ZX Spectrumon játszottuk anno. A legnehezebb dolog a dokkolás volt, amíg meg nem tudtuk venni a dokkoló számítógépet. Meg volt valami bug/cheat/másolás védelem, ami során ha vettél fillérekért valami szőrös állatot, az baromira elszaporodott a raktérben és volt ahol megvették. Az is nagy szó volt, hogy vektoros grafika. Akkoriban minden játékban spriteok voltak.
Félek ma már nem tudnék annyira belelkesedni egy ilyen űrhajós karrierbe, de azért örülök, hogy elkészült ez a felújítás.
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
EGX London 2014: Elite: Dangerous exkluzív interjú és próbakör [hozzászólások]
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 16:48
- Helyzetjelentés [156872]
- 16:26
- Dakar Desert Rally – Szavannák, fekete nők, ó-ó Szaúd-Arábia! [hozzászólások] [9]
- 11:58
- Dinónak [4230]
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]