Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» AZ ÉLHETŐBB BUDAPESTÉRT! - Városrendezési tervek, vélemények, javaslatok, politikamentesen a fórumozóktól.

1188 levél
Válasz 05.06.24. 14:06 #85
Ödön
azért a vidéki városokban sokkal kevesebb a szemét az utcán, mint bp-en.
1188 levél
Válasz 05.06.24. 14:05 #84
Ödön
azért kicsit erős lenne börtönbüntetést kiszabni szemetelésért! törökországban más a helyzet, az nem éppen demokratikus állam. egy civilizált országban szerencsére odafigyelnek a a bűn/büntetés arányára. inkább megfelelő pénzbüntetés kiszabását kell eszközölni ilyen esetben, de fontos, hogy a hatóságok jobban üldözzék a szemetelést is. csakhát amíg súlyosabb bűntények felderítésére sincs ember... viszont az állattartást én is szigorítanám.
5240 levél
Válasz 05.06.24. 14:02 #83
Pras
Igen. De a javaslataid a vidéknek sem jönne rosszul. De enm fűzöm tovább, mer' megint Budapest vs. Andere lenne belőle, azt meg nem akarom. Szal én a hsz.-dat az "Élhetőbb Magyarországért!" szempontjából néztem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2326 levél
Válasz 05.06.24. 13:57 #82
Osmium
olvastad a topik cimét?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
5240 levél
Válasz 05.06.24. 13:51 #81
Pras
Egyetértek! Persze úgy, hogy mindenzt ne csak Budapesten!...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2326 levél
Válasz 05.06.24. 13:29 #80
Osmium
Naja. Vegyük pl. a szemetet a városban. Minap volt a tvben róla, hogy a külföldiek szerint koszos. LL! Ha nem mondják, hülyén halunk meg! DE mit tesz ez ellen a törvényhozás? Nothing....
Mondjuk vegyük Törökországot. Börtönbüntetés jár a szemetelésért. Szerintetek ki szemetel? Úgy van, SENKI! Állitólag olyan, - aki kint járt mondta - hogy enni lehetne a földről. Kicsit tiszta az egész, mint az atom. Azt' akkor meg lehet spórolni kérem a fél utcaseprő gárda fizetését is. Vagy lehet másra forditani a kapacitásukat. Ehhez természetesen megfelelő számú, kapacitású és féle kuka/szemetes kellene a városba, de hát Istenem.... Semmit nem adnak ingyen. Ezt meglépnék, olyan lenne a város, mint egy tiszta ház. Ide venném még a kutyaszar problémát. Meggondolná kétszer a tulaj, ha tényleg odafigyelnének, és kiszabnák a büntetést rájuk, vagy ha olyan szabályt hoznának, hogy az 5. eset után elvennék az állatot tőle örökre. Aztán még maximalizálnám az egy háztartásban tartható nagyobb testű állatok számát is, a hasznos négyzetméter függvényében. Be kellene látni azt, hogy állatok lakásban történő zsúfolt tartása IS állatkinzásnak minősül, nem beszélve a közösség életének megkeseritéséről (bűz, zaj) és az elhullatott kutyaszar mennyiségéről. Szóval ide okos és ésszerű szabályozás kellene!
Aki meg állatfarmot akar, az vegyen kertesházat!

Azért a metrókat nem vetném én el. Sztem 6-7 metróval jelen pillanatban Budapest igen cool lenne. Kellene sugárirányú, meg cirkuláris metróvonal is. Ezek persze több ponton metszenék egymást.
Mindemellett a jegy- és bérletárakat nem szabadna megemelni minden évben kétszer is ilyen mértékkel, mert a megfizethetőbb ár kevesebb bliccelőt eredményez, ez pedig több bevételt. Nem az hoz többet, hogy megemelem, mint az állat, mert akkor 4x annyian hagynak fel a becsületes jegyváltással, stb.

Több park mindenfelé és kultúrált játszóterek kialakitása ennél is több helyen. Ezeket utána SZINTEN IS KELL TARTANI!!! Millió példát látok arra, hogy belefeccölnek egy játszótérbe több 10 milliót aztán hagyják leromlani az állagát. Ez a szarnak egy pofon. Ez mondjuk mindenre vonatkozik. Évi rendszeres felújitás és karbantartás, és máris nem kidobott pénzről beszélünk. Azért gondolkozzanak már, hogy mondjuk 4 év alatt mi lesz egy ilyen mindenki által nyúzott dologból....kinek van kedve akkor már használni? Ott éktelenkedik....

De ami tényleg fontos és kapcsolódik a fent emlitett szemétügyhöz:
ha már nincsen olyan morál kialakulva a magyar népben, mint amilyen kellene, hogy legyen, akkor törvényekkel kikényszeriteni azt. Büntetlenül rongálni semmit ne lehessen! Mindenki tulajdona és vigyázni kell rá éppúgy, mint ahogy az emberek vigyáznak a saját dolgaikra, (már amelyik) mindenesetre jobban, mint a közös cuccokra, az tuti. Szándékos rongálás? Börtön! Jajj de gyorsan megcsappanna a rongálások száma is! Mindezek realizálásához természetesen magasabb létszámú hatósági jelenlét kell a közterületeken, járműveken, MINDENHOL! Nem mondom, hogy rendőrök, mert nem kell rendőr mindenhová, hanem olyan személyek, akiknek meg van adva a jog az intézkedésre és/vagy a hatóság értesitésére.

Hirtelen ennyi jutott eszembe.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
4695 levél
Válasz 05.06.24. 12:21 #79
szedrencs
Jé, megvan még ez a topik? Már teljesen elfelejtettem.

HÉV tényleg egy jó dolog, ráadásul nagyságrendekkel olcsóbb, mint a földbe lyukakat fúrni, és hülyeségeket ígérgetni. Ráadásul gyors is.

Felújítani meg fel lehetne, csak mindent ami köztér rendesen ki kellene világítani, és be kellene CCTV-zni, és ha valaki rongálna, akkor megkeresni 1.) a helyszínen kiverni a szart is belőle (nem a kultúrált megoldás, de legalább hatásos), 2.) 50 - 100 ropis bírságok + közmunka. Erre mondjuk tutira rámozdulnának a magukat jogvédőnek tartó gyökerek. Néha élhetnének a hallgatáshoz való jogukkal is.

Más.

Tegnap volt szerencsém - ráadásul nem is csúcsidőben - a Margit-híd és az Árpád-híd közötti részen közlekednem Budán kocsival. Hát, az ok, hogy jövőre választások, de aki ezt így szervezte meg...

Remélem valamelyik bagázs kid tud állítani egy értelmes/hiteles alternatívát a következő phelgm-master választásra, mert DemSky-t tényleg el kellene küldeni már a faszba. Tudom, divat fikázni (ld. Pilu) de azért nem hiszem, hogy ok nélkül utálják ennyian.
4154 levél
Válasz 05.06.24. 10:27 #78
pres
Up, mert a politikában elkezdtek Demszkizni, gondoltam, hátha vannak új ötletek
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20579 levél
Válasz 04.05.30. 22:56 #77
Pyrogate
Hát nem is tudom. A HÉV nem olyan rossz szerintem. És nincs értelme beépíteni a földbe, mert az tényleg sok pénz, akkor már költsenek másra! DE felújítani sem szabad, mert hát ügye Csepelre megy, ami pedig nem a legjobb hely közbiztonság szempontjából, tehát azt szét szednék hamar És külömben szerintem nem bassza el a látképet. A látképet elmondom mi cseszi el: a lehangolt épületek a Színház mögött....És az egész IX. kerület...
Ja és még valami: láttátok azokat a gyönyörű házakat a Boráros mellett a rakparton, amik most épülnek??? Hát egyszerűen fantasztikusak! Böhöm nagy szarok...
Egyébként jó ötlet lenne amit mondtál, csakhogy Demszky már megtervezte az 5ös metrót (sőt a hatost is...), amelyik a Csepeli és a szentendrei hévet fogja össze kötni....Vicces
4154 levél
Válasz 04.05.30. 22:46 #76
pres
Akkor sem fasor lenne, hanem beépítenék valami buzi üzletközponttal
Fuck it Dude let`s go bowlin`
1491 levél
Válasz 04.05.30. 17:39 #75
Sufa
Ebben igazad van, a látványterv azért impresszív....Ha megvalósul, még meg is bocsájthatunk az épületekért!

Jó hely az, aki mást mond, az nem szokott arra mászkálni....a környéken az egyetlen normális park a színház parkja....

A HÉV-et én is eltüntetném, a szomorú az, hogy a látványterveken is rajta van még...
Volt olyan terv, hogy a Lágymányosi híd előtt, a kanyarban lemenne szépen a földalá, mint a Szentendrei, és úgy menne, először a Boráros térig, de ha lenne elég pénz, akkor egészen a Kálvin térig....A 4-es metró miatt pedig a Kálvin tér helyett lehetne Fővám tér is, sokat javítana a közlekedésen, + jót tenne a dunapartnak és a sétánynak, ha nem lenne hév, hanem mondjuk egy szép fasor lenne a helyén!
4154 levél
Válasz 04.05.29. 23:51 #74
pres
The Lord

A normális városrendezést velük együtt kell megvalósítani, akár sajnálod akár nem, ők is a város részét képezk.


padavan

imho a városrendezés követelné egypár emlékműnek számító épület lerombolását, amelyek helyén parkolóházakat létesítenek.
+
jó lenne egy olyan népnevelési- művelési politika amely mereven elutasítja a szemetelést, Büntetésekkel ezeken már sajna nem tudsz segíteni. Az emberek szemléletének a megváltoztatása szükséges.

Néhány szabálysértés sajna a nagyváros bürokráciája miatt óhatatlanul is szükséges.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20761 levél
Válasz 04.05.29. 20:04 #73
Eric
És ha te, vagy a családod is beleesne véletlenül egy ilyen "kitelepítendő" kategóriába. Mert esetleg nem a te szájízed szerint hozzák létre a kategóriákat...
Pl. telepítsük ki a lordokat!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
21647 levél
Válasz 04.05.29. 19:52 #72
padavan
Érdekes feltevés. Akkor basszuk ki a munkakerülőket, a prostikat, a buzikat, a rossz tanulókat, stb. A végén meg telepítsünk be az üres városba árjákat és akkor egy csapásra tök jó lesz minden, nem?
A kissebbságek jelenléte nem ok a teljes lepusztultságra, ember...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9765 levél
Válasz 04.05.29. 19:12 #71
vally
Én sajnálnálak.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
3553 levél
Válasz 04.05.29. 18:41 #70
The Lord
AZ ÉLHETŐBB BUDAPESTÉRT! - Először is basszuk ki a lakosság felét (cigányok, kínaiak egyéb kisebbségiek + tahó parasztok). Utána elkezdhetünk gondolkodni, hogy hogyan is lehetne jobb ez a porfészek .
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
21647 levél
Válasz 04.05.29. 18:28 #69
padavan
Először is drákói törvénykezéssel csapnék le
1. a szemetelőkre
2. az egyéb szabálysértő elemekre.
Az ebből befolyt pénzt a tömegközlekedésre, autóparkolókra és tatarozásra költeném. Parkokat hoznék rendbe. "Államosítanám" a parkolórendszert, magyarán önkormányzati kézbe kerülne ez a piac, a bejövő pénzt szintén városfejlesztésre költeném.
Kultúrált Budapestért mozgalmat indítanék, alapítvány, pénzgyűjtés, egyéb adományok, cégeket kérnék fel bizonyos városszépészeti projectek szponzorálására.
Cserébe ingyen reklámfelület, miegymás.
Törekedni kellene Budapest kultúrális központtá zárkóztatására. Rendezvények, kiállítások, miegymás.
Megtiltanám az orrba-szájba plakátragasztás, ezek helyet un. fórumtáblákat tennék ki, melyeken kultúrált, cserélhető formában lehetne hírdetni.
Ilyesmik.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1963 levél
Válasz 04.05.28. 23:59 #68
Rettenthető
Hogy már akkor már itt folytassuk az eszmecserét és ne a benzinárakat vitató (amit igazából senki nem vitat, mindenki olcsóbb benzint akar) topicban legyünk offok.



Vaszilíj Zajcev!

"A 2004. évi költségvetést, 2003. decemberében (22?) fogadta el a mélyen tisztelt diliház, öööö akarom mondani parlament.
(2003. évi CXVI. tv.)
E tv. szerint a kiadási oldal 6 132 434.5 millió Ft, a bevételi oldal 5 481 509.5 millió Ft, ennek megfelelően ( a nagysikerű pénzügyminisztérium szerény számfejtése szerint) a költségvetés hiánya: 650 925.0 millió Ft."


Majdnem, igaz csak feleannyi (mostmég):

http://index.hu/politika/belfold/budapest/05284esmetro/


Sufa!

"És hivatalos ajánlás szerint olyan helyen éri meg csak építeni, ahol egy irányban óránként 15000-et eléri az utazók száma....Nah, ezért nem fog épülni egy vidéki városban sem a közeljövőben...)"

Látszik milyen figyelmesen olvastad a másik topic-ban a hozzászólást...

Csak a kedvedért megint:

A metrót képletesen értettem lentebb, én azt szeretném, ha nem félórát kéne egy tetves buszra várni...kicsit szúrja a szemem, hogy a sűrűbb járatok is 20 perces várakozást igényelnek napközben...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
20579 levél
Válasz 04.05.28. 21:39 #67
Pyrogate
Hábazz! De milyen környéken van?????? Cigánynegyedbe minek aZ??? na mindegy...
2519 levél
Válasz 04.05.28. 20:26 #66
Eddie
te hallod az első képen ami azt ábrázolja,hogy fog kinézni az a környék ha teljesen készen lesz,hát az vmi nagyon komoly.szebb lesz mint volt az tuti.már csak a HÉV-vel kéne csinálni vmit.azt semmi para.jó lesz az
huligans for life
1491 levél
Válasz 04.05.28. 00:33 #65
Sufa
"Hű..erről a rettenetről, amit írtál (A KOCKA) nincsenek képeid? Mert nem igazán járok arra."

ITT olvashatsz róla, a megszokott indexes stílusban!Vannak képek is, tanulságos....

Majd azért írd meg, hogy hogy tetszik!
4695 levél
Válasz 04.05.27. 16:31 #64
szedrencs
De a Kálvin téri szállodán (mint sok másik helyen is sajna) azt a visszataszító, "olcsózöld" festéket használták. (Biztos ismeritek). Meg az az üveghíd, ami alatt átmegy a 15-ös. Pfff....

Nemzeti - hát, állítólag belenyomtak minden hi-techet, de ha háttal áll a színész, akkor nem hallod, mert eltoszták az akusztikát. A legjobb pedig az, hogy nem lehet hozzányúlni, csak Siklós Mária írásos engedélyével, mivel az ő szellemi tulajdona. Mondjuk szerintem az az épület egy stíluskáosz. Kicsit rémálom. Aztán lehet, hogy most meg én vagyok a konzervatív!

Tök vicces, hogy a Lehel téri csarnokot is "hajósra" vették. Azt tudjátok, hogy ott is beázik asszem a tetőszerkezet?

Hű..erről a rettenetről, amit írtál (A KOCKA) nincsenek képeid? Mert nem igazán járok arra.

A Mammutos sztori még az M2 építésének kezdetén volt.
6609 levél
Válasz 04.05.27. 15:42 #63
Kolin Mekré
Ilyen biztos nincs
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
4154 levél
Válasz 04.05.27. 15:39 #62
pres
de irigyellek, nálunk BP-n nics is fürdő
Fuck it Dude let`s go bowlin`
6609 levél
Válasz 04.05.27. 15:26 #61
Kolin Mekré
Gondoljatok csak bele, milyen jó lesz nektek, mikor elkezdik a 2-es Metro felújítását, s majd valamikor (idővel.. ) a 4-es Metrót aluljáróit is elkezdik építeni
A beigért kátyuk rendbetétele sem lesz piskóta

Néha amúgy irigylem a Bp-i embereket, a város miatt, de a forgalom miatt nem

Hihi

Eközben én Miskolc-Tapolcai barlangfürdőben áztatom majd magam ;D
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
1491 levél
Válasz 04.05.27. 14:32 #60
Sufa
"Ebben van valami. Kálvin teret már a szállodával eltoszták, de az irodaház sokat rontott az összképen. Főleg, hogy baromira nem illik oda."

A szálloda még próbál illeszkedni a térhez (az, hogy nem üvegből van, már eleve jót tesz), illetve a legszebb példa az Ab Aegon székház!Az modern is (belül), de kívülről nem nyúltak hozzá!Én a térre csak ahhoz hasonló épületet engedtem volna építeni....főleg, hogy ott a Nemzeti múzeum is!
A röhej az, hogy a legújabb üvegcsoda belül tök üres, még be kéne fejezni. (gondolom nincs bérlő! )

"Dózsa György út. Kicsit túlspirázott az ING épület (gondolom arra gondolsz), amit az EEA-Architects tervezett. Egyébként annyira nem rossz, építészetileg, csak valahogy "túl sokat akar". Az, hogy odaillik-e vagy sem. Hát, el lehet viselni imho."

Építészetileg valóban nem rossz (bár az én - úgylátszik - konzervatív szemléletemnek túl modern) ...először mondjuk azt hittem, csak szimplán megsüllyedt a homlokzat! Szerintem csak szimplán kilóg az is a környezetéből!

"Én mondjuk a Nemzeti Színházat és a Lehel csarnokot is leverném a főépítészen. "

Na, a Lehel csarnokot duplán is!hogy engedélyezhettek egy ilyen....xart...
A nemzeti színházat már egészen megkedveltem, eleinte nem tetszett, de mostmár megszoktam.A park és a hajó is egész pofás tud lenni....
de ami mögötte készül?Hát az valami förtelem!Még a színházhoz sem illik!Klasszikus, cocialista építészet.Egy nagy betonkocka, a legrondább márványborítással, amit valaha is láttam....a bejárati rész acéloszlopai ezt a hatást még tovább rontják!És mindennek a tetejébe, amelyik oldalát a legtöbben látják (a Lágymányosi híd felé eső részt) az egy hatalmas, ablaktalan csupasz fal!gyönyörű!

"Illetve a Mammut 2 és tervezett 3-at is, amelyiknek az építésénél azzal szerelték le a környezetvédőket, akik pampogtak, hogy nem fog "szelelni" a Moszkva tér, hogy "már úgyis nagyon rossz a tér ebből a szempontból, ez már nem ront rajta túl sokat."

Erről nem hallottam, de ez aranyos!A téren fulladjon meg mindenki!
Pénz beszél....Terveznek Mammut 3-at?Hova?Nem is fér el ott már semmi!
4154 levél
Válasz 04.05.27. 14:21 #59
pres

mammut 3 minek????????
Fuck it Dude let`s go bowlin`
4695 levél
Válasz 04.05.27. 14:09 #58
szedrencs
"Én a városi főépítészt rúgnám ki.....Mit csináltak a Kálvin téren?Meg a Dózsa György úton, a felvonulási térnél, meg most a Nemzeti színház mögött....hogy lehet ilyen épületekre engedélyt adni?vagy csak én vagyok túl konzervatív?"

Ebben van valami. Kálvin teret már a szállodával eltoszták, de az irodaház sokat rontott az összképen. Főleg, hogy baromira nem illik oda.

Dózsa György út. Kicsit túlspirázott az ING épület (gondolom arra gondolsz), amit az EEA-Architects tervezett. Egyébként annyira nem rossz, építészetileg, csak valahogy "túl sokat akar". Az, hogy odaillik-e vagy sem. Hát, el lehet viselni imho.

Én mondjuk a Nemzeti Színházat és a Lehel csarnokot is leverném a főépítészen. Illetve a Mammut 2 és tervezett 3-at is, amelyiknek az építésénél azzal szerelték le a környezetvédőket, akik pampogtak, hogy nem fog "szelelni" a Moszkva tér, hogy "már úgyis nagyon rossz a tér ebből a szempontból, ez már nem ront rajta túl sokat.
1491 levél
Válasz 04.05.27. 13:23 #57
Sufa
Átpakolom akkor ide a másik topicból is!Kicsit azért kiegészítem!

"Az MO, ha elkészülne végre körbe, akkor tehermentesítené a belvárosi közlekedést, és nem lenne annyi dugó, nem amortizálódnának annyira az utak a kamionoktól, nem kellene 3 évente felújítani őket! (Az más kérdés, hogyha hajlandóak lennének normálisan megépíteni, akkor kamionostol mindenestől bírná min. TÍZ évig...ja, hogy az 2-3x annyiba kerülne.....inkább spórolnak, és 2 évent felújítják őket...

A 4-es metró kell.elhiszem, hogy vidéken is sokminden kellene, de aki azt mondja, hogy nincs rá szükség, az nem utazott a 7-es buszon!3 féle busz jár a vonalon, nagyjából 30 másodpercenként jön valamelyik csúcsidőben, de így is zsúfolva vannak, ha dugó van, nagy élmény 130 ember izzadságszaga, higgyétek el!Szóval a metró nem kérdés, az a kérdés, hogy miért nem kezdték már el 5 éve!
A fővárosnak 60 Milliárdja ott áll kélszen, az unió is adott egy csomót, az államnak 60-80 Milliárdot kell adnia!Aki tanult egy pici makroökonómiát, az tudhatja, hogy ez költségvetésileg nem nagy összeg!
lehet, hogy aki nem itt lakik, annak úgy tűnik, itt minden fenékig tejfel...ja, a buszok átlagéletkora 20 év, koszosak, a belvárosi, nagy sűrűségű (7-es stb.) vonalakra mennek az újak, a kintieket felújítani is alig tudják, nemhogy újat tenni a helyükre.....
Az a másik, hogy a menetidejük csúcsidőben is 10 perc, de azon kívül ugyanúgy negyedóra, húsz perc.

Most lezárják az egyik metrót 4 megállónyi szakaszon.....1.5 hónapra, hogy lecseréljék a 40 éves sínt és vezetékeket....meg fog bénulni a belváros közlekedése......
Uyganis, ha utánaszámolunk, a metróval 20-25 EZER ember megy egy irányba reggelente ÓRÁNKÉNT!És ez a kevésbé forgalmas szakasz!
Egy metrószerelvényt (5 kocsi, kb 1000 ember) 5 busszal lehet kiváltani, ami egyrészt sok, másrészt szennyez, lassú, stb.........szóval a metró nem olyan elhanyagolható dolog.....
És hivatalos ajánlás szerint olyan helyen éri meg csak építeni, ahol egy irányban óránként 15000-et eléri az utazók száma....Nah, ezért nem fog épülni egy vidéki városban sem a közeljövőben...)

Botrányos, hogy egy M0 beruházást 2 éve odáznak, mert a környezetvédők féltenek 5 fát újpesten!!!!Már kész lenne a nyüves pálya!
Meg a metró is!Az is azért nem épül már egy éve, mert belekötöttek valamibe, és amíg megy a tárgyalás, addig nem kezdhetik!

Felültetném őket ingázni a 7esre, és akkor kötekedjenek!Eszem megáll!"



Demszky-t nem feltétlenül kellene leváltani, csak nem kellene akadályozni mindenben (metróépítés, M0) A környezetvédők, helyi önkormányzatok keresztül húznak mindent újabban....ha meg nem, akkor az állam.....
Ha jönne egy új, az ugyanezeket a problémákat találná.....semmi sem változna....

Én a városi főépítészt rúgnám ki.....Mit csináltak a Kálvin téren?Meg a Dózsa György úton, a felvonulási térnél, meg most a Nemzeti színház mögött....hogy lehet ilyen épületekre engedélyt adni?vagy csak én vagyok túl konzervatív?
4154 levél
Válasz 04.05.27. 13:13 #56
pres
Ezzel egyetértek, mármint a leváltásával. Nem egészséges egy ekkora városnál, hogy ilyen hosszú ideig legyen vki PM. Beidegződnek a rossz dolgok, stb. Én max két ciklust engednék meg.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
4695 levél
Válasz 04.05.27. 13:05 #55
szedrencs
Demszky-t ideje lenne, érdemei (?) elismerése mellett végre kirakni a városházáról. Mondjuk erre valaki (?) biztos azzal fog jönni, hogy a kerületi önkormányzatok + polgmasterek a hunyók.
4154 levél
Válasz 04.05.27. 12:40 #54
pres
Na itt ez a topic ismét, ne a másikat OFFoljuk szét
Fuck it Dude let`s go bowlin`
9765 levél
Válasz 03.12.09. 20:01 #53
vally
Persze, egyik többmilliós városban sem megoldott a kérdés, de azért nagyságrendekkel jobb mint Magyarországon.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
433 levél
Válasz 03.12.09. 19:38 #52
Tiny
Vally igazad van. Mikor Párizsban voltam, leparkoltunk a város szélénél agy hotel parkolójában, és el se vittük az autót, míg haza nem indultunk. Egész nap csak metróztunk, vagy sétáltunk. DE ott is volt közlekedési dugó. Gondolj bele, áll a forgalom a Concorde téren. Körbe mindenhol legalább 100-200 autó, és nem tudnak rendesen haladni. És ez ugye nem 2 sávos "körforgalom" hanem 4 sávos!!! Tehát ott se mindig rózsás a helyzet.
"Egy igazság akkor is fontos, ha nincs semmi értelme." Rejtő Jenő
3167 levél
Válasz 03.12.09. 17:44 #51
'Tacker Takk'
A legszakképzett embereket, a legkritikusabb helyekre - a polgármesteri hivatalokba!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
9765 levél
Válasz 03.12.09. 16:14 #50
vally
Ha érdekel titeket a dolog, akkor látogassatok el a vedegylet.hu -ra, és kapcsolódjatok be!

A közlekedési káoszt pedig csak a BKV oldhatná meg. Több buszjárat, és SOK uj metró! El kéne jutni oda, hogy mindenhol metró megy, gyorsan, környezetkímélően a föld alatt. Lásd Párizs.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
433 levél
Válasz 03.12.09. 15:39 #49
Tiny
OFF Hát, én néha vezetek mellékutakon, csak gyakorolni max. 50km/h. (persze jogsi nélkül a faluk közt, aho szökéévente sincs rendőr)

ON Hát Pesten közlekedni... Anyám múltkor ment fel Pestre Szentes-Budapest 2 óra M5 vége-Kertészeti Egyetem Budán 1,5 óra. Szóval a pesti közlekedést egy módon lehetne javítan. Minden út fölé még 2-4 sáv. Lent oda, fent vissza. Jobb ötletem nincs.
"Egy igazság akkor is fontos, ha nincs semmi értelme." Rejtő Jenő
1940 levél
Válasz 03.12.09. 15:32 #48
Petter Solberg
Bocs az OFF hozzászólásért!

Nem vezetek még, nincs jogsim, meg nem is nagyon vágyok rá!
Pedig autó lenne, bár olcsó lengéscsillapító(m) az nincs!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
4154 levél
Válasz 03.12.08. 09:31 #47
pres
Az azt hiszem nem az útrendezés, hanem a hülye vezetők problémája, a topic eredetileg az útjavításra irányul, ami Budapestre igencsak ráfér. Én is utaztam az M3-ason, és szerintem az útminőséggel nincs gond, viszont nem javallom, hogy a Kerepesin 70-el döngess, ha csak nem tudsz olcsón lengéscsillapítót szerezni...
Fuck it Dude let`s go bowlin`
1940 levél
Válasz 03.12.05. 16:28 #46
Petter Solberg
Tudjátok, hogy mi az idegesítő?
Hát nem BP, az tuti...

A héten többször voltunk fent BP-n, és minden alkalommal valami 1-2 órába került, mire felértünk (vissza felé is) az M3-ason! Pedig egy iramos 140-150-es tempóba nem több, mint 20 perc az egész!

Az egészben az a poén, hogy azért baszunk el több órát, mert a sok hülye barom óránként b@ssza fel egymást a korlátra!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
20761 levél
Válasz 03.12.02. 12:58 #45
Eric
Ja úgy, mert viccnek nem volt rossz, de így már egy kicsit fahumor!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4154 levél
Válasz 03.12.02. 10:57 #44
pres
Mikor jártál te Pécsen utoljára?
Fuck it Dude let`s go bowlin`
1970 levél
Válasz 03.12.02. 10:27 #43
Vaszilíj Zajcev
Nekem is, ha megy a lop-stop, és közben ennyi pénz megy érdektelenségbe fulladó "sport"-rendezvényre.
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.12.02. 09:36 #42
Eric
Úgy látszik ez nekem magas.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.12.02. 08:32 #41
Vaszilíj Zajcev
Nyugodtan vedd fel a logikai fonalat.
Bátran keresd a nagyobb összefüggéseket, és ne vessz el a részletekben.
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.12.01. 13:13 #40
Eric
Átalakítottak egy kereszteződést, de ettől még a 6-os ugyanúgy kelet-nyugati irányban kettészeli a várost.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4154 levél
Válasz 03.12.01. 13:05 #39
pres
ON:
Ahogy utoljára láttam valamennyire más útvonalra tették át.
Most jobb lett ezzel a helyzet, vagy csak a kanyart egyenesítették ki?


OFF:
Amúgy hét végén megyek le, lesz valami parti arrafelé?
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20761 levél
Válasz 03.12.01. 12:56 #38
Eric
Ez egy alany nélküli mondat volt, de végül is nem is ez az érdekes.
Pécs legnagyobb problémája az, hogy a 6-os főközlekedési út egy az egyben a átmegy a városon.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.12.01. 12:33 #37
Vaszilíj Zajcev
60 milliót bulizott ki nektek v.mi női ökölvívó Európa-bajnokságra.
Magas sportétréke van, nem vitatom (dehogynem)...
Ebből a pénzből kijött volna 2cm út, 1 busz, vagy 2-3 gyalogos átkelő. Netán egy körforgalom az egyetem elé.
divide et impera
417 levél
Válasz 03.12.01. 09:24 #36
privateryan
Csinaljak meg a Kamaraerdei utat!
Nem tom ki ismeri de aki igen az tudja hogy ugy nez ki minyha ket honapon keresztul neheztuzerseggel lovettek volna, raadasul az osszes kurva teherauto arra jar! Es se a 11.-ik kerulet se a Budaorsi onkormanyzat nem akarja megcsinaltatni, mivel az ut a hatar a ket varos kozt szoval csak egymasra mutogatnak hogy csinalja meg a masik!
Kapjak be!

Ja es lecserelhetnek a 41 villamosokat valami ujabbra mert amikor megyek haza az utcso vilikkel akkor mindig befagy a seggem azokon a fapados(most tenyleg az!) szarokon!
Life is short, drink faster!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.