Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Wartime Command: Battle for Europe 1939 - 1945

1 levél
Válasz 06.04.23. 14:47 #17
Sztalin
Csá!Ha valaki tud valamit erről a játékról hogy mi van vele meg hogy mi lesz vele vagy van-e már akkor plzz írjon ide.
Ha valahonnan meg lehet venni vagy letölteni akkor keressetek fel MSN-en plzzz.MSN címem:stalin2@citromail.hu
THX
3 levél
Válasz 05.10.02. 16:00 #16
LTH
hali, hali
Én úgy tudom hogy most 2006 Február a határidö., bár így olyan mintha soha sem jelene meg , de szeritem ez nem a Soldiers 2 lesz,
bár abban is vannak sok egységes multys warok, igez repülögép vas kell hozzá hogy folyamatos legyen, bár az nem erröl szól mert az egységek manuál írányitása nélkül nem nagyon érnek sokat.
Halló Darkforce,Szedrencs
2150 levél
Válasz 05.02.24. 16:23 #15
darkforce
No, ennyire nem érdekel senkit sem a program ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 05.02.23. 18:11 #14
darkforce
Azért a Sudden Strike-ben mind az egységekhez mind a képernyőhöz képest hatalmas pályák voltak, elvégre az 512x512 -es mapokat már szemmel is fárasztó volt bejárni, nemhogy tankokkal ... Ezeknek a méretei kilómeterekben is számolva meglehetősen nagy lehetett. Ezért tartom én nagyon kicsinek ezt az egy négyzetkilómétert, azthiszem még a cm-ben is sokkal nagyobb térképek voltak.

A szabad kamera meg pont arra jó, hogy hatalmas pályán is megnézhesd, hogy hogyan mozog a tigrised lánctálpa ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 05.02.23. 17:28 #13
szedrencs
Igen, de 1x1km-es pályán megint előjön a "Tigris mindent üt" (elvileg) probléma.

Azért remélem meg fog jelenni, bár CodeMaszták háza táján nagyon nagy kuss van. Egyesek úgy vélekednek, hogy Maddox bácsiék, és a CodeM összerúghatták a port valamin, és nem is a CodeM lesz a kiadó. (Érdekes adalék, hogy eddig 2005 summer volt feltűntetve a CodeM honlapján, de most már leszedték ezt a dátumot is.)

Esetleg ha valaki beszéli az ellenség nyelvét , az felnézhetne az orosz nyelvű games.1c.ru fórumra, hátha.

és egy kis off a végére:
http://gyrenes-junk.dyndns.org/

nézzétek meg az Iwo Jima re-enactment képeket. Nagyon komolyak.
5241 levél
Válasz 05.02.23. 17:08 #12
Pras
A gond ott kezdődik ugye, hogy képekről nem lehet következtetni jóformán semmire. Az csak amolyan nyálataszájbólkiszedőapplikáció. Viszont az 1*1km nem olyan kicsi, ha 3D-ben és egységarányokban gondolkozok. A SuSt-ban irgalmatlan nagy pályák voltak, de ott félcentis is volt egy gyalogos, ezt vedd figyelembe.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 05.02.23. 17:05 #11
Pras
Véglis, egy rétre mi a halált akarsz?
Egyébként a tanyán ha megnézed, tejeskancsó is van pölö, szal...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
8000 levél
Válasz 05.02.23. 17:02 #10
Porker
Khm...a képeket elnézve a grafika elég jó, bár a terepen nincs sok minden, a Panzersben több a tereptárgy.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
2150 levél
Válasz 05.02.23. 16:30 #9
darkforce
Azok a nagy pályák nem olyan nagyok a valóságban. Mint elmondták régebben, 1km x 1km -es pályák lesznek, a pályahatárokon ugyan kiviheted egységidet, de te magad a kamerával már nem mehetsz utánuk (namost akkor mi értelme van ? Mondjuk ezt sudden strike-ban is lehetett kamatoztatni, hogy a pályán kívűl küldted át a repülőidet az ellenfél háta mögé, így nem tudott rá lőni a tüzérség, de itt még ez sem működne...).
Én is nagyon félek tőle, hogy ez is csak egy szép kommandós cucc lesz, semmi háborús feeling, amit a sudden óta hiányolok nagyon ... (bár a soldiers is elismerésre méltó program volt, de ott is keveseltem az egységek számát).

Remélem azért legalább annyi egység lesz majd benne mint a CM-ben... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
60 levél
Válasz 05.02.23. 15:13 #8
Killer91
Kössz az infót!
5241 levél
Válasz 05.02.23. 15:01 #7
Pras
Hja, eddig nagyon úgy néz ki, hogy leraknak a pályára egy járművet, megfuttatják, és csinálnak róla pár kompromittáló képet...
azért remélem nem "kommandós" jellegű lesz a cucc. Kár lenne ezekért a szép nagy pályákért...
Grafika? CM-hez képest csakéskizárólag előrelépés lehet, ha szabad kamerakezelése lesz, akkor a Panzerset is (most ilyen, hogy DRvsAK meg sem fordult a fejemben ), kérdés, hogy "egyébként" hogy sikerül.

És még nem adták ki, azért írunk feltételes módban.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
60 levél
Válasz 05.02.23. 14:52 #6
Killer91
Lehet hogy hülye kérdés, de kiadták már???
4695 levél
Válasz 05.02.23. 14:43 #5
szedrencs
Szép részletes.
Nem tudom milyen lesz a gépigénye, de azért egy pár shadert még rárakhatnának.

Meg hiányolom a sok egységes screeneket.
5241 levél
Válasz 05.02.23. 14:23 #4
Pras
Nna, a Panzersnek ennyi volt. Rest in Peace.
Mentségükre legyen mondva, nem mondták meg, hogy itt és ekkor kiadjuk, stb. tehát nem követelhetünk "csúszást" rajtuk, inkább fejlesszék még egy évet, de olyan is legyen.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 05.02.23. 14:15 #3
szedrencs
A Codemasterses tetszhalállal ellentétben a projektet nem állították le.

Bizonyítékként itt egy "pár" kép:

http://games.1c.ru/ww2rts/?type=gallery

Esetleg egy moderátor feldobhatná a képeket a hírek közé, mert eléggé ínséges időknek nézünk elébe WW2 tbs-ek és rts-ek terén.
265 levél
Válasz 03.10.11. 21:45 #2
Nedor
Ölég királynak néz ki. Fel kell kötnie a gatyát a magyar srácoknak (Panzers, Desert rats...)
20333 levél
Válasz 03.10.11. 21:28 #1
Z-Master
Uff! Nagyon ütősek a képek és a trailer is.Bár a trailer inkább introból van mint a géémből.De biztos,hogy nagyon cool lesz!

> Bár a megjelenés egy kicsit odébb van: 2004 tavasza!

De reméljük,hogy addig is temérdek infóval képekkel trailerekkel esetleg demóval árasztanak el minket a fejlesztő gárda!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.