Painkiller Overdose
A játék mechanikája mit sem változott az alapjátékhoz és annak kiegészítőjéhez képest. Most is változatos helyszíneken keresztül (egyebek mellett van itt ókori Rómát idéző, vikinges, filmstúdió díszletek között játszódó, állatfarmos pálya, de még a vidámparkos is visszaköszön átalakított formában) írtjuk a hullámokban özönlő ellenfelek hordáit. A lélekgyűjtés/démonforma és a tarot kártyagyűjtés szintén jelen vannak változatlan formában. A fegyverek kinézete viszont új skineket kapott; ugyan a legtöbb a régiek funkcióját egy az egyben átörökölte, de akad 1-2 új darab is (pl. egy levágott démonfej, mely sugarat lő vagy egy eldobható tojásszerű bomba). Belial-t, az új főhőst igyekeztek Daniel-nél kicsit lazábbra és beszédesebbre megalkotni, így minden pálya elején hozzáfűz valamit az aktuális helyszínhez, valamint egysoros beszólásokkal próbálja szórakoztatni a játékost.
Az előző két játékból kiindulva úgy éreztem, hogy ideje bevállalni a Nightmare fokozatot, mivel ott az Insomnia elég könnyedén ment. Nos, kb. 10 perc után rá kellett jönnöm, hogy vagy ekkora ugrás van a 2 fokozat között vagy pedig alapból nehezebb lett ez a rész. Fórumokon utánanézegetve kiderült, hogy valóban kicsit keményebb lett ez az epizód, tehát ezért kellett gyakran az újratöltés után nyúlni. Végigjátszva a játékot inkább azt tudom mondani, hogy nagyon hektikus a nehézségi szint. Az első fejezet például kínkeserves volt, itt akadt 1-2 olyan pálya, ahol nagyon be kellett osztani a lőszert, mert elég szűkmarkúan adta a játék. Ezzel szemben később már pár olyan szint is előfordult, amit kis túlzással az alap Razorcube-bal végig lehetett volna verni, annyira nem jelentett kihívást még ezen a fokozaton sem. A 3 boss-szal sem akadt különösebb probléma, túl sokat nem kellett velük szenvedni, ami azért elég meglepő. Igaz, én kicsit magamnak is feladtam a leckét a kártyafeltételek teljesítésével, mivel nem túl könnyű úgy teljesíteni egy szintet, hogy pl. ne használjunk pajzsot, ne szedjünk fel egy darab lelket sem vagy csupán az alapfegyvert használjuk. A megszerezhető kártyákból főként régebbiek köszönnek vissza pár új darabbal kiegészülve, ám nem feltétlen a legcombosabbak szerepelnek az Overdose-ban, még tovább növelve a kihívást. Sajnos előfordult pár csúnyácska bug is pl. beakadás, textúra hibák, játékkifagyás, valamint az egyik pálya végén, ha meghaltam, nem tudtam egy bizonyos pont utáni mentést visszatölteni, így halál nélkül kellett megoldani az adott szakaszt. Ezenkívül a játék optimalizálatlanságát jól jellemzik a bődületes töltési idők, pedig ezt egy 2007-es játék esetében semmi sem indokolja.
Összességében azért el lehet szórakozni a játékkal, a pályák valamennyire idézik a régi Painkillerek hangulatát. Viszont meg tudom érteni, hogy sokaknak ez már a hulladék kategória, köszönhetően a bugoknak, a hosszú töltési időknek és a hullámzó nehézségi szintnek. Én a magam részéről nem bántam meg, legalább végre volt egy kis kihívás, nem pedig csak ásítozva végigrohantam a játékon.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 23:11
- Elden Ring [40]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]