Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Quake Wars - itt a demo!

Letölthető az Enemy Territory demója.

2007.09.10. 20:34 | szerző: Retee | kategória: Játék

Még ez előző héten tett ígéretet arra az Activision, hogy a Splash Damage által fejlesztett Enemy Territory: Quake Wars demója hétfőn - azaz ma - meg fog jelenni. A játék 2065-ös évben járó története két, a hatalomért keményen küzdő faj közül enged választani: az emberek és a Stroggok legjobbjai készek elmenni a végsőkig is. Természetesen, ahogy egy modern, online játékra tervezett FPS-től elvárható, az adott fajon belül is lelhetünk speciális karakterosztályokra, akiknek más-más feladatuk van az összecsapásokban. Lesz orvos, mérnök, no és persze ezeknél jóval harcosabb osztályok is képviseltetik magukat, a cél pedig az ellenséges területek elfoglalása és megtartása. Nos, a demo immár tőlünk is letölthető, úgyhogy rajta - ATI tulajoknak pedig a hotfix is kötelező!

Enemy Territory: Quake Wars
A legutóbbi Enemy Territory: Quake Wars cikkek, hírek

hozzászólások (122)

davkar9
davkar9 2007.09.13. 17:25
Ez most feltétlenül kellett?
Scroll
Scroll 2007.09.13. 19:09
Talán nincs igazam?
Kolin Mekré
Kolin Mekré 2007.09.13. 20:08
McCl@ne:
"Én tegnap az egyik szerveren megkerültem a hidat és az alagutat és az ellenség bázisáig eljutva egy fasza helyről kitáraztam a fegyveremet, mire a társak nekiálltak vonyítani, hogy miért nem segítek, miért mászkálok el, majd szépen kivágtak a szerverről.
Ez neked normális játék?"

Nem vagy csapatjátékos :) Kb olyan mintha BF2ben járművel, vagy anélkül elhajtok karkand tuloldalára, és hentelném az odaspawnolokat, kevés pont jar érte, és nincs értelme :O :D
Rtcw, ET scene ilyen, piszok hamar kivagjak a kezdőket, kellemetle tudom, nbiztos vagyok benne, hogy nem a te stílusod ez a játék, nem (!) akartalak megbántani, de imho a f2f, a Quake vagy az UT a te stílusod, igazam van? :)


padavan:
"Barátom, ez nem a ETQW klánok oldala-fóruma. Szart sem érdekelnek a játékkal kapcsolatos mélyebb részletek, majd a geometriai alakzatok szépen csinálnak maguknak kockaoldalakat, és ott futtathatjátok egymást. Itt viszont marhára senkit nem érdekel, hogy mekkora gamer vagy egy fos játékban. Biztos tök jó, de leszarjuk, igen nagy magasságokból."

Ezt ne már :) Ne beszélj már más nevében. Még hogy nem érdekli az embereket? Nézz csak át a többi multis topicba (már ami pörög :) ) pl: BF2, naponta linkelik a srácok a screenshotot, fényezik magukat, de ebben lenne valami megvetendő? Játékokról van szó nem Mo. GDP-ről. Ez az egész egy nagy FUN.

uFFF
OLI76
OLI76 2007.10.23. 12:22
Én még csak a DEMO-val játszottam pár órát.
A Wolf: ET -vel sokat játszottam hónapokon át. Fórumokat olvasva (pl itt) féltem, mert azt írták sokan, hogy az ET-től rosszabb lett a játék, inkább a Quake3 felé vitték el. Ez marhára nemtetszett volna.

Kipróbáltam. Szerintem nincs igaza annak aki ilyet mond. Szerintem a játék tökéletesen hozza az ET hangulatát. Ugyanúgy lehet csapatban dolgozni, de belefér az is, hogy az ember a háttérből távcsövessel vadászik az ellenfélre, vagy "magányos hősként" egyedül tör az ellenfél vonalai mögé.
Persze a feladatra kell koncentrálni, azt kell elősegíteni, de ezen kívűl teljes szabadságot kap az ember.
Sok játékot nemismerek, de szerintem a grafika szép, és az én 1,6 Ghz-es gépemen 128Megás Ati Radeon9600-as videokártyán 512 Ram-al is jól játszható a játék. (mondjuk a grafikát gyengébbre kell állítani, de ez engem nemzavar, örülök hogy nemkell új gépet vennem :-))

A járművek, lövegtornyok (vagy mik) miatt érdekesebb a játék, a stratégia változatosabb lett. Szóval én elégedett vagyok. Szerintem ez is sikeres játék lesz, csak amiatt lesz kevesebb rajongója, mert pénzbe kerül (de legalább csak az fog vele játszani, aki komolyan is gondolja).
McCl@ne
McCl@ne 2007.10.23. 13:34
De, csapatjátékos vagyok. Csak ez a szutyok nem jött be... És az én játékom egyáltalán nem a Quake vagy az UT. Már megtaláltam, hogy mi az én játékom, és ez a Crysis. Egyébként pedig már miért ne lenne értelme magas csapatlétszám mellett kisebb de hatékony(!) magánakcióknak??? Ez csőlátás, méghozzá keményen. Az ellenfél pontosan arra számít, hogy a csapatmunkájával szemben egy 100%-ig összedolgozó bandával kell számolnia, de akkor vajon mivel lehetne őket meglepni? Nálam ez nagyon is működött a Crysisban is, márpedig menetét tekintve hasonló játék, területfoglalós szituáció, bár kissé összetettebb, mint a BF2 vagy a QW:ET, mert más prioritással bírnak az épületek. Szóval kiválóan tudok csapatban játszani, nincs is vele semmi gondom, de egy jól megtervezett és kivitelezett egyéni akcióval lehet igazán meglepni az ellent.
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.