Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Battlefield 3 - az unlock és reward rendszer

Kicsit bővebben is bemutatjuk az elérhető jutalmakat és egyéb nyalánkságokat.

2011.08.05. 18:21 | szerző: rootshaper | kategória: Játék

"A Battlefield 3 lesz a DICE legnagyobb mélységekkel rendelkező lövöldéje." - áll a Battlefield blog aktuális bejegyzésében, és mi el is hisszük ezt, ugyanis leleplezték a jutalmazási rendszert, ami tényleg nem piskóta.
Ha visszagondolunk 2005 környékére, akkor az első dolog, ami a Battlefield kapcsán eszünkbe juthat, az az, hogy a nevezett lövölde az elsők közt vezette be a mostanra már szokásossá vált jutalmazási rendszert, annak érdekében, hogy a játékosok még hónapok - sőt, évek - múltán is visszatérjenek a csatatérre. Ez, amint láthatjuk, elég jól sikerült a cégnek, így nem is vitás, hogy a dolgot tovább mélyítve próbálnak még hosszabb időre odaszögezni bennünket a monitorhoz. Ha a Bad Company 2-höz kell viszonyítanunk a Battlefield 3-at, akkor arra juthatunk, hogy az új sikervárományosban tízszer több feloldható kiegészítő szerepel majd, mint a BC2-ben, ráadásul egy hatalmas unlock fát is fog tartalmazni, csak a járművekre specializálódva. De menjünk inkább mélyebbre, mert a több ugye nem mindig jelent ténylegesen többet.
A Medal of Honor stílusában mostantól ribbonokat fogunk kapni a harctéren elkövetett merényleteinkért és a csapatunknak tett jóságért cserébe. Ezeket sokkal barátságosabban fogja osztogatni a program, mint a Bad Company 2 tette. Nem kell arra gondolni, hogy minden megtett lépés után jutalmat fogunk kapni, de amiket személy szerint én nagyon hiányoltam a Bad Company 2-ből, az X mennyiségű, stratégiai fontosságú pont elfoglalása egy meccsben például díjazva lesz. Továbbá még a csapatjátékra koncentrálók is megkapják a magukét, ribbonok formájában - nekik is járni fog mindenféle színes kitüntetés, amiből elég szép mennyiségű lesz majd összegyűjthető a meccsek során.
Mivel a csapat győzelme a játék végleges célja, a fejlesztők igyekeznek úgy megalkotni a megszerezhető személyes achievementeket, hogy azzal a játékosoknak segítenie kelljen a csapatát, így győzelemre buzdítva a szemben álló feleket. Azért is kitüntetnek majd minket, ha X órát eltöltünk az amerikai hadsereg kötelékében, de ez például a keményebben megszerezhető érdemek közé lesz majd sorolva. Természetesen a Bad Company 2-ben megismert rangrendszer is megtalálható lesz a BF3-ban, de megpróbálják a fejlesztők tovább emelni ennek is a színvonalát úgy, hogy ha elértük a maximális rangot, még akkor is lesz mit tennünk a csatatéren: ezek lesznek a Service Stars névre hallgató kitüntetések.
A Service csillagok hozzáadódnak a fegyvereink, felszereléseink, valamint járműveink jelvényeihez és ezt az ellenfél játékosai látni is fogják, amint általunk halnak meg. Ahogyan azt a Call of Duty-ban is láthattuk, itt is lesz afféle jelvényünk, amin az érdemeink lesznek feltüntetve, ezzel is rombolva az ellenséges csapat harci morálját. Minden felszerelésre és fegyverre 100 ilyen csillagot szerezhetünk meg, ami kemény feladatnak ígérkezik. Az unlockok is ehhez igazodnak majd, ugyanis a fegyver, amit a legtöbbet használunk, egyre többféle extrával lesz felruházható, ami csak ahhoz a fegyverhez jó. Ez igaz természetesen a kitekre és járművekre is. Ezen felül a begyűjtött XP pedig a rangunkhoz adódik hozzá mellyel minden kit számára használható rejtőzést segítő cuccokat, valamint fegyvereket nyithatunk majd meg.
Állandóan azt hangsúlyozzák a készítők, hogy "play it your way", azaz játszd ahogy akarod! Ez úgy tűnik igaz is lesz, ugyanis annak semmi akadálya sem lesz, hogy például a harctéri orvos szerepét betöltő Assault kithez hozzárendeljünk egy 40 mm-es gránátvetőt, ami az eddigiekben a sorozatban nem volt megoldható. Még jobban átgondolhatjuk, mivel induljunk neki a csatának, specializálhatjuk a gépkarabélyunkat akár hosszú távra, halál pontos találatokhoz is, vagy közelre, mely megközelíti a SMG-k tűzerejét rövid távon. ■

Battlefield 3
A legutóbbi Battlefield 3 cikkek, hírek

hozzászólások (34)

LordMatteo
LordMatteo 2011.08.12. 21:22
Publikon sajnos az a hozzáállás dívik, hogy a win/loss arány csak egyetlen egy számérték, a k/d meg az spm meg kettő másik, és a publikos statnéző józsit az motiválja, amit könnyeben tud felfelé tornászni - a w/l a legnehezebb, mert ott nem csak az egyéni teljesítményen múlik ez.
.:[Kain]:.
.:[Kain]:. 2011.08.13. 20:50
miért, téged tán nem motivál a jobb k/d ratio? engem igen, meg szerintem alapvetően mindenkit. de ezen felül hogy az anyámba fordítsam meg egyedül a win/loss-omat, ha 20 emberből 15 gyp-s, akikkel nem lehet csapatban dolgozni a játékok átlagában?

amikor meg chaten ordibálok, hogy ugyan dolgozzunk már össze, akkor elküldenek...
.:[Kain]:.
.:[Kain]:. 2011.08.13. 20:53
"kilőnek a picsába 1sec alatt, ha ezt teszed és nem fedezékről fedezékre nyomulsz előre."

hát az én rambo-m biza fedezékes egyszemélyes hadsereg volt mindig is, volt, hogy elment mellettem a fél ellenséges csapat, mert behúzódtam két ház közé (tényleg mákom volt, hogy senkin nem nézett futás közben balra :D )én meg mögülük leszedtem vagy 10 embert, mire kinyírtak.

a lényeg, hogy az én szememben a bf-es rambo az igazira hasonlít, elvégre Rambo-t sem ölték még meg egyik részben sem:D
LordMatteo
LordMatteo 2011.08.13. 21:07
Engem nem. :)

Jó, persze, régebben igen, tényleg azért játszottam, de már valahogy nem érdekel a statom. Ma BC2-tem, Bf2 után gondolhatod mennyire voltam a csapat húzóembere, főleg unlockok nélkül, 11/23 meg ilyenekkel zártam, szerintem egy-másfél éve fejbelőttem volna magam ilyentől. :D

Aztán már nem érdekel. Egy hete P4F kupában az utolsó, negyedik körben 6/8 volt a k/d-m (medikként az armorok seggének a védelme volt a dolgom a beugráló engik ellen), és végül úgy nyertük meg a kört hogy otthagytam az armort és körbementem az ellenfél hátsó zászlójáért (oda nem is tudtunk spawnolni, mert a közbeeső nem a miénk), de a ticket így nekünk jött, ezzel nyertük meg 998-1000-re a kört. Szar k/d, de megnyertem a kört a csapatomnak (végén 7/11 lett), ezt semmilyen stat nem mutatja meg, de én tudom és a csapattársaim is. A w/l arányba sem írják oda, hogy ebből x kört azért nyert meg a csapatod, mert ilyen meg ilyen jó voltál. Ezért nem érdekel, én nem a statom által mutatott arányokat tartom fontosnak (bár ehhez kell ugye aktív csapat, ahol a waros élmények jönnek).

Publikon egyedül meccset fordítani, hááát...Bf2-ben nehéz, de megoldható, kerülni kell, zászlókat foglalni stb, taktikázni ugye, ha nem elég skilles az ember fia hogy belőjön 6-8at az ellenféltől (vagy azok is jók). BC2-ben nehezebb, mert kisebbek a pályák, nehéz elsunnyogni >> nem erősíti a csapatmunkát (most csak a saját tapasztalatomat írom le).

Ezért felesleges szervezkedni a többi játékossal. Azt figyeltem meg, hogy a többség igyekszik azt követni/ahhoz belépni aki az előző körben az első helyeken volt, utána követik ha látják hogy érdemes. Ezért szoktam Bf2-ben úgy kezdeni hogy az első körben - ha nincs jó csapatmunka alapból - felfraggelem magam, nem is törődök mással, aztán köv. körben már jönnek is a maradék öt helyre a squadba, és onnantól már együtt megnyerjük a meccset, nem kell annyira a fraggel foglalkozzak.

(hú, jól elkanyarodtam a témától)
Kanduhrka
Kanduhrka 2011.08.14. 09:47
Cod4 publicon arra sem képesek, hogy a társak lőjék a helikotert. Múltkor már annyira felidegelt, hogy beírtam nekik chaten, ha nem lövik le az érkező gépeket, akkor átállok a picsába. Nem lőtték, átálltam. Erre el kezdtek anyázni, hogy gyáva szar vagyok, amiért a nyerő teamhez állok. AZ már nem zavarta őket, hogy az összpontszám felét én hoztam össze nekik.
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.