Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Vizsgaidőszak

6266 levél
Válasz 09.01.14. 17:07 #1184
Lyobag
hát az is nézőpont kérdése
de azokon én is elgondolkodok, akik állami képzésen félévente 0-5 kreditet teljesítenek, és évente újrakezdik...
20579 levél
Válasz 09.01.14. 16:50 #1183
Pyrogate
De az ösztöndíjért tanulni kell, tehát a "megkeresett" pénzeden bulizol
4499 levél
Válasz 09.01.14. 16:07 #1182
Wing
uvuvuvuvuv jan27 \o/
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
15515 levél
Válasz 09.01.14. 16:07 #1181
Silent
na szval, eddig fényesre sikerültek a vizsgáim 4 db jeles, 1 db hármas. Az utóbbit leszarom jóaz... Holnap lesz egy vizsgám.
...mert szegény vagyok, csak álmaim vannak. Álmaimat a lábad elé terítem, Óvatosan lépkedj, mert az álmaimon lépkedsz....
15515 levél
Válasz 09.01.14. 16:04 #1180
Silent
omg haha rofl lol lmao, bruhahaha...
...mert szegény vagyok, csak álmaim vannak. Álmaimat a lábad elé terítem, Óvatosan lépkedj, mert az álmaimon lépkedsz....
6266 levél
Válasz 09.01.14. 15:48 #1179
Lyobag
hát, ha nem tévedek, a szociális támogatások és ösztöndíjak állami pénzek, amiket a felsőoktatási intézményeknek osztanak. az intézmények ezt tovább osztják a hallgatóknak, azaz állami pénzt kapok. abból meg általában bulizok és piálok
20579 levél
Válasz 09.01.14. 14:23 #1178
Pyrogate
De nem az állam pénzén bulizol Nálunk az évfolyam fele 3-4 évig húzza, míg rájön h ez neki való és otthagyja. Hány embernek veszik el a helyét?
6266 levél
Válasz 09.01.14. 14:14 #1177
Lyobag
én azt mondom, igyunk, bulizzunk az állam pénzén! de teljesítsünk is cserébe, és én igyekszek teljesíteni is
20579 levél
Válasz 09.01.14. 13:59 #1176
Pyrogate
1x az volt, 2x is, de 3x már nagyon fárasztó ez a "nem tanulni jöttem a suliba" szöveg. Egyébként pont az ilyenek miatt van most a felsőoktatási intézmények diákjaival szemben olyan ellenszenv (mert csak buliznak, isznak az állam pénzén)
31934 levél
Válasz 09.01.14. 13:50 #1175
szbszig
Miért, szerintem szórakoztató.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 09.01.14. 13:44 #1174
Pyrogate
54 levél
Válasz 09.01.14. 13:36 #1173
faturSky
Holnap vizsgázok rohadt pszichológiából és egy szót sem tudok még rá. Annyi az anyag mint az előző két vizsgán összesen. Elegem van már az egész rohadt vizsgaidőszakból is. Én nem ezért jöttem egyetemre. Miért kel rohadt vizsgákra járni? Miért nem elég, hogy ha megígérjük, hogy megtanuljuk az anyagot? Erről is Gyurcsány tehet! Nem tudom miért, de érzem, hogy így van.
20579 levél
Válasz 09.01.14. 12:51 #1172
Pyrogate
"Jah, pláne ha sokat szemvedtél vele, de mégiscsak egy elégséges van ott, mert a tanárnak nem voltál szimpatikus, olyan kedve volt, vagy csak leblokkolt az agyad."
---
Ilyen még nem volt velem(egy szóbelink volt), de ha monjduk másodszorra v. harmadszorra átmész akkor főleg büszkébb leszel, hogy milyen nehézségek között érted el. Azért némiképp ironikus volt, hogy "mennyire jó a vizsgaidőszak", nyilván én is utálom. De mint kihívás, kell

Nálunk egy-egy tárgyból hetente van vizsga, míg így összességében minden nap van valamiből egy. Így aztán ha valakinek van 6 vizsgája, akkor fel tudja venni 2-3 napontára (de két hétig) v. 3-4re, de akkor 3 hétig tart neki a vizsgaidőszak. Mivel most csak 3 van, így 4-5 naponta vizsgázok. ÉS holnap vége...
És persze alig tanultam még rá valamit...
6483 levél
Válasz 09.01.14. 11:19 #1171
GustyX
Na, már csak 3 vizsga és abszolválom ezt a félévet is. Szerencsére már csak a könnyebbek maradtak hátra, de azok is vizsgák.

Pyrogate:
"odapillantani az indexre, tudván, hogy mennyit szenvedtél vele (v. néha milyen szerencséd volt). Ezek olyan dolgok, amikért igazán megküzd az ember".
Jah, pláne ha sokat szemvedtél vele, de mégiscsak egy elégséges van ott, mert a tanárnak nem voltál szimpatikus, olyan kedve volt, vagy csak leblokkolt az agyad.
"3-4 naponta vizsga és éppen ezért (sajnos) lazán veszem"
Nálunk(évfolyam, kari szinten) a vizsgák átlagban 4-6 naponta szoktak lenni(tisztelet a kivételnek), ebből 3-4 nap az igazi hajtás(ebben benne van "egy éjszakára haza, aztán másnap 4-5 óra utazás vissza"). Sajnos én is ezt csinálom, mert hagyok x-y napot egy vizsgára, abból 1-2 napot eltökölök(kvázi elő sem veszem az anyagot), aztán meg hajtok ezerrel és bízom a szerencsében is.

Lyobag: jó, én majdnem 15 percet várok ebben a hidegben a buszra. Vizsga előtt nagyon kellemes.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6266 levél
Válasz 09.01.14. 11:14 #1170
Lyobag
meg a másik kellemetlenség a vizsgában: 3. emelet. utálok felmászni a 3-4. emeletre. még jó, hogy itt nincs ennél több szint, bele is pusztulnék az mád kérdés, hogy simán begyalogolok és haza (15-20 perc egy irányba), de hogy emeletet kelljen mászni...
6266 levél
Válasz 09.01.14. 06:27 #1169
Lyobag
én meg 8-ra megyek vizsgázni. és nagyon szeretek 7 óra előtt kelni, minden vágyam csak ez... de télleg, az nem zavar, hogy vizsgázok, de az, hogy korán kell kelni...
31934 levél
Válasz 09.01.14. 00:11 #1168
szbszig
Kezdek begolyózni a Markov-láncoktól. Gyakorlatilag egész délután ezt tanultam, de már szinte egyáltalán nem tudok koncentrálni arra, amit olvasok. Pedig át kéne olvasni még egyszer elölről, hogy a vizsgán ne keverjek megint össze mindent...

Bár legalább holnap biztosan túl leszek rajta. A kérdés csak az, hogy a tárgy sikeres teljesítésével vagy anélkül...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6266 levél
Válasz 09.01.13. 14:36 #1167
Lyobag
hát igen, az oktatás színvonala a béka segge alatt van. ezért jobbak a kis nevű vidéki főiskolák/egyetemek, bennük még nincs meg a "mi vagyunk az elitképző" hite, így az embert inkább gondolkodni, használni a tanultakat tanítják, nem pedig bemagolni az anyagot.
pl vizsgán használható segédanyagok, egyes tárgyakból 8-900 oldalas könyvek. ha nem figyeltél oda, úgyse tudod használni a cuccot, de ha tudod használni, valószínűleg később is fogod tudni.
vagy hogy egyik oktatómat idézzem: megtaníthatnánk és teljesen számon kérhetnénk önöktől a Laplace transzformálást, a differenciálegyenleteket is levezethetnénk, de nem fogjuk. ha bonyolult problémával találkoznak az életben, először úgyis a szakirodalomhoz fognak fordulni, vagy keresnek egy matematikust, aki megcsinálja önök helyett.
de azért a diákok se állnak a legjobban a dolgokhoz, mint ahogy egy másik oktatóm nagyon humorosan leírta.
4685 levél
Válasz 09.01.13. 11:47 #1166
Christoph
Ez igaz, egyszerűen nem ér annyit, nem mindenki tudja könnyen venni a vizsgákat lelkileg. Az a borzalom, hogy mennyire leépítették a szakképzést. Nem való mindenkinek a tisztán szellemi munka. És ezt egyáltalán nem rossz értelemben mondom, ők ugyanúgy fontosak lennének.
Az a jó, amikor örülünk, hogy mennyire jó korba születtünk, azt közbe ugyanúgy szipolyoznak ki minket, mint a jobbágyokat vagy a inkább a rabszolgákat. Nagyon fel vagyunk ám világosodva...
31934 levél
Válasz 09.01.13. 06:36 #1165
szbszig
Azért még mindig jobb nálunk a helyzet, mint Japánban...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 09.01.13. 02:53 #1164
Pyrogate

Amúgy tavaly ilyenkor egyetlen vizsgám volt, január 3-án. Nálunk úgy csinálják meg, hogy inkább nyáron van 6-7-8 vizsga, és kevés zh, míg ilyenkor több zh és kevés vizsga. A trend annyiban fordul meg az utolsó, tehát következő félévemben, hogy 10 zh lesz 1 vizsga mellett...Ha nyáron lenne az államvizsga, akkor megérteném, de így...

mellesleg az előző 4 félévben 3 igen durván hosszú volt, bár két hétnél tovább soha nem tartott (2 naponta vizsgáztam akkor).
7503 levél
Válasz 09.01.13. 02:30 #1163
Attila88
Egyem meg a kicsi szived, hogy unatkozni fogsz...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20579 levél
Válasz 09.01.13. 02:26 #1162
Pyrogate
ja és akkor már az iskolám örök klasszikusa, egy elkeseredett ember tollából (aki valszeg úgy gondolta, hogy simán beseggeli ezeket a tárgyakat órákra járás és minimális tanulás nélkül, majd mikor valamelyik harmadszorra sem sikerült, támadt...)

"Ülök a kollégiumban a tévé előtt, körülöttem alkohol szaga és sűrű cigarettafüst terjeng. Azon gondolkozom, mért van az, hogy a mi iskolánkban nincsenek se szakmai, se szabadidős tevékenységek köré csoportosuló műhelyek, olyanok mint a szakkolégium, foci csapat, kosár csapat, filmklub vagy tőzsdeklub, tudományos diákkör? Önálló véleménynyilvánítás? Ha néha mégis beindul egy kezdeményezés, hamarosan kimúlik, akárcsak a láng a cigarettát meggyújtó gyufán. Aztán elszívjuk a cigarettát. A zh-kon és a csütörtökönkénti alkoholtúrákon kívül nincs szervezőerő, amelyik 2-5 fős baráti klikkeknél nagyobb csoportosulást hozna létre. Nem értem, hiszen annyi sok emberi értékkel találkozom. Vannak közöttünk művészek, zenészek, élsportolók (például Iván Gábor többszörös kenuvilágbajnok), életművészek, no és koboldok, gnómok, erdei manók, és gyerekek. Legalábbis kezdetben. Aztán szűkül a kör.

Korábban a pszf a klasszikus értelemben vett elitképző intézmény volt. Tanáraink nosztalgikus mosollyal arcukon mesélnek a régi szép időkről, amikor egy csoportba mindössze 10-12 ember járt, és az iskola teljes hallgatói létszáma nem haladta meg a 350 főt. Az maga volt a plátói idealizmus: mindenki ismert mindenkit, a tanárok szívesen töltötték szabadidejüket is a diákokkal: előfordult hogy együtt söröztek például. Persze akkoriban a tanároknak sem volt 2 magánvállalkozása, és volt értelme olyan valódi pedagógiai fogalmaknak is mint a csapatszellem-építés. Csakhogy azóta minden megváltozott. Az új jelszó így hangzik: „adjunk mindenkinek esélyt, de közben tartsuk fenn az elit iskola presztizsét.” Az tehát hogy sok embert vesznek fel, nem egyenlő azzal, hogy sok jó szakembert akarnak képezni. Ez az egyszerű mondat sok ember sorsának magyarázata.

A Pénzügyi és Számviteli Főiskola nappali tagozatán diplomázók átlagos életkora 1,5-2 évvel több mint, amennyi normális lenne. A lelkes, kevély, és vad 18 éveseket megbuktatják, félévismétlésre ítélik. A hangsúly a hogyanon van, és azon, hogy milyen hatásokat vált ki ez a húsdaráló stílus. A számonkérés színvonala messze meghaladja a gyakorlati órákon elsajátítható színvonal maximumát. Egy-egy első évfolyamos számvitel gyakorlaton annyi ember gyűlik össze, mint amennyi egy harmadéveseknek tartott előadáson A mennyiség-minőség összefüggés alapján jó pár feladattípusra nem jut idő órán. A példatár természetesen csak feladattípusonként tartalmaz megoldásokat, hiszen a tanárok arra hivatkoznak, hogy „járj be órára, és akkor megtudod, hogyan kell a megoldani a többit”. A valósághoz az is hozzá tartozik, hogy a jegyzetek gyakran a tanárok saját nyomdáiban készülnek, és anyagi érdekeiknek kifejezetten ellentmond, hogy megduplázott anyagköltségen a kombinált, illetve trükkös feladatokhoz is megoldást közöljenek. A kirúgott embereknek pedig jelentős része azzal az élménnyel hagyja el örökre a pszf-et, hogy tévedtek, amikor ezt a szakmát választották. Mások visszatérnek, és fogukat összeszorítva újra harcba szállnak, de már megváltozott értékekkel. Kedvezőtlen feltételek ide, korrektség oda (a sutba), valahogyan meg kell tudni felelni a számonkérés változatlanul magas színvonalának. Különös, informális csatornák alakulnak ki, részben a tudás megszerzésére, részben a vizsgák technikailag sikeres lebonyolításához. Nem ritka, hogy a diákok kilopják a dolgozatokat a vizsgákról, így kiküszöbölve az órai anyag és a számonkérés közötti színvonalkülönbséget. Ekkor végre nekiláthatnak a valódi felkészülésnek. Virágzik a puskaírás is, bár ezzel legalább a számítógépes és internetes ismeretségeink fejlődnek. No és ott vannak a magániskolák. Külön cégek alapultak kizárólag azzal a céllal, hogy súlyos tízezresekért megtanítsák azt az anyagot, amit az iskolában elmulasztottak. Önálló iparág ez, neve: menjünk át a pszf-es vizsgánkon. A csoportos foglalkozást tehát kezdi elveszíteni eredeti jelentőségét.

Ülök a kollégiumban, a tévé előtt. Körülöttem alkohol szaga, és sűrű cigarettafüst terjeng. Ma van a félévismétlők utolsó éjszakája. A veszteseké. Szomorú, csillogó szemű arcokba nézek. „Ki hiszi majd el, hogy mindent tudtam, amit az órán elmondtak, és még a kettesre sem volt elég?” Együtt érzek veletek, testvérek. Egy kedves angol úr, aki többször tanított már a sulinkban, azt mondta: furcsa hogy itt a tanári felfogás szerint meg kell törni a hallgatókat.

Az első számvitel szigorlatom jut az eszembe, ami nem sikerült. Késtem az eredményhirdetésről, ahol is Sz. tanár úr körbehordozta a dolgozatomat, kérdezve: ki az a T. B.? Nem ismerik? Aztán megjegyezte: nézzék ez az ember akar könyvelő lenni. Mit keres ez a pszf-en? És bizony Cs. tanár úrral is előfordul, hogy eredményhirdetésen mosolyogva mondja: Hármas. Nem. Egyes.

Ez itt egy agymosás, aminek a végére egészen másképp fogsz gondolkozni. Mire a képzés végére jutunk valóban megfelelünk majd a „kisszámú”, illetve az „elit” jelzők követelményeinek, de egészen másképpen, mint mondjuk Németországbeli „kollégáink”.

A harmadévbe lépve sokan megértik, hogy már nekünk sem érdekünk, hogy sok versenytársunk legyen, és megalkusznak a „szórjuk ki a tömeget” elvvel. Eszük ágában sincs felemelni a hangjukat az éppen most szenvedő elsősökért. Minek, hiszen én már finálés vagyok. Furcsa mód, az önálló véleményalkotás készségét csak a szakdolgozat elkészítésekor kéri számon az iskolavezetés. Csodálkoznak, hogy hiányoznak a kreatív, interdiszciplináris gondolatok. Igaz, hogy sokan közülünk soha nem tanulnak meg saját, autonóm álláspontot kialakítani, de azért van néhány dolog, ami kitörölhetetlenül bennünk marad. Belénk vésődik például, hogy az információ nagyon sokat tud néha érni, és kereskedni lehet vele. Hogy ha jól ismerjük fel az érdekeket, és a jó oldalra állunk a jó pillanatban, az is sokat tud érni. Méghozzá ropogós papírcsíkokban mérve. Hogy sose aggódj tetteid korrektsége miatt, hiszen mások sem korrektek. Vagyis akaratlanul belénk verik, hogy csak és kizárólag magunkban és legközelebbi barátainkban bízhatunk.

Ez utóbbira egy magyar gazdasági szakember (például egy tanárunk) nyilván azt mondaná, hogy szükséges rossz ez, hiszen a magyar gazdasági életben is ez az első számú norma.

Igen. Sajnos. Úgy lépünk ki a nagy „k” betűs életbe, hogy ugyan még egy percet sem töltöttünk a gazdasági életben, de értékrendünkben máris buzog bennünk a magyar „túlélő” szellem. Pedig a mi korosztályunk az, amellyel szemben oly magas az Európai Unió elvárása, hogy majd mi, az ezüst (a rendszerváltozás utáni második) nemzedék megszűntetjük a korrupciót, és közelítünk afelé, amit máshol becsületes ügyintézésnek neveznek. Bullshit.

Ja, és hogy miért nincs nálunk szakkolégium, filmklub, tőzsdeklub, vagy tudományos diákkör? Minek? És Kinek?"
20579 levél
Válasz 09.01.13. 02:24 #1161
Pyrogate
Azért annyira nem vészes a vizsgaidőszak, én pl. hasznosnak érzem, hiszen igazi erőpróba. Sőt inkább félek a ZH-héttől, amikor 5-6 tárgyból írok beszámolót gyakran csak 3-4 nap leforgása alatt. Ekkor felkelek-tanulok-zhzom-tanulok hajnalig-alszom-zh-tanulok és így tovább...
Vizsgaidőszakban pedig 3-4 naponta vizsga és éppen ezért (sajnos) lazán veszem, csak az utolsó nap van igazi hajtás. De mikor vége...Olyan ez, mint a maraton, azoknak, akik utálnak futni, de szeretik a kihívást. Jó odapillantani az indexre, tudván, hogy mennyit szenvedtél vele (v. néha milyen szerencséd volt). Ezek olyan dolgok, amikért igazán megküzd az ember. Mint az a személy, aki vesz egy autót, de nem hitelből, hanem a saját maga által nehezen megtermelt vagyonból és megtakarításból. Olyan cél, amit mégis te értél el, nagyjából egyedül (bár a kommunikációs csatornák működnek, és persze a puska is sokat segíthet).
Igaz én könnyen beszélek, már csak egy vizsgám van csütörtökön és febr. 10ig lógatom a lábam. Unalmas lesz
506 levél
Válasz 09.01.13. 02:05 #1160
leonidas70
De nem vágsz eret magadon e-miatt, ugye?
Így évekkel később visszagondolva, én is útáltam /ki nem?/ a vizygákat, sőt a sulit is. És ennyi év távlatában bizony nevetséges, hogy valaki ennyire komolyan vegye a tanulást. Amit az iskolában oktattak, annak töredékét veszed hasznát életed során. Na, ha a tanult szakmádban helyezkedsz el, akkor többet, de a mai világban is és a jövőben is egyre nehezebb lesz szakmán belül elhelyezkedni. Mindenki főiskolába, egyetemre jár, mert belénk súlykolták, hogy tanulj fiam, mert hülye maradsz. Na és hol vannak a képzett szakmunkások? Akik az országot viszik a hátukon? Ugyhogy marad a diplomata útépítő esete a jogász köművessel. Mert már találkoztam ilyennel...
7503 levél
Válasz 09.01.13. 02:03 #1159
Attila88
Jo, de te zseni vagy
Amugy igen, eleg stresszes ez a felsooktatas, az teny.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31934 levél
Válasz 09.01.13. 01:58 #1158
szbszig
Speciel gimiben én is kitűnő tanuló voltam, és eddig az egyetemen is összességében megvan egy jó 4-es átlagom, de hogy a ma reggeli és a holnap reggeli vizsgán már annak is örülnék, ha átengednének, az biztos.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
506 levél
Válasz 09.01.13. 01:54 #1157
leonidas70
Egy nagyon jó ismerősöm, aki Nőként látta meg a világot, öngyilkosságot kísérelt meg.
Indok: félt a vizsgáktól. Mert szarul állt, hiába tanult. És mit mond majd anyuci, meg az ismerősök. Amúgy kitűnő tanuló volt, csak az egyetem ugye már követel, így nem tudta tartani az iramot. Szerencsére időben kórházba került, nem sikerült a kisérlet.

Na ennyit a közoktatásról és a stresszről, amit már gyermekkorban intravénásan kaptunk, kaptok. Undorító az egész oktatásügy!!!!!!!
31934 levél
Válasz 09.01.13. 01:14 #1156
szbszig
Azért vicces a tanár, a reggeli vizsgára a hátralévő előadások egy részét tegnap (azaz hétfőn) tette fel...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.01.12. 22:35 #1155
sipec
hurra
7503 levél
Válasz 09.01.12. 04:54 #1154
Attila88
Detto. A 10 orahoz kell meg legalabb ennyi ima. A ketteshez...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31934 levél
Válasz 09.01.12. 04:53 #1153
szbszig
Köszönöm, hogy nem nekem kellett beírni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.01.12. 04:38 #1152
sipec
te 10ora tanulastol mar 5ost varsz el? ejha.
54 levél
Válasz 09.01.12. 04:12 #1151
faturSky
Eddig tanultam tetves jogot, most már inkább le se fekszem, inkább beleásítok a tanár képébe egy hatalmasat, lássa mennyit készültem. Ha 10 óra tanulás után sem lesz ötös, rohadt ideges leszek. Kimegyek az utcára, és megverem az első embert akit meglátok, az biztos.
19402 levél
Válasz 09.01.12. 03:37 #1150
sipec
öhm quirk bacsi egy kis 1800oldalas szösszenetet irt
31934 levél
Válasz 09.01.12. 03:36 #1149
szbszig
Hát, nekem nincsenek ilyen 450 oldalak szerencsére, cserébe viszont olyan oldalak vannak, amiket hiába nézek akár napokig, akkor se fogom érteni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5240 levél
Válasz 09.01.12. 03:34 #1148
Pras
Szegény jogász, ejj. Lám, nekem csak pár kis sz*ros műanyaggal kellene képben lennem keddre, meg az ahhoz kapcsolódó dolgokkal (reológia, feldoldozás, prototípusgyártás, tömeggyártás, környezetvédelem stb.), 450 oldal. ^^
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
31934 levél
Válasz 09.01.12. 03:29 #1147
szbszig
Kedden vizsga, szerdán vizsga... Maximálisan egyetértek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.01.12. 03:28 #1146
sipec
31934 levél
Válasz 09.01.11. 17:07 #1145
szbszig
Ezt elmondanád a szerdai pótvizsgám tanárának is? Én még arra is hajlandó vagyok, hogy elolvassam nagyjából, és megértsem a jegyzetet, csak fejből ne kelljen megtanulni minden egyes bizonyítást...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12091 levél
Válasz 09.01.11. 15:32 #1144
Gobiakos
Jah, tényleg! Mekkora bunkók már, mi?
54 levél
Válasz 09.01.11. 15:24 #1143
faturSky
Holnap jog vizsga Azt hittem ilyen néhány oldal az egész, csak pár fogalmat kell tudni, erre megnyitom a jegyzetet amit küldtek, és 60 oldal tömény szar ömlik a képembe Nem tudom, hogy a rákba fogom én ezt megtanulni. Egyáltalán, miért hiszik ezek azt, hogy az egyetem arra van, hogy legyen hol tanulni. Blah... A tanárok miért nem tudnak simán 5-őst adni? Nekik nem mindegy? Miért kell ezeknek megkövetelni a tudást?
19402 levél
Válasz 09.01.11. 03:29 #1142
sipec
7503 levél
Válasz 09.01.10. 02:16 #1141
Attila88
Olyan mint pl. egy tanulmanyi "iwiw", ETR alapokon. Csak itt minden tantargybol, minden tanarnal kulon-kulon csoportok vannak, azokkal az emberekkel, akik az adott gyakorlatra es/vagy eloadasra jarnak. Minden GTK-snak van fent kepes profilja (tanaroknak is - oneletrajzzal). Ide toltik fel az oktatok a jegyeket, infokat, jegyzeteket stb.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
11785 levél
Válasz 09.01.10. 01:32 #1140
Ghoost
Aha értem, a DE-n is az volt, amit Attila mutatott, de asszem csak 1 évig, megkapták ingyenes kipróbálásra, aztán visszatértek a neptunra.
6266 levél
Válasz 09.01.10. 01:01 #1139
Lyobag
olyasmit, amit az összes GUI-val rendelkező OS támogat.
pl: windows intéző két ablaka, két különböző mappában. egyik mappából áthúzod a másikba a file-t. vagy beledobod egy csukva lévő könyvtárba.

közben te is szerkesztettél. mi az a coospace?
7503 levél
Válasz 09.01.10. 00:58 #1138
Attila88
Hogy mit?
Ja, ha arra gondolsz, amire gondolok, akkor nincs. Legalabbis nem tudok rola. Coospace-t jobban szeretem. Igaz azt szinte csak a mi karunk hasznalja.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
6266 levél
Válasz 09.01.10. 00:49 #1137
Lyobag
jól tudtam! ott van pénz újabb verzióra bár igaz, azt a 2-3 milliárd Ft-ot értelmesebb dolgok fejlesztésére költik nálunk, nem egy vadiúj, csili-vili drag and drop támogatással ellátott tanulmányi rendszerre. télleg, jól tudom, hogy a szegedi támogassa a drag and dropot?
7503 levél
Válasz 09.01.10. 00:45 #1136
Attila88
Etr1
Etr2
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
6266 levél
Válasz 09.01.10. 00:44 #1135
Lyobag
lehet, hogy azért, mert már hosszú évek óta nem újították. legalábbis mióta idejárok (2007 tavaszi félév), így néz ki. ha jól tudom, a SzTE-n máshogy néz ki

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.