Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Prince of Persia - lássuk a medvét

Két istenség, egy támogató karakter, visszanyúlás a Sands of Time-hoz - részletek az új Prince of Persia-ról.

2008.06.06. 19:04 | szerző: Retee | kategória: Játék

Az Ubidays 08-on végre bemutatták, de akkor még elsősorban csak hangulatilag, no meg külsőleg ismerkedhettünk meg az új Prince of Persia játékkal, most viszont ideje szólni a belsőről is. A Ubi Montreal egyik fejlesztője ugyanis interjút adott a Play magazinnak, amelyben végre fellebbentette a fátylat az új PoP-ról, például arról is, hogy simán csak ez a neve, és nincs Prodigy. Ami a történetet illeti: kezdéskor valóban még csak egy kalandort irányíthatunk, aki egy igazi vándormadár, s persze nem riad vissza semmitől, ha aranyszerzésre nyílik kilátása. Egy napon azonban elfogják, méghozzá egy homokvihar közepén – itt találkozik a játék új szereplőjével Elikával, hogy aztán útjukat ketten folytassák tovább. A sztori alakulásában emellett két istenség is szerepet játszik, fantáziadús módon a gonoszság és a jóság atyjairól van szó, akiknek egykori ádáz küzdelméből utóbbi kerül ki győztesen, győzeleme után pedig ellenfelét az élet fájába börtönözte – nos, szerencsétlen főhősünk épp tanúja lesz a fa lerombolásának…
De szóljunk egy pár szót társunkról, Elikáról is:
„Nem egy co-op karakterről van szó, hanem egy önálló, intelligenciával rendelkező segítőről. Persze sok játékban szerepeltek már ilyenek, de legyünk őszinték, általában inkább idegrohamot okoztak, nem könnyebbséget. Beragadtak a díszletbe, rosszkor rossz helyre mentek, hátráltatták a játékost az előrehaladásban stb. Nekünk nem ez a célunk, ebből adódóan talán az ő személyiségének megalkotása a legnehezebb feladat. Azt akarjuk, hogy tényleg segítő legyen, de ezt a segítséget csak akkor adja meg, ha mi hívjuk, erre amúgy egy külön gombbal lesz majd lehetőségünk. Tényleg nem az a cél, hogy egy bosszantó karaktert alkossunk meg, úgyhogy nagyon odafigyelünk rá.” – mondta Chris Easton.
Arra a kérdésre, hogy miben lesz más az új rész, mint az előd, Easton azt válaszolta, hogy egy jóval nyitottabb világra számíthatunk, no nem GTA-szerűen, inkább csak több lesz a döntési lehetőségünk, és több vonalon is haladhatunk előre a sztoriban.
„Szeretnénk egy picit a Sands of Time felé visszanyúlni, epikus, izgalmas történetet megalkotni, és sokkal, de sokkal több rejtvényt beépíteni, mint a The Two Thronesba. Ez a rész egyértelműen efelé, meg a speciális feladatok felé nyit, no persze nem azt mondom, hogy a kardot nem kell használni, de ha kérdés az, hogy az új PoP-ban a harc vagy inkább a rejtvények dominálnak, akkor a második a válaszom.”
Mivel a Ubi Montreal fejlesztette az Assassin's Creedet is, így értelemszerűen felmerült a kérdés, vajon mennyire fog a két projekt egymásra hasonlítani:
„Az Assassin's Creed motorját használjuk, hiszen a két játék stílusa hasonló, ráadásul az AC megjelenése óta rengeteg új ötletünk van, amelyeket most beépíthetünk a feltuningolt engine-be. De azért gyorsan hozzáteszem, hogy nem minden hasonlít. Ebben a játékban rendkívül fontos a ritmus, a mászkálás, az ugrás, és míg orgyilkosként csak odamentél a falhoz, aztán uccu neki, itt ez máshogy lesz. Nézzünk egy példát, fel kell jutnod egy hídra, de az odavezető út nem egyszerű: először fel kell futni a falon, majd keresztül kell ugranod egy pillért, hogy megragadj egy másikat, onnan átugrassz egy gerendára,aztán ismét futás a falon. Állandóan gondolkozni kell majd, hogy mi is a helyes irány, de önmagában még ez is kevés. Az időzítés és ritmus kulcsfontosságúak. És ilyen nem volt az AC-ben.”
Easton végül az új grafikai stílusról is beszélt, elmondása szerint ezzel még hangulatosabb lesz a játék, fantasy-sebb a világ, és reméli, hogy mindenkinek meg fog tetszeni az új külső, amelyet terveik szerint már az ősszel kipróbálhatunk. ■

Prince of Persia
A legutóbbi Prince of Persia cikkek, hírek

hozzászólások (4)

VodevilX
VodevilX 2008.06.06. 20:33
AC engine, akkor lehet fantáziálni a hozzá tartozó csinos kis gépigényről.
Darien
Darien 2008.06.06. 22:22
Ilyenkor örülök, hogy van boxom.:-D
wednes
wednes 2008.06.07. 00:19
Az AC-nek egyáltalán nincs nagy gépigénye. 1950pro lazán viszi. :-)
kEnAcE
kEnAcE 2008.06.09. 13:20
LOL! Hehe...
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.