Arra gondoltam, hogy a csapat tagjait pokémonnevekre cserélem, és így megoldható, mert ugyebár van olyan parancs, ami a hero nevét írja ki. Te is erre gondoltál Torda?
Nos nekünk a picture-s megoldás nagyon bejött, nem is olyan bonyolult, már három különböző Pokémonnal vívhatsz csatát, megvan a TACKLE (tekecsapás) animációja és a STRING SHOT (fonállöveg) animációja is.
Véletlenszerűen támadhat meg 3 fajta Pokémon, választhatsz te is a tieid közül (most 2 van!) és az állapotjelzőket is megcsináltuk.
Minden pokémonnak van HP-je, ami arányosan növekszik a szintjeikkel, a szintjeik pedig az exp segítségével nőnek (minden nyertes csata = +exp). A sebzés ereje pedig így lett kikalkulálva: a te pokémonod szintje-az ellenséges pokémon szintje+az állandó.
Vagyis például 5-3=2+1=3. Az állandó minden támadásnál más. Ha a sebzés túlerő miatt negatívba esne (5-10=-5+1=-4) akkor a sebzés mindig legalább +1. Nincs olyan támadás ami minimum 1-et ne sebezne. Kivéve az olyan támadások, mint a STRING SHOT. Ez csökkenti az ellenfél sebességét. Az alap sebesség változó. Ha a te sebességed nagyobb mint az ellenfélé, akkor te kezdessz, ha duplája, akkor kétszer is támadhatsz egymás után. Eddig van kész. Hát..........elég durva lett.
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu