Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Crysis - patch

Megérkezett a Crysis első frissítése.

2008.01.08. 19:30 | szerző: Retee | kategória: Játék

Még december végén jelentettük, hogy a tavaly megjelent Crysis már nem fogja 2007-ben megkapni a várva-várt első frissítését, mivel a Crytek olyan technikai problémával találta magát szembe, amely miatt januárra halasztotta az update kiadását. Most viszont január van, és a németek valóban elkészítették a patchet, amely szűk 140 megát foglal. Az 1.1-es update természetesen elsősorban bugfixeket tartalmaz - a készítők javították a járművek sérüléseinek és a memória "elszivárgásának" hibáit, illetve a képlopás sem ütközik ezentúl akadályokba. Jó hír emellett, hogy a Crytek fiai némi teljesítmény-optimalizálást is ígérnek, amely mind DirectX 9-ben, mind a DirectX 10-ben érzékelhető lesz.

Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek

hozzászólások (29)

Szabip
Szabip 2008.01.09. 13:28
Milyen beállításokkal, milyen felbontásban??

Játékban is érezhető ez a gyorsulás?

Most már nagyon kiváncsivá tettél!:-D
KisCsirkee
KisCsirkee 2008.01.09. 13:50
1024x768 High DX9

Igen, ha a swappolás lement akkor érezhető a gyorsulás!
Szabip
Szabip 2008.01.09. 13:59
Köszike:-)

DX10 alatt fogom kipróbálni, remélem ott is tartani fogja magát ez a gyorsulás.

Én is ezekkel a beállításokkal játszom, de ha jól fog futni egy két dolgot feljebb pakolok.
Dino
Dino 2008.01.09. 14:07
Az NVIDIA kiegészítése a patch ügyében:
SLI-t használva az 169.28-as verziójú NVIDIA drivert kell letölteni
Hokum
Hokum 2008.01.09. 14:38
Megosztanám én is tapasztalataimat:

Ugye a konfigom adott (lsd. a nevemre klikkelve). Nekem eddig sem volt rossz a helyzet, de most már az árnyék és a képi megjelenítés is Very High-on van. Ezeddig ez a kettő Medium-on volt. Jah amikor még először jáccottam végig, akkor még "csak" a 320Mb-os 8800GTS-em volt...

Most kezdetm el másdoszorra is végigjátszani a gémet ilyen beállításokkal és azt kell mondanom: új értelmet nyert a progi... :) Marha jó, hogy végre a fejlővések kiosztása sem a szerencsén múlik. Ezeddig eccer kéccer volt lassulás tapasztalható, amikor a koreai táborban 10 embert sikerült magamra szabadítanom. Akkor sztem úgy néha néha (hangsúlyozva a néha-néha) lemehetett 18-20 FPS-re, de ezalá nem hinném, mert a fejlővések kiosztása nem okozott túlzottan nagy gondot.

Viszont egy kérdés: nektek nem úgy tűnik, mintha a LoD (az automatikus részletesség állítás, amikor mentek valamihez egyre közelebb, úgy lesz egyre szebb annak megjelenítése) egy kicsit közelebb kezdene "butítani"? Nézzétek meg a sárgásbarna földutat. Elég közel már elveszti a részletességét...
további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.