25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Combat Mission



Írd ide hozzászólásod:

Wallenstein
Wallenstein [91]
Lacko, valóban, ha jobban meggondoljuk a hosszú kampányban, egy ilyen valóságos játékban csomó olyan feltételt kellene létrehozni, amiket nehezen lehetséges. Pl: embereink megsérülnek, mikor kerüljenek vissza a frontra és akik helyére visszakerülnek azokkal mi legyen, akik sokszor vereséget szenvednek azokat leváltják, itt mi legyen a kedves játékos sorsa és még jó sok probléma.

Egy közepes méretű épületben oldalanként úgy kettő raj fészkelődhet be, ha még egyet beraksz az pár másodperc múlva helyszűke miatt távozik, ez szerintem korrekt. Pl: egy amerikai lövészraj 12 főt számlál, persze csak hármat mutat a grafika, ezek valahogy elrendeződnek az ablakoknál, vagy a falon áttört réseken, annyira pontosan ez nem kontrollálható.

Teeb, nem kell már a három programból összehozni egyet, mert az az EGY már megszületett.

A Steel Panthers első három részének az MI-a finoman szólva is hagyott némi kívánnivalót maga után, csak mióta más fejlesztők foglalkoznak vele azóta változott meg drasztikusan pozitív irányban.
A Sudden Strike-on ugyan néha gúnyolódom, de bevallom nagyon szórakosztató élmény volt. A csatákban a cél nem a realitás, hanem az árkád jellegű "adj király katonát", de annak nagyon is megfelelt.

A CM-hez hasonló valósághűséget valós időben, csak a Waterloo:NLB-nak ill. elődeinek (Gettysburg, Antietam) sikerült megközelítenie, amik szintén alig ismertek hazánkban. Ellenben a Shogun-nal amit ugyan szeretek, de a realitás csak nyomokban fedezhető fel benne, minden ellenkező híreszteléssel ellentétben.

Az, hogy a kilőtt járművek mögött nem lehet fedezéket keresni nagy hiba, de a CMBB-ben alig hiszem, hogy változik, nem készítettek új motort, aminek részben örülök, mert szerintem ezt már csak elrontani lehet, így kaptam még pár év haladékot.


Vissza