Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Depth - többszemélyes merülés

Érdekes multiplayer koncepciót dolgozott ki a Team Depth.

2011.07.10. 21:15 | szerző: rootshaper | kategória: Játék

Az ismeretlenség homályából bukkant fel a függetlenül fejlesztett Depth című játék, melyen a Team Depth dolgozik jelenleg is gőzerővel. A játék egy kompetitív, többszemélyes móka lesz, melyben a kék sarokban a cápák, míg a piros sarokban az emberek foglalnak helyet.
A két csapatnak három-három kasztja lesz, az embereknek kincsek felkutatása és megszerzése lesz a feladata, míg a cápáknak nyilván ezt kel megakadályozni majd. Lesz itt egy enyhe lövölde is, de mivel a víz alatt kevés fegyver működik rendeltetésének megfelelően, így a hangsúly a lopakodáson és taktikázáson lesz. Nem elég, hogy egy FPS-ekben szokatlan helyszínre kalauzol el minket a játék, ahol az előre-hátra-jobbra-balra kombináció kiegészül a fel és a le lehetőségeivel is, még lövöldözni sem lesz nagyon lehetőségünk. Ám ez lesz a játék leginkább megragadó ismertetője, így joggal pályázhat sok rajongóra. Az embereknek két "fegyverük" lesz, melyek a jelölőpuskában és a szigonyban merülnek ki. Egyik sem halálos, sőt! A jelölővel a többiek radarján láthatóvá tehetjük a cápákat, míg a szigonynak a fedezőtűzben és az eltérítésben lesz szerepe.
A cápák oldalán az ösztönökre kell majd hagyatkozni, de természetesen az állatok kifinomult érzékelése is a szolgálatunkra lesz. Például ha a közelben ember ólálkodik, azt a fokozódó szívveréséből észlelhetjük, míg a megsebzett áldozatnak a vére is hamar felkeltheti majd a figyelmünket. A tigriscápáknak lehetőségük lesz például kihasználni természetes rejtőzködési képességüket és elbújhatnak a kincsek közelében. Híresek a cápák még valamiről: sokszor harapnak le ezt-azt az emberekből. Ez bizony így lesz a Depth-ben is, és mikor már elfogytak a karok meg a lábak, marad a kivégző mozdulat, a fej leharapása. Nem vicc!
Egyelőre a játék egy PC-s projekt, de a csapat - reméljük az elkövetkező sikereken felbuzdulva - nem állította, hogy nem lesz konzolos verzió is a játékból. Egyébként az UDK-t használják a fejlesztésre, mely az Unreal Engine 3 fejlesztői kiadása és ingyen elérhető a nem kereskedelmi használat céljából. A játék megjelenéséről még nincs információnk. ■

hozzászólások (4)

Hype
Hype 2011.07.10. 21:49
Egy abszolút ígéretesnek tűnő ötlet szerintem, elég izgalmas lehet a nagy fehércápák elől bujkálni a társakkal :-D
-Jozef-
-Jozef- 2011.07.10. 21:56
Addig lesz izgalmas ameddig nem tapasztalja ki mindenki, hogy melyik mapon hol van az ideális búvóhely, onnantól minden cápa a kör legelején oda fog rohanni úszni és szétmarcangolni a búvárokat. Ennyit a nagyszerű ötletnek tűnő játékmenetről, de mondjátok ha optimistának kéne lennem.
rootshaper
rootshaper 2011.07.10. 22:53
ha elég nagy pályák lesznek, elég kevés játékosra, elég sok búvóhelyjel, akkor fehércápa legyen a talpán... uszonyán, hogy lefedje az összes búvóhelyet :)
cygary
cygary 2011.07.10. 23:25
Nem kell optimistának lenni, várhatjuk a következő években is a modern kori katonai FPS-eket, a tündés-orkos fantasy-t. Igaz hogy csak egy kisebb játékmódnyi ez a mutli, de legalább más mint a többi, ezért pedig piros pont jár. Nem feltétlen fog rosszabbul működni mint akármelyik másik multis játék kempelése, griefelése.
további hírek

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.

JátszóDome: Killing Floor 2

Zoo_Lee a zombigyilkolós co-op játékba vetette bele magát.