Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Reklámok EA játékokban

2006.09.07. 21:33 | szerző: Madrac | kategória: Játék

Az Electronic Arts két hirdetési céggel is szerződést kötött a játékokban elhelyezett reklámokról. Az első az IGA Worldwide, melynek reklámjai a stockholmi DICE által fejlesztett Battlefield 2142-ben lesznek láthatóak először. A rajongók ebben a játékban találkozhatnak először a márkák valósághű megjelenítésével, amelyek játékkörnyezetbe illő módon láthatók a különböző színtereken. Az IGA-val kötött megállapodás keretében még legalább két másik EA játékban is megjelenik a hirdetések ezen legújabb, dinamikus formája.
Az első játék, amelyen az EA és a Massive Incorporated együttműködik, a Vancouverben fejlesztett Need For Speed franchise legújabb játéka, a Need For Speed Carbon lesz. A játékosok eddig csak statikus hirdetéseket láthattak a Need For Speed sorozat előző három verziójában, a legújabb változatban a statikus hirdetések mellett a dinamikusak is megjelennek. Az EA fejlesztő csapata az együttműködés során arról is gondoskodik, hogy a hirdetések szervesen illeszkedjenek a játékkörnyezethez. A Massive-val kötött stratégiai együttműködés során három további EA játékban is fellelhetők lesznek a dinamikus reklámfelületek. ■

hozzászólások (0)

további hírek

Íme, a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands szóló módja

Az eddigi előzetesek rendre a kooperatív módot promózták, hát most megnézhetjük, milyen lesz egyedül játszani.

Már elérhető a Might & Magic Showdown korai változata

Megelevenednek az asztali szerepjátékok csatái.

For Honor harcosok és béta részletek

Hamarosan elrajtol a játék zárt bétája, ennek apropóján összegyűjtöttük az összes harcos bemutatkozó videóját. Garantált lehetőség van a bétában való részvételre is!

Év játéka 2016. szavazás

Ismét olvasóink szavazatai döntenek a díjak sorsáról.

Nyereményjáték gamescomos lootért!

Pólók, pendrive, párna és sok más jóság vár Rátok.