25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Újabb funkció a Borderlands 2-ben, csak GTX tulajdonosoknak [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

Gump
Gump [5425]
A lényeg a pénz az egészben, szerintem ezen fölösleges vitatkozni. Physx-et azon kívül, hogy mozog három vászon itt, meg 5-10x több törmelék repül ott (és 5 másodperccel tovább marad meg) másra még nem nagyon használtak, legalábbis jellemzően nem.
Arra semmiképpen, hogy mondjuk jelentős pályarombolást modellezenek (talán az UT3-hoz volt valami), vagy hasonlót, sőt gyönyörű és gyors szoftveres megoldások vannak játékokban.
A 10 éves Splinter Cellben ahogy mentél Sam Fisherrel életszerűen mozgott a hullaházban(?) a plafonról lelógó műanyag bizbasz, de a Mafia 2-ben ahhoz, hogy mozogjon a ruha, Physx kellett (persze, más minőségben, elismerem). Nem arról van szó, hogy zavar, ha egy játékban van ilyen, a Batman játékokban tényleg látványos a hatás, törmelék, füst, papírfecnik, de ez nekem olyan, mint mondjuk 15 éve, amikor a 3dfx által megtámogatott játék csak voodoo kártyával ment, vagy szoftveresen. Hiába volt az embernek egy D3D-t támogató kártyája, ami minden tekintetben jobb volt, marad a software renderer. Remélem csak látszik, hogy mivel van itt gondom, semmilyen siránkozás nincs itt, hogy szép játékot akarnak csinálni.
Amúgy szerintem azért az igencsak gáz lenne, ha az itt látott physx által előhozott dolgok +3 évet jelentenének.
Előzmény:

Vissza