25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Biciklisnap, avagy kik nem valók egy fővárosba



Írd ide hozzászólásod:

Peac
Peac [1222]
Természetesen van különbség motoros és motoros között. Ugyanúgy, ahogy az autósok sem egyformák. Csak az emberek hajlmosak a negatív példa alapján általánosítani.

A járda használata különösen akkor indokolt - ha már egyszer ott van - ha ott nincs gyalogos, az út pedig olyan keskeny, hogy az autók éppségének megóvása érdekében nem kockáztatod meg, hogy bemenj közéjük. Ha mondjuk leverném egy kocsi tükrét, nyugodtan elhúzhatnék onnan, mert úgysem érne utól, de nem hiszem, hogy nyugodt lenne a lelkiismeretem.

Amúgy a motorosok nagyrésze tisztában van vele, hogy a kerékpárúton 20kmph a megengedett legnagyobb sebesség smkp-val. ...de mivel tisztában vagyok a kerékpárutak állapotával és a gyalogosok kerékpárúthoz fűződő viszonyával, inkább nem kockáztatok meg egy kerékpárúton való repesztést sem. Még 20-szal sem.


Jah, még valami. Hidd el, ha Te is motoron ülnél - mint ahogy írtad is - eszedbe nem jutna beállni egy kocsioszlop végére, attól függetlenül, hogy 5-en, 50-en, vagy 5000-en állnak ott.
Cserébe érdekes, hogy az elmúlt hetet Rodoszon töltöttem és elég sokat motoroztam, de eszembe nem jutott megkerülni a sort. Ennek rém egyszerű a magyarázata. Ott a sor vége ugyanakkor indul el, mint az eleje. Bárcsak mi is ott tartanánk már... Persze ott száguldozik mindenki, országúton 120 alatt magadra vess, és mégsincsenek balesetek. Közel 400km-t tettem meg ott a motoron, de csak egyetlen rémisztő helyzet rászese voltam. Ehhez képest a robogó Budapesten szinte folyamatosan halálfélelem, még úgy is, hogy az elmúlt 10 esztendő minden nyarát biciklin töltöttem. Nem lehet megszokni és sajnos gyakran tudnak újat mutatni az autósok.

Örültem. :)

Előzmény:

Vissza