Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Cevat Yerli nincs elájulva a konzolos FPS-ektől

A Crytek főembere szerint a Crysis ugyanolyan lenne konzolon, mint PC-n.

2007.10.05. 15:10 | szerző: Retee | kategória: Játék

Érdekes interjút készített a Gameinformer Cevat Yerlivel, aki a Crytek emblematikus figurája. Az igazgató a Crysisen kívül sok másról is elmondta véleményét. Először is kifejtette, hogy kár félni a DirectX 10.1-től, mivel alaptalan az a pletyka, hogy az erre fejlesztett játékok nem fogják támogatni a 10-es hardvereket. Elmondása szerint annyira kicsi, szinte észrevehetetlen a különbség a két verzió között, hogy öngyilkosság lenne csak a 10.1-re fejleszteni, és kihagyni az előző hardvereket, ezt senki sem kockáztatná meg. Ezután üdvözölte a Far Cry 2 bejelentését, bár mint mondta először furcsa érzés volt, hogy egykori játékukat más viszi tovább, de nagyon kíváncsi a végeredményre, és örül, hogy a két projekt a fejlesztőváltás miatt el fog térni egymástól, mert így az FC nem válik egy értéktelen klónná, és jelentősen el fog térni a Crysistől (reményei szerint). Végül belement a konzolos kérdésekbe is, de meglehetősen negatív a véleménye az erre készülő akciójátékokról. Egy kérdésre elárulta, hogy tudja, sok millióan imádják a Halot, ő is játszott az 1-gyel és a 2-vel is, de egész egyszerűen nem kapta el a hangulata egyiknek sem. Ezután azt is kibökte, hogy szerinte a konzolos akciók jelentős része le van butítva, és ha kipróbálja őket, olyan érzése van, mintha egy 5-6 évvel ezelőtti PC-s FPS-sel nyomulna, ami őt nagyon zavarja. Elmondása szerint ugyanis hiányzik belőlük a kifinomultság, a legtöbb tisztán csak agyatlan lövöldözés, nem ragad magával a hangulata, ahogy például őt megfogta a BioShock demo. Azt azért hozzátette, hogy van 1-2 olyan név, amik tetszenek neki, ezekből azonban egyaránt van PC-s és konzolos verzió, melyek gyakorlatilag megegyeznek (a BioShockot, és a Call of Duty 4-et emelte ki pozitív példaként). Arra a kérdésre, hogy milyen lenne a Crysis játékgépes változata, azt mondta, hogy ugyanolyan, mint PC-s. Szerinte ha lebutítanák, azzal a saját gyermeküket ölnék meg, így csak néhány szükséges (az eltérő fejlesztés miatti) változtatásba menne bele (de nem beszélt egy átirat lehetőségéről), a lényeg, hogy gamepaddel ugyanaz az érzés járja át a játékosokat, mint billentyűzettel. Végül az interjút azzal zárta, hogy a közönség hamarosan dönthet a Crysis sorsáról, ő reméli, hogy egy igen egyedi darabbal fog sokak polca gazdagodni, úgy érzi sikerült megcselekedniük, amit a haza megkövetelt. ■

Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.