Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

GC 2007

GCDC 2007 - második nap

Rövid összefoglaló a második fejlesztői napról.

2007.08.22. 08:39 | szerző: Dino | kategória: GC 2007

GCDC 2007 - második nap A GCDC fejlesztői konferencia második napján is számos érdekes előadást és kerekasztal-beszélgetést láthattunk. Kezdetnek a City of Heroes/Villains fejlesztőinek előadására ültem be, akik MMO játékuk fejlesztése során szerzett fontosabb tapasztalataikat osztották meg a hallgatósággal. Az ezt követő beszélgetés témája a bestseller játékokról szólt, olyan résztvevőkkel, mint Don L. Daglow a Stormfront Studiostól, akitől már előző nap is egy élvezetes előadást láttunk. Ezután Bruce Shelley, az Ensemble Studio egyik alapítója beszélt arról, hogy játékaik tervezése gyakorlatilag folyamatos játéktesztelés formájában folyik. A tervezési szakasz után hamar játszható prototípust készítenek, és folyamatosan finomítják aztán a játékot. Igaz, hogy így elég könnyen ki tudnak csúszni a fejlesztés tervezett határidejéből, ellenben eddigi játékaik – Age of Empires, Age of Mythology – sikere mutatja, hogy működő fejlesztési modellről van szó.
Az ebédet követően egy másik MMO témájú előadás volt még a nap folyamán, ebben az ArenaNettől Jeff Strain beszélt az online játékok jövőjéről, különböző tervezési szempontokról, a fizetési módoktól az egyszemélyes játéklehetőség biztosításáig. Az egyik legjobban várt előadás a Lionhead főnökének, Peter Molyneux-nek prezentációja ígérkezett, hiszen a legendás fejlesztő remek előadási stílusáról már többször megbizonyosodhattam. Sajnos azonban a konferenciára mégse tudott eljönni, így egy kollégája beszélt a játékokba való beleélés növelésének lehetőségeiről. Ezt követte egy másik jelentős beszélgetés, melyben az Age of Empires első részének három fejlesztője hosszú évek után először ült össze egy asztalnál. A délelőtt már előadást tartó Bruce Shelley-hez Ensemble-os kollégája, Tony Goodman, valamint a Titan Questtel ismertté vált Iron Lore Entertainmentet alapító Brian Sullivan csatlakozott. Érdekes visszaemlékezések hangzottak el a három fejlesztőtől („nem, ez nem egészen így volt” :-), és futólag szóba került az is, hogy az Ensemble jelenleg a Halo Wars játékon dolgozik. A napot Ken Rolston, a Morrowind és Oblivion fejlesztőjének élvezetes előadása zárta, melynek témája a játékokban való történetmesélés volt.
Két érdekes napot töltöttünk az idei GC-t megelőzően a fejlesztői konferencián, és bár óriási titkokra ezúttal nem derült fény, egy-két kivétellel nagyszerű előadásokon vehettünk részt. ■

előző
következő
GCDC 2007 - második nap
GCDC 2007 - második napGCDC 2007 - második napGCDC 2007 - második nap

hozzászólások (0)

további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!