Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Hardver

Elindult a Toshiba telefonos ügyfélszolgálata

Munkaidőben hívhatók a szakértő munkatársak.

2010.12.22. 08:52 | szerző: Dino | kategória: Hardver

A Toshiba elindította magyarországi Call Centerét, ahol szakértő munkatársak várják a Toshiba notebookokat és kiegészítőket használók hívásait. A 06-40-811-811-es, hazánkból helyi tarifával hívható számon munkanapokon 8-17 óra között érhetőek el a segítségnyújtással foglalkozó szakemberek. Technikai ügyekben és garanciális problémákkal egyaránt lehet hozzájuk fordulni, aki pedig az e-mailt preferálja, az info (kukac) toshiba.hu címre írhat.
A garanciális ügyintézéshez kapcsolódik, hogy a Toshiba bevezette "pick-up and return" szolgáltatását, melynek keretében garanciális javítás esetén ingyen szállítják háztól házig a meghibásodott terméket Magyarországon belül (de természetesen továbbra is lehetőség van személyes leadásra is a szervizekben). A termékek javítása országon belül történik, a javítási folyamat pedig webes felületen is nyomon követhető. ■

hozzászólások (0)

további hírek

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.