Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Reklámok EA játékokban

2006.09.07. 21:33 | szerző: Madrac | kategória: Játék

Az Electronic Arts két hirdetési céggel is szerződést kötött a játékokban elhelyezett reklámokról. Az első az IGA Worldwide, melynek reklámjai a stockholmi DICE által fejlesztett Battlefield 2142-ben lesznek láthatóak először. A rajongók ebben a játékban találkozhatnak először a márkák valósághű megjelenítésével, amelyek játékkörnyezetbe illő módon láthatók a különböző színtereken. Az IGA-val kötött megállapodás keretében még legalább két másik EA játékban is megjelenik a hirdetések ezen legújabb, dinamikus formája.
Az első játék, amelyen az EA és a Massive Incorporated együttműködik, a Vancouverben fejlesztett Need For Speed franchise legújabb játéka, a Need For Speed Carbon lesz. A játékosok eddig csak statikus hirdetéseket láthattak a Need For Speed sorozat előző három verziójában, a legújabb változatban a statikus hirdetések mellett a dinamikusak is megjelennek. Az EA fejlesztő csapata az együttműködés során arról is gondoskodik, hogy a hirdetések szervesen illeszkedjenek a játékkörnyezethez. A Massive-val kötött stratégiai együttműködés során három további EA játékban is fellelhetők lesznek a dinamikus reklámfelületek. ■

hozzászólások (0)

további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.