Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Operation Flashpoint: Red River - új képek és trailer

Az OF legújabb része Tádzsikisztánba visz minket.

2010.11.23. 14:36 | szerző: Playbahnosh | kategória: Játék

A modern katonai shooter sorozat legújabb része, az Operation Flashpoint: Red River most Tádzsikisztánba visz minket harcolni a lázadók ellen. Persze egy háborúban nem mindig egyértelmű ki a barát és ki az ellenség. Itt is ugyanez lesz a helyzet, ugyanis a buliba az amerikai hadseregen és a lázadó fanatikusokon kívül beszáll Kína hadserege is, akik a saját tartományukat készülnek tűzzel-vassal megvédeni, bármi áron. Három oldal, mind külön céllal egyetlen háborúban. Nem lesz egyszerű a helyzet, az biztos. Ime az új gameplay trailer és néhány kép: ■

előző
következő
Operation Flashpoint: Red River - új képek és trailer
Operation Flashpoint: Red River - új képek és trailerOperation Flashpoint: Red River - új képek és trailerOperation Flashpoint: Red River - új képek és trailerOperation Flashpoint: Red River - új képek és trailerOperation Flashpoint: Red River - új képek és trailerOperation Flashpoint: Red River - új képek és trailer

hozzászólások (13)

Drukala
Drukala 2010.11.24. 07:35
Remélem a mászkálást jobban megoldják. Nagyon szerettem az előző részt, de amikor 20 percen keresztül nyomva tartom a W-t és ez a játék, az azért elég idegesítő. Legalább lenne egy Q funkció (mint ED:O-ban), hogy amíg nem nyomom meg újra, addig megy előre.
Lacko
Lacko 2010.11.24. 07:44
Az ArmA-ban is sokat kell mászkálni. Ez az élet (nagyapám is 4 évig fel-alá vonatozott a II. VH-ban, míg megsebesült). Ezek a játékok nem CoD, hogy fél ezredmásodpercenként történik valami. :D

A 64 ember önmagában nem kevés, de a gond pont az, hogy te is leszeded őket messziről és a küldetések úgy vannak megcsinálva, hogy bizonyos triggerek aktiválják a következő csoport ellenséget. Tehát ha időben kinyírod őket, akkor utána az egész "front" elnéptelenedik, ami nagyon hangulat romboló. ArmA-ban a küldik olyanok, hogy (egyrészt simán van 150 vs 150 fős csata) másrészt az egész él, lüktet és ha van is mászkálás (egyik helyről a másikra) ott is van élet: menekülő civilek, halott ellenség... OFP2-ben ellenség halmazok vannak, amiket vagy kiteszel vagy leszedsz. De amikor leszeded, mert kell a hely a következő adag ellenségnek, akkor az előző (hullák, élők mindegy) eltűnnek. Az ArmA-ban ha akarod minden hullát fent hagysz, de ha performancia végett törölni akarsz, akkor is folyamatos a törlés (a régi hullákat tünteted el) és ezért nincs lapozás élmény, mint az OFP2-ben.
_Sun_
_Sun_ 2010.11.24. 07:56
Próbálj ki azok közül valamit, amiket lejjebb linkeltem. Sokkal jobban meg vannak csinálva mint a hivatalos kampány és küldik.
Járkálás közben is felbukkannak ellenséges erők, és nem szemből, hanem a legváratlanabb helyekről. Az előre leszedést is ügyesen megoldották, sok megbújva váró ellenséggel, amik csak egy bizonyos távolságon belül kezdenek el harcolni, vagy pont mikor már melléd/mögéd kerülnek.
A hivatalos kampány tényleg csak kevés ponton hangulatos, sokszor sima céllövölde.
Az eltűnő hullák nekem sem tetszenek (remélem találok rá modot).
A limitet 80ig fel lehet tolni moddal, ez sem sokkal több, de azért egy kicsivel. Egyébként a 80 tényleg a max, ennél többet képtelen kezelni a motor, 81-nél már összeomlik.
Remélem a Red Riverben orvosolják ezeket a hibákat. Minden estre a CM-ek nagyon segítőkészek, és meghallgatják az "öregeket", szóval van remény.:-)
Lacko
Lacko 2010.11.24. 08:10
Te is luázol? Vagy te csak játszol?

Egy időben én is készítettem küldiket hozzá. Sőt annak idején egy kínai kampányba is belekezdtem de sok dolog zavart. Például, hogy nem adhatok szabadon fegyvereket a letett katonáknak, hanem csak abból választhatok, hogy AT katonát teszek le vagy géppuskást.
A másik sokkal idegesítőbb volt és végül ezért hagytam abba. Az elkészített küldik néha elromlottak: kész volt minden és működött és frankó, elkezdtem egy másik küldit csinálni (hozzá se nyúltam a készhez) és amikor újra kipróbáltam már nem működött: bizonyos pontokon megállt az AI és nem mozdult tovább. És sehogy sem tudtam megcsinálni, csak úgy hogy az összes WP-jét kitöröltem és újra leraktam (ami szopás mert csomó minden be volt állítva a WP-kben), de OK, végigszívtam, működött. Egy nap múlva megint nem megy: valahol máshol akadt el az AI. Elegem lett ebből a kiszámíthatatlanságból.
_Sun_
_Sun_ 2010.11.24. 08:30
Még csak barátkozok a lua-val, karácsonykor lesz több időm, na akkor szeretnék összetenni pár küldit, ami fejben már megvan.:-)
Ahogy néztem, akik a jobb küldiket írják azok közül sokan képzett programozók. Nekem is van némi előképzettségem (C++, ADA, Java ...), így szerintem menni fog ez is.
A modderek egyébként szívesen segítenek a "kollégáknak", ha valahol elakadnak. Ha van türelmed befejezni a küldit, szerintem nyugodtan kérdezz a rutinosaktól, segíteni fognak.
további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.