Azt félretéve hogy árkád pontszerzősdi agyament lövölde lesz semmi gond. Az első rész számomra egész nagy kihívás volt, jó kis sztorival, remek hangulattal, nagyon ott van mindenben. A másodikkal is kb ez a helyzet, bár ott már éreztem valamennyit az árkádosításból, de még mindig ott volt a remek atmoszféra. Ahogy elnézem ez a rész folytatja a játékmenetileg egyszerűsödő, lefelé ívelő tendenciát, mert ez az ami eladható. Kutyának se kell már a fejtörés, kihívás, ehelyett elég egy jó kis lövölde, vér, repkedő pontszámok, lineáris pályák, és a kreativitás teljes hiánya.
Másik cikkből: "Érdekes újítás, hogy az ellenfelek fegyvereit addig nem tudjuk felvenni a földről, ameddig nem tanultuk ki azok használatát."
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 16:48
- Helyzetjelentés [156872]
- 16:26
- Dakar Desert Rally – Szavannák, fekete nők, ó-ó Szaúd-Arábia! [hozzászólások] [9]
- 11:58
- Dinónak [4230]
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]