Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Suzuki, a Mi autónk!

20761 levél
Válasz 03.12.06. 13:53 #139
Eric
Az én világképemben egy ízig-vérig kabriót nem hálóznak be bukócsövek és egy WRC-nek sem nyitható a teteje.
Nekem ez egy kicsit erőltetettnek hat, no de mindegy..
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.12.06. 13:33 #138
Loeb
Pedig az lesz, igaz hogy menet közben nem fogják nyitogatni a tetőt, de ez egy izigvégig Cabrio!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.12.06. 02:19 #137
Eric
Ja, ok!
Leesett...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.12.06. 02:06 #136
Eric
???
Milyen yenki-s topic?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1940 levél
Válasz 03.12.06. 01:57 #135
Petter Solberg
JaJa! De ez jól hangzik! Meg az autó is jól néz ki! SŐT!

Ui.: az a yenki-s topic tök kafa! Gratula!
Jó éjszakám volt/van/lesz!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
20761 levél
Válasz 03.12.06. 01:52 #134
Eric
Mindenesetre érdekes dolog a Peugeot-tól ez a 307 CC WRC.
A CC a Coupe-Cabrio rövidítése. Na most ha ezt az autót "WRC-sítik", akkor Coupe-nak még lehet Coupe de, hogy Cabrio nem lesz az biztos!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1940 levél
Válasz 03.12.06. 00:07 #133
Petter Solberg
Azért én egy Mercedes A-osztályt tudnám fikázni...

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
1940 levél
Válasz 03.12.06. 00:02 #132
Petter Solberg
A 206-ost nem tudom, de a 307-es kicsit nagyon más lesz, mint az utcai változat! (307 CC-WRC rulezz! )

Sorry, az OFF miatt!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
9789 levél
Válasz 03.12.02. 20:08 #131
Gillette
"A lényeg az, hogy van benne magyar "akkor szar"

Ez hülyeség.Azért fikázzuk mert szar!És minket magyarokat járatnak le vele szerte eu-ban.Amúgy meg az Audiban is van magyar mégsem fikázzuk(bár én személy szerint az Audit sem szeretem mégsem fikázom mert minőségileg sokkalta magasabb szint mint a suzuki).Ja meg Ikarusz & Rába RULEZ!!!


"Aki teljesen érthetetlenül pl. egy minősíthetetlen Daewoo-t vesz az meg érthető? Nem azt kéne inkább alázni?"

De!!Írjanak olyanok akik dévó matizt vettek és akkor azt is fikázzhatjuk.
Amúgy meg a dévó nem a mi országunk fényét halványítja(bár azon már nem sokat lehet).Úgyhogy alázzák őket azok akiknél gyártják(és szerintem teszik is,ha van egy kis izlésük).


"Szerintem, ha a Mercedes v.melyik típusát itt gyártanák, ti azt is szapulnátok."

Ha ugyanolyan minőségű kocsikat gyártanának mint a suzuki akkor azt is szapulnánk,de ha idehoznák az s-es merciket akkor azon mit fikázzunk.




Pilóta keksz forever!!!!!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20333 levél
Válasz 03.12.02. 15:15 #130
Z-Master
És akkor mi van ha ezt látod minden hol.Gondolom nem véletlenül!
3333 levél
Válasz 03.12.02. 15:03 #129
hunter06
Basszátokmeg!!! Épp most láttam életem első szép Suzukiját!!! Full optikai tuning, pici motortune is... Qrvaszép volt!!! Hót fekete, sötét ablakok, spéci lámpabúra, első lökhárító, egy akkora spoiler, ami lehúzta a hátát, meg 4 sportkipufogó... Még más márkában is ritka az ennyire gyönyörű teremtés
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
1989 levél
Válasz 03.12.02. 13:54 #128
georgee
ja a mercit mar en se csipem nem mintha nem lenne jo kocsi
de ma mar a gazdagok "nepautoi" unalmas es szanalmas
nezd meg a klippeket a teveben
mindenhol a jo csajok mellett ott van a AMG mercik vmelyike...
de ugyanakkor a rapper gatyas kis kocsog tappaszal az arcan
feszit!
na de ez mar egy masik tortenet...
ja a BMW miert lenne "fapados"?
ennyi erovel az F1 car is fapados vagy mi?
a bmw sport kocsi es ezert feszesre van hangolva a futomu meg a rugozas...
nekem bejon hogy 80 helyett 130 al veszek be egy kanyart!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
473 levél
Válasz 03.12.02. 13:16 #127
Lacika22
Végre valaki, aki nem szereti a mercit.
Azt hittem, egyedül én vagyok ilyen, ezért nem is mertem beírni.
Inkább egy "fapados" BMW, mint egy merci.
1280 levél
Válasz 03.12.02. 00:11 #126
Loeb
Há mér??
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20333 levél
Válasz 03.12.01. 23:58 #125
Z-Master
1280 levél
Válasz 03.12.01. 23:55 #124
Loeb
Én így is szapulom a Mercit!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
473 levél
Válasz 03.12.01. 13:23 #123
Lacika22
Mint mondtam, én ezt csak oölvastam, szal nem kötekedésnek szántam. Jah, de ha azt nézed, valami "alap" kell egy Rally autónak. Ebből kifolyólag.....
Nézzük csak meg a 307cc-t.
Meg úgy alapból a 307-et is. Ha veszel egy SW-t, csak télen tudsz vele közlekedni, mert nyáron a klíma le nem hűti, ha meg mégis, akkor miközben döngetsz vagy 160-nal, bekapcsol a kormányzár.
De a Suzuki az szar kocsi.
20761 levél
Válasz 03.12.01. 10:46 #122
Eric
Szerintem ez nem így van.
Egy autómárkának az alsó és alsó-közép kategóriás kocsijai azok, amik a bevételeinek nagyjából a 70%-át hozzák.
Ezért ezekre a modellekre különösen ügyelnek és a nagy gondot fordítanak rájuk.
A helyzet fordított, mint ahogy írtad. A 206-ost azért indították rallyban, hogy tovább népszerűsítse a modellt.
Amúgy meg egy WRC-ben néhány karosszéria elemen kívül(hogy azért felismerhető legyen) szinte semmi nem egyezik az eredeti modellel.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
473 levél
Válasz 03.12.01. 10:26 #121
Lacika22
Ez így igaz, kívülről elég szép a Pögó, de belülről elég gané. Jah, és nemtom, hallottátok-e a spekulációkat, miszerint már a 206-ot is a rally-ra tervezték, csak ugye a jó marketingnek hála, viszik, mint a cukrot. Állítólag ugyanez a helyzet 307-tel is. Nem kell megkövezni, valahol olvastam.
Szal vezetni mindíg élvezet.

Jah, a LADA-t viszon én is nagyon szeretem, nekünk ugyan nem volt, de az unokabátyám rendszeresen megvett minden tél előtt egy lepukkant Zsigulátort, és azzal csapattunk egész télen, tavaszra kiszenvedett általában szegény. Aztán meg jól eladtul a cigányoknak.
Szal jó ótó a Lada ótó szerintem.
20761 levél
Válasz 03.12.01. 00:49 #120
Eric
Júúúúújj!

"(Ez a parasztozás meg különösen gusztustalanra sikeredett.)"

Tudod, az idézőjel(az a két kis macskaköröm) közé rakott szöveget nem kell szó szerint érteni!

Ha már ilyen bal-liberális maszlagokkal jössz, nem árt ha az alapokat nem hagyod ki.

Bár szerintem te kaptál egy félkemény gyomorrontást és valószínűleg annak hatására hordtál itt össze ennyi ökörséget...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
265 levél
Válasz 03.12.01. 00:31 #119
Nedor
Szerintem, ha a Mercedes v.melyik típusát itt gyártanák, ti azt is szapulnátok.

A lényeg az, hogy van benne magyar "akkor szar"

Egyébként az Ignist gyártják nemsokára gőzerővel Magyarországon. (Akkor az lesz nektek szar.)

Ja és a Suzuki cég potom 100milliót fektet be 2004-től Esztergomban, 700 új munkahelyet csinál a "parasztoknak". (Ez a parasztozás meg különösen gusztustalanra sikeredett.)

Aki teljesen érthetetlenül pl. egy minősíthetetlen Daewoo-t vesz az meg érthető? Nem azt kéne inkább alázni? A Daewookat vásárlók csakazért se Suzukit vesznek mert aszogyák: "szar itthoni cucc, mindenkinek az van". Szvsz ezeket az embereket nem értem egyáltalán...

Fenntartom a véleményemet, a Suzuki gyalázok többsége divatból szídja a hazai gépet. Az agymosott rétegek hozzák a formájukat, az idősebbeknek még a komcsik adták szájukba a "szidjunk mindent ami magyar"- jelszót, a fiatalabbaknál meg megteszi hatását a bal-liberális média, mint agymosó gépezet.
265 levél
Válasz 03.12.01. 00:09 #118
Nedor
Mi az hogy fapados??

A Suzuki ellenzőknél ez a átlag duma, miközben megindokolni nem tudják.

A Corsa, Saxo, hulladék Fabia ezek nem fapadosak???
Dehogynem, épp annyira mint a Swift.

Lényeg csak az, hogy lehessen valamit fikázni, mert nagy részét M.o.-n gyártják.

Kilóg a lóláb.....
20333 levél
Válasz 03.11.30. 23:51 #117
Z-Master
A világon asszem a bogárból adtak el a legtöbbet.
417 levél
Válasz 03.11.30. 21:13 #116
privateryan
Jo tenyleg egy kicsit eros volt , de vegulis mindketto nepautinak keszult, nem?
Life is short, drink faster!
20761 levél
Válasz 03.11.30. 20:13 #115
Eric
Ez a VW bogár hasonlat kicsit erős volt!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 03.11.30. 19:56 #114
Gillette
"És ha ide hátrajövünk és a tipus jelzésnél egy kicsit meggyomjuk..."

Ne ez volt az a rész ahol majdnem elkapott a röhögő görcs.Azért neharagudjanak de ezt autónak nevezni.
Követelem hogy a egész suzukit zárják be!!!(és mondjuk hozzák helyére a Subarut)

Amúgy az hogy fikázzuk az nem jó magyar szokás miatt van hanem azért mert...hát...mondjuk ki nyíltan, hogy a suzuki igenis szar!!!
Mert az milyen érdekes hogy az Audit nem fikázza senki...
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
417 levél
Válasz 03.11.30. 17:41 #113
privateryan
Szerintem ezert nem a japot kene, hibaztatni hanem a magyar parasztot aki hagyja! Ha egy kicsit igenyesebbek lennenk akkor valoszinu mashogy kezelnenek minket, de sajnos errol a jelen allas szerint csak almodni lehet.

Es azert mert tizenot eves konstrukcio attol meg lehet jo, nezzuk csak a VW bogarat annak is csak iden Mexicoban szunt meg az utcs gyartosora, pedig mar vagy 50 eves konstrukcio.
Life is short, drink faster!
20761 levél
Válasz 03.11.30. 17:09 #112
Eric
Verhetetlen...az áráért. Ezt mondta. És ez valószínűleg igaz is.
Persze, ha valaki hajlandó és tud is némi plusz pénzmagot fordítani az autóvásárlásra...

Amúgy a szuzukiamiautónkfeeleing az imádott Swiftről szól és általában ebben a topicban arról is volt szó mint fikázás tárgyáról. És valljuk meg rá is szolgált erre.
Erről nem más mint maga a Suzuki gyár tehet, mert nem másért maradt a Suzuki Swift ilyen sokáig olyan amilyen, mint azért, hogy a kedves japók, minél nagyobb lét le tudjanak rántani a közel 15 éves konstrukcióról anélkül, hogy a további fejlesztésekbe egyetlen jent is beleinvesztáltak volna. És ezzel minket megyarokat aláztak meg leginkább ugyanis ebben a szemléletben simán tetten érhető a "magyar parasztnak mindegy csak ócsóért adják" szemlélet, ami okául szolgált a további innovációk teljes hiányának.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.11.30. 16:23 #111
Loeb
Na most elmagyarázom neked mi is az a Ladafeeling:
- Minden magyar egy kicsit magáénak érzi a Ladát, politikai szemlélettől függetlenül.
- Hátsókerék hajtás lévén sokkal szebben és "izgulósabban" lehet vele közlekedni.
- Ezt amatőr körülmények között is tudod szerelni, szépíteni és nem kell olyan alkatrészeket venned hozzá amikről azt sem tudod hogy mi van bellül, de ezt írták elő hozzá.
- És végül -hidd el- többen megnéznek egy alufelnis, turbófeltöltős, AWD-s Ladát (mert van ilyen) mint a hülyegyerekes Civic Vti-t (semmi bajom a Civic-kel) egy spoilerrel és mondjuk egy 50-es rendszerrel a "seggén".

Ezenkívül sokan a Ladára már csak emlékeznek miközben ugyanúgy ad ki új modelleket minden kategóriában. És sport terén sem hanyagolható tény hogy jövőre indítanak autókat a Junior WRC bajnokságában ami szintén nem 2 dollárba kerül!

Nem mondom hogy Lada 4ever, de nagyon jó kis gép az biztos!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1940 levél
Válasz 03.11.30. 15:07 #110
Petter Solberg
Ja, verhetetlen! Kisújjal biztos...!
De az autópáyán nem kisújjak rohangálnak!

Amúgy nem töltöttem le, szal ezt most viccnek szántam, nem kell "pofázni", ha nem tettszik, amit az imént írtam!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
229 levél
Válasz 03.11.30. 14:48 #109
Emb3rke
A Totalcar.hu-n írt Winkler egy cikket az Ignisről. Meg volt múlt héten a műsorban is az Ignis teszt meg a 206-os teszt is. Érdemes megnézni/elolvasni. Mindent leír/elmond és igaza van mindenben. Főleg az a mondata -ezt a Suzuki ellenesek nehezen tudják elismerni-, hogy akárki akármit mond, a Suzuki egyszerűen VERHETETLEN.
Itt vannak a linkek:
Ignis teszt
206 teszt
Ignis leírás

A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
1940 levél
Válasz 03.11.30. 14:03 #108
Petter Solberg
Kezdő szőkéknek jó még az a Peugeot 206, aztán ha a pas nyomja a zsét a segge alá, akkor majd kap egy használhatóbb 307-est!

De a topic ugye nem erről szól, szal bocsi az OFF-ért!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
2325 levél
Válasz 03.11.30. 13:53 #107
Berkenye
A Peugeot-k nagyon szépek, kívülről. De belülről elég puritánok, vagyis végeredményben nem sokkal jobbak egy Ignistől. De azért az se normális, aki Suzuki után újabb Suzukit vesz
531 levél
Válasz 03.11.30. 13:15 #106
GL
Szégyen gyalázat a suzuki! Én most csinálom a jogsit és egy 5 éves swiften kezdtem tanulni és msot cserélte le az oktató egy ingisre. Az ignis sokkal jobb ,de holvan még mindíg egy AUTOHOZ képest...JAh és annyiba kerül mint egy autó. Holott az ignis annyit kóstál mint egy 206 os. NAmármost akkor inkább a peugeot
1940 levél
Válasz 03.11.30. 12:44 #105
Petter Solberg
Egyik ismerősünknek van egy 2-3 éves Suziki Swift-je!
Csak annyit, hogy a központizár, és az ablaktörő már most szar rajta!

Ladánk nekünk is volt, még anno 5-10 éve, de megmondom őszintén: nem vágyok vissza rá!

És arra a "kérdésre", hogy ha nem Suzuki, akkor mi?
Egyértelmű, hogy ilyen alsó kategóriás autóknál csakis márkát szabad venni, mert máskülönben meglepetések érhetnek!

Épp ezért én csakis az Opel Corsa-t, a Citroen Saxo-t, a Peugeot 206-ot, és a Skoda Fabia-t ajánlanám mindenkinek!

Ja, és felháborítónak tartom, hogy egyek autókereskedők egy 5 éves használt Suzuki Swift 1.0-t mág ma is bőven több, mint egy millió magyar forintért vesztegetnek! Közben simán fapados az autó!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
1247 levél
Válasz 03.11.29. 08:34 #104
erdos
Nnnaa, megy ez neked...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
3123 levél
Válasz 03.11.28. 16:22 #103
CybearBoy
Nem azért raktam be, mert de nagy tuning, hanem a poén kedvéért. Amúgy én is voltam az autókiállításon.
9789 levél
Válasz 03.11.28. 13:55 #102
Gillette
Hát ez kutyafasza ahoz képest ami a BNV-n volt.Nitro,dvd,baszot nagy mélynyomó,xneon lámpa stb.Na az brutál volt.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 03.11.28. 13:15 #101
Eric
Mármint a málnások...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.28. 13:12 #100
erdos
Láto nem vagy fogékony a poénjaimra...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.11.28. 11:24 #99
Eric
Veszik majd az Altot
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.28. 11:15 #98
erdos
Tényleg? Mit vesznek nálunk gyümölcsszezon után?
Ránkrohad a málna...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.11.28. 10:49 #97
Eric
A Swiftet
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 03.11.28. 10:10 #96
Osmium
Mit?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 03.11.28. 10:01 #95
Eric
Már nem gyártják.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 03.11.28. 09:49 #94
Osmium
Szerintem ez meddő vita. A LADA valóban a szerelőknek és tuningmániásoknak való, a SUZUKI igenis autó, akinek nem tetszik, az megveszi a kategóriában a másik 10-ből valamelyiket. Mit kell ezen vitázni? Aki csípőből fikázza, az már csak büszkeségből sem fog igazat adni annak, aki azt mondja a SUZUKIRA, hogy egyáltalán nem rossz! Ez valami hülye berögződés, a suzukipártiakat vigasztalja az, hogy az ellenzőknek sosem lesz suzikujuk
és kész!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 03.11.27. 23:16 #93
Eric

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.27. 22:16 #92
CybearBoy
LOL
A kocsiban persze nincs nitro, de azért poén...
11785 levél
Válasz 03.11.27. 21:38 #91
Ghoost
Nekünk is vol ladánk egy piros, de akkor még nagyon kicsi volta, utánna Lada Samara, arról már vannak tiszta emlékeim, azóta csak német kocsijaink voltak/vannak.
417 levél
Válasz 03.11.27. 21:22 #90
privateryan
Regen nekunk is volt Ladank egy piros ha jol emlekszem, meg kicsi voltam egy-ket eves, utana meg Daciank, de azt nagyon utaltam akkor mar kcsit nagyobb lehettem.
Life is short, drink faster!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.