokon a biztonsági őrök odaállnak a mozgólépcsők elé néha,és nem engedik le amíg nem mutatja fel a bérletet...Csak néztem,mint a hülye.Télleg így van?Mióta van hatáskörük erre?
Đr.Ke|$0 "Nem fából van,de adj egy percet!":-)))))) by łođ
38325 levél
Válasz 08.02.23. 02:06 #92
kopé
dejó....
nagyobb kihasználtság, reggelente mégnagyobb tömegnyomor
fogják őket szeretni, hál'Istennek engem egyiskem érint.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20579 levél
Válasz 08.02.23. 01:31 #91
Pyrogate
huhh, engem egyik sem érint, bár a 14es buszt ne rövidítsék meg!!! (tudom ebben a tervben ez nem volt)
10258 levél
Válasz 08.02.22. 22:41 #90
MattMatthew
Félig idevágó téma. Alapvetően nincs nagyobb bajom a tömegközlekedéssel tekintve, hogy suliig visz a metró és nem szokása késni. Azomban az ellenőrökkel már annál inkább. Van egy tartós betegségem ami miatt az Államkincstár lehetővé teszi az ingyenutazást csak egy általuk kitöltött okmányt kell felmutatni. Mentem egyik nap a metróhoz, befelé ellenőrzés. Bemutatom a fénymásolatot. Erre az ellenőr elkezd magyarázni, hogy hát halvány a pecsét a másolaton meg neki fénymásolat nem jó, hozzam az eredetit. Aztán végül kidumáltam de most komolyan, ezek normálisak? Persze, nap mint nap hurcolászni fogom az eredetit és persze csaló vagyok és hamisított az okmány... nem normálisak.
Még hozzátenném, hogy vannak normális ellenőrök is de ritka.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2744 levél
Válasz 08.02.22. 22:26 #89
Aryx
A BKV legfrissebb tervei az új, könnyen átlátható, környezetkímélő tömegközlekedés érdekében

Eh, nem tudom, kit mennyire érint, de én azt a 6-os, 154-es és 175-ös buszocskákat kissé fájlalom. 79-es troli is R.I.P. Pedig mindig is valódi BKV-fan voltam, nagyon tetszett, hogy BP-n bárhogyan el lehetett jutni A pontból B-be. De sebaj, egyszer mindent meg kell reformálni.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
20579 levél
Válasz 08.01.17. 17:25 #88
Pyrogate
Egy idő után szerencsére érdekük lesz, mert egyre kevesebb az utas...
31931 levél
Válasz 08.01.17. 16:07 #87
szbszig
Nem jutott eszükbe? Naná, hogy eszükbe jutott! De érdekük nekik, hogy te olcsón közlekedjél? Na látod...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7503 levél
Válasz 08.01.17. 15:57 #86
Attila88
A városon belüli közlekedésről ne is beszéljünk. Ha az embernek nincs bérlete, akkor még taxival is olcsóbb menni. Ez a vonaljegyes hülyeség is eksü csak nálunk van.
Szegeden egy vonaljegy 250ft. Elintézni valamit a városban így legjobb esetben is 500forintunkba kerül. Ha már néhányszor le-fel kell szállni, akkor azt vesszük észre, hogy hazafele már a 6.-7. jegyet lyukasztjuk. Könnyen otthagyunk 1000-2000 forintot, úgy hogy 1 órát se közlekedtünk busszal/villamossal/trolival.
Miért nem lehet vonaljegyek helyett időre jegyet váltani? Pl. 14.30-tól 16.30-ig érvényes a jegyed 500 ft-ért, és azzal el be is tudod járni annyira Szegedet, hogy elintézd az ügyesbajos dolgaidat.
Ez annyira nagy ötlet, hogy a BKV-nak, SZKT-nak nem jutott még eszébe?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
7503 levél
Válasz 08.01.17. 15:49 #85
Attila88
A tömegközlekedésnél kevés dolgot rühellek jobban. Legalábbis Magyaroszágon.
Katasztrófa az egész.
Még októberben úgy adódott, hogy MÁV-val kell mennem. Természetesen a vonat késett. Először kiírtak 30 percet. Mondom jólvan, annyi még belefér, hogy ne késsek a dolgomról. Utána kiírtak 60 percet. Na, ez már húzósabb. Odamentem és megkérdeztem egy illetéksenek látszó egyéntől, hogy mégis akkor mennyit fog késni? A válasz: nem tudom. Jó, mondtam. Akkor legyen olyan kedves és adja meg a masiniszta telefonszámát, majd felhívom és megkérdezem én, bazmeg. Ő persze telefonszámot nem adhat meg. Mondom, akkor kérdezze meg maga! És itt abba is maradt a beszélgetés, mert lerázott.
Mivel időre kellett mennem, vártak rám egy páran, vészesen telefonáltam minden újabb késési info után. Először ugye a félóra, aztán 1 óra, aztán 2 óra késés, végül pedig kiírják, hogy technikai okok miatt a vonat ma nem közlekedik. MÁV RULEZ
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31931 levél
Válasz 08.01.17. 15:20 #84
szbszig
Nálunk pedig így...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 08.01.17. 11:28 #83
szbszig
Tőlünk civilizáltabb helyeken ezt csinálják...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2744 levél
Válasz 07.12.10. 22:10 #82
Aryx
szbszig: Mester? Khm, izé... szal inkább ne olvasd el a Manga/Animében írt válaszomat, ha már így állunk. Tehát rendben van szb, a Shinku-párnáért még sok áldozatot kell hoznod.

Pyrogate: Muhaheha, barnametró (avagy 5-ös) rulz. Kissé hullámvasút-feelingje van.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
31931 levél
Válasz 07.12.10. 00:09 #81
szbszig
A shinkus párnádért bármit megteszek, óh Mester!

(Off vége.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 07.12.09. 23:54 #80
Pyrogate
egy jó kis metrós site
nem tudom ki csinálja, de elég durva tervrajzok vannak a honlapon

LEgjobb viszont a hetvenes évekbeli metrótervezet. 2000ben már 5 metróvonal, meghosszabbított 4es, 5ös pedig majdnem hűvösvölgyig
2744 levél
Válasz 07.12.09. 21:00 #79
Aryx
szb: thx itt is, meghatódtam a filmecskéktől. De azért ne hidd, hogy én tartozok ám, pont te voltál az, aki most törlesztett a BKV-videőkért.

Pyro: hát igen, mindenütt jó, de otthon milyen jó lenne már.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
31931 levél
Válasz 07.12.09. 00:30 #78
szbszig
"Legközelebb inkább Rozen Maiden-ről valamit, szb. "

LOL, ezen eldőltem... De vedd úgy, hogy kérésed számomra parancs.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 07.12.08. 23:24 #77
Pyrogate
annyira azért nem hangulatos. kissé mocskos, és mivel olcsó a lakás ezért elég gáz emberek is vannak. Én azért szeretem Persze nekem az otthonom akkor is a XI ker, a mórciz és környéke (Feneketlen tó...) marad
2744 levél
Válasz 07.12.08. 23:18 #76
Aryx
ROTFL, pont ma jártam végig Zuglót. Rájöttem, hogy hangulatos hely, de azok az utak... (nem mintha nagyon érintene, de ahol voltam, ott nem volt szép a szitu).

Jah és igen, ahogy minden mást, Kápot is elqrták (ahogy emléxem, a 3-as Metrót is vagy már 10 éve szeretnék oda kivezetni - ugyanmár, 2030-tól talán ). Ami furcsa benne, az az, hogy ez egyáltalán nem látszik meg rajta. A Káp-feeling valahogy ezt elfeledteti.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
20579 levél
Válasz 07.12.08. 23:11 #75
Pyrogate
oh zsír
Mondjuk mi barátnővel Zuglóban lakunk, de ott nincs ilyen "lakótelep-egység", ráadásul egy-egy szektor nevét is az utcáról kapta: pl.: Füredi úti lakótelep, stb. És itt mivel a kis házak között vannak a panelek, itt még iskola sincs közte, szal semmi kultúrális dolog. Mondjuk ahogy olvastam az egyik linken ez Kápon se valósult meg nagyon. De a legtöbb lakótelep (pl. Gazdagrét) különálló egység, Zuglóban meg hát nem.
2744 levél
Válasz 07.12.08. 22:45 #74
Aryx
Csak, hogy eloszoljon a homály, most mindent megtudhattok a Kápokról, még a helyi a járatokat is, click here...
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
20579 levél
Válasz 07.12.08. 22:44 #73
Pyrogate
ahh, pedig amikor elkezdtem írni még nem volt ez itt. argh

Kissé akkor olyan lehet ez, mint Havanna, amit kiraktak a világ a végére, és oda egy-két buszon kívül más nem jár...
29146 levél
Válasz 07.12.08. 22:43 #72
Germinator
Igen, mint azt Aryx is írta, szóval Káposztás 1-et építették először. De akkor most már minden világos, igaz?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
20579 levél
Válasz 07.12.08. 22:42 #71
Pyrogate
gondolom a Káp 1et hamarabb építették pár évvel, mint a Káp 2-t. De köszönöm a felvilágosítást

Persze az is lehet, hogy olyan logikus, mint a domboldalon lévő Kelenvölgy elnevezése
2744 levél
Válasz 07.12.08. 22:39 #70
Aryx
Hátazúgyvolt, hogy először felépítették Káp 1-et, utána a 2-őt és így tovább... Más az arculata mindegyiknek, +kissé amolyan "kerületek a kerületben" hatást kölcsönzött ez egész Newpest-nek. De ha jól emléxem, Káp 2-re már tényleg nem járt semmi 1-2 lestrapált Ikaruson és a 14-es villin kívűl.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
29146 levél
Válasz 07.12.08. 22:36 #69
Germinator
Az alap az Káposztásmegyer 1-es és 2-es lakótelep. Igazából az egész lakótelep 2 részét jelöli, nincs különösebben meghatározva, hogy melyik ez és melyik az. A délebbi házak az 1-esek, az északabbiak (tehát Dunakeszihez közelebbiek) pedig a 2-esek. Ez a Káposztásmegyer 3 új találmány, mert nemrég, még északabbra a kietlen sivatagban elkezdtek építeni tök új házakat, és azt hívják "Káp 3"-nak. De ezek abszolút nem hivatalos elnevezések
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
20579 levél
Válasz 07.12.08. 22:34 #68
Pyrogate
jó de mi az, hogy 1 2 3?

Káposztásmegyerre rájöttem...És tudom hol van, az ottani stadiont bérelte a fradi tavaly hokiban
2744 levél
Válasz 07.12.08. 22:29 #67
Aryx
Káp 1 volt a hely, ahol én felnőttem... És mikor utoljára jártam azon a környéken, a pusztáknál láttám a "Káposztás 3 épülget, me' erre van pénzünk" táblákat.
Mellesleg tényleg jó volt, csak kár, hogy mindenki ismert. De OTT volt aztán tömegközlekedés.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
6483 levél
Válasz 07.12.08. 22:24 #66
GustyX
Ahogy látom, sokan nem vannak megelégedve a pesti tömegközlekedéssel.
Akkor javaslom, Miskolcra ne nagyon menjetek!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
29146 levél
Válasz 07.12.08. 22:23 #65
Germinator
Káposztásmegyer (a 4. kerület, tudod, Újpest egy része)
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
20579 levél
Válasz 07.12.08. 22:22 #64
Pyrogate
A zene valóban mindkettőben kurva idegesítő volt. A válaszvideó válasznak jó, de kéne egy építő jellegű videó is, hogy mégis mit kéne tenni.

Mik ezek a kápok?
2744 levél
Válasz 07.12.08. 21:44 #63
Aryx
Muhaha, a 14-es vill szépen végigkísér Újpesten, Káp 1-en és Káp 2-őn (valszeg ma már Káp 3-on is, nem tudom, hány Kápot építettek fel azóta). Lehet, hogy megúsztad.

szb: egyik film sem tetszett. Tényleg nem, szakmailag null. Legalább a vágás alapjait lesték volna el, mielőtt filmezni kezdenek: 5 mp. alatt is megérti az átlagember, hogy tömeg van/elfogyott a lakosság, nem kell ezt percekig nyújtani. A zene meg olyan meg olyan jó volt mindkettőnél, hogy le kellett vennem a hangot, így viszont épp a propaganda-szövegeket nem hallhattam (ami szintén felesleges volt, ha már a képek elmondanak mindent). Legközelebb inkább Rozen Maiden-ről valamit, szb.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
31931 levél
Válasz 07.12.08. 19:50 #62
szbszig
Videó kontra videó.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 05.11.27. 23:27 #61
Pyrogate
Móriczig még pont elmennek a dolgok, de utána...
NEm kell több járat, csak sűrűbben járjanak. Sajnos ezen nem változtattak
9765 levél
Válasz 05.11.27. 18:13 #60
vally
a külvárosiak maradjanak a krumplifődeken, és hallagassák a náksit
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.