Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Suzuki, a Mi autónk!

130 levél
Válasz 05.08.10. 09:07 #339
MadCow
jólvan akkor ültél bocs..
130 levél
Válasz 05.08.10. 09:05 #338
MadCow
pffff amíg nem ültél ilyenben addig minek szídod?
én egy Wagon R+-t hajtok általában (másik egy easytronic-os corsa) de városi autónak pöpec.
-melyik kocsinak van úttartása a magyar utakon?
-lemezét nem nézegettem h mekkora de inkább wagon r+ mint régi swift, amúgy egy clionak is nekidőlsz az első sárhányónál és benyomódik..
-szerintem a fékek jók, nekem nincs semmi bajom velük pedig nagy súlyokat cipelünk néha vele szal igénybe vannak véve.
-anno mikor a swiftek kijöttek más márka autóiban se sűrűn voltak szervók..
-meghogy VW háttulja összetörte a suzukit.. fevilágosítalak , h általában a kocsik előlről darabokra szakadnak pont azért hogyha gyalogost csapsz el akkor az "puhára" essen, ha meg mással találkozol akkor elnyelje az ütközési energiát.
Persze vannak hibái is, pl kibaszott vékonyak a kerekei és vastagabbakat fel se lehet rájuk rakni. de városban rohadt dinamikusan lehet vele menni. városon kivül meg 110-nél már kicsit hangos a beltér
De 5 év alatt csak a központi zárral volt probléma semmi mással, szal megbízható kocsi mint általában a japán kocsik, mosz ezért veszünk hondát helyette
itt kicsit elbaromkodtam vele az esőben
2426 levél
Válasz 05.08.10. 09:05 #337
Szabip
Van tüzoltó a családban ő mondta és nem a Hondát említette. Kérdezd meg a tüzoltókat tudnak mesélni szépeket, az összegyűrődött Suzukikról.

Én azt szoktam mondani, hogy a Suzuki roszabb mint a Trabi, mert még a Trabival 80km/h a max addig Suzukival a 160km/h is lehetséges de 160 nal fának menni? a Gyűrődés pedig hasonló.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.08.10. 09:02 #336
Szabip
Nem győzöm hangsúlyozni vezettem sajnos Suzukit sőt mostanásg még többet is mint kellene.
A Karosszéria csavarodik ezt fenntartotm, 4 en ültünk benn, hátul ültem a barátnőmmel az apja vezette Balaton felé a 7en egy kanyarba kb 90km/h körül ahogy bedőlt a kocsi lehetett hallani és érezni hogy az alváz és a B oszlopok mozognak. Akko néztem nagyot.

Az elsőkerekes kocsiknál kell a szervó pont ott: A Suzukinál meg aztán kiemelten. Tarbim van hangsúlyozom és abba átülve könyebb tekerni a kormányt pedig már rég volt megzsírozva.
VW Polonk is van hát annak van uttartása érzem hogy a széles gumik tapadnak a kanyarban az útra pedig nincs ASR, ABS meg egyéb szarságok, a rugózása lágy kellemes, 4* töréstesztje van, masszív és nem fapados, ja és ezzel meg tudok állni ott ahol akrok és nem ott ahol az autó akar.

Francia autókat ne említsük azokat még a Suzukinál is jobban utálom.
Én Japán(Suzuki kivétel) és németautó párti vagyok. Toyotát és Fordot vezetek nap mint nap a munkában, élmény velük menni de a Suzukival...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1221 levél
Válasz 05.08.10. 08:46 #335
newszepiking
" tűzoltók pedig eredetileg nem a suzukit, hanem a hondát hívták tűzoltóautónak"- koporsóautónak, bocs
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
1221 levél
Válasz 05.08.10. 08:43 #334
newszepiking
-"úttartása-rugózása pocsék"- nem tudom honnan veszed, a rugózása csak kemény, az úttartásról pedig annyit, hogy 1-gumifüggő, 2-vezettél te már citroent pl?
-csavarodik a karosszéria? ezt ki mondta? mert baromság.
-a fékek valóban nem a legjobbak-de csak alulméretezettek a motorhoz képest
-a tűzoltók pedig eredetileg nem a suzukit, hanem a hondát hívták tűzoltóautónak
-a puntómban sincs szervó.1 ha valaki megtanult vezetni, akkor az nem fogja álló helyzetben a kormányt tekergetni, 2 elsőkerekes kisautó, mifasznak is? ,3 majd ha nem tudom puntót fél kézzel vezetni, akkor elmegyek orvoshoz, mert vészesen legyöngültem.
-a fapadosról pedig annyit, hogy: régebben úgy volt, hogy új autót veszünk, egymás után jártam egy suzuki, majd egy renault szalonban(évekkel ezelőtt). azonos árban volt swift, és thalia(ne ragadj le a tipusnál). tudod mi volt közöttük a különbség, ha az izlésbeli témát kihagyjuk? az , hogy a thaliában, mivel az nem volt fapados, fele akkora hely volt, olyan kicsi, hogy hátulra a mi két gyerekülésünk szűken fért volna be. na, ebben az esetben sem értékelődik máshogy a fapadosság?
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
1738 levél
Válasz 05.08.10. 08:26 #333
Nemcso
Csak egy-két észrevétel, attól fügetlenül, hogy a háztartásomban lévő két kocsi egyike sem Suzuki.
1. Szidni tényleg felesleges, mert akinek nem tetszik, több elkölthető pénze van, az vesz/vegyen mást/többet érőt.
2. Lemezvastagsága tényleg az egyik legkisebb, de hogy egy focilabdától cserélni kelljen a motorháztetőt, az nevetséges. Ezt tapasztalatből mondom, mert házunk előtt focizva a gyerekekkel, többször is eltalálták anno a céges Suzukimat, és nem kellett karosszérialakatosért kiáltani egyszer sem.
3. Töréstesztre tényleg nem vitték, mert gyenguska, de mint már fentebb írtam, aki veszi, ezt általában tudja is ezt.
4. Rugozása kemény, nem pocsék, akinek nem tetszik nem veszi meg. Úttartásával pedíg nem tudom mi a bajod, lévén egy könnyü autó, mindenféle elektronikus ketyere nélkül, nem fogod tudni úgy a kanyarba bevinni, mint pl. egy Toyota-t.
5. Karosszéria csavarodás megjegyzés szintén a röhej kategóriájába tartozik.
6. Halálos balesetek sorod igaz. Csak megjegyzésként írom ehhez, hogy ebben ludasak a Suzuki vezetői, akik azt hiszik, hogy az ő, dinamikus autójuk mindenkor kihózza őket a pácból, illetve egy kamionnal, illetve 160-nal szemből beléjövő Audival szemben általában senkinek sincs komoly túlélési esélye, hacsak maga sem az "ellenfelével" azonos kategóriáju gépjárműben utazik. De ettől függetlenül idevág a töréstteszt sor is, sajna. Tehát csak saját felelősségére rodeózzon az, akinek régi Suzuki van a segge alatt.
7. Szervókormány nem léte egy elsőkerékmeghajtásu személyautónál nem jelenthet problémát. Ha vezettél Ladát, akkor minden elsőkerékmeghajtásu kocsi szervósnak tűnik utána.
8. Ebben az árkategóriában (nem az extra felszereltségü, egyedi sorozatokra gondolok) minden kocsi kissé fapados. Maximum az összeszerelés minőségében lehetnek különbségek.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
6266 levél
Válasz 05.08.10. 07:50 #332
Lyobag
Suzuki! a TI autótok! de nem az enyém, és nem is lessz soha! előbb veszek gázos ladát!
21647 levél
Válasz 05.08.10. 07:47 #331
padavan
A magyar foci világklaszis, a Susuki pedig a világ legjobb autója!

Magyar Power!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2426 levél
Válasz 05.08.10. 07:28 #330
Szabip
Mért szidja mindenki a Suzukit teszik fel a kérdést a Suzuki tulajok.
Pont ez a baj, hogy ők se tudják sorolnám (többnyire a Swiftekről lenne szó ja és a Wagon R)
-A legvékonyabb lemezből készül Európában
-nincs töréstesztje, nem is merték elvinni rá
-úttartása-rugózása pocsék
-a karosszéria csavarodik a kisebb nagyobb hipszlikon és kanyarokban.
-a fékútja magas és igen rossz minőségü fékjei vannak
-a halálos balesetek aránya a legmagasabb a Szuzukinál a tüzoltók koporsóautónak hívják
-WagonR magas építés=magasan van a súlypont, kicsi keskeny gumik= életveszély.
-a legtöbbe még szervó sincs, nehezebb úgy tekerni a kormányt mint a Trabimba
-fapados bellül de ez már nem is igazán lényeges az elöbbiek után

Egyéb: egy focilabda ráesett egy ismerősöm Suzukijának motorházára, nem lehetett kikalapálni cserélni kellett.
Másik történet egy Suzuki belement egy VW be hátulról 30km el, a Suzuki totálkáros lett a VW alig sérült...

Nem légbőlkapottak az állításaim, sajna én is vezetek néha egy ilyen szar autót, a brátnőm anyjának az van az apja is tudhatott valamit mert nem véletlenül vett utána Toyota Corollát.
A kocsi ugyan megy de ha baj van akkor jobb ha a miatyánkot mondja el az ember. Keveset eszik ami a kis súlynak köszönhető: Mikor tanultam vezetni egy Suzukin egyszer megálltunk egy parkolóban én a kocsiban maradtam az oktató bement egy boltba fújt a szél a kocsit emelgette, mellettünk állt egy kocska LADA meg se mozdult!!!
A szerelők is azt állítják, hogy egy régi LADA vagy SKODA masszívabb stabilabb mint ez a szörnyeteg.

Nyugat Európában egyet se találsz belőle.

Én utálom a Suzukit az összeset mert ami jó az meg ronda, "bárcsak ne a mi autónk volna".

Arról nem is beszélve, hogy nem éppen olcsó, nem sokkal többért "autót" lehet venni...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1963 levél
Válasz 05.08.10. 03:52 #329
Rettenthető
A Suzuki kapcsán én csak azt nem értem, hogyha kocsiról van szó, akkor az sokak szemében égő, míg ha motorról, akkor épp ellenkezőleg...
De persze gondolom ez a megítélés, a vezetői mentalitásból fakad, nem konkrétan a gépkocsi minőségéből, vagy igen? Nah mind1.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
10589 levél
Válasz 05.08.09. 19:55 #328
Dark Archon
Ja, értem Akkor meg van bocsátva
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1221 levél
Válasz 05.08.09. 16:00 #327
newszepiking
tökéletesen egyetértek, a suzukit szidni divat.
annak pedig, aki szidja, tudnám ajánlani a 2004-es, minden autómárkára kiterjedő független meg nem hibásodási tesztet:
1.daihatsu
2.toyota
3.honda
4.suzuki
és utána messze-messze pl az összes európai autó.
na erről ennyit.
egyébként punto-m van.
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
1738 levél
Válasz 05.08.09. 15:26 #326
Nemcso
Suzuki sportautó gyártása 2006-tól Mo.-on is
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
4499 levél
Válasz 05.08.09. 15:20 #325
Wing
Nekem mondjuk egy Leon az álom (bár az 1.4-es Leont röhögve otthagyja az 1.3-as Swift), csak hát fater "fapad"-mániás, tehát ha lesz is Leon, akkor is "legkisebb motor & minimál felszereltség". Amúgy láttam már nagyon szép tuningolt Suzukikat is, elég ütősek voltak (persze csak a 3 ajtós változat).
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
1738 levél
Válasz 05.08.09. 15:17 #324
Nemcso
Az új dizájn szerint, szinte minden új autónak magasabbak az oldalai és ezáltal keskenyebbek az ablakai, ezáltal is a masszivabb felépítést, a fokozott utasbiztonságot hangsúlyozandó.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
10589 levél
Válasz 05.08.09. 15:13 #323
Dark Archon
Erről jut eszembe, hogy gondolkoztam Corsán is. Aztán már nem tudom miért vetettem el, talán az ára miatt, meg féltem, hogy a pedáltér ugyanolyan, mint az Astráé, azt végül nem ültem benne Ültem viszont egy Matizban, hát ahhoz képest a Swift luxusautó Minimálautónak én nem érzem, mert ez elég jól felszerelt, még pohártartó is van benne

Az új Swift formája meg még annyira sem tetszik, mint a régebbié, túl vékonynak tűnnek nekem az ablakok. Az Ignis az elég szép, de újonnan jól felszerelve az is 3MFt-nél kezdődik.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1738 levél
Válasz 05.08.09. 15:04 #322
Nemcso
Hát igen, az új Swift más kategória, mint az elődje.
Nemhiába merték már töréstesztre vinni.
A formája meg elég harapósra sikeredett, nekem teccik.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1344 levél
Válasz 05.08.09. 14:50 #321
yerico
Szerintem értelmes ember nem mondja azt, hogy szar a Suzuki. Szar lehet egy 5-ös BMW-hez vagy egy E-classe Mercedeshez képest, de a maga kategóriájában ütős konstrukció, néhány komoly hátránnyal is.
A régi Swiftnél ez a könnyű kasztni, nulla ütközésvédelem, erős motor triász volt (nemhiába 1988-ban tervezték). Az új az más, jó ütközésvédelem, nehezebb kasztni, erős motor, jó felszereltség: szerintem tökéletes formaterv, jó ár: kell ennél több? Ja, megbízhatóság, de ebben is jó a Suzuki. Bár nekem Corsám van, ami más minőségérzetet ad a régi Swift "minimálautó" érzéséhez képest, de igenis el kell ismernem, nem rossz autók azok sem, csak mások.
Ha nem kellene 5 ajtó és nagy csomagtér, azonnal vennék egy 3 ajtós új Swiftet.
10589 levél
Válasz 05.08.09. 14:45 #320
Dark Archon
Ettől féltem, hogy többe kerülne a futómű lecserélése, mint a kocsi
No sebaj, azért tűrhető.

Persze, szerencse is kell hozzá. De azért nem árt, ha van rutin, reflex, jó helyzetfelismerő készség... nyilván mindez nem ér semmit, ha valami állat belédszáll.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10589 levél
Válasz 05.08.09. 14:41 #319
Dark Archon
Enyémben van szervó, ujjal tekergethető a kormány Többek közt azért vettem én is ezt, mert úgy hallottam, nem nagyon hibásodik meg, ha meg mégis, akkor sok helyen kapható hozzá alkatrész és relatíve nem drága. Valamint a motor és a váltó elnyűhetetlen
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4499 levél
Válasz 05.08.09. 14:24 #318
Wing
Jah, a futómű elég gány, de a kocsi nekem is feküdt, talán egy szervókormány kéne bele. Nekünk 1.3 Suzukink van, jól gyorsul, fürge kis autó. Legnagyobb meghibásodás 4 év alatt a központi zár volt, szóval dicséretes. Pedig faterom is meghajtja, én meg főleg
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
1738 levél
Válasz 05.08.09. 14:24 #317
Nemcso
Állítani nem igazán lehet, maximum lecserélni.
De annyit meg nem ér az egész autó.

Ahhoz meg hogy valaki, fél-egy millió kilómétert levezet balesetmentesen, szerencsére is szükség van, nem csak tudásra. Ezt sajna saját bőrömön tapasztaltam, mivel volt már - csak anyagi káros - balesetem, nem az én hibámból.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
10589 levél
Válasz 05.08.09. 13:40 #316
Dark Archon
Hát az érzés egy kicsit bennem is megvan, amennyit már olvastam erről. De 10 év alatt, mióta jogsim van, nem törtem össze senkit és mások sem engem (ez persze jópárszor nekem volt köszönhető), így remélem, hogy ezen jó szokásom megmarad
ABS az enyémben nincs, így azzal nincs gondom. Direkt metál fényezésűt vettem, az elvileg még tartósabb. Az automata szivató rendszert téli reggeleken meg egyenesen istenítik a Suzukinál (nem úgy az akkut, de azt ki lehet cserélni).

A téli reggelek Skodával voltak az igaziak Jó, ha 15-20 perc elteltével a motor bemelegedett, nemhogy fűtsön Ja, persze, ha egyántalán beindult Azért nem fog hiányozni ez a fíling

A futóművön nem lehet állíttatni? Neadj'isten lecserélni az egészet? Bár az rohadt drága lenne, úgy érzem
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1738 levél
Válasz 05.08.09. 13:23 #315
Nemcso
Nem rossz kocsi a Suzuki (főleg egy Skoda 120L után, amely típusom a jogsimat szereztem anno).
Majd két évig egy 1.6 -os Suzuki Swift Sedan -t hajtottam. A fő bajom (a légkondi hiánya mellett) az az érzés volt, hogy nagyobb csattanás után nem biztos, hogy élve ki tudnék szállni belőle.
Ehhez az is hozzájárult, hogy az ABS-e a magyarországi utakon maga volt a rémálom. A sok kátyú miatt pattogó autón szinte semmit sem lassított az ABS, volt, hogy azon gondolkoztam, hogy a biztosítéktáblán leszedem az ABS biztosítékát.
De ettől függetlenül egy dinamikus, jól vezethető autó volt, melynek az alattam megélt 90.000 km-e alatt elektromos ablakemelő és kipuffogó dob lyukadáson kívül semmilyen baja nem volt. Karosszériájának rozsdaállósága szintén nagyon jó, főleg annak fényében, hogy mennyire vékonyak a felhasznált lemezek.
Az előtte használ szintén 1.6-os Opel Astra Sedan (legelső kasznis) fűtési rendszerénél a Suzukié szintén jobb volt, főleg fagyos téli reggeleken lehetett a különbséget érezni.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
10589 levél
Válasz 05.08.07. 21:04 #314
Dark Archon
A fórumon olvasottak és a "néphit" ellenére pár napja vettem egy Swift GC-t, 1.3-as motor, 2001-es. A futómű valóban kicsit keményre sikeredett, az utak kitüremkedéseit megérzem én is meg a Kenwood cd-m is (de azért korántsem annyira mint a volt Skoda 120L-ben), de ezenkívül nagyon jól megy, jól össze van rakva. Olyan dolgokat találtam rajta, amin csak néztem, de a Skoda után extrának számított a hátsó ablaktörlő, hátsó ablakfűtés, ködlámpa
Tényleges extra benne a légkondi, szervó, riasztó és indításgátló. Úgy érzem, így pár nap vezetés után, hogy nem bánom, hogy végül nem Opel Astra-t vettem, ez lett volna a másik variáció. Csak a legnagyobb bajom az volt vele, hogy sztem túl közel vannak abban a pedálok egymáshoz és nincs is elég hely. A box, a bal első kerék kasznija belelóg a pedáltérbe.
Így hát megállapítottam azt is, hogy nem a Suzuki a szar, hanem az azt vezető személyek nagy része, mert lehet ezzel normálisan menni. Eddig én is úgy voltam vele, hogy "na, a hülye Suzuki-s, már megint mit csinál" - na nem mintha más típusokban nem találkozna az ember közveszélyes illetőkkel - de megváltozott a véleményem.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1679 levél
Válasz 03.12.22. 18:26 #313
cukkini
Tuti.......
100 W és esik szét az autó.

vagy 2. lehetőség: az is csak kinézetre megy nem használják rendeltetés szerint.
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
20761 levél
Válasz 03.12.22. 18:20 #312
Eric
Gondolom a kasznit is megerősítették mert a benne lévő zene amúgy simán ledobná a karosszéria elemeket!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.12.22. 17:57 #311
CybearBoy
Az hát. De az csak vmi bemutató autó, hangtechnikai célból.
1679 levél
Válasz 03.12.22. 17:55 #310
cukkini
Na megnéztem, a legerőssebb motor a Wagon R+ ban az 1.3as GS motor 93 lóerőjével elég csekély.
Vagyis a Wagon R+-szal nem lehet versenyezni tehát az egész pénzkidobás vcolt
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
1679 levél
Válasz 03.12.22. 17:50 #309
cukkini
ok ok.

De ebbe az autóba szerintem 2,2es motort )ha van ilyen Vagon R! nál) tettek bele vagy valami ereőset. Mert ha valaki épít egy ilyen autót azt nem csak kinézete miatt csinálja, hanem azért mert talán használni is fogja.
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
3123 levél
Válasz 03.12.22. 17:42 #308
CybearBoy
'Csak' optikai- és audiotuning van benne, asszem motortuning nincs. Bár ezekre is az autó kb 2,5x-ét költötték, úgy 7 és fél millát. Szerintem kár volt...
1679 levél
Válasz 03.12.22. 17:26 #307
cukkini
Na hát ez már nem egy Suzuki.
Szerintem ezen az autón ( a Wagon R+ból) csak egy dolog maradt a rége : a márkajel
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
3123 levél
Válasz 03.12.22. 17:00 #306
CybearBoy
No comment... :
1 2 3
1247 levél
Válasz 03.12.17. 10:04 #305
erdos
Ezzel nem is akarok vitába szállni...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.12.17. 09:39 #304
Eric
Inkább az, mint egy Baseball ütő!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.12.17. 07:36 #303
erdos
Engem is a RECARO nyomorított meg...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.12.16. 19:29 #302
Eric
Az más.
A kagylóülést azt direkt választja valaki az autójába.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.12.16. 17:12 #301
Loeb
ÓÓÓÓÓÓÓ, az a kényelmes hátsótok az, Belső kárpit, meg anyagösszeillesztés!?! Lennétek kénytelenek vezetni 200 km-t egy "kagyló-ban", sírnátok a Suzuki után asszem!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
2 levél
Válasz 03.12.16. 16:48 #300
lupp
Nissan Almera
20761 levél
Válasz 03.12.16. 12:35 #299
Eric
Most milyet hajtasz?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2 levél
Válasz 03.12.16. 12:28 #298
lupp
Látom itt mindenről megy a téma csak a Suzukiról nem, ezért erősíteném egy kicsit az alaptémát és leírom saját tapasztalataimat.
Kétszer volt Suzukim, egy 1.0 GL 94.11.-től (új) 99.03.-ig, majd egy 1.0 GLX 99.03.-tól 2000. végéig (szintén új).
Az elsővel nem volt semmi gond, ráadásul még akkor (94) nem is számított annyira elavultnak. Persze ciripelt pár helyről, de bőven a tűréshatáron belül volt. A második viszont nagyon gáz volt. Már az első kilométereken is zörgött mindene, pocsék illesztések, elszabott kárpitok, nehezen nyitható hátsó ajtók. A hátsó ablaktörlő-mosó nem működött (átvételnél persze azt mondták hogy minden leellenőrizve). Érdekes, hogy a fékbetétek 25 e. km után szétkoptak (az előző Suzukiban eladáskor 55e. volt, de a fékek rendben voltak). A szervízekről is tudnék mesélni, hozzállás, ügyfélorientáltság zéró. Egyébként más tekintetben is nagy különbségek voltak a két autó között, a régebbinek hatásosabb volt a fékrendszere, és húzósabb-takarékosabb a motorja (mindkettő ezres volt). Én megállapítottam hogy esett a színvonal, ráadásul totálisan elavult addigra a típus. Egy swift ma már csak jóindulattal nevezhető igazi autónak, Winklernek igazat adok.
Szerencsére 3 éve sikerült lecserélnem egy normális autóra, amivel a mai napig nincs semmi gondom.

lapp

ui: állítólag az Ignis is problémás, összeszerelési minősége nem éri el a mai átlagot (más tulajdonsága sem- pl. futómű)
473 levél
Válasz 03.12.16. 11:34 #297
Lacika22
Ehh! Kínodban már azt sem tudod, mibe köss bele.
Ez már tényleg gáz. De neked elnézem, mert a hozzászólásaid alapján csak ilyen irónikus beszólásokkal, szurkálódásokkal tudsz operálni. Na szal én a vitát lezártam, és megyek ki a hóba pörögni a Suzukival, aztán meg a Focussal.
1247 levél
Válasz 03.12.16. 06:47 #296
erdos
Csak hogy legyen egy más vélemény is a Fordról:
Nekem volt egy Fiestám, XR2-es majd három évig. Ahogy megvettem mindjárt belesuhintottam egy 1.1-esnek a váltóját, és amellett hogy nagyon jó lett százig lehúztam vele egy százast tuti és az égadta világon semmi bajom nem volt vele motorikusan és a váltó is bírta. Sőt, öt éve hogy eladtam egy ismerősnek (egy faluban is lakunk), és a mai napig ez a váltó van benne minden gond nélkül.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
9765 levél
Válasz 03.12.15. 23:55 #295
vally
Azért nem semmi, hogy nem veszed észre a GÚNYt.

Legközelebb berakom két "i" betű közé, mint "irónia".

Itt írod, hogy a Suzuki nem autó. Ennek fényében felhínám a figyelmedet arra, hogy közlekedni lehet vele, megbízható (Te magad írtad!), kis szervíz, és alkatrészigényű, mondhatni tökéletes autó - 2 millió alatt.


De engem zavar még a Swift 1,3-as motornak a nyomaték szegénysége. Azért 2000 után is ilyen motor gyártani, nem enyhén durva.
---
Sajnos nem tudok pontos adatokat mondani, de közel biztos vagyok abban, hogy az ők-skoda motor, ami még a favoritban is pörgött, az belekerült a fábiába. Talán az 1.4-es?
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1456 levél
Válasz 03.12.15. 20:42 #294
Tigge
bodajoci:

Az oké, de a 105 vagy 180nm-es nyomaték, nem ugrik be nekem sem a pontos adat, eléggé "égő" egy 85Le autótól. A 69Le-s verzió,ami az eleőző 1,3-as volt, annak 100nm alatt volt a nyomatéka.

A megbízhatóság tény, és elismerem. A munkahelyemen sincs velük semmi gond. Viszont sem a konstrukció, sem a belső, és összeszerelési minőség még a 90-es évek színvonalát sem hozta.

Jó autó lett volna, ha nem csak a lámpákat cserélgették volna le benne, hanem komolyan frissítgették volna. Akkor ma is létezhetne.

50-nél beveszi a 5.-dik fokozatot, de egy pici dobm, és fullad meg, ha meg mondjuk 2-nél több ember van, akkor nagy a baj, borzasztóan legyengül a teljesítménye. Amennyinél leadják a max nxomatékukat, oda senki nem prögeti.
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
4956 levél
Válasz 03.12.15. 19:57 #293
bodajoci
Asszem 105 v 108 Nm a max nyomaték,de azért simán elvitte 50-nel 5.-ben.Persze a súly itt naon lényeges.De hidd el,nekem semmi bajom nem volt vele,mondom még1szer,hogy fullos volt,úgyhogy nem volt olyan rossz.A nővéreméknek volt 2 swift,meg egy wagon(amit télleg utáltam én is)de az igaz,hogy a 3 autóval mentek vagy fél millió kilómétert,de soha semmi gondjuk nem volt velük.És ez komoly.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1456 levél
Válasz 03.12.15. 18:55 #292
Tigge
Én próbálok normálisan nézni a dolgokat.

A Focusnak valóban a legjobb jelenleg a kategóriában ez a egymástól független tengely, amin a kerekek vannak.

De megmondom ,miér zörög a Suzuki.

1. A 80-ban években sem számított már jó minőségűnek ez a műszerfal, a sajtó már akkor szövegelt érte.

2. Karcolódó, kopogós műanyag, öklömnyi illesztési hézagokkal.
Egyszerűen ilyen autó, mint a Hungary Suzuki belső anyagiban utoljára a 80-as év végén volt. Nálunk a megbízhatóságra, és az árára koncentrált a cég, így ilyen dolgokra nem volt idő.
Szerintem olcsóbb, csúnyább, a mai autók között nincs, csak a Suzukinak. Attól, mert megbízható és jó autó, még nem kell a műszerfalat is pozitiív irányba terelni, de azt hiszem, nem kell bemutatni a Suzukit senkinek. Én még az Ignis-t sem könyvelem el jó minőségű autónak, még úgy sem, hogy lényegesebben jobban néz ki a belseje, de az anyagok minősége még mindig nem kielégítő.

De engem zavar még a Swift 1,3-as motornak a nyomaték szegénysége. Azért 2000 után is ilyen motor gyártani, nem enyhén durva. Lett aztán a 85Le verzió is, de a nyomatéka valahol 3000 felett volt maximalizálva, meg 100nm-t sem érte el. Sokra lehetett menni a 85Le-vel így.

Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
4956 levél
Válasz 03.12.15. 18:30 #291
bodajoci
Nekem a suziban a panasonic cd tartója bezörgött a téli utakon rendesen,amúgy más nem.A fordban minden OK,csak az ajtógumikat kellett bekennem silikonzsírral,mert mióta hideg lett nyekeregtek egy kicsit.Te télleg a focus eléggé egyben van. Abban Tiggének igaza van,hogy a futómű az télleg király,mintha ragadna az útra.Persze nem akarom ajnározni,mert nekem van,ebben a kategóriában a többi gép is kira,nekünk 1szerű halandóknak
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1456 levél
Válasz 03.12.15. 15:50 #290
Tigge
Lacika22:

Ha nem bírod befejezni, akkor csináljuk tovább.

,,Még szerencse, hogy Tigge egy igazi mérnök, aki mindenkinél többet és jobban tud az autókról.,,

Miért HAZUDSZ? Én kérlek nem tudok valami extra sokat az autókról, csak pár pár márkáról.
A mérnöki végzettségemet pedig nem kell irigyelni, tanulni kell.

,,Na szal ha olyan szar a FORD, miért vettél hármat is?
Érdekes, nekem pedig pont a szaxervizes ajánlotta, és elég jó ismerősöm, szal biztos megmondta volna, ha olyan nagy kalap szar lenne, mint amilyen jó a Fabia.
És nemtom már, ki írta előttem, hogy nem zörög a Suzukijában a műszerfal. Akkor valszeg csak mi vagyunk ketten ilyenek az országban, mert az enyém sem zörög.Hm. Érdekes, nem?,,


Miért vettem 3-at is? No, volt egy Orion-om, gyenge volt a motor, ami 1,8-as volt. Dombon majdem vissza csúsztam vele. Olajat is eresztett. Eladtam. Vettem újonnan egy Fiestát a barátnőmnek. Hengerfejes lett, és állandó elektronikai gondok voltak vele.
Eladtam. Vettem magamnak egy újonnan egy utolsó szériás Escortot 1,6-os volt, a motorja még ment is, de 30.000km-nél váltócsere.
Na mondom ez enyhén sok, illetve szelep gondjai is voltak. Focust akartam venni, de a szervizes lebeszélt róla, mert szerinte nem megfelelő minőségű, és az addigi tapasztalatok szerint a futóművön kívül nincs igazán kiemelkedő pontja.. Nagyok a holtterek is.

,,szaxervizes ajánlotta, és elég jó ismerősöm, szal biztos megmondta volna, ha olyan nagy kalap szar lenne, mint amilyen jó a Fabia,,

Ne hasonlítsd már a FABIA-hoz, hiszen ez egy alsókategóriás autó, NINCS ANNYI BENNED, HOGY EZT MEGÉRTSD?


,,És nemtom már, ki írta előttem, hogy nem zörög a Suzukijában a műszerfal. Akkor valszeg csak mi vagyunk ketten ilyenek az országban, mert az enyém sem zörög.Hm. Érdekes, nem?,,

Ennyire zörög a Focus-ban is, hogy a suzuki már fel sem tűnik?
Én ha átültem Suzukiba a Fabia után, szinte megsüketülök a hangoktól. A cégnél nem egy Suzuki van, szóval van hasonlítási alap.

Egyébként 2-nek nem zörög ez hihetetlen, bár a piacon nincs rosszabb belső minőséggel rendelkező autó mostanság abban a korban de mindegy. mÁr a 80-as években, mikor megjelent JAPÁN-ban, már akkor szidta a sajtó ott, hogy ennyire gyenge a belső anyag minősége. Bár illesztési gondok vannak a Focus-ban is, szóval megértem, hogy nektek nem kopogós. De rajtatok kívül 99%-ban a Suzukisoknak az, és általában nem is tagadják le.




Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.