Én csak arról beszélek, hogy az AA és az AF nem egy adott játék grafikájának a sajátja, hanem általános használatra való látványjavító eszközök nem egy adott engine képességeihez, ill. egy adott játék vizuális elemeihez tartozik
ezért is gondolom úgy, hogy teljes grafika az, hogy AA nélkül trilinear filtering mellett mindent maxra veszel, kivétel nélkül
régen nem volt AA, se AF az asztali VGA-kban...ezek mesterséges látványjavító eszközök, amelyektől még szebb lesz egy adott játék.
feltalálták őket, általánossá váltak (teljesen jogosan), de semminek sem sajátja
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 11:06
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [1]
- 06:11
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [2]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]