Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Suzuki, a Mi autónk!

1 levél
Válasz 08.09.15. 09:55 #389
alto
Hello, nekem van egy javítási könyvem Ignishez, ha még aktuális keress meg. tel.: 0630 3895770
1531 levél
Válasz 08.01.24. 18:22 #388
Hofi
Hi. Részletes szervízkönyve (CD-n is jó lenne) van valakinek Ignis-hez? Olyan amilyeneket régen műszaki könyvesboltokban lehetett külön megvenni. Nem arra gondolok amit adtak az autóhoz (kezelési útmutató). Elég lenne akár ha lefénymásolhatnám. Fizetnék is érte.
1531 levél
Válasz 07.10.12. 00:00 #387
Hofi
Ignis-ben ki lehet valahogy kapcsolni a belső világítást? Amikor az ajtót kinyitom, ne világítson.
1531 levél
Válasz 07.07.04. 14:46 #386
Hofi
És mégis az ELKÚRT Ignis sokkal jobban néz ki mint az a kazettás Wagon R+.
Nekem tetszik és az a lényeg.
10104 levél
Válasz 07.07.03. 00:47 #385
eti8
Heh én új swiftet akarok magamnak, de úgy sem lesz meg, mert drága (nekem)
Eddig 2 régi swiftünk volt. Az egyik egy 1.0-ás 170k kilóméterrel vagy még többel
sosem volt vele motorhiba. A váltójával volt gond. A 3-as fokozatot nem vette egy időben. De meg csináltattuk és azóta semmi baja. A kipufogó dob van most kirohadva, mert már több éve nem használtuk
(elvileg ezt a verdát fogom megkapni, ha leteszem a jogsit )
viszont ez az 1.0-ás motor zseniális volt amikor még csak egy 100-as volt benne Megcsináltuk horvátországot 4 literes átlagfogyasztással szerpentines utakon (akkoriban autópályáról még nem is hallottak arrafelé), telepakolva 4 emberrel Azért az már szerintem komoly Ja és a motorhiba azért becsülendő mert legalább 5-6-szor alaposan össze lett törve... Nem 1-szer az eleje. volt olyan is, hogy a hűtő állította meg a kocsit... De ezzel sosem volt gond hála az égnek
A másikban kb 150k kilóméter van az 1.3-as. Egész jól húz Az már sajnos újabb darab és nem figyeltek rá oda annyira esztergomban... (a másikat az elsők között gyártották) De ennek ellenére csak ott rohad, ahol össze volt törve egyszer (szarul csinálták meg).
Szóval szerintem jó kis kocsik voltak a régi swiftek. Persze mind a 2 a kombi változat És természetesen csak a maguk idejében. Pont mint a trabant Népautó volt és olcsó volt fenttartani. Ma már nyilván sokkal jobbakat lehet kapni
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1344 levél
Válasz 07.07.03. 00:34 #384
yerico
Hát ja, az Ignis egy elkúrt Wagon R+.
1277 levél
Válasz 07.06.29. 20:44 #383
retek2
hali.atneztem kb 70db ignist...mindegyiknek csak a hatson volt ha egyrol beszelunk,sot mi tobb,a "fapados ignisnek meg a hatson sincsvagy legalabbis mashogy van...
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1531 levél
Válasz 07.06.27. 22:49 #382
Hofi
Na megtudtál valamit? Én más utcán parkoló Ignis-en is csak a hátsó kettőn láttam, amelyiken nem volt dísztárcsa.
1277 levél
Válasz 07.06.25. 21:29 #381
retek2
hallod srac,en a suzuki cegnel melozok a szereldeben..igaz meg csan masfel honapja(felmondtam a muszaki boltban)de ha gondolod,holnapra megkerdem 100%ramarmint ugy 100%ra hogy az biztos
amugy gyulolom az ignist...azt a legszarabb osszerakniszerencsere abbol jon a legkevesebb is..
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
4956 levél
Válasz 07.06.24. 10:14 #380
bodajoci
Nincs ignisem, de általában csak a hátsón van minden autón, persze vannak kivételek.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1531 levél
Válasz 07.06.23. 02:34 #379
Hofi
Suzuki Ignis-en van kerékagy sapka az első két keréken?
Tudja valaki? Mert nekünk csak a hátsó kettőn van.
2426 levél
Válasz 05.08.11. 13:59 #378
Szabip
Sőt MX 440 en is tudod
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.08.11. 13:59 #377
Szabip
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.08.11. 13:58 #376
Szabip
Te se tudsz olvasni barátocskám. Írtam, hogy 2x mentem 160 al életemben és mivel ingázok céges kocsival 100-110km/h nál nem megyek gyorsabban de hidd el legyorsulok lazán egy 1.3 as Swiftet az 1.4 e polóval de lehet hogy az 1.6 ost is.
1.3 as Switet szoktam néha vezetni és nem éppen a fürgeségéről híres ahoz képest a mi Polonk beleprésel az ülésbe.

Nincs a POLOnkabn légkondi azért mert a családban mindenki ki nem állhatja, nálam hátrány ha egy kocsiban van légkondi, nem bírom...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
9563 levél
Válasz 05.08.11. 13:53 #375
kEnAcE
Persze hogynem, mondom a Doom 3 is tökéletesen fut maxon FX5200...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1738 levél
Válasz 05.08.11. 13:43 #374
Nemcso
Akkor ebben is kivétel volt a 16 szelepes 1.6 Swift Sedanom.
Mivel céges volt, nem kíméltem, de a kötelező szervizeken kívül márkaszervízbe nem kellett vinnem motorhiba miatt.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1738 levél
Válasz 05.08.11. 13:40 #373
Nemcso
De én nem mostanról írtam, hanem a Suzuki hőskoráról, amikor megjelent a piacon, és az ezt követő három-négy évről. Ekkor vált magyar népautóvá az esztergomi kocsi.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
9563 levél
Válasz 05.08.11. 13:39 #372
kEnAcE
Ja meg mesélhatnék a suzuki motorok minőségéről. Sokan majd mondják, hogy "nekünk semmi bajunk nem volt vele" de ez olyan kb., mint az hogy a Doom 3 tökéletesen fut maxon a FX5200-esemen, olyan hogy bár nem tudunk megcáfolni, mert nem látjuk, de mindannyian tudjuk, hogy kamu.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10589 levél
Válasz 05.08.11. 13:37 #371
Dark Archon
Hát, ha valóban egy roncsautót ad oda az ember, akkor talán megéri, mert nem kell a forgalomból kivonatással szórakozni meg a szeméttelepre vontatással

Mikor kocsikat néztem, voltam pár kereskedésben, és amit én most 1.269Mft-ért vettem, máshol 1.55MFt volt a beszámításos bulival és az csak 1.0-s volt (ja, márkaker volt!).
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1738 levél
Válasz 05.08.11. 13:25 #370
Nemcso
Ettől függetlenül sokan így váltottak régi kocsiról, újra.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
10589 levél
Válasz 05.08.11. 13:19 #369
Dark Archon
Ez a "régi kocsit beszámítok" akció nagy parasztvakítás, mert ugyan beszámították volna a 120L-t 300.000Ft-ért (akár kezdőrészletnek is), de ugyanannyival meg is volt emelve a kocsi ára, vagy, ha mégsem, akkor a kamatnál mutatkozott meg
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10589 levél
Válasz 05.08.11. 13:16 #368
Dark Archon
Szvsz a lomhaságnak nincs köze a végsebességhez, hanem a gyoruláshoz. Alant leírva az 1.2-es Polo-ról volt szó, nem az 1.4-esről. De úgy látom neked a mindened a sebesség Én nem azért veszek kocsit, hogy 160-nal száguldozzak. Bőven elég nekem a megengedett 130km/h.

Egyébként mennyire régi Suzukiról beszélsz? Mert amiért felhoztam a topicot az 2001-es. De ahhoz képest ugyanaz megy, mint 2 évvel ezelőtt, van, aki szidja, van akinek megfelel

Ja, még egy röpke gondolat. A Suzuki 1.3-as motorja az 50kW-tal kényelmesen elbírja a légkondit. Ellenben egy ismerősöm, az 1.2-es Fiatjával csak panaszkodik, hogy mennyire levesz a motor teljesítményéből. Kiváncsi vagyok a te tapasztalatodra, hogy az 1.2-es VW Polo, a maga 40kW-jával hogy bírkózik meg a légkondival?

Ez a fának menéses dolog meg eléggé erőltetett...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4495 levél
Válasz 05.08.11. 12:47 #367
Wing
Nekünk 4 évig volt Suzuki, aztán vettünk újat, most megint az van. Mindkettőben ugyanaz volt a hiba - a központi zár. Ezenkívül semmi más gond nem volt. A miénk is kivétel volt ezek szerint
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2426 levél
Válasz 05.08.11. 12:40 #366
Szabip
"lényegesen drágább volt, mint a "békebeli" Swift"

Legalább annyival volt jobb.

Elsősorban én is a régi 2004 ig gyártott Swiftről beszéltem az újat egyenlőre még nem bántom de majd a satisztikák megmondják 1 év múlva.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1738 levél
Válasz 05.08.11. 12:37 #365
Nemcso
Nem tudom... az "én" volt Suzuki-m nem zörgött,nem nyekergett, pedíg leadásakor 150.000 km volt benne. De lehet, hogy az enyém a kivétel ?!
A VW tényleg értékállóbb, de a régebbi sorozatu VW-k közül tényleg csak Golf és Passat futkos sok az utakon, Polo csak elvétve.

Az árra áttérve : nem a mostani kiadásu új Swift-et, Ignis-t nézve, a Polo lényegesen drágább volt, mint a "békebeli" Swift. Nálunk ezért, illetve a sok "régi kocsit beszámítok" akció miatt lett "népautó".
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
2426 levél
Válasz 05.08.11. 12:36 #364
Szabip
1,Nem Poloval járok
2, életemben 2x mentem autóval 160 al.
3, minden nap 100-120km et vezetek egy Toyota Hiace val és van rálátásom a sok hülye vezetőre, láttam a 8 ason olyan Suzuki baleseteket, hogy olyat a TV be se mutogatnak max kitakarják. A suzukiban hal meg a legtöbb ember balesetben ez a lényeg sajnos.

Az ismerőseim utálják a Suzukit csak a barátnőm nem mert neik az is van. Mindenki csak rosszat mondott róla még a volt oktatóm is, az is lecserélte egy "autóra"...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.08.11. 12:30 #363
Szabip
Nem a lemezvastagságra értem a minőséget, az a biztonság miatt lényeges. A minőséget olyan dolgokra értem mint az AUDI jelzésű fékek, elektronika vagy egyéb alkatrészek a motorban.
Szerintem az üléshuzat anyaga és a műanyagok kidolgozottsága is jobb az elvarrások mentén, illesztéseknél nincsenek hézagok, több 1000km után se zörögnek a műanyagok. Csedes az utastér menet közben, praktikus, olyan lopásvédelme van amiről egy Suzuki csak álmodhatna ennek ellenére viszik mint a cukrot. Persze csak BP.-n.

VW értékálló és kegyetlen sokat elmennek nézd csak meg hány régi Golfot látsz vagy Passatot... Igazi öszvérek.
Nyugaton a Suzukit nem lehet eladni mert ott tudnak valamit az emberek a magyroknak meg be kell dumálni hogy a "mi autónk" jó ára van jól megy, keveset eszik, azt az okos magyar már rohan is. Már azon se lepődnék meg ha lenne Tesco gazdaságos kiszerelés.

A régi Swiftnél még az 1.3 as Wartburgok is jobbak masszívabbak ezt olyan mondta aki mind a kettőt használta.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
4495 levél
Válasz 05.08.11. 12:24 #362
Wing
Figy, ha te 160-nal mész neki a fának, akkor kurvára mindegy, hogy POLO-ban vagy Suzukiban ülsz. Nem kell ütközni, meg kell tanulni vezetni, ez a lényeg. Az autókat nem harckocsinak tervezik, ha annak készítenék, akkor tízcentis acéllal vonnák be. Erről ennyit
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
1738 levél
Válasz 05.08.11. 12:13 #361
Nemcso
Azzal, hogy masszívabb nem vitázok, de a minőségi kifogásod nevetséges. Kevered az anyagvastagságot a minőséggel.
A belsőtérhez felhasznált anyagokban semmi különbség nincs (már). Mindkettő az árkategoriájához passzoló alacsonyabb árfekvésü anyagokkal van kitapétázva.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
2426 levél
Válasz 05.08.11. 11:35 #360
Szabip
Ezt csak a Suzukisok gondolják így hála az égenk, nem minden a lóreő ezt te is tudhatnád, de sebaj maj te is a papirautóval mész a fának, a POLO legalább masszív és érted minőségi anyagokból van ellenben a Suzuki pfff..

Lomha a POLO aha szóval a mi 1,4 es 75 lovas Polonkal a legszélesebb gumikkal amit gyárilag kérni lehet rá lazán mentem az M7 en 160km/h val csak azért nem nyomtam jobban mert Apám nyafogott, gyorsulásával se igen vannak bajok. 5 ajtós 4 éves 2.300.000 volt annó most is lazán ér 1.700.000 de a 4 éves (ennyiért számították volna be egy újra) Suzukikért kaphatsz mondjuk 1.100.000-t jobb esetben.

Kár vitázni én akkor is utálni fogom a Suzukit ha jobb lesz mint a BMW-k...

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1344 levél
Válasz 05.08.11. 11:25 #359
yerico
Hülye leszek. akkor pontosan:
Ezek szerint nem kenyered a téma. NEM kerékátmérőket, hanem futófelület-szélességet írtam mindenhol.
1344 levél
Válasz 05.08.11. 11:24 #358
yerico
Bocs, Szabipnak ment volna a válasz.
1344 levél
Válasz 05.08.11. 11:23 #357
yerico
Először is, a VW is az általad olyannyira leírt "virsligumikon" szalad, mégpedig 155-ösökön, pont, mint az 1.0-ás WagonR+. 2.3M-ért a VW háromajtós, a Suzuki 2.25M-ért 5. A VW-be egy kis 1.2-es HÁROMhengeres motor van 55 lóerővel, ami enyhén szólva is nevetséges. A Suzuki legalább 1.3-as és 93 lóerős. Az előbbivel előzni életveszély, az utóbbival élvezet. Pláne ha még 4 személy ül benne. Azonkívül a VW minősége egyre csapnivalóbb, a megbízhatósági statisztikákon szépen szorul vissza az utolsó harmadba, ahol olyan kocsik vannak, mint Peugeot, Fiat, Renault és társaik. Az Opel a legmegbízhatóbb német Minőségileg a Suzuki - nem csak szerintem - jobb a VW-nél, ahol már csak a marketing tartja mozgásban a gépezetet. A forma ízlés kérdése, a Polo immár 30 éves Golf formája nekem unalmas. A Suzi ellenben tisztára Mini. Felszereltség szempontjából a nagyjából egyformák, szervízárakban a Suzi magasan nyer. Belső térre a VW messze nagyobb, futáskultúrában ellenben a Suzi a jobb. Innentől fogva ízlés kérdése.

Mondjuk, ha már egy Poloban kellene gondolkodnom, akkor habozás nélkül Honda Jazzt vennék, mert azonos felszereltséggel és négyhengeres motorral jelenleg a legjobb vétel
1344 levél
Válasz 05.08.11. 11:05 #356
yerico
Ezek szerint nem kenyered a téma. Kerékátmérőket írtam mindenhol. Az átmérőre olyan számok szoktak szerepelni, mint 13, 14, 15, 16, 17, extrém esetben ennél nagyobbak. A Wagon R + jelenleg 155/R14-es gumikor rohangál gyárilag
492 levél
Válasz 05.08.10. 15:33 #355
kopi1981
A Wagon r+ ról annyit hogy a haverom mivel összetörte a hondáját a céges autót volt kénytelen használni aminek az ajtójába beragadt a kulcs és a szerelők is csak az ajtó szétszedésével tudták megoldani a témát. Namármost láttam azt az ajtót. Abból úgy kispórolták az anyagot mint annak a rendje. Nagyon durva egy szaros vékony lemez semmi merevítő. Elég gáz!!!
Az erő legyen veletek!
9563 levél
Válasz 05.08.10. 15:23 #354
kEnAcE
"Én csak azt nemértem ha van egy VW POLO 2.300.000 FT ért és van egy új Swift 2.200.000 ért akkor miért nem az autót(VW) választják vagy azért nem mert, biztonságosabb, minőségibb ég még szebb is(szubjektív)..."
Ezzel baromira egyetértek.
A cégünk szállítja be a Suzukinak minden japán alkatrészét és belelátok egy kicsit a dolgokba. Tegnap is lent voltam Esztegomban náluk.
Az új Swift közel 200 kg-mal nehezebb, de még mindig nincs 1 tonna, és túlsok a 93LE egy 1.3-as kis kocsihoz. Ahhoz max egy 65LE-t raknék. És a 4*-os töést teszttől sem kell elájulni, mert kb. a Dacia Logan meg az ilyenek nem képesek ezt elérni...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
5697 levél
Válasz 05.08.10. 15:19 #353
Peeter
Annyit még a suziról, h fasznak kell annyira fikázni!
Nekünk is van egy 1(, megy mint állat).Igaz minnyá szétesik, de még megy
Faterom ki nem állhatja.
Az ülés is hamar szétment, a központiról nem is beszélve.
De városba szarásig elég.Nagyvárosba meg ha megyünk, ott a másik kocsi.

Én azért szeretem, mert csak a "mi autónk"
I don't want you back!!!
10589 levél
Válasz 05.08.10. 15:03 #352
Dark Archon
Vagy adott esetben egy Honda CRX-szel, mert azt meg a szőke macáiknak veszik előszeretettel a pasijaik
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10589 levél
Válasz 05.08.10. 15:02 #351
Dark Archon
Azért, barátom, mert a Suzuki fenntartási költségei jóval alacsonyabbak, alkatrészei olcsóbbak, szervíz lefedettség szintén jó. Arra, hogy városban használjam és egy évben 3-4x elhúzzak vele vidékre, tökéletesen megfelel. 160-nal meg ugye te sem gondoltad komolyan, hogy a M.O.-i autópályákon menj, mert az ilyenek miatt magas a baleseti statisztika: "jé, ott egy szar Suzuki, csak 120-szal megy, na majd én megmutatom..."
Erre csak idézni tudom, amit egy kocsi hátsó ablakán láttam:
"Nyomjad csak, már várják a veséd".
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
5697 levél
Válasz 05.08.10. 14:53 #350
Peeter
"felcsavarodik az első fára vagy kisodródik az első kanyarba mert a lőreő ok de a megefelő futómű stb"
Van akinek ez(nem így, de a lényeg ez) egy 1.6 Toledoval sikerült...
I don't want you back!!!
1221 levél
Válasz 05.08.10. 14:43 #349
newszepiking
"ettől még utálom őket mert népautó lesz sok hülye barom fogja őket vezetni "
na ja, mint ahogy
-lehet utálni a bmw-seket mert más, mindenki felett álló tudatállapotba kerülnek ha autóba ülnek
-lehet röhögni az olasz autósokon, hogy romlandó, semmire sem jó, csak "digó autót ne" tipusú autókban ülnek
-lehet ledöbbenni azon, hogy hogyan mer valaki francia autót venni, mert a békazabálók mindent elbasznak,
-lehet sajnálni a sok opelost, akikkel elhitették, hogy egy autó attól már jó hogy német,.......stb.
hát ez azért elég sokrétű, nem?
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
2426 levél
Válasz 05.08.10. 11:07 #348
Szabip
Nem a kerékátmérőre értettem hanem a szélességre. Mert bizony az nagyon keskeny egy olyan magas autóhoz.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.08.10. 11:05 #347
Szabip
Érdekes dolgokat írsz itt sokmindenben egyetértünk: A Trabi esete a legojbb, sok esetben olyan emberek néznek le a Fordjukból, Opeljükből, Suzukijukból akiknek elötte az volt csak ugye elfelejtették, hogy honnét jönnek. Én a kisautót meg tudom becsülni de ha olyan kisautórol van szó mint a régi Swift ami gyors dinamikus de katasztrófálisan törik akkor az már erősen parasztvakításnak számít.

A Suzuki most is ezt csinálja pakolja a 100LE körüli motorokat az új Swiftekbe aztán a sok hülyegyerek aki még 1000km et se vezetett felcsavarodik az első fára vagy kisodródik az első kanyarba mert a lőreő ok de a megefelő futómű stb nem ahoz a motorhoz való.

Az újabb Swifteket nem szidom meg a Lianára se írtam semmit se. Elismerem, hogy már sokkal jobbak, de ettől még utálom őket mert népautó lesz sok hülye barom fogja őket vezetni akik az 1.1 es feliratu ócsakvasbol optikau tuningal egy menőző autót csinálnak akiket a Toyota HIACE val is lazán othagyok a lámpánál.
Egyszerűen nem szimpatikus márka sose volt az a Suzuki sose hordozott a név mögött minőséget az emberek se ok nélkül szidták és szidják... Én csak azt nemértem ha van egy VW POLO 2.300.000 FT ért és van egy új Swift 2.200.000 ért akkor miért nem az autót(VW) választják vagy azért nem mert, biztonságosabb, minőségibb ég még szebb is(szubjektív)...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1344 levél
Válasz 05.08.10. 10:51 #346
yerico
Apropó, ugyebár a Wagon R+ megegyezik az Opel Agilával. Azt senki sem szidja, hogy szar a töréstesztje???
1344 levél
Válasz 05.08.10. 10:47 #345
yerico
Hátulról a legkisebb belehajtás is könnyen eredményez gazdasági totálkárt. A Bravankba belehajtottak, alig látszik valami kívülről, mivel a lökhárító azonnal továbbadta az ütközési energiát az alváznak, azt lehet húzatni, lökhárító csere, fényezés, stb. Gondolom, a Bravat (3 éves) lehet más kategóriának venni, mint a régi Swiftet.
1344 levél
Válasz 05.08.10. 10:44 #344
yerico
Tudtommal a Wagon R+ az legalább 155-ös gumival készül. Nem hiszem, hogy a trabidon 175-ös gumi van, mivel a miénk valamiért 135 és 145-ös gumikon futott.
1344 levél
Válasz 05.08.10. 10:42 #343
yerico
Egészen pontosan a Honda Civic CRX volt az a bizonyos "guruló koporsó", nem az összes Honda. Mint ahogy vaskalapos barátunk is a régi, 17 éves tervezésű Swift után általánosított minden Suzukira, pedig ott vannak a Lianák, az új Swiftek, a Vitarák, Grand Vitarák is.
1221 levél
Válasz 05.08.10. 10:11 #342
newszepiking
jó.részleteken mindig vitázhatunk. ha te személyes tapasztalat alapján szidod, nyilván igazad van. nekem inkább aza a bajom, amikor audiban ülő emberek fikázzák pl. a suzukit.
ez olyan, mint amikor bejöttek annak idején a jobb autók, és "mindenki" elkezdte szidni a trabit. pedig a rendeltetését tökéletesen betöltötte, valóban népautó volt, ráadásul az emberek egy részének erre volt csak pénze.
a suzuki mo-on ugyanígy kezdődött, olcsóbb népautó volt minden másnál. aztán mások is alákínáltak, lett választási lehetőség.de egyrészt az nem minden esetben jobb, másrészt ne csak a swift-ről beszéljünk, és akkor ha más , modernebb, biztonságosabb tipust szidsz, akkor már nincs igazad.
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
130 levél
Válasz 05.08.10. 09:21 #341
MadCow
télen is bőven ellehet, apám a legnagyobb hóban is kocsival megy dolgozni délután meg megy még 40 kilómétert vele városon kivül akármekkora a hó. Meg télen elhívott egyik haver h kint ökörködnek nem-e megyk ki egyet csapatni. mondom mérne..
belementem a hóba ami alig volt letaposva megálltam benne...mondom innen már ki nem megyek mert astrát is úgy tolták meg, de egyből kimentem belőle és nem csak 1x álltam meg benne és mindig kijött belőle.
hehe
2426 levél
Válasz 05.08.10. 09:14 #340
Szabip
A megbízhatóságot aláírom de azt ugye tudod, hogy csak a motor Japán a többi bizony Európában készült.
A szervóval nem mondom, hogy nem volt igazad de ez egy 97' es GLX és abban bizony már elfért volna a szervó ha már elektromos ablak van benne.

A Wagon R bizony a kis kerekek sírni tudnék mikor meglátom egyikan lemértem a Trabim Radiál gumija szélesebb volt, 2cm vel mint egy Wagon R gumija!! Télen ki se merem találni, hogy lehet vele menni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.