25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Flash játékok



Írd ide hozzászólásod:

szbszig
szbszig [33599]
Hogy ez az Epic War 2 mennyire szar... Pedig mindenki erről áradozik Kongregate-en az utóbbi időben, és most, hogy vannak végre jelvények is hozzá, úgy döntöttem, kipróbálom. Hát, majdnem elaludtam rajta.

Egyszerűen annyira röhejes, hogy novella hosszúságú felvezető sztorik vannak költve minden küldetés elé, hogy el kell rabolni a királyt, meg ketté kell osztani a sereget és elmenekülni délre a rajtaütés elől. Aztán mindegyik pálya miből áll? Áll két vár egymással szemben, és kőhalmot kell csinálni valamelyikből. Lehetőleg az ellenségéből. Érted, a sztori szerint a lázadók rejtekhelyén bujkálsz éjszaka, valahol a semmi közepén, és rád támadnak a királypártiak, a feladatod pedig elmenekülni a néhány tucat megmaradt túlélővel. Ehhez képest a pályán két vár díszeleg teljes pompájában, több száz harcos nyílt színi csatát vív egymással, és az győz, aki lerombolja a másik várát. Teljesen logikus...

A cél eléréséhez pedig fel lehet használni egy 0 iq-val menetelő és feltehetőleg vak zombihadsereget, akik a kiképzésük után egyenes vonalú egyenletes mozgással megindulnak az ellenség felé, és addig menetelnek, amíg le nem kaszabolják őket. Ehhez képest még az általam szintén szar játéknak tartott Kingdom of the Wind is szenzációs volt, mert ott legalább csak hülyék voltak az egységek, nem teljesen agyatlanok. Ja, lehet használni a saját vár lőtornyát még manuális célzással. Ehhez valószínűleg a világ leghülyébb irányítását sikerült kidolgozni, ugyanis az iránygombokkal lehet célozni, és az "a" és "s" gombokkal lőni. Miközben ugye az egérrel kell folyamatosan kattintgatni az egységek képzésére és fejlesztésére. Pont ideális billentyűzetkiosztás háromkezű emberek számára...

Amúgy a küldetésekben sem jutottam sokáig. Az instrukciókban azt írja az elején, hogy az ellenség minden pályán egy fix pénzmagból gazdálkodik, és ahogy az fogyni kezd, úgy csökken az általa képzett egységek üteme. Nos, ehhez képest a harmadik pályán vagdaltuk egymást vagy negyed órája már, amikor úgy döntött, hogy elkezd lovasokat meg katapultokat is gyártani, annyira elfogyott a pénze, és gyakorlatilag lerusholt... De tulajdonképpen talán jobb is, hogy így végződött, mert különben még mindig ott harcolnánk eredménytelenül, ugyanis egyikünk se jutott el ennyi idő alatt az ellenség váráig.

Úgyhogy szerintem én hanyagolni fogom ezt a játékot. De győzzetek meg nyugodtan, milyen roppant izgalmas, és milyen komplex stratégiailag, akkor talán visszatérek rá egyszer...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Vissza