Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Premier: World in Conflict DirectX 10 fejlesztői interjú

Videointerjú a WiC DirectX 10 képességeiről.

2007.07.11. 19:16 | szerző: Dino | kategória: Játék

Egy új fejlesztői videointerjú érkezett, melyben a World in Conflict munkatársa beszél a szeptemberben érkező játék DirectX 10-es tulajdonságairól. A videó letöltéseink között érhető el.
A videóban Martin Walfisz, a Massive elnöke beszél a játékról kezdésnek elmondja, hogy a talaj gyakorlatilag folyamatosan változik, ahogy egy tank például keresztül megy rajta, már az is nyomot hagy. A DirectX 10-zel megvalósított effektekre térve az első, amit kiemel, a "soft particles", melynek segítségével a füst megvalósítása minden eddiginél látványosabb: nem néhány áttetsző réteg jelenik meg, hanem gyakorlatilag mintha porszemcsék lennének ott három dimenzióban - ráadásul egy elrepülő helikopter úgy fújja arrébb a füstöt, ahogy az a valóságban is történne. A felhők árnyéka is igen látványos, akárcsak a volumetric light segítségével rajtuk keresztül átszűrődő napsugarak. Két monitoron játszva pedig megoldható, hogy az egyik képernyő mutassa a játékteret, a másik pedig a térképet. ■

World in Conflict
A legutóbbi World in Conflict cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Év játéka 2016. szavazás

Ismét olvasóink szavazatai döntenek a díjak sorsáról.

Nyereményjáték gamescomos lootért!

Pólók, pendrive, párna és sok más jóság vár Rátok.

Injustice 2 sztori trailer Brainiac tálalásában

A második rész épp ott veszi fel a fonalat, ahol az első letette.

Idegenvezetés a Mass Effect: Andromeda hajóján

Új előzetes mutatja be a Tempestet és a gyomrában pihenő Nomadot.

Nintendo Switch részletek: március 3-án érkezik az új konzol

Az új Zelda játék is a nyitócímek között lesz.