Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Colin McRae: DiRT - holnap demo

Xboxon és PC-n is kipróbálható lesz az új CM.

2007.05.23. 17:14 | szerző: Retee | kategória: Játék

Lassan a végéhez ér a 2005-ben elkezdett Colin McRae: DiRT című szimulátor fejlesztése. A nagysikerű sorozat legújabb tagja azonban ezúttal nem csak játékmenete, hanem grafikája miatt is igen különleges lehet, hiszen számára fejlesztették ki a NEON nevű motort, amelyet azóta már FPS-t(!) fejlesztő csapatok is megvásároltak maguknak. Nem véletlenül persze, hiszen a NEON lehetővé teszi a szélmozgások realisztikus megjelenését, de a környezet is életszerűbben fog reagálni „közeledésünkre”. Az, hogy mindez mit jelent élőben holnap kiderül, ugyanis a Codemasters bejelentette, hogy 24-én kiadja a játszható demót, amelyet mind Xbox 360-on, mind PC-n ki lehet majd próbálni. ■

előző
következő
Colin McRae: DiRT - holnap demo
Colin McRae: DiRT - holnap demoColin McRae: DiRT - holnap demoColin McRae: DiRT - holnap demo
Colin McRae: DIRT
A legutóbbi Colin McRae: DIRT cikkek, hírek

hozzászólások (104)

Razor03
Razor03 2007.05.25. 10:57
Kicsit dühöngök még a játék miatt.

Tegnap próbáltam a járgány kezelhetőségén állítani, de ezt nem lehet élvezhető szintre hozni. Elindulok és az első 20 méter után az árokban kötök ki. Meg nekem olyan gyors a játékmenet, mintha 2x-es gyorsasággal menne minden. Meg az is fura, hogy nyomom a gázt megy 120-al a járgány, és olyan érzésem van, hogy rá”segít” valami az irányításra. Ezt nem lehet így leírni, inkább tapasztalni kell. Egy biztos, ez akkor jön elő, ha egyenesben mész, legalább 120-al, és csak a jobbra-balra irányzékot nyomod. Persze mindez egy durvább kanyarnál irányíthatatlanná válik és BUMMM elszáll az autó!!
Meg nincs meg a vezetés feeling-je, olyan mintha nem is kerekeken menne a járgány, hanem lebegne és sugárhajtással menne. Azért szomorú vagyok, mert PC-re ez volt az egyetlen rally játék amiben bízhattunk. A megjelenésig még van idő, de annyit optimalizálni az engin-en hogy jól fusson a gépeken, és az irányítást feljavítani képtelenség. Mára trend szerűen megfordulni az emberek fejében hogy: "a megjelenésig még javíthatnak rajta" - erre még nem nagyon láttam példát. Előfordul, hogy a bugokat kiszedik, vagy gyorsul a game. De az hogy a teljes irányítást és kezelhetőséget újraírják gyakorlatilag esélytelen. Én azt mondom, ez egy klasszikus is lehetett volna. Páratlan a grafikája, ha a 2004/05-ben használt irányítást használják (illetve a járművek hangját sem ártott volna a 2005-ös verzióból kiszedni), akkor egy arcade-os de szórakoztató játékot kapunk. De így katasztrófa. Arra azért kiv. lennék, konzolon ez milyennek minősül?
CitizenX
CitizenX 2007.05.25. 16:40
Na, én eltávolítottam ezt a játékot a várólistámról. Asszem, ez a legbeszédesebb kritika.
Skorpio90
Skorpio90 2007.05.25. 16:47
Kötöszködés, de a Timeshift-ről eddig elmondható, hogy demo után megjelenésig még javítanak rajta:-) Amúgy én is leszedtem, és megglepődtem, hogy kerek 20 FPS-sel "hasít" medium-low beállításon a gépemen, ami nem egy mai darab, de maga a játék nem jött be...
CitizenX
CitizenX 2007.05.25. 16:49
A Timeshiftet gyakorlatilag újraírták. Erre a CMR-nél vajmi kevés az esély, hamarosan arannyá válik a cucc.
Skorpio90
Skorpio90 2007.05.25. 16:50
Persze-persze ez nyilvánvaló, mondom, hogy kötöszködök, na:-P
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.