Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Crysis - skálázás, gépigény

Négy kép mutatja be a grafikai szintek közötti különbséget, és átböngészhető a gépigény is.

2007.10.10. 12:25 | szerző: Retee | kategória: Játék

A bétának köszönhetően már igen sokan kipróbálhatták a Crysist, amelytől az FPS világ nem kevesebbet vár, mint a műfaj lécének igen erőteljes megemelését. Páran azonban kimaradtak a multiplayer küzdelmekből, illetve van, aki inkább megvárja az egyjátékos demót, számukra pedig érdekes lehet a Crytek mostani küldeménye, amelyben négy kép kapott helyet, s feladata a grafikai szintek bemutatása ugyanazon helyszínt alapul véve. Az első három versenyző DirectX 9 alatt feszít (low, medium, high sorrendben), míg a negyedik már a DX 10 képességeit használja ki (very high). Ezzel párhuzamosan a Crytek közölte a végleges, hivatalos gépigényt is, lássuk.
Minimum:

    • Windows XP vagy Vista.
    • Processzor: 2.8 GHz-es vagy gyorsabb Pentium 4 (Vista esetén 3.2 GHz); 2.0 GHz-es vagy gyorsabb Intel Core (Vista esetén 2.2 GHz); 2800+ AMD Athlon (Vista esetén 3200+).
    • Videókártya: NVIDIA GeForce 6800 GT/ATI Radeon 9800 (Vista esetén Radeon X800 Pro).
    • Memória: 1 GB RAM (Vista esetén 1.5).

    Ajánlott:

  • Processzor: Intel Core 2 DUO 2.2GHz/AMD Athlon 64 X2 4400+.
  • Videókártya: NVIDIA GeForce 8800 GTS/640.
  • Memória: 2 GB RAM. ■

előző
következő
Crysis - skálázás, gépigény
Crysis - skálázás, gépigényCrysis - skálázás, gépigényCrysis - skálázás, gépigényCrysis - skálázás, gépigény
Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek

hozzászólások (48)

Kanduhrka
Kanduhrka 2007.10.12. 09:55
Jó, de igazán beindulni csak jópár évtizeddel fog.
padavan
padavan 2007.10.12. 09:57
Miből gondolod?
McCl@ne
McCl@ne 2007.10.12. 11:19
"Seon Connery"
"Mrogan Freeman"
"LEslie Nielsen"

Szerintem ők már most sincsenek sehol:D
(azaz: én nem ismerek ilyen nevű egyéneket...;-))
cerebrum
cerebrum 2007.10.12. 21:42
Na, kicsit megnyugodtam az ajánlott gépigény láttán, persze teljesen nyugodt majd csak akkor leszek, ha már majd itt figyel a demó a gépemen két hét múlva, és döcög rendesen... :-)

A jövő játékai témához: nekem mindig az jut ilyenkor eszembe, hogy ha már majd filmszintű lesz a játékok grafikája, akkor onnantól mit lehet majd már fejleszteni látványügyileg?
Razor03
Razor03 2007.10.12. 23:10
Padavan, a COD4-es topciban írtál a korábban beígért Crysis gépigényről (mivel nem akartam figyelmen kívül hagyni azt a részt, úgy gondoltam itt reagálok rá), hogy hazudtak vele kapcsolatban.

Szóval ez nem biztos hogy így van (félre ne értsd abszolút nem áll szándékomban védeni a gamet, de ezt a gondolatot mindenképp le szeretném írni). Bizonyos esetekben előfordul, hogy maguk a fejlesztők sem képesek úgy igazán előre megsaccolni a fejlesztés korai vagy közép szinten tartó stádiumában (pl. a Valve is Dx7-es GF 2 kártyára tervezte anno a HL2-t :) csak ezt nem sokan tudják!!!) h milyen is lesz az adott gépigény, amivel a játék az adott kor hardvereinek megfelelő színvonalon (jelen esetben értsd azt hogy: játékos a 8800 GTX/Ultrával a gépében -> "basszátok meg kedves fejlesztők és kártya gyártók, megvettem 130-150k-ért ezt a kártyát, és semmit sem láttam, semmit sem kaptam cserébe eddig, amit a pénzemért elvártam...") tehát, jelenleg ott tartunk, hogy semmi extra game sincs, ami jelen helyzetben úgy igazán brutál módon kihasználná az aktuális csúcs hardvereket (és a maximalista játékosokat és felhasználókat kárpótolná a pénzéért cserébe). Meg aztán a fejlődés nem állhat meg, 1 év és körberöhögöd a mostani csúcs hw felhozatalt, úgy, ahogy 1 éve még tátott szájjal figyelted az X1950-eket meg a 2 magos X2-ket, meg a 2 GB ramos gépeket, kb. a mostani felhozatalra is így fogsz majd legyinteni, reagálni a közel jövőben ;)....

Persze a lényeg most következik. Szóval a project v.mikor 2005-ben az engine bemutatásával indult, akkor még X1800/7800 volt a csúcs hw, ebből kifolyólag nem is tudtak mást ígérni, hisz ők maguk sem tudták szvsz mi várható a jövőben. Az akkor csúcs hw-en szépen futhatott az igen csak kezdetleges állapotban lévő Cryengin2, amit szép fokozatosan olyan szintre emeltek ez alatt a 2 év alatt, és olyan dolgokkal, textúrákkal és eljárásokkal bővítették, hogy kinőtte az akkori gépeket, és így azt az előre megadott konfigot is egyúttal.

Jöttek a GeForce 8-ak, egy új lehetőséggel, új technikával, amit valakinek végre ténylegesen ki kell használnia. Nézd meg a HW teszteket, azokat, melyek játék tesztre épülnek. Teljesen elavult „szarokat” használnak fel a legfrissebb cuccok tesztelésére, pl. Prey, Doom3, FarCry, FEAR, COD2 stb. mind ilyen ótvar játék 16xAA-van 20xx felbontásban 150 fps-el futnak, kész röhej. Kell valami új, valami egészen más, ami új utakat nyit, még 2-3 év múlva is ott lesz, ha valami újat kihoznak...ugye érted már? Ez a game olyan mint a FarCry volt. Előre lemosta a nagy neveket (ha másban nem is de grafikában biztos) és még jó sokáig úttörőnek számított ezen a téren.

Egyébként az adósod maradtam egy Crysis multi kritikával. Majd holnap megfogalmazom pihentebb állapotban :). Ez most így egy kicsit összehányt gondolatsor volt, elég fáradtan, de remélem a lényeg érthető :).
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.