Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Dragon Age 2 - patch közeleg

Még szinte meg sem jelent a Bioware fantasy szerepjátékának második epizódja, már érkezik is a tapasz.

2011.03.12. 18:51 | szerző: rootshaper | kategória: Játék

Ezerrel dolgoznak a Bioware munkatársai a felmerülő hibák kiküszöbölésén, mind konzol, mind pedig PC terén. Mike Laidlaw, a Bioware vezető designere két fontosabb hibára hívta fel a játékosok figyelmét: az egyik a DX11-es videókártya tulajdonosokat érinti, ugyanis durva kompatibilitási problémák merültek fel a két vezető videókártya gyártó termékeivel szemben. Ha ti is érzékeltek a DX11-es videókártyátokkal érthetetlen lassulásokat, szaggatásokat a játék közben, akkor nyugi, a gyógyír már úton van, addig is vegyétek vissza a renderelést DX9-re. A másik bug csak a konzolosokat érinti: náluk az automatikus támadással vannak gondok. A menüben nem látható az opció, amivel ezt a funkciót be lehetne kapcsolni, így ahhoz, hogy folyamatosan támadás alatt tudjon tartani a játékos egy ellenséget, folyamatosan nyomkodnia kell az erre kijelölt gombot, vagy kiadni külön a parancsot az automatikus támadásra.

A PC tulajdonosok jobb helyzetben vannak a várakozással kapcsolatban, ugyanis amint elkészül a tapasz és azt megfelelően letesztelik, már letölthetővé is válik, azonban a konzolosoknak rossz hír, hogy a Microsoft és a Sony által is be kell vizsgálni a javítást, így ott még kiszámíthatatlan mértékű csúszás várható. ■

Dragon Age II
A legutóbbi Dragon Age II cikkek, hírek

hozzászólások (11)

rootshaper
rootshaper 2011.03.12. 21:29
ezt a két mondatot most nem tudom összekapcsolni. DX11-re állítottad ami által előjöttek új effektek és ebből az következik, hogy van DX10 rendering mód is?
Sucee
Sucee 2011.03.12. 21:33
A GTS250 kártya is fontos a mondatban, aminek nincs Dx11 támogatása. :)
rootshaper
rootshaper 2011.03.12. 21:37
akkor sztem csekkold le, hogy amit a windózos settings progiban beállítottál, az in-game is úgy maradt-e, mert oké, hogy nekem is a 9600GT-vel engedi azt, hogy feltoljam veryhigh-ra, meg DX11-re a progiban, de amint elindítom a játékot, mindent visszadob a kártyám maximumára. azok a plusz effektek lehet, hogy csak a placebó hatás :D
Sucee
Sucee 2011.03.12. 21:43
Eleve ingame állítottam be, és a játék újraindítása után is megmaradt úgy, ahogy volt.
Richie
Richie 2011.03.13. 03:37
Nálam semmi baj sincs Highon... egyedül az ultra Highon döcög, ott viszont nem értem miért, ugyanis nem sok különbséget látok.
további hírek

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.

JátszóDome: Killing Floor 2

Zoo_Lee a zombigyilkolós co-op játékba vetette bele magát.