Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Call of Duty 2

Call of Duty 2

Call of Duty 2
A legutóbbi Call of Duty 2 cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 05.11.14. 17:05 #1169
Sabar
Fúú, a gránátdobálástól én is kész vagyok, nincs dühítőbb, mint a vaktában eldobott gránáttól kinyúlni, csak azért mert a másik ismeri a pályát, és tudja, hogy amott spawnolodik a tömeg.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
2342 levél
Válasz 05.11.14. 17:02 #1168
Bismarck
mijazaz uzi?
www.wargamer.hu
958 levél
Válasz 05.11.14. 16:52 #1167
lóba szóda
van benne v.mi... én azér még nyomom, de már kezdem unni hogy mindig úgy halok meg hogy vagy hátulról sutival leszednek( én sniper) vagy távcsövessel lőnek és hozzá gránátot dobálnak, általába egyszerre min.5-öt( én uzi)
http://darkmist.uw.hu http://wow.zeronix.nl
2342 levél
Válasz 05.11.14. 16:48 #1166
Bismarck
hogy mért írok? nem tom, de mindig benézek aztán mindig akad valami kijavítani való, énmár csak ilyen vagyok...


cod2vel már elég ritkán jáccok, nem kihívás (bár kicsit nagy képűen hangzik, de nem tehetek róla, nagyon kevés jó játékos van)
www.wargamer.hu
14642 levél
Válasz 05.11.14. 16:44 #1165
Razor03
Hát igen, igazad van: "sokkal többen szeretik azokat a játékokat, amiket gyorsan végig lehet játszani, nem köti le őket hosszú időre, vagy egyszerűek". És a CoD2 pont ilyen.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6448 levél
Válasz 05.11.14. 16:37 #1164
Sabar
Bismarck, a legmélyebb tisztelettel, de ha ennyi ellenérzésr kelt Benned a játék (finoman fogalmazva), akkor miért írsz ennyit róla ebben a fórumban? Nekem úgy tűnik, hogy sokat játszottál / játszol vele, és a hozzászólásaid alapján nem rosszul.

Hogy mikor mi a legjobb, azt mindig az igények határozzák meg, és ha egy szoftvergyártó nem az igényeknek megfelelő játékot csinál, az nem lesz sikeres. Pont arról beszélgettünk mostanában, hogy hol vannak azok az idők, amikor olyan játékokkal játszottunk, mint a Knights&Merchants, AoE2 (tudom, van 3 ), StarCraft, Warcraft. Ma is vannak stratégiai játékok, de mindent így forgatok, úgy nézek, emígy 3D... A népnek az kell, hogy mész-lősz-beleborzongsz, hú de jó, háborús/scifi hős vagyok.
Nagyon szerettem az OpF-t, az ismerősök meg azt mondták, túl bonyolult. Azért mert F1-8-ig néha parancsokat kell adni, és nem volt pajzs, meg healthpack.

Most a hentelős játékok mennek. Ha jobban belegondolsz, kicsit felhígult a PC-s (konzolos) társadalom - nem rossz értelemben - sokkal több embernek van gépe mint régen, sokkal több a fiatal, akár 10 év körüli, sokkal kevesebb idő jut játékra, tehát sokkal többen szeretik azokat a játékokat, amiket gyorsan végig lehet játszani, nem köti le őket hosszú időre, vagy egyszerűek.

Na ennyi okoskodást... bocsi!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
392 levél
Válasz 05.11.14. 16:16 #1163
Feri bácsi
Igazad van. Én személy szerint nem vagyok FPS fan, inkább RPG, RTS, Kaland, nálam az FPS csak könnyed, "idegnyugtató" jelleggel van napirenden. De meg tudlak érteni, mert amik manapság kijönnek RPG megjelöléssel annak a 90%-a igencsak messze van az igényestől és némelyik jobban fogy, mint a kevés értékes.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
2342 levél
Válasz 05.11.14. 16:09 #1162
Bismarck
szinte mindenkinek ez az igénye, ennek egyenes következménye:
COD2 az eladások élén

az igazi játékok meg mennek a levesbe, amiket tényleg munka volt megcsinálni...
www.wargamer.hu
392 levél
Válasz 05.11.14. 16:05 #1161
Feri bácsi
Végül Én is "megoldottam", de a harmadik negyedik ilyesmi után úgy döntöttem, hogy ez a játék nekem túl valósághű. Valami könnyedebbre vágytam. Olyan "Rambosra". Nekem FPS-ban ez a meghatározó, de hát ez csak az én véleményem. Nem mondtam, hogy a BiA rossz játék, csak nekem egyszerűen nem jött be.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
2342 levél
Válasz 05.11.14. 15:59 #1160
Bismarck
akkor nem tudom, de nekem semmi gondot nem okoz egy ilyen szituáció...
www.wargamer.hu
2342 levél
Válasz 05.11.14. 15:56 #1159
Bismarck
tényleg nagyságrendekkel jobb játék a BiA, de azért túlzásokba nem kell esni, az igazi taktikától még nagyon messze van...
(pl.: OFP)

(a legjobb vh-s FPS jelenleg az UThez készült Red Orchestra mod, de például az OFPhez írt Inv44 [és társai] mod ha kijönnek egyszer akkor valószínűleg átveszik az első helyet)

így néha "játszani" jó a cod2vel, mert grafikai élményt megadja, de semmi több, ha igazi élmény kell akkor más game kell...
www.wargamer.hu
392 levél
Válasz 05.11.14. 15:55 #1158
Feri bácsi
Remélem a német "kollégára" értetted.

Egyébként álltunk egyhelyben és Ő sem bírt eltalálni. Olyan szórása volt a fegyvereknek, mint a korai vadnyugati coltoknak 6 méteres távon 2 méteres körbe bele lehetett vele találni.

(Egyébként én még voltam katona a Magyar Honvédség kötelékében, ahol volt "szerencsém" a PA pisztolytól a T-55-ösig lövöldözni ezzel-azzal. Bár a PA tényleg hasonlóan "működött" a BiA karabélyaihoz. )
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
2342 levél
Válasz 05.11.14. 15:47 #1157
Bismarck
ehh megkéne tanulni célozni, nem csak eszetlenül rohangálni, mint ahogy azt 90%ban csinálják...
www.wargamer.hu
6448 levél
Válasz 05.11.14. 13:36 #1156
Sabar
Hát akkor azt is kipróbáljuk Köszi!

Ja, vannak helyek, ahol már így hirdetik: Call of Duty 2, 13.990-ért, persze akciósan Ha jól emlékszem az első árak még ennél is olcsóbbak voltak... na mindegy.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
14642 levél
Válasz 05.11.14. 13:35 #1155
Razor03
De az akkor is vicces h egyedül méssz 10 tank ellen. Meg az is mikor robbanószert kell a tankokra rakni és a tank szó szerint menekül előled itt nagyot néztem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.11.14. 13:32 #1154
Razor03
"Valahogy mindegyiknek más a stílusa, más stílust igényel. A MoHPA-ban tényleg q óvatosnak kellett lenned, a BiA-ban tényleg kellett a csapat, a CoD meg tényleg egy RAMBO játék, a társak ellenére is."

Teljes mértékben egyetértek .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.11.14. 13:30 #1153
Razor03
A BiA kieg-je felülmúlja az alapjátékot:
Feljavított grafika: szebb textúrák, a társaink arca még valodibb ahogy ránknéznek. A környezet nem olyan "egyhangú" mint az alapban. Hangok: Minden a megszokott, gyönyörű fegyverhangok/robbanások. A társaktól töltényt lehet kérni, illetve lehet velük beszélgetni is . Újraírt AL az ellenségnek, úgy reagálnak, változtatják pozíciójukat ahogy te manőverezed az egységeidet. Új fegyverek más szálon futó sztori. Az Earned in Blood felfogható teljes értékű folytatásnak is (a fejlesztők ennek szánták).
Mindezt a demo kipróbálása alapján írtam.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6448 levél
Válasz 05.11.14. 12:36 #1152
Sabar
Valahogy mindegyiknek más a stílusa, más stílust igényel. A MoHPA-ban tényleg q óvatosnak kellett lenned, a BiA-ban tényleg kellett a csapat, a CoD meg tényleg egy RAMBO játék, a társak ellenére is. A tankos rész meg arcade. Te maradsz egyedül és utána legyűrsz még 8 tankot Azért ne felejtsük az UO B-17-es küldetését sem

Nekem mindhárom rész tetszett, de valahogy a CoD vitte a pálmát, igaz, hogy csak azt próbáltam ki multiban, és ezért is vettem meg. A másik kettőt nem néztem multiban, ezért nem is tudom, milyen lehet. Annyi játék jelenik meg mostanában, hogy mindent végigviszek "I'm too young to die" szinten, és ha megfog, bejön, akkor teszem fentebb a lécet. A MoHPA piszok nehéz volt néha, a BiA hangulatos és szinte sajnáltam a meghalt szakasztársaimat, mintha regényt olvastam volna. De a CoD-nál ragadtam le, és csak ismétlem magam, amikor azt mondom, hogy a kieggel helyrerakhatnak mindent. (azért súgja meg valaki, milyen a BiA kieg? )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
1029 levél
Válasz 05.11.14. 12:14 #1151
taposoakna
ja ilyen már nekem is volt benne... ilyenkor szoktam megnyomni az esc gombot.
meg én hiába kerülgettem a németet úgy, hogy a társam tűz alá vette, amikor észrevette, h eloldalazok, ugyanúgy lőtt rám, mintha szemből nem is kapná az igét... azért majd még megpróbálom, hátha a közepe fele jobb lesz, mert még nem jutottam benne nagyon előre... csak azért foglalkozok vele, mert szinte mindenhol a 10-ből legalább 8-as besorolást kapott, de eddíg még nem tom, h mire...
14642 levél
Válasz 05.11.14. 12:11 #1150
Razor03
Na a repkedést inkább hagyjuk, direkt meg sem említettem , azt vagy kihagyhatták volna vagy még több időt kellett volna ráfordítani, mert elég silány lett kb: mint a CoD2 tank-os küldetése.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
157 levél
Válasz 05.11.14. 12:07 #1149
Tomcat22
Hát nem tom, szerintem mindegyikben ugyanúgy előrenyomulás, népirtás a lényeg. Csak a BIA-t megfűszerezték 1 látszólagos taktikával, MOHAPA-t meg légvédelemmel meg 1 kis repkedéssel.
Hogy ha nincs mit tenni, akkor kérlek azt ne itt tedd.
392 levél
Válasz 05.11.14. 12:00 #1148
Feri bácsi
Fene tudja. Nekem a BiA-val az volt a problémám, hogy már túlságosan is valósághűre sikerült, mikor német "kollégával" lőttük egymást karabéllyal három méterről egy percig mindenféle eredmény nélkül, az nálam bettette a kulcsot. Másfél-két órát, ha bírtam játszani vele. Valahogy úgy vagyok vele, ha egy FPS-ben beleeresztek valakibe 4 tárat egy géppisztolyból (szemből ), akkor az legyen már oly kedves és tetessen halottat, ne kiabálja, hogy "Alarme !" meg "Grenade !".
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
14642 levél
Válasz 05.11.14. 11:33 #1147
Razor03
Láttad már fullon? A tájat valós légi felvételek alpján modellezték magyarul azt látod mikor szétnézel mint régen egy amerikai katona Normandiában.
A játékmenete arról szól hogy vannak az embereid meg vagy TE. A katonáiddal lekötöd az ellnség figyelmét (magyarul tűz alá veszed őket fedezék mögül (ez az elterelés) és magad esetleg társakkal megkerülve oldalról "FLANK" végzel a nácikkal). A BiA erről szól, a taktikai harc-ról. Ne próbálja senki szemből lelőni az ellenséget mert úgy sem fog neki sikerülni. Ez a game nem arról szól h mész előre ész nélkül hanem hogy taktikusan kell az ellenséggel elbánni.


Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.11.14. 11:25 #1146
Razor03
Igen voltak, nem is igazán a CoD 2 lenne az igazi ellenfele hanem mondjuk a Medal of Honor Allied Assault. És pont itt a lényeg! A CoD 2 nem mutat semmi újat ami ne lett volna már meg a Medal-ban meg a 2 kiegjében. És akkor a Pacific Assault-ról még nem is beszéltünk. Hát annak komolyan mondom olyan a hangulata mintha pl: Spielberg ott ülne valhol a háttérben és forgatná a jeleneteket. Értitek? Tisztára mint egy filmben, a robbanások, a ZENE, a hangulat (szinte érzed ahogy a párás mocsárban esznek a szúnyogok, minden neszre figyelsz nehogy japók legyenek v este mikor rohamoznak a japók és a madarak felröppennek v. Pearl Harbour epikus csatája. Huh elragadott a feeling.)
Ezek mind olyan dolgok amiket még 5 év mulva is emlegetni fogunk. Ilyet alig tudsz kiemelni a CoD 2-ből mindig csak a tucat harci jelenetek, méssz előre mint az állat és írtassz ennyi. Oké van 1-2 NAGYON emlékezetes is pl: D-day, nem is jut nagyon eszembe semmi, esetleg még Hill 400.
De nem találsz olyan részleteket mint a P.A.-ban és még mindig eszembe jut egy csomó emlékezetes dolog de ezeket nem írom le mert mindenki úgy is tudja.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1029 levél
Válasz 05.11.14. 11:16 #1145
taposoakna
élethű táj a brothers in arms-ban? én emléxem rosszul? nekem az a játék nem nagyon jött be eddig, de adok majd még neki esélyt, mert maga a játékmenet hasonlít a full spectrum warrior-ra, ami viszont nagyon jó volt. a bia-ban a grafika szerintem hagy némi kívánnivalót maga után, ebben a dologban a cod2 biztos, h megelőzi. nem is értem, h hogyan lehet abban élethű a táj?
157 levél
Válasz 05.11.14. 10:53 #1144
Tomcat22
Hát azért a BIA-ban is voltak érdekes jelenségek.
Hogy ha nincs mit tenni, akkor kérlek azt ne itt tedd.
14642 levél
Válasz 05.11.14. 10:44 #1143
Razor03
.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.11.14. 10:43 #1142
Razor03
Mondok egy példát: Brothers in Arms - na abból a játékból hoztak ki mindent amit csak lehetett (valós légi felvételek/fényképek alpján készített helyszinek, igazi felvett 2.vhs fegyver hangok,élethű táj, okos ellenfelek, élettel teli társak meg sorolhatnám tovább).

A CoD 2-ben csak az amerikai küldetésekből tudtak mindent kihozni (talán még az orosz küldetésekből). Egyedül az amcsi fejezetben tudtam magam beleélni a játékba.

Nem értem, az egyiptomi frontot miért nem lehetett normálisabbra csinálni??? Nem volt rá idő? Nem voltak ötletek? Nem volt aki segítsen nekik a témában?
Alig van ebben a fejezetben izgalmas küldetés csak 1-2 azok is rövödek .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6448 levél
Válasz 05.11.14. 10:39 #1141
Sabar
Akkor első lecke, néhány fontos szóval: karabély, halálsikoly, vérfolyam, golyó ütötte lyuk... ejakuláció... ja az más
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
14642 levél
Válasz 05.11.14. 10:30 #1140
Razor03
Találsz még benne más hibát is (egyik gondolatomat kitöröltem és a végéről 2 szó benne maradt ). Hát igen a nyelvtan nem az erősségem .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
157 levél
Válasz 05.11.14. 10:24 #1139
Tomcat22
Szerintem kihozták a témából amit lehet, persze vannak hiányosságok, de kötöttebb keretek közt mozoghatnak a készítők mint például egy jövőben játszódó gammában.
Hogy ha nincs mit tenni, akkor kérlek azt ne itt tedd.
6448 levél
Válasz 05.11.14. 10:11 #1138
Sabar
Sajnos igazad van, nem sok minden változott az UO-hoz képest a grafikán kívül, már ami a játékmenetet illeti. Tényleg mindent a kieg-től várok. Egyébként sztem ez egyértelműen multira lett kifaragva, a single csak tutorial a multihoz. Mint a BF2. (Kipróbáltam hétvégén, és hirtelen nem tudom, miért vettem meg, majd Ko Pé-tól kérek tanácsokat... De ez másik topic.)

De csak hogy beléd kössek Razor03: pálya ly-nal Fúú, de mocsok gonosz dög vagyok, megyek megkorbácsolom magam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
1029 levél
Válasz 05.11.13. 19:42 #1137
taposoakna
az meg még mindig magas, h dx9 módban single player-ben miért akad, és ugyanebben a módban multi-ban miért nem??
1029 levél
Válasz 05.11.13. 19:34 #1136
taposoakna
ja, letölteni érdemes. megvenni? azt már nem. főleg 16ezerért nem!!!
már fönn van egy hete a játék nálam, de 5 percnél tovább még 1szer sem játszottam vele... még a multival se, ami jóval szarabb lett az uo-nál...
14642 levél
Válasz 05.11.13. 19:32 #1135
Razor03
Olvass legalább 10 hozzászólást vissza .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
15 levél
Válasz 05.11.13. 18:30 #1134
-->Pet!<--
Jóóóóó a CoD 2?Mert még nincs meg,érdemes letölteni?
2342 levél
Válasz 05.11.13. 15:50 #1133
Bismarck
kicsit realisztikusabb?
minél? a gyűrűk uránál?

OFP meg nem "hatalmas ugras volt a fps haborus szimulacok vilagaban", hanem megteremtette azt a kategóriát.

utoljára pedig lőjenek le, ha valaha is ilyen gamemicsodáért pénzt adok!
www.wargamer.hu
2255 levél
Válasz 05.11.13. 15:48 #1132
Matykó mester
Áhhh nem, igaz az év FPS-e még lehet, de ezt már mondtam.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
14642 levél
Válasz 05.11.13. 15:25 #1131
Razor03
De egyet értessz velem akkor, h nem lehet a CoD2 az év játéka ugye?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2255 levél
Válasz 05.11.13. 15:23 #1130
Matykó mester
Esetleg...
De ez szerintem a WoW és a SA között várható nagy csata.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
14642 levél
Válasz 05.11.13. 15:21 #1129
Razor03
Meg a Fable .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2255 levél
Válasz 05.11.13. 15:20 #1128
Matykó mester
Kétt gamma megy az Év játéka címért:GTA San Andreas és ami győzni fog World of Warcraft
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
14642 levél
Válasz 05.11.13. 15:16 #1127
Razor03
A CoD 2-ben semmi változás nem történt az előző részekhez képest, ígérgettek mindent amit csak lehet: NEM LINEÁRIS játékmenet, hm nem mondom álltalában csak 1 fele lehet mindig menni vagy esetleg van három épület A,B,C ezeket tisztítsd meg az ellenségtől. Eldöntheted milyen sorrendben teszed csak rajtad áll, ez igen mondom "nincs linearitás"! NORMÁLIS AL az ellenségnek és a társaknak: még mindig sorra hullanak mint a legyek, fedezék mögül is pillanatok alatt meghalnak a társaink(akkor meg minek tesznek a pájára be fedezéket kérdezem én??). Az ellenség dobálja a gránátot, és vissza is dobja ez az 1 dícséretes de még mindig olyanok mint a marhák. Ráadásul addig jönnek amíg az adott célt el nem foglaljuk, mindig csak egyedül megyek előre a társak csak utánnam tehát ebből az következik hogy EGYEDÜL kell mindenkit leírtani a páján ez igen dicséretre méltó még hogy "NEM EGYEDÜL NEKED KELL MEGNYERNI "az egész háborút mert hogy ugye ezt is beígérték. A fegyver hangok SEMMIT nem változtak az előző rész(ek)hez képest még mindig béna az összes hangja. Megjegyzem hogy hangok terén a Brothers in Arms messze felül teljesíti ezt a játékot. A grafika még mindig a CoD1-re "emlékeztet" igaz tele van gyönyörű effektekkel. A karakterek úgy ismétlődnek minha klónozták volna őket, főként a németek (Kövér, Hitler bajszos katonák semmi változatosság.).Az angol küldetések rohadt unalmasak, az orsz küldetések jók, az amerikai küldetések kiválóra sikerültek. Megemlíteném még az El-Alamein-i csatát (bocs ha rosszul írtam le), ahol nevetséges a tankkal menni, olyan az irányítása mint egy rossz arcados rally játékban. Ráadásul kb:10 tankkal indulunk ebből 2 perc alatt csak egyedül maradunk a többieket rögtön kilövik. Szóval megint csak egyedül kell végigírtani az egész hadszinteret. A játékidő iszonyat kevés, 2 nap alatt vígan végigvihető. Azt elmondom h a játékot full részletességgel játszottam, és hangrendszerrel még mielőtt valaki megszólna emiatt. Ráadásul a pája szerkesztés sem valami jó itt most a városokban történő csatákra gondolok, elég sokszor volt olyan érzésem h kevés időt fektettek a házak, utcák megformálásába, ráadasul ezek is MIND ugyanolyanok mint a COD1-ben. Erre a játékra mindent lehet mondani csak azt nem hogy az év játéka rengetek hiányossága és kevés miatt. Ettől független szórakoztató a játék és mindenkinek bátran (kötelezően) ajánlott aki szereti az FPS és 2.vh-s játékokat. Nem azt akartam ezekkel a dolgokkal kifejezni hogy rossz játék lenne csak jogosan nem érdemli meg az év játéka címet.
Ui: nem fikázni akaratam a játékot, (nem is szoktam, mindig a pozitív dolgokazt keresem a játékokban) csak a negatívumokat szerettem volna kiemelni h miért nem érdemli az év játékának kijáró címet.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
38325 levél
Válasz 05.11.13. 15:01 #1126
kopé
ez igaz, főleg a HQ módban csalódtam nagyot...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1029 levél
Válasz 05.11.13. 14:59 #1125
taposoakna
nekem a multi egyre jobban nem tetszik. az uo sokkal jobb volt...
38325 levél
Válasz 05.11.13. 14:57 #1124
kopé
szvsz van, nem hogy nem kevés, hanem kifejezett SOK...
de ez más topik
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
9513 levél
Válasz 05.11.13. 14:56 #1123
Mattmaster
annak szerintem SEMMI esélye...
38325 levél
Válasz 05.11.13. 14:55 #1122
kopé
Bf2...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
9513 levél
Válasz 05.11.13. 14:53 #1121
Mattmaster
melyik a harmadik géjm?
38325 levél
Válasz 05.11.13. 14:52 #1120
kopé
nem biztos, szvsz perpill 3 gamma megy a címért, és mind3 kifejezetten esélyes...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.