Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autó Tunning

415 levél
Válasz 03.10.08. 20:04 #34
Dr Woobel (HELP)
Csá gj2k!
Én ugyan de néha muszály majd elvileg jövő nyáron lesz saját autóm és akkor má lehet nyomni DRAG!
Don't take a cigaret and die, just take a joint and fly --> www.enterthematrix.rulz.hu
2375 levél
Válasz 03.10.08. 15:03 #33
gj2k
tesó nemis tudtam hogy ilyen vagányul nyomod... street drag
meg miegymás
Vietcong Reloaded :-D
415 levél
Válasz 03.10.08. 14:44 #32
Dr Woobel (HELP)
erdos: Kinek az első mondata és melyik?
Don't take a cigaret and die, just take a joint and fly --> www.enterthematrix.rulz.hu
1247 levél
Válasz 03.10.08. 06:49 #31
erdos
Volt legalább 30LE fórod. Naná hogy nem kell erőlködni. Az első mondatodnak nagy csodálója vagyok...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1247 levél
Válasz 03.10.08. 06:45 #30
erdos
Jaja. Erre mondták azt ha egy galamb nehezet eszik és utána lendületből elkönnyíti magát, simán átszarja az oldalát...
Azt hiszem 0,5 mm-es lemezből sajtolják az elemeit. Még ez nem is lenne akkora baj, de maga a vázszerkezete is harmatgyenge.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1280 levél
Válasz 03.10.06. 20:15 #29
Loeb
Nem nagyon szoktam irogatni a racing.hu-s oldalra, sőt már nagyon régen nem írtam, de a mai napig is hetente legalább 4x ránézek. Azt sajnálom, hogy a WRC összefoglalókat már nem töltik fel, amúgy tényleg egy "korrekt" oldal.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
9789 levél
Válasz 03.10.06. 19:28 #28
Gillette
Még szép.Valszeg én is ilyen leszek(vagyok[bár még nincs kocsim]).Legalábbis az első pár évben.

Amúgy egy itt van egy király autós(motoros) oldal tele videóval és szebbnél szebb járgányokkal.

Ja én V8 néven futok ha valakit érdekel.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1970 levél
Válasz 03.10.06. 17:04 #27
Vaszilíj Zajcev
Ja, ha te vagy a T 1000-es modell, akkor könnyű!
divide et impera
415 levél
Válasz 03.10.05. 20:04 #26
Dr Woobel (HELP)
Beszótál szoljálbe jo na me 2 nt irtam az 1n helyet és akkor mivan!
Na mind 1 ezt hagyjuk. Na a swift az a trabant után számomra a 2. legviccesebb autó.Multkor egy sárga színű sparco üléses mély dobos sport felnis és gumis szunyó odaált az én gyári Toyota carinám mellé igaz 1.6 os és semilyen tuning nincsen rajta de bezsót, hogy gyoesuljunk hát ottmaradt a srác pedig én még csak meg sem erőltettem magam!
Don't take a cigaret and die, just take a joint and fly --> www.enterthematrix.rulz.hu
20761 levél
Válasz 03.10.03. 14:18 #25
Eric
Az, hogy egy ember súlyától behorpad, vagy az, hogy egy újjal szinte át lehet bökni, az különbség.


De ettől függetlenül a Suzukikat(Swift)a létező legvékonyabb lemezből csinálják, ami még "gk" gyártásra alkalmas.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.10.03. 13:53 #24
Vaszilíj Zajcev
Neeeem?
Az egyik barátnőmnek volt. Ráültem az első sárvédőre, vagy pontosabban csak nekitámaszkodtam, és máris megvolt a seggem lenyomata. Pedig nem is vagyok nagydarab, 90 kiló, de jó csontos!
Szerencsére kézzel vissza lehetett "pattintani" a horpadást, így rövid volt a hiszti.

Szóval ha már megy a suzuki fika, akkor ez is a történethez tartozik!
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.10.03. 13:41 #23
Eric
Bár a szeicsentó legalább nem alufóliából készül...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.10.03. 13:40 #22
Eric
Nah az meg a másik!
Egy kutya...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 03.10.03. 10:00 #21
Osmium
De hogy még a tuning szót se tudja helyesen leírni aki nyit egy ilyen topicot!!!!! Szégyen!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
1970 levél
Válasz 03.10.03. 09:56 #20
Vaszilíj Zajcev
Jaja, csakúgy mint a fiatseicento sporting, báj Cipész Misi aláírásával...


divide et impera
1247 levél
Válasz 03.10.03. 06:59 #19
erdos
Mégegyszer ekkora bakit nem fogok csinálni. Vettem egy alapból combos biciklit, tettem rá négy szép papucsot meg gyártottunk rá egy kétcsöves saválló kipufogórendszert. Ez a kocsi megvan öt éve és gyönyörűen szalad a mai napig....
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1280 levél
Válasz 03.10.02. 23:03 #18
Loeb
Pfu.. én is tudnék számtalan példát a környezetemből, de hát a lényeg ott van nálad: Nem fizetik meg!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.10.02. 17:26 #17
Eric
Igazad van, az a szánalmas, aki nem érzi át a felspécizett szuzukiszvift feelinget!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.10.02. 09:43 #16
Vaszilíj Zajcev
Nem voltál durva, csak szánalmas!
divide et impera
1247 levél
Válasz 03.10.02. 06:42 #15
erdos
Ilyen voltam én is...
Volt egy Ford Fiesta XR2-esem (1986-os), 1.3 millióban állt meg mire végeztem vele... Négy évig megvolt aztán 350e- ért adtam el. Hiába ez a tuning átka. Nem fizetik meg.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20332 levél
Válasz 03.10.01. 22:33 #14
Z-Master
Jaja vannak ilyenek.

> Inkább az autót öltöztetik meg etetik mint saját magukat!
1280 levél
Válasz 03.10.01. 22:28 #13
Loeb
Na, hát ez meg a másik lényeges tényező! Bár azért ismerek olyan embereket akik képesek az utolsó fillérjeiket is az autójukra költeni, de ez egy ritka "állatfaj"!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20332 levél
Válasz 03.10.01. 22:06 #12
Z-Master
Meg a pénz is kevesebb.
1280 levél
Válasz 03.10.01. 22:04 #11
Loeb
Mo. tényleg még gyerekcipőben jár a tunningolásban. Sokak már az a dolog felizgat ha egy autón 205-ös papucsok meg egy "koppány-dob" van. Hogy úgymondjam "sufnitunning" az egész. Kevés az igazi szakértő ebben a témában és evvel együtt a műhely is.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20332 levél
Válasz 03.10.01. 21:52 #10
Z-Master
Láttam már szebb átalakítást is swift-hez!
20761 levél
Válasz 03.10.01. 21:48 #9
Eric
Ha azt mondom, hogy számalmas, akkor durva voltam?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
229 levél
Válasz 03.10.01. 16:29 #8
Emb3rke
Ezt nevezem en tuningnak :

http://www.suzukiklub.hu/su_tuning.htm

A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
415 levél
Válasz 03.10.01. 15:36 #7
Dr Woobel (HELP)
Nem a téma az alapbol érdekel de szerintem a haza tuning csodák messze elmaradnak a nyugati társaiktol. A tunning & stereoban tényleg szép dolgok vannak! A lényeg ahogy vaszilij mindotta: itthol a lóerők nem számítanak inkább a külső illetve a hangtachnika az ami számít nagyon. A sztere tuningok még annyira nem kezdődtek el de elfognak. A lóerökröl még annyit, hogy az egy egészen jo vállfaja de ha van egy verdád ami mind lóerőben mind vizuálisan is gyönyörű akkor van egy jó verdád.
Don't take a cigaret and die, just take a joint and fly --> www.enterthematrix.rulz.hu
1970 levél
Válasz 03.10.01. 12:53 #6
Vaszilíj Zajcev
Ezzel picit vitatkoznék.
Nyugaton - Németország - megveszi a fiatala a kocsit, és az első útja nem a benzinkútra, hanem a műhelybe vezet. Tuning ezerrel!
A pénzesebbje jó nevű tuningcéghez viszi, a csóróbb otthon bütyköl.

Mi annak idején a "rongy kettes" ladákat buheráltuk. A haverom autószerelő volt, mi meg a buli kedvéért eljártunk segíteni. 1200-es zsiga, jól megültetve, ahol lehetett könnyítettünk a súlyon, hajtókarok lerövidítve, hengerek felfúrva. Egy hétig ment a gép, utána két hét műhely!

Aztán jött a chip-tuning, meg a digitális autók.

Ma már tényleg csak az "optikai-tuning" marad, vagy a bika hangzás.
Klasszikus értelemben tuningolni nálunk már nem nagyon szoktak.
divide et impera
1222 levél
Válasz 03.10.01. 10:31 #5
Peac
NDK-szagú egy kicsit ez a tuning... Cifra nyomorúság.

Swift-, Clio-, Yaris- és hasonló tuningcsodák.



De milyen érdekes, hogy Nyugaton inkább megvesznek egy rendes, erős autót az emberek...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20332 levél
Válasz 03.09.30. 23:48 #4
Z-Master
Vagy csak alapból érdekel a téma?
20332 levél
Válasz 03.09.30. 23:42 #3
Z-Master
Tán tuningolni akarod a verdádat?
7503 levél
Válasz 03.09.30. 19:52 #2
Attila88
Csak szakirodalmat tudok ajánlani

TUNNING&STEREO!!!!

Mindig veszem,fenejó dolgok vannak benne.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
415 levél
Válasz 03.09.30. 19:40 #1
Dr Woobel (HELP)
Na ki mit tud az autokrol bármilyen tuning csoda felvetést öttletet irhattok mert engem és sok másik embert is érdekel. Műszaki leírások is jöhetnek! AUTÓMÁNIA!
Don't take a cigaret and die, just take a joint and fly --> www.enterthematrix.rulz.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.