25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Konzolok (Xbox 360, PS3, Wii)



Írd ide hozzászólásod:

Snow Dog12
Snow Dog12 [1360]
Ghost dog: mindig majdnem emghuztak de tok helyesen irni is de lusta vagyok ha meg kapkodok meg betuket is felcserelem. ha nem ertitek ujra irom rendesen

T-jay: Wiit is lehet de en akarmti veszek nem fleseltetem mert szemembe a jatekoknak eszmei erteke van (kiveve pc-n )

Es a masik forumon folytatodik a haboru :

"Nah kedves Heihachimishima, végre eljutottam odáig, hogy reagálhassak a régebbi hsz-eidre. Nah bele is vágok röktön. Kezdjük ott, hogy miért ne magyaráznám meg? És miért ne lehetne igazam? Azért mert a tudorkák lemérték a PS3 8 magját, amiből csak 6-ot használ, és akkor még a rengeted többi tényezőt nem is néztük... Valóban csak 1 MB L2 cache-je van. Rossz oldalról közelítettem meg a dolgot, kezdjük elölről. A CELL-nél a baj ott kezdődik, hogy a sok kis mag miatt nagyon megosztott lett. Még a Xenon képes kiosztani olyan nagy számításigényű feladatokat mint az AI, szkriptelés, stb egy-egy magnak, addig a CELL-nél ezeket a segédmagok nem biztos, hogy képesek elvégezni, továbbá nem is tudnak megosztottan dolgozni, így marad a fő mag amiből viszont csak egy van (annak is csak 512 L2 cache-je van). Viszont a Xenon képes kis feladatokat is ellátni -mint a CELL segédmagjai-, mert annak 2 szálasak a magjai, tehát ha van egy közepes, meg egy kisebb feladat, akkor azt elláthatja 1 mag, úgy hogy teljesen kihasználja az erejét, lévén annyi erőforrást oszt ki az egyes feladatoknak, amennyire azoknak szükségük van. A CELL viszont ha kiosztja azt a kis feladatot egy segédmagnak, akkor az a mag elvégzi azt a maradék ereje meg fuccsba megy.
Tehát nem feltétlenül erősebb az egyik processzor a másiknál... nagy a különbség, így különböző helyzetekben másik
kerekedhet felül. Később ha megtanulják kezelni a CELL-t akkor tényleg nagyokat alkothat, de a multiplatform játékokat Xboxon fogják nagyrészében csinálni, és akkor nehéz lesz
a CELL-hez igazítani azokat. Az egész gépet egyben nézve is igaz ez, mivel a CELL sokkal jobban kezeli a grafikus kódokat,
vagyis besegíthet a gyengébb GPU-nak, de ezek is programozás kérdése.
Nah a RAM-ok. Amiket leírtál igazak. Azonban nem ilyen egyszerű. A 360-nak itt is megmutatkozik a flexibilitása, mert ahova kell a hely oda nyomja. Itt azt is megemlíteném, hogy a PS3 OP
rendszere nagyon sokat zabál, 32 MB-t a GDDR3-ból, 64 MB-t az XDR-ből és még a processzort is szereti hajtani. "

Nem olvastam el de gondoltam be irom majd kesobb en is elolvasom de most nincs idöm ^^

Vissza