Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Suzuki, a Mi autónk!

9765 levél
Válasz 03.12.13. 21:14 #239
vally
Hát Te meg írni nem tudsz.

Nem hülyeségeket beszélsz, csak amit nem Te jelentesz ki, az nem igaz, ugye?

tudok valamit a témáról. Autómániás vagyok, ez tény.
---
Lehet, hogy szakképzett, és intelligens vagy, de a stílusod borzalmas. Nem lehet Veled vitázni.

Öregem, ekkora balféket, mint Te, itt még nem láttam.
---
Miért kell itt személyeskedni? Mindjárt jön a beverem-az-orrod-véznagyerek duma, mint multkor?

Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1456 levél
Válasz 03.12.13. 20:33 #238
Tigge
Egy a Te gondod.

Nem tudsz olvasni.


Pontosan pár nappal ezelőtt írtam ki nektek szórul szóra egy pár tesztet a FABIA belsejéről.

Idéztem az Auto2, Totalcar, stb. teszetjeit szórul szóra, pont az Auto2 volt, aki leírta példás összeszerlést, és a kitánő minőséget.

Akkor most aszakemberek tömege, vagy Én beszélek hülyeséget?

,,1ébként meg Robikáék véleménye,csak 1 dolog,,,


Tőlem nincs okosabb ember? Pontosan Te hasonlítod a véleményed Winkleréhez, pedig, szerintem egy picit többert ért a kocsikhoz, és több kocsit látott, mint Te, így az Ő vélemépnye kiscit többet nyom nem? De akkor vedd az Auto2, a5 stb vleményét alapul, szerintem az Auto2 elég, ha már más nem. De jut eszembe. A belső anyagok minőségét az Auto Piac is kiemelte.


.,,Tudom,hogy nálad okosabb,meg mindenhez hozzáértőbb egyén a fórumban nem létezhet,annyira már ismerlek ,,


Ha megnézed, akkor láthatod, hogy kevés TOPIC-ba írok be, csak oda írkálok, ahol tudok valamit a témáról. Autómániás vagyok, ez tény.


,,igenis van 22 miláért alapmerci,amiben még hamutartó sincs,csak felárért,,

Kérem a pontos típusát.


,,Érdekes múltkor pont egy fabia combit fikáztak 1000-rel Robikáék,,

Nos, Én is erről beszéltem. Itt szinte csak jókat mondtak, hallgatom, hogy Te mit nem értettél pozitív értelmben tőlük.

Pár idézet:

- futómű nagyon király
- Belső nayagok minőségiek
- Csomagtartó legnagyobb a kategóriában.
- Városban soha nem mértek kisautóval ENNYIRE KICSI fogyasztást, benzines autóra értve.
Ez egy 1.2-es FABIA volt.
- Tetszett nekik a motor.



De kisfiam írtam egy mailt WINKERNEK személyesen, hogy megnézzem, mit fikáztak, és ezt írta vissza szó szerint:

,,Az 1.4-est nem próbáltam, de az 1.2-es nagyon bejött, és az most a high tech. Szerintem tök érdemes Fabiát venni, de nekem a Cordoba is nagyon bejött. Szóval a Fabiát nyugodt szívvel ajánlom, főleg, ha neked is tetszik.

Üdvözlettel

Winkler Róbert,,


Na most mit fikáztak?

Öregem, ekkora balféket, mint Te, itt még nem láttam.

Azért is, kopogós szerinted a műszerfala. Hány ROHADT TESZTET másoljak még ide?




Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
4956 levél
Válasz 03.12.13. 07:26 #237
bodajoci
Érdekes múltkor pont egy fabia combit fikáztak 1000-rel Robikáék,a merci hamutartóról meg annyit,hogy igenis van 22 miláért alapmerci,amiben még hamutartó sincs,csak felárért.Amelyik fábiában ültem,igenis zörgött a bele.1ébként meg Robikáék véleménye,csak 1 dolog,ugyanúgy ,mint a tied v.az enyém.Ebből az következik,hogy semmivel sem írtam nagyobb hülyeségeket,mint Te.Tudom,hogy nálad okosabb,meg mindenhez hozzáértőbb egyén a fórumban nem létezhet,annyira már ismerlek (asszem ennek a véleménynek már 1páran hangot adtak)de azért fogadd el mások véleményét is.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1456 levél
Válasz 03.12.12. 21:14 #236
Tigge
De idézzem Winkler Robit:

Ingis közben egy kis dolog:

"A Swfit a mai értelmben nem nevezhető kocsinak."

A csodálatos SUZUKI megalkott az IGNIS-t, talán rosszabb futóművel, mint a swfit-nek volt. Nagyon brutálul kemény, de nem is tapad a kocsi, nézegették, de rendesen borulékony, picit sem tapad, viszont emberteleül kemény. Gratula.

fabia:

"Aki a kiskategóriában keres autót, az ne keressen, vegyen fABIA-t,,

Tetszett neki a minőségi műszerfal, futómű minden szinte, sőt nagyon nem is mondott rosszat róla.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
1456 levél
Válasz 03.12.12. 21:09 #235
Tigge
Eric válasza kb. jó volt, emberek ezentúl ha használtok valami szót, akkor tessék megnézni, mit jelent.

,,Na bazzeg múltkor ültem 1 piros Fabia sedanban,volt benn 80 kilométer,azt az egész síkronda egybeműanyag műszerfal zörgött benne,mint a rosseb.Akkor most mennyivel jobb,mint egy Suzuki?,,

Te mosz szórakozol? Egy FABIa-t összehasonlítan iegy SUZUKI-val? 1% köze nincs egymáshoz a két kocsinak.

Műanyag műszerfal? Ez nem SKODA volt ember, hanem Daewoo. Nem enyhén péláds a műszerfal anyagának minősége.

Mi a különbség ez, meg a SUZUKI között?

1, A műszerfal rücskös, puha, gumis műanyag, példás anyaghasználat, ráadásul két színű is, a hagulat kedvéért. Soha nem karcolódik, és amit Te írtál, hoyg egybe van, ez a lényeg. Ez soha az életben nem fog zörögni, kanyarok, minden fekvő rendőr, ez az autó a jó futóműnek is köszönhető, hogy soha nem zörög, mindig csendes a beltere. Szóval, akkor ültél Te Fabia-ban, mikor én vagyok a miniszterelnök.

Azt mondja, zörög MEGALOL. Bemásoltam neked elég tesztet, szóhoz nem jutott az atuo2, hogy ebben a kategóriában ilyen minőségű anyagok legyenek egy autóban.

Ja, a FABIA modern, robusztus, kitűnő biztonságú karosszéria, nagyon jó futómű, kitűnű anyagok, példás összeszerelés minőség, kényelmes ülések. Ezek a dolgok a Swiftben mutatóban sincsennek. A SUZUKI a 80-as évek végén is elavult volt már szinte.

A Te Suzukidban zöög cska magnó? Tudod kivel szórakozzál. Nicns olyan Suzuki, amiben az egész műszerfal ne zörögne, ez gyári dolog.
20cm-es illesztési hézagok stb.


,,Van mercsó 20 milláért,még 1 nyamvadt hamutartó sincs benn bazzeg,azt 5-ször annyit kell szervizbe hordani,mint egy Suzukit,,


Úgy gondolod, hogy egy 20 milliós Mercedsben nincs hamutartó?

Öregem, eddig vezetsz, a legtöbb hülyeséget Te mondtad ebben a fórumban.

Azért ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy a SuperB 1000X-er jobb, mint a Maserati volt.







Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
4956 levél
Válasz 03.12.12. 20:46 #234
bodajoci
Na bazzeg múltkor ültem 1 piros Fabia sedanban,volt benn 80 kilométer,azt az egész síkronda egybeműanyag műszerfal zörgött benne,mint a rosseb.Akkor most mennyivel jobb,mint egy Suzuki?Az én sedanomban 25ezer km után zörgött a rádió tartója.Most a Focusomban van 5ezer km,aztán be kellett kennem az ajtók gumijait szilikonzsírral,hogy ne nyekeregjenek.Akkor most mi a fapados???Van mercsó 20 milláért,még 1 nyamvadt hamutartó sincs benn bazzeg,azt 5-ször annyit kell szervizbe hordani,mint egy Suzukit.Akkor most melyik jobb???Mindenkinek amennyi pénze van...
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
20761 levél
Válasz 03.12.12. 15:32 #233
Eric
Nálam a fapad és kopogós kategória a Swift. Aki látott már ilyet( ) az tudja mire gondolok.


De, hogy konkrétumokat mondjak:
-kopogós
Az olcsóságra törekvés keretében rideg, igénytelen (mű)anyagválasztás. Ez általában együtt jár a pontatlan megmunkálással és illesztéssel(nem feltétlen, pl. a Swift esetében ilyen gond nincs, mondjuk attól még zörög). Ennek következtében az úthibákon "életre kel" az autó, elkezdenek koncertezni az elemek. A kocsi minden szegletéből érdekes hangok hallatszanak.
Ezt még tetézi az is, hogy az ilyen autók csavarodási mutatója khmm... kívánni valót hagy maga után.
Az ilyen olcsó műanyagok ráadásul(a keménységük és ridegségük miatt) könnyebben karcolódnak és törnek is.

-fapados
Ez viszonylag egyszerű: mindennemű extra mellőzése
Nos itt természetesen nem a pohártartóra gondolok elsősorban.
Az extrák hiányán mindig az adott időszakban és osztályban elvárható extrák meglétére ill. nemlétére kell gondolni.
Például, ha egy alsóközépkat. autóban nincs ABS manapság, az már gáz. Ugyanezért egy Pandát nem biztos, hogy el kell ítélni(bár ha jól tudom, már a Pandákban is van mindegyikben).

A "fapadosság" mint olyan lehet egy érzés is, ami az előző két dolog kombinációjából származik. Beül az ember az autóba és egyszerűen a nem tudni miért, de ilyen érzése van...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.12. 12:41 #232
Tigge
vally:

Én természetesen tudom, és van olyan is, aki tujda itt, csak skona nem. Így várom a nagy fapad, és kopogós emberekék véleményét az ügyben.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
531 levél
Válasz 03.12.12. 10:46 #231
GL
Hátha nekem tippelnem kéne hogy mi az a fapados ,kopogós akkor azt mondanám, hogy kényelmileg semmi extra, egyhén göröngyösebb utakon zörög minden...kb ilyesmire asszociálok ,de télleg amikor ezt írja vki hogy fapados ,kopogós kifejthetné hogy mire gondol.
9765 levél
Válasz 03.12.11. 23:32 #230
vally
Akkó' homályosítsd már fel az istenadta népet, hogy mi az a "FAPADOS, KOPOÓGS".

Előre is köszönjük.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1456 levél
Válasz 03.12.11. 19:39 #229
Tigge
Sajnos Eric megmondom neked az igazat, ez nem rád vonatkozik.

Itt sok ember, ahogyan a FABIA vita közepette láttam, halvány fogalma nincs a FAPADOS, KOPOÓGS lényegéről, mit takar ez a kifejezés. Én a skoda vita alatt erre maximálisan rájöttem, csak mondják itt az fórumozók, ez fapados, ez kopogós stb. de gőzük nicns arról, mi mit jelent. Ez biztos
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.11. 19:31 #228
Eric
1. Ha a külsejéről beszélünk, ha a belselyéről: fapados. És ezen a pohártartó sem változtat.

2. Nem hagytam figyelmen kívül azt a bizonyos mondatodat, bár a végeredmény szempontjából akár figyelmen kívül is hagyhattam volna. Ui. a belvilágában, technikai tartalmában sem lehetett 10 év alatt a Swiftek esetében semmilyen érdemleges változást fellelni. Ugyanazok a motorok, ugyanaz az alváz és szinte minden, hosszú évek óta. Olcsó, kopogós, lehulló műanyagok tömkelege. Egy törésteszten max. mint rossz ellenpélda indulhatna el. stb, stb.

3. Az, hogy nem tudsz elvonatkoztatni az sajnos nem az én bajom. Tudod mit? Segítek!
A különbségre akartam rávilágítani, ami egy 93-as és egy 2002-es Astra között van. Én kb. ezt értem fejlesztés alatt.
A Suzukinál ennek nyomai sem lelhetők fel.
Azzal teljesen tisztában vagyok, hogy a Swift és az Astra nem egy kategória. Fényévekre van a kettő egymástól és ez a különbség 10 év alatt csak hatványozódott.
Capiche?
Ember!

ui:
Nem értem miért ilyen ellenséges a hangvételed. Csak egyre tudok tippelni: a családban előfordul e gyönygyszemből egy példány.
Én nem vitatom, lehet szeretni egy autót, bármilyen is az. Csak nem szabad abba a hibába esni, hogy személyes megtámadtatásnak veszi azember, ha a kedvencének gyengéit felhánytorgatják.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 03.12.11. 17:35 #227
Gillette
Egyik ismerősünknek volt Swift Sedanja még a 90-es évek elején,és hát mit mondjak...azóta se nagyon törték magukat a tervezők.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
531 levél
Válasz 03.12.11. 15:58 #226
GL
Hátha választani kéne tuti az opelt választom ! "Azalatt a tíz év alatt a Swiften csak kissebb ráncfelvarrásokat végeztek, még belül is. Egy mai úgyanúgy van megépítve, ugyanaz a konstrukció mint tíz éve, esetleg minőségibb formában." Magyarul egy 10 éves konstrukciót veszel 2003 ban (és valjuk be amit 10 ével ezelőtt megalkottak a suzukinál az mára már ****se ér). És egy ingnis amibe pl van is vmi, 2,3 milka körül van. Ennyiért van astra is.
20333 levél
Válasz 03.12.11. 14:21 #225
Z-Master
3123 levél
Válasz 03.12.11. 14:15 #224
CybearBoy
Inkább rosszpont a népnek.
9765 levél
Válasz 03.12.11. 11:47 #223
vally
Figyelj Vaszilij.

Azalatt a tíz év alatt a Swiften csak kissebb ráncfelvarrásokat végeztek, még belül is. Egy mai úgyanúgy van megépítve, ugyanaz a konstrukció mint tíz éve, esetleg minőségibb formában. Ez pedig csak jópont a Suzukinak, hogy ilyen szépen kitaláltak egy autót, amit tíz év után is visz a nép.

Az Opel Astrás példa miért gyöngyszem? Mutass egy olyan embert, aki mondjuk összekeverné a teljesen más konstrukciójú, és megjelenésű Astrákat. Míg olyan, aki a Suzukikat keverné, biztos akad, nem is egy.

Fapadosnak pedig -szerintem- azt nevezik, amiben nincsenek extrák. Egy C merciből is van fapados, szürke lökhárítóval, meg tekerős ablakkal.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1970 levél
Válasz 03.12.11. 09:24 #222
Vaszilíj Zajcev
Sajnos nem először tapasztalom, hogy nem tudsz olvasni. Pár témában úgy vettem észre, hogy direkt csinálod, de egyre erősödik bennem, hogy sajnos nem direkt van ez így...
"És nem csak a külsejéről beszéltem." - mondatomat olyan lazán hagytad figyelmen kívül, mint horngyulus az átvilágítóbírák jelentését.

A fapados-extrák kérdést pedig jó lenne, ha tisztáznád magadban. Attól, hogy egy kocsi nincs tele extra felszerelésekkel, még lehet, hogy nem fapados.

Az pedig, hogy a mit-mihez hasonlítsunk kérdésben egy opel astrával jössz, külön gyöngyszem!
Ember.

divide et impera
1456 levél
Válasz 03.12.10. 17:01 #221
Tigge
Így van, de én nem az elejére, hanem a következményekre világítok rá.

Tehát arra, hogy miután jó volt a termék, meg minden OK, de a cég veszteséges kezd lenni nagyon, akkor mi a teendő.

Létszámleépítés, minőség rontása (nem direkt, de muszály). stb.

Tehát nem Te gondoltaodra világítottam rá, hanem a következményeire annak, ha tahók a vezetők pl.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.10. 16:41 #220
Eric
Mondom:
Nem feltétlenül van szoros összefüggés a veszteségesség és a minőség között!

Ha te mindenáron azt akarod kihozni belőle akkor igen. Sőt lehet bizonyos esetekben így is.
De egy-két felsővezetői elhibázott döntés is sodorhat a tönk szélére autógyártókat, holott magával a termékkel nincs probléma.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 16:36 #219
Tigge
,,Amúgy meg az, hogy egy autógyár, v. annak egy részlege veszteséges, az nem feltétlenül a minőség rovására írható. Számtalan más tényező is közrejátszik, amit nem feltétlenül fogunk mi kisemberek megtudni.
Sok esetben elhibázott pénzügyi manőverek, vagy marketingstratégia van a háttérben. Ettől még maga az autó nem feltétlenül rossz.
,,

Bácsak így lenne.

Sajnos nem is rejtik el a tényt, hogyha veszteséges kezd lenni egy gyártó, akkor először elbocsátások, majd pedig beszállítók váltása stb. Költségek nem fognak nagyon csökkeni, csak a minőség árán. Ez tény.

Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.10. 16:35 #218
Eric
Ember!

Az, hogy kicseréltek 3 műanyag elemet rajta, meg kicsit más a lámpája, az nálad fejlesztés???

Nézz már meg pl. egy 93-as és egy 2002-es Astrát! Na az már fejlesztés!

Pohártartó mind extra... LOL!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.12.10. 16:22 #217
Vaszilíj Zajcev
Na, már megint okosakat írogatunk...
10 éve semmi, na ja. Egy 93-as, meg egy '03-as suzuki max egy vakmnak egyforma. És nem csak a külsejéről beszéltem.
A korábbi fapados kritikához meg csak annyit, hogy a 900 köbcentis GA kivitelben is van pohártartó.

Bezzeg a FIAT, az ám a kocsiiiiiiiii!
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.12.10. 16:09 #216
Eric
Dehogynem, jó a Skoda, csak azért nem kell átesni a nagy skodaimádatban a paci túloldalára.


Amúgy meg az, hogy egy autógyár, v. annak egy részlege veszteséges, az nem feltétlenül a minőség rovására írható. Számtalan más tényező is közrejátszik, amit nem feltétlenül fogunk mi kisemberek megtudni.
Sok esetben elhibázott pénzügyi manőverek, vagy marketingstratégia van a háttérben. Ettől még maga az autó nem feltétlenül rossz.

Hogy a témánál maradjunk: a Suzuki a Swifttel baromira kaszált, jól ment neki anyagilag. Viszont ez azért volt így mert 10 évig egy petákot sem költöttek fejlesztésre...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 16:01 #215
Tigge
"Ja, és nem a vendégmunkások kiebrudalásának köszönhető a Skoda fellendülés!
Csakis, kizárólag a VW konszernnek!!!
,,

Ezt nem vitatom. De ha olyan lenne a gyártási minőség, mint a FORD-nál, akkor biztosan veszteséges lenne ez a gyár is.

Mosz sázrnyal a SKODA, és ne mondjátok, hogy a gyártási minőség ebbe nem játszik nagy szerepet!
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.10. 15:58 #214
Eric
Ja, és nem a vendégmunkások kiebrudalásának köszönhető a Skoda fellendülés!

Csakis, kizárólag a VW konszernnek!!!
A Skoda mint olyan csak egy kelet európában jól csengő márka, amit a VW felkarolt, hogy újabb piaci szegmenst tudhasson a magáénak. Az analógia detto a SEAT-tal.

Pl. Japánban v. az USA-ban azt sem tudják mi fán terem az a Skoda. Ettől függetlenül jó autókat gyárt, ezt nem vitatom...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.12.10. 15:50 #213
Eric
"Na ilyen nincs a SKODA-nál, ott inkább 3.5-öt húz inkább. Érted?"

Nah, az legalább akkora gáz.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 14:37 #212
Tigge
Gyerekek csinálhatunk poént is ebből.

,,ha sokáig hallgatom ezt a marketing dumát,,

Ezt nem A SKODA találta ki, hanem ez tényleg így volt, ez történelem.



,,A történeti hűséghez az is hozzá tartozik, hogy csak néhány éve jönnek ki a Skoda gyárból normális autók(azok is a VW-nek köszönhetően), előtte nagy rakás kakik gurultak le a szalagokról.
,,

Pontosan. Régen nudli volt a Skoda.
Erre akartam rávilágítani, kivágták a vendégmunkásokat, és a mai napig korrekt fizetésért, normális munkakörülmények között dolgoznak. Én voltam gyárlátogatáson 1.5 év a Skoda gyárban, és voltam a Suzukinál is, és tudom, hogy miről beszélek.


,,Végre megvilágosodtam, hogy szar autót vettem,,, Ezt én nem mondtam, csupán a "kopogós műanyag" autót mutattam be neked, és gondolkozzál el azon, hogy mi a minőség a FORD-ná. Csak félek attól, hogy fogalmad nincs arról, hogy milen módon dolgozik a FORD.

,,Na akkor az is kiderült, hogy a FORD tényleg gagyi, mert ukrán, román munkások hada dolgozik ott, tervezni nem tudnak, de a Skoda az magának csinál mindent, mer' ügyesek a cseh gyerekek.
Jah, nemtom, hogy a Merci, BMW, VW, Renault, Citroen gyárakban milyen munkások dolgoznak.,,

A SKODA a VW csoporthoz tartozik, ha esetleg nem tudnád, és ők annyira sokat nem csinálnak az autókkal. CSak vegyxük az ukrán csávót, elmegy a Fordba dolgozni, egy csavaron húz 2-őt 3 helyett.

Na ilyen nincs a SKODA-nál, ott inkább 3.5-öt húz inkább. Érted?

Ha tetszik ha nem, jó pénzért, jó körülmények között dolgoznak a CSehek.

BMW, MErci ott német és má ország SZAKEMBEREI dolgoznak, ez már más kategória.

Renault & Citroen. Számodra ez minőség, amit ezek csinálnak? Akkor inkább egy váltóhibás Focus. Emlékszünk mi még arra, hogy Citroen tesztelése közben a tesztelőnek az ölébe esett az A oszlop burkolta ugye?

Olvasd el a totalcart stb.-t, hogy a C2 @ C3 összszerelési minősége is milyen. Borzalom.

Én igenis büszke vagyok arra, hogy egy ilyen tradícionális autót gyártó cég verdájával járok, ahol fontos a gyártási minőség.

Ne felejtsük el azt sem, hogy bár lehet, hogy a FORD-nak érdekes, és kedve lenne normális emberekt foglalkoztatni, de nem megy, az EU-i FORD erősen vesztesége,s gyárakat kell bezárni. Ellenben a Skoda erősen nyereséges.





Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
473 levél
Válasz 03.12.10. 13:28 #211
Lacika22
Ehh, én már nem mondok semmit.
Végre megvilágosodtam, hogy szar autót vettem, meg még rajtam kívül sokan, pedig egy igazi fasza Skodát kellett volna vennem, és biztosan boldogan hajthatnám álomra a fejemet.

"Azért ne felejtsük már el, hogy a FORD-nak a futóművet tervezték, és nem ő tervezte. Ez nagyon fontos dolog. A FROD hol tudna ilyet?
Ne nevetessél már.
Nem kanyarodtunk el, csak érdekes, hogy ennyire keveset tudsz autókról."

Na akkor az is kiderült, hogy a FORD tényleg gagyi, mert ukrán, román munkások hada dolgozik ott, tervezni nem tudnak, de a Skoda az magának csinál mindent, mer' ügyesek a cseh gyerekek.
Jah, nemtom, hogy a Merci, BMW, VW, Renault, Citroen gyárakban milyen munkások dolgoznak. Csak nem ezek a hülye kűfődi emberek? De biza igen. Jah, meg az Ódi is velük dolgoztat. Meg még az isten tudja, kik.
Na csumi, megyek skodát venni.
20761 levél
Válasz 03.12.10. 13:18 #210
Eric
Na jó, mostmár elég legyen a Skoda f@szának szopkodásából!


Még a végén veszek egy Skodát, ha sokáig hallgatom ezt a marketing dumát. Neked nem informatikusnak kellett volna menned, hanem kereskedőnek!

Nem tehetek róla, de nekem még mindig bevillan a Skoda név hallatán a jó öreg piros 120-asunk(bár anno amikor megvolt még, nem volt öreg). Olyanon is tanultam autót vezetni.

A történeti hűséghez az is hozzá tartozik, hogy csak néhány éve jönnek ki a Skoda gyárból normális autók(azok is a VW-nek köszönhetően), előtte nagy rakás kakik gurultak le a szalagokról.
Csak mielőtt még kiderülne, hogy a Skoda találta fel az autót...

Remélem humoros kedvedben vagy!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 13:02 #209
Tigge
,,Majd ha már mentél vele, vagy láttad, hallottad, akkor mondd ezt,,


FOCUS-al nem is egyszer mentem már, a futóműje tényleg jó, de az autó össz. minőség nem kielégítő.


,,A barátnőd faterja valszeg egy szar Focust vett,,,

Nem talált. Mikor az ESCORT-om szerettem volna lecserélni, akkor egy őszinte szervízes beszélt le róla, pont a váltó rssz minősége miatt. Vannak még őszinte szakszervizek.

De nézzél utána, komolyan nem is 1 FOCUS-al vannak váltó gondok, ezt lehet használatuósnál, szakszervízben is megkérdezni. Én megtettem.

,,JAh, és nemtom, ki mondta, hogy felső kategóriában is megállja a helyét a Fabia műszerfala.,,

Én. De nem a műszerfal, hanem AZ ANYAGA, ÉS AHOGYAN ÖSSZE VAN RAKVA!
Nem mindegy, maga a műszerfal egyszerű összetételű.

Ott vannak a tesztben, hogy pélád a minősége, és az anyaga. Nem mondom el még 1000X-er.


,,Milyen nagy dicsőség, hogy 5-6 év elteltével tudtak egy jobb futóművel csinálni, mint a Focusé.
,,

1. NEm volt rá szükség, a IV-es GOLF-é is egész jó volt a maga korában.

Azért ne felejtsük már el, hogy a FORD-nak a futóművet tervezték, és nem ő tervezte. Ez nagyon fontos dolog. A FROD hol tudna ilyet?
Ne nevetessél már.


Nem kanyarodtunk el, csak érdekes, hogy ennyire keveset tudsz autókról.

Majd ha eléri a FORD gyártási minősége a SKODA-ét, akkor beszélgetünk. Bár erősen kétlem, mivel a FORD-ban kínai, ukrán, román munkások hada dolgozik.

A Škoda egyike a tradicionális európai gyártóknak, a csehek pedig mindig is híresek voltak fegyelmezett munkavégzésükről, és ipari hagyományaikról - az egykori Monarchiában is ők csinálták az ipart, mi a mezőgazdaságot, az osztrákok pedig kereskedtek.
A rendszerváltás után hazaküldték Mladá Boleslavból a vietnami munkásokat, korszerűsítették a gyártást és mára a Škoda az európai autógyártás egyik sikertörténete lett.
Ezt azt hiszem kijelenthetjük így. A Semmiből lett szinte.




Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
473 levél
Válasz 03.12.10. 11:41 #208
Lacika22
Ácsi, én nem emléxem, hogy azt mondtam volna, jobb a Suzuki, mint a Fabia.
Mivel a Suzukit egy Fabiara akartam cserélni, nem is mondhatnék ilyet. De utána jött a Focus, és ez lett a Fabia helyett.
A Fabia vs. Focus pedig csak azért lett csinálva, hogy valamin lehessen újra vitatkozni.
473 levél
Válasz 03.12.10. 11:35 #207
Lacika22
Ez az ötös golf (direkt kis betűvel) vs. FOCUS futómű is erős egy picit. Majd ha már mentél vele, vagy láttad, hallottad, akkor mondd ezt. JAh, és nemtom, ki mondta, hogy felső kategóriában is megállja a helyét a Fabia műszerfala.

A barátnőd faterja valszeg egy szar Focust vett, mert érdekes módon az enyémnek semmi ilyesmi baja sincs. Tény, hogy vannak apró hibák, de mutass olyan kocsit, amivel nincs. De lehet, hogy én ugyanígy jártam a Fabiaval amit próbáltam, lehet hogy az is egy szar darab vagy széria volt, és csak ezért nem teccett. Mint azt mondtam, NEM akartam fikázni, csak véleményt írtam, ellentétben veled. De olvasgatva a topicokat, már megszokhattam volna, hogy csak a fika érkezik felőled.

Jah, és ha jobb is lenne az ötös góf futóműve: Milyen nagy dicsőség, hogy 5-6 év elteltével tudtak egy jobb futóművel csinálni, mint a Focusé.

De megint elkanyarodtunk, szal sorry.
Jah, és peace & respect.
20761 levél
Válasz 03.12.10. 11:09 #206
Eric
Na ugye!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 11:08 #205
Tigge
Nem, csak volt náluk.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.10. 11:08 #204
Eric
És?
Attól még nincs a piacon. Vagy az Autó2 már árulja?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 11:03 #203
Tigge
Auto2, stb. megvoltak a tesztek, olvasd el az újságot.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.10. 11:01 #202
Eric
"Ha az alsó-közepet nézem,akkor bizony az V. GOLF.nak jobb a futóműve, mitn a FOCUS-é."

Egy még hivatalosan nem is kapható autó futóművét sem kellene összehasonlítani egy évek óta piacon lévővel!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.10. 10:54 #201
Tigge
,,Szal abszolút nem fikázni akartam, hanem hosszas gondolkozás, utánajárás, nézelődés után NEKEM ez a benyomásom,,


Hááááááát, pedig annak tünt.

,,De nem az én izlésvilágomnak van kitalálva,,

Ha ez így van, akkor ez egy sz*r autó? Nemár...

,,És futóművileg a közelébe sem ér pl. a Focusnak,,


Stop!!!!! A FOCUS alsó-közép kategóriás, a FABIA pedig kicsi. Innetől kezdve szigorúan TILOS összehasonlítani a két autót. A FABIA a kiskategóriában szerintem az egyik legjobb, ha nem a legjobb futóműve van.

Ha az alsó-közepet nézem,akkor bizony az V. GOLF.nak jobb a futóműve, mitn a FOCUS-é.


Nekem a barátnőm apjának 2 éve volt egy FOCUS-a. Újonnan vette, 30.000km-nél normális vezetés mellett tönkrement a váltója, garancia lejárva, 200-250.000ft. Köszönm FORD. Nekem volt újonnan vásárolt ESOCRT-om 98-ban, előtte Fiesta, előtte meg Orion. Köszönm, nem a FORD nem produkál minőséget. Az apósom FOCUS-nál is néhol olyan illesztési hézgaok voltak, hogy csak néztem. Ezek után mondassz valamit a FABIA-ra? Hát azon keresve sem találsz ilyet...

Ahogyan fikáztad a FABIA-t, azt hittem, hogy ASTON MARTIN-od van...

Nade egy FOCUS-os beszél a kopogós nem láétező anyagokról úgy,hogy le van írva minden tesztben, hogy mennyire példás a kivitelezési minősége, és az anyagk felhasználása. Még mindig fenntartod, hogy kopogósak az anyagok? Bemásoltam pár tesztet...

Aza legfájóbb az egészben, hogy a Ford gyártási minősége meg sem közelíti a SKODA-ét, és így szidod a FABIA-t.

Ez még oké is lenne, nade kopogós műszerfal. Ez enyhén ehhhhh...., hiszen a FABIA egyik nagy erénye ez, de nem baj, legalább találkoztam 1 olyan emberrel, aki ezt mondta.


Beszélgessünk a kötelező szervizekről. Nekem a 1998-ban vásárolt újonnan, utolsó szériás ESCORT-om első kötelező szervize 99-ben 35.000ft volt, szakszervízben. Mondom ehh...
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
1940 levél
Válasz 03.12.09. 22:11 #200
Petter Solberg
Autós topic rulezz!

Most Lacika22 kicsit el van tájolódva!

A Suzuki Swift egyértelműen bénább, mint a Skoda Fabia, viszont itt vitatkozik (magában), hogy a Focus igenis jobb, mint a Fabia!

Vitatta ezt valaki? Még jó! A Focus alapból drágább autó, és sokkal kiforrottabb, míg a Fabia most kezd belelendülni.

Tigge-nek meg igaza van, hogy jó a Fabia, bár az ajtócsukódása elég hangos, ami viszont az összeszerelésre, és az anyagok minőségére utal, legalábbis szerintem!

I Pette Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
20333 levél
Válasz 03.12.09. 12:10 #199
Z-Master
Mi a sz@rnak kell itt vitatkozni,hogy melyik a jobb vagy sz@rabb verda! >>> Kinek mi a jó! Ez egyéni dolog és ízlés világa!

> Tényleg a fakerekes vagy a gumi kerekű hátsó lámpával rendelkező bőr bevonatú pados szekér a jobb?
473 levél
Válasz 03.12.09. 10:32 #198
Lacika22
Már ne haragudj meg, de én csak a saját véleményemet írtam ide. És csak azért "mertem" ezeket a jelzőket használni, hogy kopg, stb. mert nekem ez az érzésem. És hogy miért mondom mindezt? Mert bármilyen hihetetlenül is hangzik, egy FABIA-t AKARTAM VENNI!
Jó mi? De nem az én izlésvilágomnak van kitalálva. A Focus annál inkább. Szal abszolút nem fikázni akartam, hanem hosszas gondolkozás, utánajárás, nézelődés után NEKEM ez a benyomásom. Jah, és természetesen vezettem is, szal abszolút kipróbáltam.
És futóművileg a közelébe sem ér pl. a Focusnak. Mondjuk ez nem meglepő szerintem, hiszen a mai napig a kategória egyik legjobb futóműve a Focusé.
Jah, és ha most hirtelen választanom kéne, hogy egy FABIA RS, OCTAVIA RS, vagy egy FOCUS RS/ST170 közül, akkor tuti, hogy a Focust választanám.

Szal nem fikázok, csak a személyes tapasztalatomat, véleményemet osztom meg veletek.
Bocsi az OFF-ért.
20761 levél
Válasz 03.12.08. 21:18 #197
Eric
Mesterséges szörnyszülött...

Ja, csak megnéztem én is a Totalcar aktuális adását.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.12.08. 20:07 #196
Eric
Nem-nem!

Szerintem inkább SuperB egyenlő a a Kia Rio-val...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.12.08. 19:21 #195
Loeb
Na igen, pont egy MERDZSÓ-s!!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
877 levél
Válasz 03.12.08. 19:03 #194
NF
Nehogy már pont egy c-merdzsó tulaj emberkedjen a suzukisokkal!
1456 levél
Válasz 03.12.08. 18:49 #193
Tigge
A Stilo nem = a Kalos-al?

Nem mutatna szebben egy 13"-as felnivel?
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
20761 levél
Válasz 03.12.08. 18:35 #192
Eric
Amúgy ugyanazok a váltóméretei mint a Stiloé, csak a Stilo 195/65R15-ről indul.

195/65R15 - 205/55R16 - 225/45R17
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.12.08. 18:14 #191
Eric
Természetesen!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1456 levél
Válasz 03.12.08. 18:12 #190
Tigge
Iagazd lehet, én is látom, hogy 19-es felni felesleges lenne rá.

Köszi a tanácsot, asszem megfogadom.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.