Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Diablo 3 - csak online

Folyamatos internetes elérésre lesz szükség a Diablo 3-nál.

2011.08.03. 09:44 | szerző: Retee | kategória: Játék

Valószínűleg nem okoz majd osztatlan sikert, noha ez egyre inkább bevett gyakorlat, hogy a Blizzard bejelentette, a Diablo 3-at kizárólag online lehet játszani. Pontosabban attól függetlenül, hogy milyen játékmódra is vágyunk, szükség lesz a folyamatos internetkapcsolatra, különben a single részt sem tudjuk elérni. A kiadó szerint erre a csalások megelőzése miatt van elsősorban szükség, de amúgy is fontos a Battle.net folyamatos elérése, a frissítések, a barátlista és a statisztikák miatt. Azt persze a Blizzard is elismerte, hogy időnként adódhatnak olyan helyzetek, mikor online kapcsolat nélkül is szeretne egy vásárló Diablozni, ám szerintük az előnyök felülmúlják a hátrányokat. ■

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek

hozzászólások (37)

rootshaper
rootshaper 2011.09.19. 22:14
"D2-ben ha 90 napig nem használsz egy bnetes karaktert, akkor törlődik. Valszeg hasonló lesz a 3. részben is."

ez már csak azért is marhaság, mert nem 2000-et írunk, könyörgöm. komolyan mondod, hogy egy 10 éves játékhoz akarod hasonlítgatni a mostanság megjelenő - de a lényeg, hogy MÉG NEM megjelent - folytatást?
már a WoW-ban sem "törlődnek" a karakterek, milyen patária lenne abból, jó isten... nekem megvannak még a 2005-ben kreált karaktereim is az accountomon.

"1) könnyen tudjon a játékos a karakterek között tárgyakat átadni" - ez már kimeríti a csalás fogalmát. nem azzal a karakterrel szerezted, egy tökmásik játékban. de te is belátod szerintem.
"2) tesztelni lehessen skilleket, egyebeket" - hülyeség, a net 2 napon belül a megjelenés után tele lesz guide-okkal, arról nem is beszélve, hogy skilltree építő app már most van!
"3) ráadásként a karaktert kevésbé érzem a sajátomnak, és biztonságban lévőnek..." - ez már az egyéni szoc. problémád, amint fentebb írtam, a 6 éves WoW karaktereim élnek és virulnak, még etetni sem kell őket.

neked jogod van véleményt formálni, nekem meg jogom van ahhoz, hogy leírjam, miért hülyeség, szal fogadd el, ha nem is tetszik, de hajszálon lógnak az érveid a nagy semmi fölött, egy enyhe szellő is leszaggatja őket.

no offenz meg minden, de tájékozódj, hogy miről is lesz szó, mielőtt a 11 éves rémemlékeidet ráhúzod egy új fejlesztésre.
warcat
warcat 2011.09.19. 23:18
Nagyon durva E.D. hozzászólása ,erösen trollgyanús, ezért csak mérsékelten reagálok :)Maradjunk annyiban,hogy magadat minősíted :)

-Diablo 2-höz 10 évvel a megjelenése után is készült patch,ami új tartalmat adott hozzá,futtatják neked a battle.netes szervereket ingyenesen,kérlek sorold a többi játékot,ahol hasonló a 'bánásmód'.
(a biztonság kérdése egy kissé más helyzet,de maradjunk annyiban,hogy egy 1999-2000 körül összerakott kísérleti multiplayer megoldásnak kellett volna állnia az idö próbáját szerinted)
Szitát nem lehet befoltozni,a lehetöségekhez képest próbáltak korrekt játékélményt biztosítani,egyébként a játékosok döntenek a csalás mellett nem vagy köteles beállni a sorba.


-shared stash...az összes karaktered látja ezt a 'ládát' és hatalmas, nem kell már játékot kreálni,söt még karaktereid által összegyüjtött arany is egy közös kupacban van.


-a bétázók közül nem egy írta,hogy az elsö 1x szint után nagyobb kötődést érez a karaktere iránt, mint bármikor korábban, mivel nincs elrontott skilltábla(vagy jajj 5 feles pontot rányomtam dexterityre) és kényszer a teljes ujrakezdésre,szabadon variálhatod és pakolgathatod /próbálgathatod a skilljeidet.
E.D.
E.D. 2011.09.20. 22:04
Sziasztok!

Igen, durva a hozzászólásom, mert hirtelen érzelmi felindulásból követtem el. Ez fakad részben a hírből (aminek bevallom nem néztem mögé, tehát bizonyos infokat nem tudok a d3-ról, amiket megosztottatok velem ebben a 2 hozzászólásban), másrészt meg abból, hogy a single playereseket sosem vette igazán komolyan a Blizzard, és ez mindig is frusztrálta a komoly sp-játékosokat. Évekig játszottam ezt a játékot, és főleg single-ben. (Neten csak az überek miatt játszottam.) Ha bármi túlhevültséget tapasztaltok az alábbi hozzászólásomban, az leginkább emiatt van.

rootshaper>

A mai napig 90 nap után törlődnek D2-ben a karakterek, pedig 2011 van. Magyarul, ha a Blizzard nagyon szeretné, ezt megtehetné a D2-ben is h nem törlődnek.

Természetesen a Diablo2-höz fogom hasonlítani a Diablo3-at - mi máshoz lehetne? :-)

Ne haragudj, de nem sokat játszhattál single playerrel, ha szerinted a tárgyak átadása csalás. Amiről te beszélsz h csak a saját maga által talált cuccait használja egy karakter, azt egyszerűen "magatalálós karakter"-nek hívják. Ennyi erővel minden multiplayeres trade csalás...

A guide-ok nagyon jó dolgok, de megint más, amikor saját stílusodhoz illő elosztást akarod meglelni.

warcat>

Az utolsó igazi content patch az 1.10-es, ami 2003-ban jelent meg. A 2005-ös 1.11 még hozzáadta az übereket, naná h csak battle.netre. Az 1.12-es és 1.13-as patch apróságokat javított. Az h a Blizzard még ennyi idő után is foglalkozik a játékkal, az jó, de h mennyire minimális mértékben, az megkérdőjelezi az egészet. Utána lehet olvasni az angol nyelvű fórumokon h milyen az általános vélemény az Blizzard Diablo2-höz való hozzáállásáról. Nem valami pozitív... és mindez azért, mert hiába vannak a játéknak jó alapjai, hiába adtak hozzá nagyszerű dolgokat az 1.10-zel, ha ezek az ötletek nincsenek még csak 10%-os mértékben sem kiaknázva. És ugyanez a helyzet a battle.nettel. Nem tudom, hogy utoljára mikor jártál arra, de most már évek óta az megy, hogy csak passwordös játékokban lehet normálisan játszani, ugyanis amint beléptél egy nyitott játékba, máris ott van 2-3 tradebot, és teleírja a képernyődet... Közben a Blizzard hangoztatja h ők biza tesznek a csíterek ellen, de ezek többnyire olyan lépések, amivel a normális játékost szivatják be. Mondok példákat. Simán kidob játékból, ha a kereskedőnél túl gyorsan klikkelsz/enterelsz. Mert ugye a bot is hasonló hirtelen dolgokat művel, hát emiatt botnak néz téged. Az meg közben nem érdekes h a publikus baal- és diablorunokat 95%-ban botok kreálják... Vagy ha pl. követem ezeket a runokat, akkor is könnyen kaphatok egy 5perces bant a szerverről, pusztán azért, mert a run lemegy 3 perc alatt, és elég 10perc alatt 3-4 játékba csatlakozni, és letilt, mondván ilyet főleg a botok szoktak csinálni, ezért biztosan te is bot vagy. A lényeg h van egy csomó megszorítás bneten, amit a bot tulajok simán megkerülnek, a kevés becsületes júzer meg szívhatja a fogát.

Írod, hogy nem kell beállnom a csalók sorába. Sajnos ez teljességgel megkerülhetetlen. Battle.neten nincsenek tiszta karakterek. Csak ha nem trade-elsz. Azzal h trade-elsz, máris a részesévé váltál olyan tárgyak kereskedelmének, amelyek nagy valószínűséggel duplikációval keletkeztek, vagy pedig egy bot találta őket. A kereskedelem alapelemei a rúnák, ezek a váltópénzek. És biza ha eladsz vmit, mondjuk 6 Ist rúnáért, akkor mérget vehetsz rá h abból 5-öt vagy dupe v. pedig bot által talált tárgy. Akkor ne trédeljünk bneten...? Ennyi erővel játszhatna az illető single-ben is... a battle.net legfontosabb mozgatórugója a trade.

A multiplayer kód lehet h 1999-2000 körül keletkezett, de ahogy te is írtad, sok-sok patch született azóta, tehát azért nem olyan ósdi az. Bizonyos vagyok benne h WoW-ban nincs annyi csalás, mert ott biztos keményen odalép a Blizzard, hiszen egy frissebb, és több embert érintő termékről van szó, ott nem lehet lacafacázni. A Diablo2-játékosoknak leginkább az fáj h mivel már nem generálnak pénzt a Blizzardnak, ezért az utóbbi 5-6 évben már sokadrendű játékosoknak minősültek. Ez meglátszott az azóta született patcheken, és elkészítési tempójukon. A Diablo2 egy jó játék, ezt senki sem vitatja, de igazán jóvá a fanatikus játékosok tették, és az ő fanatizmusuk nem lett kiszolgálva. Egy maréknyi új crafted recept, könnyebben hozzáférhető rúnák, plusz pár apróság, és sok-sok ember borult volna le a Blizzard előtt. Így viszont sokaknak kicsit keserű a szájíze, sőt, mintegy beletörődtek abba h kedvenc játékuk a cégnek csak annyira fontos h lélegeztetőgépre tegyék.

A shared stash nagyszerű dolog, olyannyira nagyszerű, hogy már a Diablo2 megjelenése után is eszébe jutott a rajongóknak, aztán hogy hogy, hogy hogy nem, mégsem jutott be egyetlen patchbe sem. (Volt ilyen hivatalos magyarázat, hogy nem bírnák a szerverek... *cinikusmosoly* )

Bevallom, a pontok újraosztogatásának már a D2-ben sem örültem igazán (1.13 egyik questje teszi lehetővé). Eladdig volt vmi értéke annak h mennyire figyelek oda a karakteremre, hová teszem a pontokat, ill. előre megtervezem. Komolytalannak találom, sokkal inkább a casual gamereknek való ez sztem.

Hű de elkanyarodtunk. Nekem nem tetszik az a tendencia h "csak a neten tárolódjanak a dolgok". Már régóta vizionálnak olyat h az oprencer is ott lenne, a júzernek csak hardvere lenne. A legminimálisabb kontrollod sem lesz így előbb-utóbb a saját géped, a saját információid. Erősen érdekelne a Blizzard motivációja h miért szünteti meg az igazi single playert, de kötve hinném h ez az ok a csalók elleni háború lenne. Másról is van szó, ez egészen biztos.
E.D.
E.D. 2011.09.20. 22:06
*saját információid felett
warcat
warcat 2011.09.20. 23:40
Na örülök,hogy csak ilyesmiröl volt szó, ' belilult a fejem' :)

2004-05 körül hagyhattam abba dio2-öt, azóta inkább maradok a szép emlékek megörzése mellett és nem kezdek neki újra.
Igen,ezek a dolgok már akkor is erösen lefertözték a játékot.

A karaktertörlés már régóta nem a helyhiány miatt van(de érdekességképp épp a minap találtam fiók mélyén egy számlát,120 gigás vinyó 24 000 volt 2004-ben),hanem ezzel is tisztul a játék kicsit ,gondolom én,voltak 'bugged' vagy korábbi patchból származó tárgyak anno ,erre konkrétan emlékszem, travellers boots ami rengeteget ért,ha nem foglalkozol a karakterekkel,akkor eltünnek a karakterekkel együtt.

2-3 év után már merész dolog komoly támogatást várni a játékokhoz,ehhez képest szerintem a Blizzard nagyon korrektül jár el.
Egyébként az alapelgondolás (biztonsági)hibáit nem lehet csak úgy befoltozni.
Olyasmire gondolj itt,hogy a singleplayerben készült mentések szabadon hozzáférhetöek voltak egyböl,aki csalni akar és ért is a programozáshoz,annak ez hatalmas segítség,elemezhetö,hogyan,milyen sorrendben menti el a dolgokat a játék például.Volt olyan dupeolási módszer, ami a kellö pillanatban elöidézett szerver crash-el operált.

Épp ezért örülök a csak internettel-dolognak ,ez a wowos vonalat követi, mindent a szerver tárol.
99%-ban biztos vagyok benne,hogy ezúttal nem lesznek klónozott tárgyak,botok természetesen igen,de azokat kordában fogják tartani.
további hírek

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.

Death Stranding trailer a The Game Awardsról

Hideo Kojima nyerte az Industry Icon díjat, köszönetképpen pedig új előzetest villantott készülő játékából.

Várható megjelenések - 2016. december

Bár lecsengett az őszi főszezon, az utolsó hónapra is jutott néhány ígéretes premier.

Ingyenes Neverwinter Nightsszal indult el a GoG téli akciója

48 órán át szerezhető be ingyen az RPG Diamond Edition verziója.

JátszóDome: Killing Floor 2

Zoo_Lee a zombigyilkolós co-op játékba vetette bele magát.