Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» 3D Tájmodellező programok

3275 levél
Válasz 03.12.05. 18:45 #32
FOxygene
http://members.lycos.co.uk/Mark_Mather/antarctica.html

tud ez a kis progi
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.11.22. 18:49 #31
FOxygene
Volt egy időszak amikor kísérletezgettem vele,és a "Kedvencek" menü tele volt a linkekkel,...volt.

-Hát eleve adva van az Unreal editor,több verzióban is(játékhoz mellékelve)
-Vannak exorter importer,programok amikkel ki tudod venni belőle a (modelleket,hangokat,textúrákat stb..)
-És rengeteg dokumnetáció a script írásokra,a sajátos konfig fájlok írására paraméterezésre stb...,modellek importálására exportálására,a 3d Stúdióval "unreal"-es modelleket szerkeszteni ...stb.....

Szóval agyon van dokumentálva.
A váz és a map editor hivatalosan adott,arra lehet építkezni.
Azt mondanom sem kell hogy mennyi programból lopható modell hogy
mennyi progi használja az unreal motorokat.(US Army ops,Global ops,
Sprinter cell,R6 Raven shield stb stb....tehát textúra hang fegyver
karakter jármű épület van dögivel,csak meg kell találni a megfelelő
lelőhelyeket honlapokat ahol ezzel foglalkoznak.
Majd mindenhonnan el lehet jutnni a megfelelő linkekre,és a célszoftverekhez,pici utánnajárást kíván de megéri.

Én emlékszem valami VIKI nevű oldalra,ott az UNREAL 1 teljes szét szerkesztgetése le volt írva,a programok letölthetőségével együtt.

Próbálj rákeresni.


Szinte minden programhoz megvan a rajongó szerkesztőtársadalom
pl a BF1942-höz is létezik ilyen közösség és rengeteg kis progi,
nem hiszem hogy túl nagy probléma lenne megcsinálni egy olyan füves BF pályát mind ami a Vietnam-ban lesz....


Tudod mire lesz szükséged?

-Valamilyen profi 3D editorra(sőt többre is szerintem)(Gmax,3D studio,Lightwave,Milkshape..stb...1000 van.)

-Egy 3D konverterre,hogy a talált vagy lopott vagy saját modellt a játék modellformátumára konvertáld.

-Egyéb a játékhoz készült,kis célprogramokra(tömörítő,modellexporter,importer stb stb...hangkonvertáló stb stb..scripteditor..)

-Dokumentációra és egy jó fórumra (modellek bevitele,scriptelése,egyébb editálási dolgok)

-Fanztáziára,tervekre,kitartásra....

MINDEN MINDEN FENT VAN A NET-en ,keresgélj......
sok sikert.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
437 levél
Válasz 03.11.22. 15:27 #30
weblap
Halli! Figyu. Nem tudnál valami infot adni az UNREAL motoral kapcsolatosan? Pl. honnan tudnám leszedni, hogyan tudom használni stb. Tudsz valami infot adni róla? Mondjuk jöhetne mailon is. _honlap_@mailbox.hu . Előre is thx.

Mi 4en vagyunk ebből kb. 2ember aki tud progizni. Én és az egyik haverom meg probálkozunk.
Meg még vlami. Az lenne a lényeg hogy könnyen programozható motor legyen.

Bye weblap!
weblap
104 levél
Válasz 03.11.22. 10:41 #29
qwas
Olyan kérdésem lenne, hogy egy lakást szeretnék modellezni amiben utána járkálni lehessen mint egy FPS játékban, ehez milyen programot tudnátok ajánlani. Próbálkoztam már különböző játékok pályaszerkesztőivel de egyik sem volt az igazi. Mindegyikből hiányzott valami (valamelyik .dll file-t hiányolt, valamelyik meg nem indult el a játékban...).
3275 levél
Válasz 03.11.20. 13:29 #28
FOxygene
Csak a lényeget hagytam ki ,na...turboPascal-al vittem végbe de az assembly ismerete megszakítások ,memóriafelépítések ismerete is kellett stb szóval nehézkes volt de érdekes

Ma már nem állnék neki semmi pénzért

Unreal motor vagy OFP engine azt szevasz.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.11.20. 13:25 #27
FOxygene
Hajdanán én csináltam egy helikopteres akciójátékot oldalnézetből
80%-os állpotában elveszett valahogy,format? winyó crack?


Na mindegy,akkoriban nem voltak még hivatalos szerkesztőprogik,mint pl az Unreal motor vagy a Flashpoint teljes szerkeszthetősége.

Én a helyetekben az Unreal vázára csinálnák valamit,az a legtutibb,tele van doksival a NET.
Csak idő,és akarat kérdése,olyan játékot csinálsz vele amilyet akarsz
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4695 levél
Válasz 03.11.19. 10:01 #26
szedrencs
Hi! Milyen gémen gondolkoztok? Mert mi is ilyesmin gondolkodunk, csak lehet, hogy 3d lesz.

Szóval:
hányan vagytok, milyen game, és tud valaki programozni közületek?

Üdv:
Szedrencs
437 levél
Válasz 03.11.18. 19:11 #25
weblap
Én egy 2D -s játékot szeretnék csinálni a haverjaimal. Csak nem tudjuk milyen progival lehetne neki állni. Valakinek van valami ötlete?
weblap
2 levél
Válasz 03.11.14. 20:23 #24
Randolf
Hi all!

Szerintem, ha valaki ingyér' szeretne látványosan tájmodellezni (a Terragenen kívül) érdemes letöltenie a Blendert (+esetleg a Gimpet). Igaz, hogy nem kifejezetten erre készült, de egész jól megálja a helyét . Szerencére sokkal testreszabhatóbb terepet lehet vele készíteni, mint pl. a Terragennel, és a legjobb, hogy (mivel a Blender egy teljes 3D modellező) tehetsz rá növényzetet, vagy amit akarsz; sőt még animálhatod is, de cserébe kicsit babrásabb (egy normálisabb kép létrehozása min. fél óra).
"A pletyka az analfabéták hangosújságja." - Sir Lawrence Olivier
1146 levél
Válasz 03.10.24. 23:27 #23
Warhawk
Növényzetet sajna nem lehet benne létrehozni.
3167 levél
Válasz 03.10.24. 22:28 #22
'Tacker Takk'
Warhawk:
Ez tényleg jó lett.

Azt hiszem ezt egyszer én is kipróbálom.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
678 levél
Válasz 03.10.24. 18:51 #21
Shaq
Nem rossz!
Only Easy Day was Yesterday!
3275 levél
Válasz 03.10.24. 18:45 #20
FOxygene
huhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú de gyól néz ki,
gratula.Frankó.
Na lehet a Terragen-nel növényzetet?fákat?Mert nekem nem az volt a célom vele hanem csak domborzat,a flashpointban pont egy kihalt terep kellett a sziklálat utánna raktam bele.Minden extrát kikapcsoltam a Terragen-ben de érdelkelne hogy van e fa.

Azt tudom hogy a vistával full növényzetes terepet tudtam csinálni egykoron.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1146 levél
Válasz 03.10.24. 10:03 #19
Warhawk
Poser?mi az? Pózolnak benne nőcik ?
LOL

Egyébként elkezdtem kavarni a Terragen + Geofrac párossal. Az első eredmény ITT található.
3275 levél
Válasz 03.10.24. 00:52 #18
FOxygene
Az nem hátrány ha a kezelőfelület nem változik hiszen már akkor is mindent tudott a program,szinte csak a 3D hardwer támogatást kellett megoldaniuk,bár a mai gépek a nélkül is simán elboldogulnak egy komolyabb rendereléssel is,nem úgy mint annakidejénn hogy elmentem enni egyet mire az 1024-es kép elkészült

Poser?mi az? Pózolnak benne nőcik ?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4695 levél
Válasz 03.10.22. 17:02 #17
szedrencs
Megnéztem a demóját a Vista Pro-nak.

nem jött be túlzottan... A felhasználófelület a 386-osom óta SEMMIT (!!!) sem változott.

Van még egy Bryce nevű Corel progi is, állítólag gyorsan lehet vele szép képeket csinálni. Ki tudja.

Off: szükségem lenne egy fullos Poser-re. Ha valaki tudna segíteni az atom lenne. Ha jól tudom a 2002 júniusi (28. szám) PC Formaton rajta volt a 3-as verzió.
3275 levél
Válasz 03.10.19. 17:26 #16
FOxygene
Semmilyen Vista pro-m nincsen,sajna,de biztos megtalálnám a net-en ha akarnám...
Venni,ilyesmit,majd ha Medgyessy fizetését megkapom akkor talán....

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4695 levél
Válasz 03.10.18. 12:26 #15
szedrencs
Hű köszi! Lecsekkolom.

Nincsen véletlenül 4.1-es Vista Pro-d, ha már itt tartunk, mivel M.o. sehol nem lehet kapni, és "kipróbálnám".
3275 levél
Válasz 03.10.18. 12:09 #14
FOxygene
100% hogy be lehet mert ,még az első 3D studióval csináltam egy tomcat-et valamikor a századelőn és betettem a tájat alá a Vista-ból.

De ha nem akkor nézz szét vnnak olyan progik amik ismerik a 3d-s formátumok 99%-át,pl Milkshape de van vagy még 10 ilyen progim.

/Ha játékokból is akarsz lopkodni 3d modelleket akkor szerezd be a Dragon unpacker-t,k..va sok program sűrítményeit(tehát akár a modelleket tartalmazó fájlokat)formátumot ismer./

Mod készítőknek,túrkálóknak alapkövetelmény.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4695 levél
Válasz 03.10.18. 11:00 #13
szedrencs
VistaPro mennyire király volt! Én még 386-oson szenvedtem vele, meg csináltam animokat. Frankó volt nagyon. Nem tudjátok, hogy a Vistás tájakat be lehet-e valahogy importálni 3ds-be?

http://www.vendornation.com/*ws4d-db-query-QuickShow?vp001
1146 levél
Válasz 03.10.17. 17:36 #12
Warhawk
Másrészt a Maya egy igen nehezen kezelhető program (tényleg gépzabáló egyébként), nem csoda, hogy komplett tanfolyamok vannak, ahol az emberek beletanulhatnak.

Egyébként meg ott van lent ingyenes program is, ne kezdjünk már itt is warezelni...
3275 levél
Válasz 03.10.17. 16:16 #11
FOxygene
Ugyan a mai gépekbe már alapkövetelmény az 512 RAM de nekem is csak 256 van és nagyon úgyrémlik hogy a Maya a nagy ramzabáló és el sem indúl 256mb-al,csak szólok.
De lehet hogy tévedek.Én régebben találtam hozzá mindent.
Kell emailban egy szuper cím ahol mindíg mindenféle törés megvan?
Ez komoly,mindíg és minden,soha nem kell bóklásznom sehova,egy kereső ami mindent megtalál.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
364 levél
Válasz 03.10.17. 14:09 #10
Firefox
Segítenétek? Megszereztem a Maya 5 nevű 3D-s szoftvert (ezzel is lehet gyönyörű tájakat készíteni), szereztem hozzá serial numbert, de nincs Activation key-em. Segítsen valaki!
1651 levél
Válasz 03.10.16. 23:04 #9
Remen
Asszem még valami Animáció szerüséget is lehet vele csinálni de lehet rosszul emléxem, régen sokat használtam én is
Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor
1146 levél
Válasz 03.10.16. 21:51 #8
Warhawk
Van Vista Pro, az is fizetős progi lett.
Egyébként a Terragent nagyon ajánlom, mert bár pillanatok alatt összedobható vele valami, ha valaki okosan használja, akkor nagyon szép képek készíthetők vele.
3275 levél
Válasz 03.10.16. 20:37 #7
FOxygene
Ja még kamerát is kérdeztél,azt a prewiev ablakban értrelemszerűen meg fogod látni,az hogy hova nézzél azt egérrel is beállíthatod.

a kamerának a magasságát kell megadnod,ahonnan nézel és oda és onnan fogsz nézni amit a mousal beállítasz a kisklépen,vagy akár a nagyképen is a renderelés indításakor asszem.

Ha létezik még a Vista pro(még 286-oson nyomtam vele)
az gondolom mára már überprofesszionálissá nöhette ki magát ,már akkor is majdnem jobb volt mint ez a kis Terragen,ez kifejezetten gyors sikerélményt ad de ha rálelnél új vista pro -ra az biztosan
jobban tetszene.

Én is kíváncsi vagyok hogy létezik e még Vista Pro,mesélj róla ha megszerzed hogy milyen.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.10.16. 20:29 #6
FOxygene
Glaciation asszem,vannak kész minták azok közt is kell lennie,talán...
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.10.16. 20:26 #5
FOxygene
Most nem szedem elő mert síkideg vagyok,de az egyik csúszka abban a jobboldali listában(ahol vagy 5-6 db van egymás alatt)

Húzd fel maxira egyenként őket és amikor csak vizet látsz akkor célnál vagy.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1146 levél
Válasz 03.10.16. 17:24 #4
Warhawk
Professzionális program még ilyen témában a Bryce 3D, illetve volt valami francia nevű progi is, aminek nem jut eszembe a neve.
Mindkettő méregdrága egyébként.
1541 levél
Válasz 03.10.16. 17:17 #3
Bugs Bunny
Ahh, köszi! Abban tudnal segiteni, h h kell emelni a kamera szintjet, szal h magasabban legyen a kamera??! Jah es meg h kell vizet berakni? Lehet ezek láma kerdesek, de hat ne varj tolem mast.
3275 levél
Válasz 03.10.16. 13:27 #2
FOxygene
Terragen
,van hozzá crack de lehet hogy teljesen free.
Fákat asszem(?) nem tud de agyonparaméterezhető csodás dolgokat művel pl a flashpointba azzal csináltam a tájamat.

Szerintem némelyik 3D editor tud importálni TGA heightmap-ot magába és akkor már majdnem ott vagy,csak tárgyak nincsenek.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1541 levél
Válasz 03.10.16. 11:37 #1
Bugs Bunny
Tudnatok nekem mondani valami jo tajmodellezo programot?? Olyanis jo, amit csak demo verzioban lehet leszedni! Koszi

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.