Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Star Wars: The Old Republic - kódex

Egy kódex is segíti majd a játékost a beleélésben.

2011.05.10. 09:37 | szerző: rootshaper | kategória: Játék

Sok játéknál fontos a történet, de a szerepjátékoknál ez kiemelten igaz. Viszont sok olyan játékos van, akit mindez nem érdekel, de talán a Star Wars rajongók közt van ebből a legkevesebb. Nekik akar kedvezni a Bioware az új bejelentett fícsörrel, mely egy, a Mass Effect-ben már megszokott kódex rendszer lesz, ahol a játék raktározza majd az információkat, amiket pályafutásunk alatt megszereztünk.
"Természetesen rengeteg olyan játék van, ami mély és részletes háttér történettel rendelkezik, melyet a fejlesztők kemény és fáradtságos munka árán alkottak meg, azonban a játékos csak azt látja belőle, amit a karaktere lát. Általában a gazdag háttértörténet csak arra alkalmas, hogy a küldetéseknek egy keretet adjon, de a játékosok soha nem kapnak egy átfogó képet a történésekről. Ez a dolog csak egyre rosszabb és összezavartabb lehet akkor, ha a játékos kihagy pár küldetést és kimarad a sztori fő vonulatának egyik kulcsfontosságú mozzanatából. Ami ilyenkor általában történik az az, hogy a játékos feladja a történet megértését, és elkezdi a játék más részeit keresgélni, amit jobban tud élvezni.
Egyértelmű, hogy ez egy fontos probléma volt a számunkra, mivel a Star Wars univerzum az egyik leggazdagabb sci-fi világ, amit ismerünk. Sok írót és programozót azért alkalmazunk, hogy bővítsék a Star Wars univerzumot az Old Republic kornak megfelelően. A Bioware számára - és természetesen a The Old Republic számára is - nagyon fontos a történet, és az, hogy a játékos megértse, befogadja. Így a játékélmény is sokkal jobbá válik, ha a játékos tudja is azt, hogy mit miért csinál, nem csak csinálja.
"
Ez áll a Bioware blogbejegyzésében, melyben a kódex fontosságáról nyilatkozik az egyik fejlesztő. Úgy számoljákt, hogy a kódex jelenleg 120000 szót tartalmaz, ami több, mint az eredeti Star Wars novella. De ne aggódj, nem leszel rákényszerítve, hogy akár csak egy szót is elolvass belőle; ez csak egy lehetőség azok számára, akik mélyebben bele akarnak folyni a történésekbe.
Lesznek egyébként olyan al-bejegyzések is a kódexben, melyekért keményen meg kell majd küzdenünk, hogy megszerezhessük. Ezek a "datacronok" örök érvényű bónuszt jelenthetnek a karakter számára, viszont a megszerzésükért meg kell majd szenvedni, mert igaz, hogy eléd rakják, de egy olyan helyre, ahova soha nem gondoltad volna, hogy fel kell egyszer jutnod.
A játék valószínűleg idén már megjelenik PC-re, talán ősz-tél környékén, mivel a tavaszi megjelenést eltolták egy távolabbi időpontra. Az EA egyébként úgy gondolja, hogy sokkal inkább lesz a játék ellenfele a kisebb, ingyenesen játszható MMORPG-knek, mintsem a World of Warcraft-nak. Úgy számoltak, hogy 500000 előfizető már elég lesz ahhoz, hogy a játék jól profitáljon; ebből viszont elég magas havidíjakat lehet leszűrni, ha azt vesszük, mennyi pénzt beleöltek már a játék fejlesztésébe. ■

Star Wars: The Old Republic
A legutóbbi Star Wars: The Old Republic cikkek, hírek

hozzászólások (15)

PrOHax
PrOHax 2011.05.11. 03:22
Azért azt tegyük hozzá, hogy a 600.000 megszűnt WoW felhasználóból rengeteg bot és egyéb segédprogramot használó játékos bannolása is benne van. :-)

Engem csak az idegesít a WoW kontra SW:Tor szituációban, hogy mindenki azt állítja, hogy "áááá esélye sincs megverni a WoW-ot"!

Kérdem Én: Miért kellene elverni egyáltalán?

Jómagam és szerintem a Bioware/Lucasarts is örülne annak, ha lenne egy fix 1-2 millió előfizető amiből már nagyon szépen lehet profitálni, nem kell feltétlenül 12 millió (az már csak ráadás).

(Megjegyzem, anno a Blizzard kb. 100.000 előfizetőt saccolt amikor a WoW-ot fejlesztették)

A WoW és az SW:Tor a maga kis külön világával meg fognak férni egymás mellett, ugyanúgy életképes lesz\marad mind2 produkció!

Véleményem szerint ez a játék egyáltalán nem lesz bukás, meglesz a Bioware\Lucasarts által elképzelt profit és egy nagyon jó kis MMO-val fogunk bővülni, ami akár még korszakalkotó is lehet a maga kategóriájában!

(csak jelenne már meg...):-D
Lovi Tommy
Lovi Tommy 2011.05.11. 06:05
Én a gw2ről gondolom ezt elvakultan hogy korszakalkotó lesz :-D
Aruns
Aruns 2011.05.11. 07:28
A Star Wars univerzumnak mindig is legendásan erős volt a PR-ja, George Lucas sokakat nagyon megelőzött ezzel már a hetvenes évek végétől (ráépülő sok gagyieladásból is csillagászati bevételei voltak/vannak). A Bioware pedig tényleg nem szokott hulladékot kiadni, szóval szerintem ez egy sikeres projekt lesz és hosszabb távon az is benne lehet a pakliban, hogy túlnövi a WOW előfizetői létszámát is.
Talán egyszer még én is hajlandó leszek előfizetni rá (nagyon távol tartom magam a stílustól, mert borzasztó időrabló, amiből nekem semmi sincs felesleges, de lehet, hogy erre fogok szakítani pár év múlva).
rootshaper
rootshaper 2011.05.11. 11:24
csak sokan már rohadtul unják a tipikus sárkányos, óriáspókos, mágiás meg kardozós fentezi játékokat. MMO-bol szinte csak az van, leszámítva az EVE Online-t. nevetséges, hogy a scifi rajongókat így hagyják punnyadni és nem fejlesztenek nekik MMO-t. ja, de, mostmár igen. és a számomra legkedvesebb scifi univerzumból ráadásul :)

Aruns: ha jól megcsinálják és nem úgy, ahogy a wow-ot, akkor van esély rá, hogy nem a belefektetett idő fogja meghálálni magát és nem attól leszel jobb, hanem a skilltől. ezt elismerem nagyon kevés esélyel remélhetjük, de mégis ott az a "mi van ha mégis", ha tényleg a skilles játékos kapja a jó lootot és nem az, aki kellő ideig farmolja? ez lenne maga a csoda és az igazi innováció.
Lovi Tommy
Lovi Tommy 2011.05.11. 14:03
csak ha valaki nagyon casual viszont érdekli akkor annak nem éri meg havidíjat fizetni. Én is későn érek haza, 1-2 órát játszom hétköznap, hétvégén meg jobb dolgom is van sokszor mint otthon ülni a lakásban. úgy éreznám, hogy nem használom ki eléggé amit a pénzemért kapok.

Sokan unják, de azért a többség szerintem szereti :) különben nem lehetne eladni semmilyen fantasy-t ma már (s gwben legalább a standard fantasy fajok kicsit átlettek dolgozva :) )
további hírek

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!