Katit általában véve szereti mindenki, mondjuk már ez önmagában kiemelendő, mert azokban az időkben, amikor ilyen Ádok Zolik indultak a színeinkben, akkor, emlékszem, mennyire divat volt szidni a magyar számot és versenyzőt. A dalon és az előadón kívül a körítésről viszont már messze nincsenek ilyen jó véleménnyel a netezők. Sokan kritizálják a ruháját, hogy előnytelenné teszi az alakját, és magához a számhoz sem illik. Kritizálják a frizuráját, hogy ódivatú és szintén előnytelen. Kritizálják a vokalistákat és a táncosokat, utóbbiakat különösen, hogy unalmasak, ezerszer elsütött elemekkel operálnak; feleslegesek, nem tesznek hozzá semmit a produkcióhoz; és hiába vonaglanak ott, így sem töltik be az előadás alatt a színpadot. Általános vélemény, hogy a dal klipje sokkal jobbra sikerült a színpadi adaptációnál. Mindezek azért különösen viccesek, mert a közvetítés előtt futott egy majdnem egyórás felvezető műsor az m1-en, ahol megszólaltattak minden tagot a fellépő csoportból, valamint behívták a stúdióba a koreográfust és a stylistot, és mindenki arról áradozott végig, mekkora gonddal és milyen nagy egyetértésben alakították ki a műsort, és választották ki a ruhát meg a show-elemeket. Ezek szerint a nézők nagy részének mégse jön be.
Ami még említésre méltó, hogy a német rendezőket is sokan megtalálták. Én ugyan a zenéhez annyira nem értek, de többen említették, hogy szar volt a hangosítás, és valószínűleg a versenyzők sem hallották jól saját magukat, mert nagyon sokan bizonytalanul énekeltek. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a kétórás közvetítés legalább felében nem volt vonal, és a helyszíni kommentátorok mobiltelefonról voltak kénytelenek közvetíteni, márpedig Gundi elmondása szerint nemcsak ő, hanem a többiek is, akkor ez így összességében elég gáz. Főleg a mindig precíznek tartott németektől.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.