Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2011

Need for Speed The Run - fuss!

Hosszabb gameplay videó az új NFS-ről.

2011.06.07. 17:13 | szerző: Retee | kategória: E3 2011

Bár a Need for Speed kapcsán sokat fanyalogtunk az elmúlt években, az új epizód, a The Run egyelőre biztatónak tűnik. A tegnapi EA sajtóbemutatón legalábbis meggyőzőnek tűnt a Run, amelyben a járgány vezetése mellett időnként a négy kereket két lábra kell cserélnünk a menekülés reményében. Erről láthatunk most egy hosszú gameplay trailert, tessék kattintani! ■

Need for Speed: The Run
A legutóbbi Need for Speed: The Run cikkek, hírek

hozzászólások (61)

balays82
balays82 2011.06.09. 11:39
"számomra a két gagyi parasztvakító underground rész után a két shift volt a legszarabb, és hozzáteszem nem azért, mert szimulátor akart lenni, hanem azért, mert NFS címszó alatt akarta ezt tenni"

Ugyanakkor:
"döbbenetesek az éjszakai fények. egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal. koponya nézetből, ahogy a műszerfalat megvilágítják a mögöttem jövő autók, ahogy a fényszóróm tökéletesen pontos nyújtott árnyékot generál az útra guruló gumik mögött... áh. valami elképesztően állat produkciót dobtak össze.

ez nekem eddig az év sokadik meglepetése. ez az év tényleg a folytatások és a meglepetések éve lesz/van. imádom 2011-et!" - idézet tőled a Shift 2 topikjából.

Akkor most hogy is van ez?
rootshaper
rootshaper 2011.06.09. 11:56
"és hozzáteszem nem azért, mert szimulátor akart lenni, hanem azért, mert NFS címszó alatt akarta ezt tenni"

- teljesen más lenne a helyzet, ha nem NFS-ként adnák ki, hanem valami új cím alatt. ha nem akarna NFS lenni, mert ez már rég nem NFS. ami a legközelebb áll most a régi jó NFS szériához, az a Hot Pursuit, de annak is még lenne mit megörökölni a negyedik részből pl.

nem állítom, hogy szar a SHIFT sorozat, csak nem passzol hozzá az NFS név, ennyi az egész. és ez volt igazából az a pont, ahol a szimulátorosok elkezdtek siránkozni (ja, nem, bocs, a Pro Street, csak azt hajlamos vagyok totál elfelejteni, annyira értékelhetetlen lett), hogy "legyen má az NFS inkább szimulátor má!". ezzel beindítottak egy lavinát, amiből igazából az árkád autókázók - pölö én - fognak szarul kijönni, mert az EA látja, mennyire igény van a SHIFT-féle görcsölésre és így ezt fogják nyomatni inkább, mint a Hot Pursuit-féle száguldozást, minden realitás nélkül. szomorú vagyok, ennyi az egész :(
rootshaper
rootshaper 2011.06.09. 11:58
ja, még egy zárójel. nekem tök elég lenne az, hogy ahogy a HALO első részét, mondjuk a NFS 4-et is hádésítenék. én azzal ellennék addig, amíg az EA rájön, hogy az NFS széria árkád játék és köze nincs a szimulátorhoz. ha ez 10 évbe telik majd nekik, akkor annyiba, csak adjanak valamit, amivel játszhatok az új TV-men és azt a feelinget adja, mint amit a NFS 4 és a Hot Pursuit (NFS 3) nyújtott.
balays82
balays82 2011.06.09. 12:25
Oké, csak furcsa volt, hogy megjelenéskor dicsérted a játékot, pedig már akkor is tudhattad, hogy NFS néven kiadott szimulátor(szerűség). Illetve ez már nem is annyira egyértelmű, ment is róla vita, hogy egyáltalán a NFS vonalhoz tartozik-e még a Shift 2, vagy már levált arról. Szerintem egyébként nem, mivel ha csak apró betűkkel is, de még mindig felfedezhető a Need For Speed a címben, még akkor is, ha már nem ezen van a hangsúly. Hasonló a helyzet, mint a Modern Warfare esetében, amely tulajdonképpen önálló névvé nőtte ki magát a CoD Szérián belül, vagy ott van a Dirt, amelyik a harmadik részre már el is hagyta a Colin McRae előtagot (talán a versenyző halálától függetlenül).
Másrészt pedig egyáltalán nem úgy tűnik, hogy az EA a Shift sikerei hatására hanyagolná az arcade száguldozást, amire a legjobb példa éppen a topik tárgya, vagy a tavalyi Hot Pursuit. Így pedig szerintem teljesen jól megférnek egymás mellett a különböző stílusú részek, ahogyan már korábban is írtam.
goodboy007
goodboy007 2011.06.09. 18:31
Látom nem érted.

Én nem várom el, hogy mostantól az NFS név egyet jelentsen egy profi szimulátorral, de ha már a kedves EA abba fágja a fejszéjét, hogy ebbe az irányba nyit, ÖNKÉNT ÉS DALOLVA, akkor csinálják meg tisztességesen és ne úgy, hogy az a réteg, akit megcélozna, csak vigyorog a fizikán, aztán fél perc után törli.

Szerintem a legjobb rész az Underground 2, de ettől eltekintve is a régebbi részekben még azért szükség volt némi vezetési tudásra is, nem 400-al végigkanyarodok a nyilakon stílusban kellett játszani. Illetve pont az Underground 1-el jött ez be, ahol próbálták elhitetni az emberrel, hogy egy nagy városban vagy, közben a nyilakon túl sosem jártál, de előtte legalább volt egy lineáris pálya és kész, nem pedig nem létező falak terelgettek és ha elcseszted a kanyart, akkor sokszor buktad a versenyt.
Ez kb. olyan, mintha egy FPS-ben magától célozna és lőne a játék, neked csak a wasd négyest kéne nyomogatni.

Szóval nem az árkád vonal a gáz, hanem ez az árkád vonal, hogy mint manapság mindent, ezt is a népesebb, de komolyabb agymunkára képtelen réteg igényeihez próbálják igazítani.
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.