Ghost dog: mindig majdnem emghuztak de tok helyesen irni is de lusta vagyok ha meg kapkodok meg betuket is felcserelem. ha nem ertitek ujra irom rendesen
T-jay: Wiit is lehet de en akarmti veszek nem fleseltetem mert szemembe a jatekoknak eszmei erteke van (kiveve pc-n )
Es a masik forumon folytatodik a haboru :
"Nah kedves Heihachimishima, végre eljutottam odáig, hogy reagálhassak a régebbi hsz-eidre. Nah bele is vágok röktön. Kezdjük ott, hogy miért ne magyaráznám meg? És miért ne lehetne igazam? Azért mert a tudorkák lemérték a PS3 8 magját, amiből csak 6-ot használ, és akkor még a rengeted többi tényezőt nem is néztük... Valóban csak 1 MB L2 cache-je van. Rossz oldalról közelítettem meg a dolgot, kezdjük elölről. A CELL-nél a baj ott kezdődik, hogy a sok kis mag miatt nagyon megosztott lett. Még a Xenon képes kiosztani olyan nagy számításigényű feladatokat mint az AI, szkriptelés, stb egy-egy magnak, addig a CELL-nél ezeket a segédmagok nem biztos, hogy képesek elvégezni, továbbá nem is tudnak megosztottan dolgozni, így marad a fő mag amiből viszont csak egy van (annak is csak 512 L2 cache-je van). Viszont a Xenon képes kis feladatokat is ellátni -mint a CELL segédmagjai-, mert annak 2 szálasak a magjai, tehát ha van egy közepes, meg egy kisebb feladat, akkor azt elláthatja 1 mag, úgy hogy teljesen kihasználja az erejét, lévén annyi erőforrást oszt ki az egyes feladatoknak, amennyire azoknak szükségük van. A CELL viszont ha kiosztja azt a kis feladatot egy segédmagnak, akkor az a mag elvégzi azt a maradék ereje meg fuccsba megy.
Tehát nem feltétlenül erősebb az egyik processzor a másiknál... nagy a különbség, így különböző helyzetekben másik
kerekedhet felül. Később ha megtanulják kezelni a CELL-t akkor tényleg nagyokat alkothat, de a multiplatform játékokat Xboxon fogják nagyrészében csinálni, és akkor nehéz lesz
a CELL-hez igazítani azokat. Az egész gépet egyben nézve is igaz ez, mivel a CELL sokkal jobban kezeli a grafikus kódokat,
vagyis besegíthet a gyengébb GPU-nak, de ezek is programozás kérdése.
Nah a RAM-ok. Amiket leírtál igazak. Azonban nem ilyen egyszerű. A 360-nak itt is megmutatkozik a flexibilitása, mert ahova kell a hely oda nyomja. Itt azt is megemlíteném, hogy a PS3 OP
rendszere nagyon sokat zabál, 32 MB-t a GDDR3-ból, 64 MB-t az XDR-ből és még a processzort is szereti hajtani. "
Nem olvastam el de gondoltam be irom majd kesobb en is elolvasom de most nincs idöm ^^
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]