Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Mount&Blade: With Fire & Sword trailer

Megérkezett az első videó az új Mount & Blade kiegészítőről.

2011.02.01. 15:24 | szerző: Retee | kategória: Játék

Pár nappal ezelőtt jelentette be a Paradox, hogy készül a Mount & Blade új kiegészítője, a With Fire & Sword, melyben feltűnik a puskapor is. Emellett komoly változás, hogy az eddigi "fantázia frakciók" helyett valós birodalmakhoz csatlakozhatunk, így akár a lengyel, vagy épp a török nemesek, várurak társaságába is beléphetünk. A kardok, buzogányok, dárdák mellett pedig feltűnik a muskéta, a pisztoly és számos ostromfegyver, ráadásul többféle formációba is rendezhetjük seregeinket, mint eddig. Emellett minimális grafikai ráncfelvarráson is átesik a török fejlesztés, és új multiplayer pályák, illetve egy új játékmód is érkezik a With Fire & Sworddel. ■

előző
következő
Mount&Blade: With Fire & Sword trailer
Mount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailerMount&Blade: With Fire & Sword trailer
Mount & Blade: With Fire and Sword
A legutóbbi Mount & Blade: With Fire and Sword cikkek, hírek

hozzászólások (8)

.:[Kain]:.
.:[Kain]:. 2011.02.02. 02:48
"sütött a játékból ez a fajta potenciál."

ez így van egyébként. a tömegnyomor-bug, a kevés harcászati lehetőség és a kihalt városok (engem ez zavart pl.) és érdektelen karakterek (minden uralkodó és főnemes egy kaptafára készült) simán kiküszöbölhető hibák lennének, ha lenne idejük, energiájuk, meg pénzük rá. kb. azt tudnám elképzelni, hogy az EA felkarolja őket, melléjük csap úgy 40 embert és tényleg kiadnak egy második részt, ami minden tekintetben a megvalósítható igényeket tartalmazná, és akkor lehetne kétszer ilyen jó játék. így is jó, de lehetne sokkal jobb is.
Balanses
Balanses 2011.02.02. 17:31
Még talán a küldetésekből egy kicsivel több lehetne és változatosabbak is lehetnének. Egy idő után ez nagyon egyhangúvá és monotonná tette a jűtékot szerintem.
.:[Kain]:.
.:[Kain]:. 2011.02.03. 09:43
igaz.
Pras
Pras 2011.02.06. 22:13
Játszottam kicsit a Warband-el, és eszembe ötlött pár dolog az alábbiakhoz.

Például, modellezni és animálni lehetne ökröket. Miért jó ez? Kapásból egy rakás dolog miatt. Egyfelől, ha marhaterelés-küldetéskor a gulya közelében megtámadják a játékost, a határban le lehet pakolni pár vonuló díszlettehenet. Aztán, a falvakat élőbbé lehetne ezzel tenni.* Végül, az ökröket szekerek elé fogva át lehet vonultatni őket a városok utcáin. Ha a játékos megszólítja a kocsist, a standard karavánkísérő-küldetést lehetne felajánlani, vagy vásárolni lehetne valamit.
Mindebben, ha megnézitek, az a "poén", hogy az ökrök (és a szekér) animált modelljén kívül semmit, ismétlem: semmit nem használ, ami MÁR MOST eleve nincs benn a játékban - és máris egy fokkal élőbbé tette a világot.

*De, ha már falu! Nem egyszer adódik olyan helyzet, hogy falvakat fosztogató majmokon lehet/kell rajtaütni. Ha az épületek favázát, "romját" is lemodellezik, mennyivel hangulatosabb lenne már egy ilyen ütközet?! Például, akár scriptelni is lehetne, hogy a csata elején egy-két bandita fáklyát hajít egy-két ház födémére, ami ott meggyullad. Mást nem is kellene művelnie, mint a csata végéig azonos lángon lobognia, és máris kibillen az ember abból az érzésből, hogy egy halálosan statikus (egyébként hiába gyönyörűen megcsinált) faluban rohangál, öl, stb. Ha egy faluba bemegyek, akkor az is szép lenne, ha nem azt írná ki, hogy "kifosztották", hanem be lehetne menni, minden épület a romjával szerepelne, itt-ott egy két parázsló zsarátnok, pár paraszt-hullát és döglött tehenet elszórna a gép - és a játékos máris egy kicsit jobban kötődne a saját falvához, például! Most, ha kifosszák a falumat? Na és...? Nem beszélve arról, hogy egy szétcseszett falura is építhető lenne küldetés.
Ugyanez áll fordítva is, azaz, amikor építek egy malmot, iskolát, akkor az ugyan már, jelenjen meg a faluban! Ez megint olyan, hogy jópár faluban van szélmalom - azaz a modellje készen áll, már csak annyit kéne vele foglalkozni, hogy a felépülése után rakja le a modellt a faluba.

Ezek után már tényleg "apróság", meglévő paraszt-, vagy városi karakterekre lehetne pakolni pár animációt, például egy-két üllőn kovácsoló, kapálgató-kaszálgató figurát, alkudozó embereket, efféle. Nyakam rá, hogy csak öt-hat ilyen animációval már lenne egy természetesebb érzése az embernek. Nem beszélve arról, hogy a falu is szemléletesebben pezentálható azzal, hogy pl. hány embert rak le a program, hány marha legelész a falu mellett stb. Továbbmegyek, ha építek egy épületet, a faváz-modellen lehetne pár kopácsoló-kalapáló faszi animáció, és hoppá: ha bemegy az ember a falujába, látja, mire megy el a pénze! Építkezésre, nem korrupcióra. :D
A városokkal is lehetne kezdeni valamit. A keleti bazárok kapásból hihetőbbek lennének, ha mondjuk négyszer annyi ember - nem csinálna semmi mást, mint sétálna. Tényleg visszás, hogy egy városban annyi ember lézeng, mint egy faluban, annak ellenére is, hogy értem, hogy így a "300 dénárért nő a rep."-csávót, illetve adott küldetéseknél a kémet megtalálni legalább nem ér fel a "lehetetlen" kategóriával, de ezt is át lehetne hidalni. (Pl., ha száz ember rohad a városban, akkor a küldetés leírásánál megadni, hogy emberünk a piacon lézeng, és kék köntöst visel.)

De nem kell itt megálni, egy rakás hasonló példa alapján mondom, hogy hatalmas potenciál van ezen a téren a játékban; pl. bizonyára támadtátok már viking rablók kikötőit. Sokadjára unalmassá válhat, de meg kell hagyni, a "rablótípusok" búvóhelyeinek jellegzetessége megint zseniális, és - ott áll a kis öbölben egynéhány hajó. Tehát a hajómodellek is készen vannak! Igazán lehetne hajózni is (olyant már nem is mondok, hogy vízen megütközni, simán csak úgy, hogy két hajómodell össze van tolva a nyílt vízen, és azokon sima "szárazföldi ütközet"), úgyis a játékban egy nagy rakás időt elvesz az utazás. A tengeren például lehetne gyorsabb.

"Satöbbi".
Most csak úgy ötleteltem.


(szerk: Hm. Ez hosszú lett.)
Pras
Pras 2011.03.26. 21:16
Teszteltem.
...előbbi. ;]
további hírek

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.

JátszóDome: Killing Floor 2

Zoo_Lee a zombigyilkolós co-op játékba vetette bele magát.