Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

BlizzCon 2010: Diablo III változások és Demon Hunter

Változik a szintlépés és megérkezett az ötödik class.

2010.10.23. 18:29 | szerző: Playbahnosh | kategória: Játék

Újabb hírek az idei BlizzConról. A Diablo III előadásán a készítők beszéltek a legújabb karakterosztályról, a Demon Hunterről és az átdolgozott fejlődési rendszerről. A Demon Hunter class sok dizájnváltás után jött létre. Először egy teljesen alap ranger osztályt akartak kreálni, de az nem igazán illett bele az elképzelésekbe. Az első tervek között szerepelt egy nagy darab démon, aki valamilyen oknál fogva saját fajtája ellen fordul és egy D2-es Assassinra hajazó dizájn is, de egyik sem működött. Sokadszori próbálkozásra aztán megcsinálták a Monk class szöges ellentétét, egy sötét, kemény, kissé goth-os, távolsági fegyverekkel operáló (és nem titkoltan szexis) hölgy/férfi. A Demon Hunter az igazi antihős, egyetlen célja, hogy bosszút álljon a démonokon a családja megöléséért, és nem fél mocskos trükkökhöz folyamodni. A sztori alapján a többi karakterosztállyal ellentétben a démonvadászok nem beleszületnek, hanem választják a "szakmát". A démonvadászok maguk választják ki, hogy kinek kínálják fel a lehetőséget a "klánba" kerülésre, de a származás teljesen mindegy. A játékban leginkább íjpuskákkal, bombákkal és csapdákkal operál a démonvadász, ha pedig nagyon közel kerülnének az ellenfelek, akkor speciális akrobatikus ugrásokkal ki tud szabadulni a szorult helyzetekből.
A játékmenet frontján is jönnek változások, ugyanis újradolgozták az egész szintlépési rendszert. A visszajelzések alapján az új játékosok kissé bonyolultnak találták a Diablo 2 szintlépési rendszerét és a skill-fát, így most egy sokkal letisztultabb rendszert kapunk helyette. A legnagyobb zavart az okozta, hogy az aktív és passzív képességek egy fában voltak. Ezt most elkülönítették, így már csak aktív képességeket találunk a listában, a passzív skill-eket egy külön Trait listába szedve találjuk majd. Bevezetésre kerül egy új Rune rendszer is, amivel a skill-ek működését lehet majd befolyásolni. Az ötféle rúna, bíbor, indigó, obszidián, arany és alabástrom, más és más változást okoz a skill-ekben, a rúnákat pedig fejleszteni is lehet. A Wizard osztálynak például van egy Magic Missile képessége, amivel csóvákat lő. Egy első szintű indigó rúnát rárakva már három csóvát tudunk így lőni, egy hetes szintű rúnával pedig őrülten sokat. Úgy néz ki a rúnák lesznek a legszórakoztatóbb részei a Diablo III-nak. A Witch Doctornak van egy Plague of Toads képessége, amivel varangyokat tud teremteni. Attól függően, hogy milyen rúnával tuningoljuk meg idézhetünk lángoló békákat, békaesőt, ahol a leeső békák felrobbannak, vagy egyetlen hatalmas varangyot ami mobokat eszik de a loot-ot nem emészti meg. Így alakult ki az, hogy az újításokkal együtt most már kb. 96,886,969,344 build-je lehet egyetlen karakterosztálynak. Persze az újítások itt még nem érnek véget, amint lesz új információ, jelentkezünk! ■

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek

hozzászólások (15)

gothmog
gothmog 2010.10.23. 21:14
Kétszer írtad be ugyanazt a hsz-t. Ismétlődés (Deja vu érzés) = hiba a Mátrixban:-D

Szerk: Szakadozik-szakadozik...Na de a 2-es és 6-os hsz között több, mint másfél óra telt el!:-D
.:[Kain]:.
.:[Kain]:. 2010.10.24. 12:50
"egy D2-es Assassinra hajazó dizájn is, de egyik sem működött."

miért, akkor a Demon Hunter mégis mi lett, ha nem az Assasin szinte egy az egyben? annyi a különbség, hogy karmok helyett íjakat használ, hát elképesztően hihetetlen nagy különbség. szóval ez nagyon hülye megfogalmazás volt a blizz részéről.

a skillfa bonyolultsága meg tényleg egy vicc... a meglévő kb. 10000000 dio fan szopjon kb.:2000 új játékos miatt? na nemár...
deckard cain meg majd adja a tippeket, hogy mire nyomjuk a skill pontokat?

egyáltalán hol találtak olyan gamereket, akik még nem játszottak diabloval??? újszülöttek talán?
Aruns
Aruns 2010.10.24. 16:27
Sajnos már a 2. részben is egyzerűsítettek/kivettek egy-két dolgot az elsőhöz képest, mert páran visítottak. Pl. a permanens hatású shrine-ok spéci nevekkel. Az átlag nem volt hajlandó megtanulni, melyik mit csinál és emiatt aztán elvágták. Vagy a sárga zombik, amik permanensen vitték le a hp-det, ha megütöttek. Azt is muszáj volt kivenni már a második részre...

Sajnos a nagy tömegek kiszolgálása magával hozza az egyszerűsítés (butítás) igényét is.
VodevilX
VodevilX 2010.10.25. 14:33
Ezekért tényleg kár, sőt elég szomorú, hogy egy játék innen oda jutott hogy instant hp golyók potyognak...
Lord of Destruction
Lord of Destruction 2011.05.10. 14:51
hat azert van boven az amazonbol is benne.szoval valahol az assas es az amazon kozott lesz, enyhe nekros beutessel (ha eleg sunyi robbanasai es varazslatai lesznek, es remelhetoleg cinikus stilusa:) )
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.