Szerintem ez rejtett klausztrofóbia Mit akartál társalogni, mikor a liftben a két társ karakter általában úgyis dumált valamit, illetve híreket mondtak be-szinkronban a cselekedeteiddel? Ezen felül miféle társalgást akarhattál? Másrészt pedig egy igen parányi liftben mozogni...nem tudom, nézd a karakteredet oszt' jóvan
Abban egyetértek Dark Archonnal, hogy a lift valós idejű megoldása néhol frusztráló-főként annak tükrében, hogy mindenközben, a fene nagy realizmus mellett nem egyszer 1-1 mellékküldetés teljesítve, a beszélgetést befejezve az adott karakterek egyszerűen eltűntek a semmibe. Semmi elsétálás, avagy helyben maradás, egyszerűen eltűntek! Akkor meg hol az a fene nagy realizmus, ergo a lifzetést ha éppen nem dumálnaka karaktereid, avagy nem mondanak híreket, nyugodtan ki lehettt volna lőni időügyileg.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Philips Evnia 34M2C8600 monitorteszt – Kell ennél több?
- 3. Neonoir detektívtörténet lesz a Nobody Wants to Die
- 4. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 5. Új traileren a Marvel Rivals
Legfrissebb fórumtémák
- 20:57
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43677]
- 20:44
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [1]
- 20:19
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2425]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]
- 09:35
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [14]
- 17:24
- Ki mivel játszik mostanában? [7868]
- 17:21
- Életben van még a The Division: Heartland? [hozzászólások] [1]
- 16:24
- Elden Ring [50]
- 11:42
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [4]