Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Suzuki, a Mi autónk!

4956 levél
Válasz 03.11.27. 20:58 #89
bodajoci
Nekem 1 munkatársam nagy lada mániás volt,tuning meg minden,odáig volt tőle,azt egyszer kihívott,agyonvertem a "széria" sedanommal,többet sose mert b@szogatni.Most 1 1200-as puntoja van,és qrvára nem érdeklik a zsigák.Amúgy anno télleg jók voltak,csak eljárt felettük az idő.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
9789 levél
Válasz 03.11.27. 17:48 #88
Gillette
Nekünk is az volt!!Zöld.Kicsit ette a rozsda de jó volt.Csak akkoriban még nem bírtam a bőrszagot így szinte minden uton hányásközeli állapotba kerültem,de attól még jó volt.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1989 levél
Válasz 03.11.27. 17:41 #87
georgee
jaja LADA forever!! regen a csaldnak volt egy 1.3as kockaja
azon tanultam vezetni...
talan innen a hatso kerek hajtasos kocsik iranti imadatom
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 03.11.27. 17:34 #86
georgee
e30 323i re valo gyari dob van hatul
bar elore a leggjobb minosegu/meretut tettem (296mm)
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
9789 levél
Válasz 03.11.27. 17:33 #85
Gillette
"Valaki Lada feelingről írt. Az mit jelent: olajszag és állandó szerelés, ja ettől jó egy kocsi?"

Nyam.Én lettem volna.Ja igenis létezik.Mitgondolsz miért van az hogy ha valaki beül rallizni egy LADA-ba akkor az nem szivesen szál ki belőle?Hátsókerékmeghajtás,brutális hang,olajszag,szerelgetés,burnout meg minden. LADA FOREVER

"Éljen a 80-as évek????"

Ha figyelmesebb lettél volna akkor észrevehetted volna hogy milyen levélre válaszoltam.Nem a rendszer céloztam hanem a patkóra a hűtőrácson.
Veszen a kommunizmus!!!!
De azért szép csendben megköszönhetjük nekik a LADA-t.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 03.11.27. 17:12 #84
Eric
Persze, csak az nem mindegy, hogy mekkora átmérőjű és milyen autón van(magyarul ki csinálta azt a dobféket).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.11.27. 17:11 #83
Eric
Én sima autókázásról beszéltem, persze nem 70 évas kalapos skodás(120L) tata stílusban, de azért nem is rally volt a dolog. Egy átlagos, kicsit tempósabb autózás. Ennyit az én értékrendem szerint ki kellene bírnia egy jó autónak.

Nem vagy gondolatolvasó, de azt mindjárt sikerült kigondolatolvasnod, hogy biztos a hegyi versenyen indultam Suzukival és úgy nem voltam a fékkel megelégedve...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1989 levél
Válasz 03.11.27. 16:24 #82
georgee
amugy a dobfek siman megfelel hatulra mivel fekezesnel a terhelt fekero eloszlas ugy 80/20% korul alakul...
es egy jo dobfek ugyanugy megfogja a gepjarmuvet mint egy tarcsa hatul(csak az jobban mutat a felni mellett)
nekem van egy e30 323i bombim es azon is csak dob van hatul
de 100-0 kb 37m
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
473 levél
Válasz 03.11.27. 16:23 #81
Lacika22
Ember!

Egy sima autókázás nem fog megártani egy kocsinak sem. Szerintem te sem sima utókázásró beszéltél. Mellesleg honnan tudjam, hol lax? Nem vagyok én gondolatolvasó, vazze. Ha meg azt nézed, akkor Miskolc környékéről is lehetne ugyanezt mondani, szal....
Na mindegy. Ugyanoda elmegyek ezzel is, mint más autóval, igaz picit lassabban, esetleg hangosabban, de ha tudja az ember hol van a határ, akkor a Suzuki is AUTÓ. Na bye, léptem.
Jah, remélem nem sértettelek meg semmivel, abszolút nem állt szándékomban, csak leírtam a véleményemet.
De amúgy irigyellek, hogy azokon a gyönyörű helyeken autókázhatsz. Egy eső után szívesen felmennék én is csapatni a haver Taunus-ával. 1979, 2000cc V6 90LE. és elég jól megy a kicsike.
20761 levél
Válasz 03.11.27. 15:19 #80
Eric
Ember Pécs fele a Mecsekoldalban van!
Elég nehezen elkerülhető pécsi lévén, hogy kihagyjam ezeket a részeket...
Ki beszélt itt mecseki gyorsról, normál mezei autózásról volt szó!

Amiket írtam, az meg tapasztalat.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.27. 14:15 #79
erdos
Annak az öreg Bömbölőnek olyan, de olyan jó fékje volt, hogy arról csak énekelni lehet... Hátul dobbal, ráadásul...
A bátyámnak van egy Marea kombija és bárhogy le szeretném húzni (nekem nem tetszik maga az autó) azt meg kell hagyni hogy az én kis sport(os)gépem fékjei a túróba sincsenek ahhoz képest.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
473 levél
Válasz 03.11.27. 14:04 #78
Lacika22
Na, miközben én írom a regényt, addig te leírtad dióhélyban a lényeget.
Jah, csak így csendben megjegyzem, hogy BMW párti vagyok teljes mértékben.
De szerintem a BMW is csak 318-tól felfelé autó.
Mondjuk most beleestem az M3 CSL-be, szal egy kicsit más kategóriában gondolkodok, de sajnos lóvém sosem lesz egy ilyen gépre. Max egy 320-ra.
Na csumi mégegyszer.
1247 levél
Válasz 03.11.27. 14:02 #77
erdos
Ja és a felmelegedésről annyit hogy amikor itt a dombok között rámjön az ötperc, akkor az utolsó szakaszokon már igen szép féktávokat kell vennem, annyit romlik a hatása egy 4 tárcsás fékrendszernek.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
473 levél
Válasz 03.11.27. 13:57 #76
Lacika22
Az utolsó pár mondattal rávilágítottál a lényegre. Ez nem rallyautó (a széria), nem kell a mecsekben "autókázni", stb. Én azt mondtam, hogy hétköznapi használatban jó. És szerintem egy mecseki gyors nem igazán nevezhető annak. Én is járok szinte minden rally-ra amire el lehet menni, és azért a mecseki utak nem gyengék. Idén Abaligeten volt a szállásunk. Na ami út arra van, az nagyon király, ott lehet csapatni.
De visszakanyarodva a témához: a miénk (egyik sem) rázott, akármennyiről fékeztem is le. Egyértelmű, hogy ha az ember 15-20-szor intenzíven beleáll a fékbe, akkor az veszít az erejéből, kopik, stb.
Ezt a 15-20 fékezést azért írom, mert konkrétan nekem ennyit bírt észrevehető minőségromlás nélkül a fék, mikor néztük, hogy mit megy a Suzuki, + mennyi a fékút, 0-100-ra mennyi idő alatt gyorsul fel, mennyi idő alatt áll meg. Jah, és ketten ültünk a kocsiban, nem egyedül voltam. Amúgy ha kíváncsiak vagytok, az 1,3 GLX Swift átlagban 9,2-11,03 között van százon, váltástól, és útviszonytól függően 2 személlyel. (192 kg) Nem vagyok egy pehelysúlyú, meg a haverom sem.
Jah, 3.-ban 162 a vége, 4.-ben 178, 5-ben meg 172-3 körül. Ezt Budapest rallyról hazafelé mértük a pályán, 4 !!!! személlyel. A gumik kicsit bemelegedtek, de jó gumi a Michlen gumi.
Na szal az a lényeg, hogy én szeretem nagyon. Természetesen a Focus sokkal jobb, de néha jó átülni a Suziba is.
Remélem, nem írtam összefüggéstelenül, és érthető minden. Jah, és én nem utálok egyetlen autót sem, mindegyiknek vannak jó&rossz tulajdonságai egyaránt. Persze van egy-két kivétel, aminek csak rossz tulajdonságai vannak, de ez max. 1-2 autó.
Na písz end riszpekt.
1247 levél
Válasz 03.11.27. 13:55 #75
erdos
Valszeg minden táblát betartottál a Mecsekben, nem?
Az 1.8 as E30-as BMW-n is dobfék volt hátul, mégis sokkal jobb volt mint a mostani ABS-es 4 tárcsás MX-3-on. Lebeg a szemem előtt mit tartasz te intenzív terhelésnek...
Amire való arra kiváló autó.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.11.27. 12:56 #74
Eric
"A miénk megbír álni elég jól."

Még szép, hiszen ezért szerelnek az autókra féket, hogy meg lehessen állni vele.
Csak az nem mindegy hogyan...

Amire én a szar féket értettem:
- Intenzívebb terhelésnél hamar felmelegszik és rohamosan(értsd életveszélyesen) veszít a hatásfokából.

- Egy közel 100 LE körüli 1.6-os autón ne legyen már dobfék hátul.

- 120-ról történő hirtelen fékezésnél az egész kaszni idegbeteg remegésbe kezdett.

-A pedált úgy kellett taposni, hogy egy fél órás mecseki autókázás után bedurrant a vádlim.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
17778 levél
Válasz 03.11.27. 12:34 #73
MagicMoment
Egyértelmüen a 206os
473 levél
Válasz 03.11.27. 12:16 #72
Lacika22
Teljes mérétkben egyet értek veled. Nekem van egy Ford Focusom, és egy Suzukim. És mindíg örömmel ülök át a Suzukiba, mert azt is szeretem. Amennyire egy hétköznapi embernek kell, annyira bír menni, fenntartása olcsó, és mielőtt jön valaki azzal, hogy 2-3 év után szar, annak csak annyit mondok, hogy 7 éve Van Suzukink, és sosem volt vele semmi gond, + a környezetünkben levők sem panaszkodtak. Én spec. ezt a "szar fék" dumát sem értem. A miénk megbír álni elég jól.
1989 levél
Válasz 03.11.27. 10:45 #71
georgee
es ugy megis miert?!
mert velemenyem van egy markarol...
biztos van olyan ami neked se a szived csucske.
ugyhogy tovabba te vagy nevetseges hogy engem minositesz...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
265 levél
Válasz 03.11.27. 00:56 #70
Nedor
Te is egy nagy LOL vagy!
(pontosabban: gy.k. rajtad is LOL)
1989 levél
Válasz 03.11.27. 00:47 #69
georgee
LOL
van ilyen tema is...
amugy a suzuki is egy nagy lol!
az nem a auto hanem vmi mas...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
265 levél
Válasz 03.11.27. 00:32 #68
Nedor
A Ladás témához.

A Lada fiatal, autószerelő hajlamokkal megáldott srácoknak tényleg jó autó. Olcsó, könnyen és olcsón lehet javítani, tuningolni DE annak aki ért hozzá!

Aki nem egy született autószerelő az jobb, ha nem is gondol a szocialista csodára. Ugyanis ha nincs megfelelően karbantartva, havonta szétszedve és összerakva! akkor szart se ér. Pár száz km-enként lerobban.

A Suzuki az átlagemberek kocsija, ha nem hajtod szét, a többségük (kb 80-85%) hiba nélkül kibír 10 évet. Ezalatt az idő alatt csak a gyertyákat, meg az akkut cseréled ki.

Valaki Lada feelingről írt. Az mit jelent: olajszag és állandó szerelés, ja ettől jó egy kocsi?

Éljen a 80-as évek????
Engem akkor kirúgtak az egyik középiskolából mert fel mertem rajzolni a táblára a Kossuth-címert... És minden rohadt komcsi kerületi párttitkár Ladával járt, nameg a seftes piacoló cigányok, az átlag embereknek (már aki megtehette) meg Trabantjuk, Skodájuk Wartburgjuk volt (5-10 éves várakozás után!!!). Hát kb. ez volt a 80-as évek.

OFF: Csak most egyesek megpróbálják szépíteni a kommunista valóságot és a túl fiatal srácok meg bedőlnek a hamis mítoszoknak.
20761 levél
Válasz 03.11.27. 00:30 #67
Eric
Pl. a Fabia-t ki is hagytam...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.11.27. 00:23 #66
Eric
Mégis körülnéztem

Néhány példa:
Forda Ka
Hyundai Atos
Opel Corsa
Fiat Panda
Peugeot 206
Citroen Saxo
Astra Classic
Daewoo Kalos
Fiat Seicento
Renault Twingo
Opel Agila

Ezek a típusok mind 2 millió alatt, vagy ahhoz nagyon közeli áron megkaphatók.

Lehet válogatni kinek izlése szerint.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.11.27. 00:08 #65
Eric
Fiat Uno?
Ember, azt vagy 5 éve nem gyártják.

Amúgy had ne én nézzek szét helyetted az autós oldalakon...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
265 levél
Válasz 03.11.27. 00:04 #64
Nedor
Jobb és hasonló árban van? Min. tizet fel tudsz sorolni?
Lássuk!....Lehet próbálkozni.

Azért ne a WW Golfhoz hasonlítsd, mert az legalább a másfélszerese, ha nem a duplája árban.

A versenytársai a Swift-nek: Fiat Uno, D. Matiz, stb...
Ezeket mind messze lekörözi.

9789 levél
Válasz 03.11.26. 17:43 #63
Gillette
Vagy corolla-t negyvenért.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 03.11.26. 17:42 #62
Gillette
Úgy néz ki egy haverral veszünk egy LADA-t,szétbaszni a télen.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
10106 levél
Válasz 03.11.26. 17:22 #61
mucius
Hát még az is cink volt, a kocsinak be volt vonva a forgalmija. Meg akitől vette haver, nem is annak a nevén volt (tán pont az átíratás hiánya miatt vonták be a forgalmit vagy mi). Szal a sofőr az utazgatott a rendőrökkel. Nekünk meg mondták, hogy toljuk be a kocsit KecskésTelep széléig, aztán meg zárjuk le és hagyjuk ott(a Mihálytelki út közepén állítottak meg minket). Persze, anyád fogja tologatni. Így aztán másik sofőr behajtotta a kocsit kecskésig, folytattuk az ivászatot. Majd mikor a buzi rendőrök is végre elmentek a gecibe el kezdtük ékelni a vasat. Hát még azeste össze is tört. Beleszálltunk az előttünk lévő Wartburg seggébe (4-ütemű), amit haver lopott ki apjától. Szal mind a két kocsi gatya lett.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2326 levél
Válasz 03.11.26. 09:46 #60
Osmium
Ez tényleg megtörtént? elég cink lehetett! Továbbmehettetek azzal a kocsival akkor?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
10106 levél
Válasz 03.11.26. 08:34 #59
mucius
Lökős nélküli Lada??? Kicsit cinkes! Volt egyszer megállítja a rendőr a remek gépjárművünket:
-(központnak) Itt egy piros tuning lada, fehér viper-csíkokkal, semmilyen jellegű lökhárító nincs rajta, semmilyen jellegű papírja nincs, a műszaki lejárt, a sofőrnek semmilyen jellegű jogosítványa nincs....
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 03.11.26. 08:29 #58
mucius
Hát lehet elnéztem, de a 0 bukótért az stimmel nálad. Csak a nagy Ladaistenítésben azt is belekevrtem. Szerintem azok a céges kocsik meg vagy nem voltak karbantartva, vagy éppen két nagyon szar egyedet sikerült kifogni.
Lehet, hogy nagy a halálozási arány, a fasz se tudja. Elvégre a Civic élen jár ebben. Ja egyébként állítsatok egymás mellé egy Swiftet meg egy régi Civicet. Kisérteties a hasonlóság egykét dologban.
Attól függetlenül én azt mondom, hogy jók a Suzukik, csak kicsi benne a hely, hátul meg mégkisebb.

Ja meg téllleg itt olyanok fikázzák akik a autósujságokból meg a 2Fast2Furious-ból merítik autós tapasztalataikat.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1247 levél
Válasz 03.11.26. 07:11 #57
erdos
Megint más hogy hány olyan Lada van ami generál nélkül eléri a 100.000 km-t...
Amikor behozták tényleg a legjobb választás volt, de akkor nem volt Pegueot 206, Matiz, és még lehetne sorolni. Ahhoz képest hogy mennyi konkurenciája van, és tényleg 10 éve ugyanaz mégis igen sokat eladnak belőle. (Én egy kis faluban lakom és málnaszezon után mindig lesz egy-két új... )
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
3123 levél
Válasz 03.11.25. 22:52 #56
CybearBoy
1 2 3
Ennek a tulaja már egy picit tovább ment, bár a lököst meghagyta.
20761 levél
Válasz 03.11.25. 22:50 #55
Eric
Nem jobb és olcsóbb, hanem jobb és hasonló árban van.
Ez nagy különbség.

Min. tizet lehetne felsorolni.

A Swiftekkel egy nagy baj volt: anno amikor elkezdték a gyártását, egy olcsó "jó" kis kocsinak számított. Csak hát közben eltelt tizenegynéhány év és közben szinte semmit sem változott, nem fejlesztették(nem számítva az átalakított hűtörács és az ehhez hasonló haszontalan módosításokat)

Tévedés ne essék, vezettem Suzukit elég sokat és az után mondom a véleményemet.
Egyik haveromnak egy 1.3-as sedanja volt. 5 évesen szét akart esni, ette a rozsda, csörgött-zörgött. A fékek katasztrófálisak voltak.
Ebben az autóban utaztam kb 4-5 ezer km-t és vezettem 1-2 ezret.
A másik egy céges (szintén sedan) volt.(1.6)
Ment mint a golyó, de 3 évesen 100e km-rel olyan volt mint egy kimustrált Dacia. Zörögtek a műanyagok, nyikorgott a kaszni mint a veszedelem, fékek szintén nem voltak. Folyamatosan olyan érzésem volt, hogy egyszer csak atomjaira hullik.
Mindkettőnél a motor teljesen rendben volt, na de a többi...
A cégnél az Astrák, Golfok 200e km felett is rendben vannak, van még 94-es kiadású Astra is a cégnél 300e km feletti futásteljesítménnyel. A 99-ben vett néhány Swift Sedannak hírmondója sincs már.

Most nem is tudom ki írta, de minek ebbe belekeverni azt, hogy a Suzuki gyár mennyi embernek ad munkát???
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.25. 22:47 #54
CybearBoy
Szerintem annak a gazdája nem tuning-ladát akart csinálni, csak egy esztétikus járgányt. (szép szín meg fényezés, oldalt sötét üvegeg, jobb, de szolíd kipufrendszer, meg egy kis sportkormány, a többi cucc gyári, motor sincs tuningolva.) Nekem így is tetszik, és elfogadnám.
1222 levél
Válasz 03.11.25. 22:39 #53
Peac
Amúgy az a TuningLada-tulajdonos, aki nem veszi le a lököst az autójáról, szentségtörést követ el!

Minden féle jobb Lada-tuning így kezdődik.




Csak a belinkelt fotók miatt mondom...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.11.25. 22:31 #52
Eric
"Ladában aztán több a bukótér mi? Úgy tervezték az oroszok nem? ehe"

Mindtam én ilyet???
Szerintem összekeversz valakivel...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1146 levél
Válasz 03.11.25. 21:41 #51
Warhawk
Azt kell mondanom, elég kellemes helyzetben vagyok, ugyanis közvetlenül el tudok érni vezetésre egy Suzuki Swiftet, egy Skoda Octaviat és egy Mercedes E-320 CDI-t is. Természetesen vannak különbségek a kocsik között, de még egyszer sem jutott eszembe, hogy egymáshoz hasonlítsam őket. Azt viszont el tudom mondani a Suzukiról, hogy elég konkrétan meg van hajtva, leginkább általam (legalábbis kilóméterre), és bizony ugyanúgy szívesen ülök bele, mint a mercibe, vagy a Skodába. Tény, hogy nem egy gyorsulási sztár, vagy az út királya, de elvisz oda ahova kell, és mindezt biztosan teszi. Nem recseg, nem zörög, a fenntartása kellemesen olcsó.
Meg kell mondanom, kicsit furának tűnnek a lenti fikázások. Nem vagyok egy gyanakodó típus, de azért érdekelne, hányótok ment hoszabb távon egy normális Suzukival és hányótok az, aki csak "úgy hallotta", hogy ilyen a kocsi...
3123 levél
Válasz 03.11.25. 21:17 #50
CybearBoy
Lehet azért 2 millió körül normális, új, nyugati-kisautót is venni, asszem egy alap Suzuki vmi is ennyibe lehet. Persze az igazi nagy szarhalmaz a Swift volt, az újabbak végülis már meg-megütik az autó fogalmat.
A Ladák meg már 20 éve is Ladák, aki meg nem pecázáson hajtotta szarrá, meg vigyázott rá, karban tartotta, annak ma sincs semmi baja vele.
417 levél
Válasz 03.11.25. 20:57 #49
privateryan
Talan azert venne suzit mert mire elkeszitik az Astonjat addigra elkolti a penzet buszjegyr. Egyebkent az Aston nagyon fincsi, nekem a kedvencem az AMV-8-as na az nagyon ott van, ismeri valaki?
Life is short, drink faster!
1000 levél
Válasz 03.11.25. 20:47 #48
FS
Suzuki=szar,szar,szar.
Vaz a földrajztanárom, azt mondta, hogy ha megnyerné az ötöslottót, akkor venne egy Suzukit. Most Trabantja van. Ki lehet ilyen elvetemült
Én, akkor már Aston Martint vennék. Nekem kell egy olyan.
The world is yours
229 levél
Válasz 03.11.25. 20:42 #47
Emb3rke
Wotannal és Nedorral teljes mértékben egyet értek.

"Nézd, annak aki nem engedhet meg magának jobbat(bár sztem ugyanannyi pénzért azért lehet jobbat találni), annak persze jó az."

LoL mondjál nekem olyan gépet, ami összességében jobb és olcsóbb, mint a Suzuki? Na nem sikerül mi?

Az a legnagyobb az egész Suzuki-fikázásban, hogy tényleg olyanok fikázzák, akik még életükben nem ültek, nem használtak Suzukit.
Esetleg vannak olyan példák, hogy a 30 milliós mercijéből átül a Suzukiba, és akkor mesel rola hogy milyen szar.
Minden Suzuki-tulajdonos elégedett és büszke a gépére, mert tudja, hogy az a kocsi még 10 év múlva is kocsi lesz. Mikor hagyta cserben a Suzuki a tulajdonosát bárhol is? SOHA!
Meg hasonlítjátok itt a Ladához!! LoL! Tiszta röhej...szánalmas
Ahelyett, hogy örülnétek hogy ennyi munkahelyet teremt a Suzuki-gyár, hogy egy átlagos polgár is tud venni egy vadonatúj nyugati kocsit magának. Ha nem lenne Suzuki-gyár itt sírnátok érte! Ha nem lenne Suzuki, még mindig a legtöbb ember régi rossz keleti kocsikkal közlekedne.

Ha például a merci lenne a Suzuki helyébe, akkor mindenki azt fikázná, mert a legtöbb embernek az van. Tipikus magyar jellemvonás.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
229 levél
Válasz 03.11.25. 20:42 #46
Emb3rke
Wotannal és Nedorral teljes mértékben egyet értek.

"Nézd, annak aki nem engedhet meg magának jobbat(bár sztem ugyanannyi pénzért azért lehet jobbat találni), annak persze jó az."

LoL mondjál nekem olyan gépet, ami összességében jobb és olcsóbb, mint a Suzuki? Na nem sikerül mi?

Az a legnagyobb az egész Suzuki-fikázásban, hogy tényleg olyanok fikázzák, akik még életükben nem ültek, nem használtak Suzukit.
Esetleg vannak olyan példák, hogy a 30 milliós mercijéből átül a Suzukiba, és akkor mesel rola hogy milyen szar.
Minden Suzuki-tulajdonos elégedett és büszke a gépére, mert tudja, hogy az a kocsi még 10 év múlva is kocsi lesz. Mikor hagyta cserben a Suzuki a tulajdonosát bárhol is? SOHA!
Meg hasonlítjátok itt a Ladához!! LoL! Tiszta röhej...szánalmas
Ahelyett, hogy örülnétek hogy ennyi munkahelyet teremt a Suzuki-gyár, hogy egy átlagos polgár is tud venni egy vadonatúj nyugati kocsit magának. Ha nem lenne Suzuki-gyár itt sírnátok érte! Ha nem lenne Suzuki, még mindig a legtöbb ember régi rossz keleti kocsikkal közlekedne.

Ha például a merci lenne a Suzuki helyébe, akkor mindenki azt fikázná, mert a legtöbb embernek az van. Tipikus magyar jellemvonás.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
10106 levél
Válasz 03.11.25. 20:13 #45
mucius
Meg én azt megnézem mikor akad el hamarabb egy hodály GMC, vagy Chevrolett, vagy Ford. Kis buzi kamu-jeep (tipikus kályhaelejű két kerek lámpával) nem való offroadra. Meg nem kell az USA-ba menni jó terepjáróért. Micsubicsi!!!
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 03.11.25. 20:10 #44
mucius
cukkini,
A toyota az kibaszottul amerika márka mi? Egy új níva kb 3milla, nem? Elég jól tartja az árát.

Eric,
Ladában aztán több a bukótér mi? Úgy tervezték az oroszok nem? ehe

Lada nagyon könnyen törik, méghozzá a motorja is rögtön sérül. Tapasztalat.

Ja meg a ladába milyen feeling van. Inkább jellegzetes szaga van csak!
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9789 levél
Válasz 03.11.25. 19:29 #43
Gillette
Egyértelmű.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 03.11.25. 19:27 #42
Gillette
Éljen a 80-as évek!!!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 03.11.25. 19:24 #41
Eric
Patkó a hűtőrácson rulezzz!!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.25. 19:22 #40
CybearBoy
lada1
lada2
lada3
lada3
Egy ilyen Ladához hozzá lehet jutni 300e Ft-ért, és ez azért kívül belül rendben van. Nekem személy szerint egy ilyen gép vezetése inkább jelent élményt, mint egy pl egy 'suzi'. Hátsókerékhajtás rulez.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.