Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Star Wars: The Old Republic - összegezzük a látottakat

Az E3-on napvilágot látott új infók a játékról.

2011.06.14. 10:10 | szerző: rootshaper | kategória: Játék

Ha egy fejlesztő cégről elhiszem azt, hogy az elmúlt 5 évben megfeszített tempóban dolgozott az épp fejlesztés alatt álló játékán, az Old Republic-on, akkor az a Bioware. Réges régen, egy messzi-messzi galaxisban kezdődött meg a játék fejlesztése és mostanában kezdjük csak úgy érezni, hogy hamarosan tényleg a célegyenesbe ér az MMO világ és a Star Wars világ egyik legnagyobb projektje.
Az első és legfontosabb dolog, amiről már valószínűleg mindenki tud, akit kicsit is érdekel a játék, de az E3 alatt még inkább brillírozott, a teljes szinkron, a sztorivezetés, a párbeszédek és döntéseink súlya. Az, hogy egy játék a tömeges online módot választja a játékosok hosszútávú lekötésére, még nem jelenti azt, hogy a sztorinak csak jelzés értékűen kell szerepelnie, a párbeszédek szinte nem is létezhetnek, valamint a küldetéseket csak szöveges úton ismerhetjük meg. Mindezeket kívánja a Bioware megreformálni egy úttörő, aktív párbeszédrendszerrel, melyben az egész csapatnak beleszólása van a történet folyásába. Ez úgy működik, hogy ha választás előtt áll a csapat, mindenki eldöntheti, mit reagálna, majd pedig a csapat egyik tagja a véletlenszerűen véleményt nyilváníthat. Azonban a döntésünk még így is sokat nyom a latba, ha épp nem mi kaptuk a megszólalás jogát. Minden döntés után a válasz alapján dark illetve light side pontokat kapunk, ha beszéltünk, ha nem. Tehát ha jó akarsz maradni, még a rossz gondolatok csíráját is fojtsd el magadban.
Ízelítőt kaphattak az E3 szerencsés látogatói a Tatooine bolygón való életből is. Itt homoksiklót használhat a játékos majd a 25-ös szint meglépése után, mellyel gyorsan közlekedhetnek egyik faluból a másikba. Lesz is rá szükség, ugyanis a Tatooine bolygó felszíne már önmagában gigantikus és számtalan felfedezni valót rejt. Helyet kap még a World of Warcraft játékosoknak ismerős lehetőség is, mely egy bizonyos helyre visz vissza minket azonnal, ahogy elsütjük. Ott Heartstone volt a neve, itt még nem tudjuk, mi lesz.
Végre egy kicsit többet is megtudhattunk a raid és insta rendszerről, valamint ezzel együtt a csapatkeresési módokról is. A raideket a TOR világában Operation-öknek fogják hívni - de állítom, hogy senki nem fogja becses nevén szólítani, csak egyszerűen raid - és kő keményen a sztorira fog építeni, ami ha hihetünk a fejlesztőknek, megállja majd a helyét. Instázni is fogunk tudni, negyedmagunkkal, ezek lesznek a Flashpointok. A küldetéseket is két csoportba sorolhatjuk, az egyik csoport a fő küldetéseket foglalja magában, itt még véletlen sem kell majd monoton, X darab Y legyilkolására felszólító küldetésre számítani, ez szín tisztán sztori lesz, tele az RPG-k minden sajátosságával. A mellékküldetések közé tartoznak majd a grindolós feladatok, ezek opcionálisak lesznek, de természetesen aki hamar a végére akar jutni a szintezésnek az úgysem fog kivételt tenni.
Lentebb megtekinthetitek a Tatooine bolygó fejlesztői naplóját, ahol a leírtak hitelességéről vizuálisan is megbizonyosodhattok. A játék pedig jön... majd. Reméljük minél hamarabb. ■

Star Wars: The Old Republic
A legutóbbi Star Wars: The Old Republic cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Év játéka 2016. szavazás

Ismét olvasóink szavazatai döntenek a díjak sorsáról.

Nyereményjáték gamescomos lootért!

Pólók, pendrive, párna és sok más jóság vár Rátok.

Injustice 2 sztori trailer Brainiac tálalásában

A második rész épp ott veszi fel a fonalat, ahol az első letette.

Idegenvezetés a Mass Effect: Andromeda hajóján

Új előzetes mutatja be a Tempestet és a gyomrában pihenő Nomadot.

Nintendo Switch részletek: március 3-án érkezik az új konzol

Az új Zelda játék is a nyitócímek között lesz.