Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

The Elder Scrolls V: Skyrim - friss részletek

Akár vámpírrá is válhatunk az új részben.

2011.09.12. 10:38 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Véget ért a nyári uborkaszezon, elkezdődött az iskola, kezd hűlni az idő, és egyre közelebb kerülünk a Bethesda Softworks siker várományos RPG-je, a The Elder Scrolls V: Skyrim megjelenéséhez. A játék fejlesztői ezért most újabb részletekkel láttak el minket. A játékban nem lesz checkpoint rendszer, bárhol és bármikor elmenthetjük állásunkat, emellett természetesen lesz automatamentés is, mely három mentést rotál majd. Az NPC-k között lesznek gyerekek is, de nem bánthatjuk őket. Lesznek kivégzések, de ezeket nem kontrollálhatjuk, nem rajtunk múlik, hogy mikor melyik kivégzéssel vetünk véget a harcnak. A környezet nem lesz rombolható, deformálható, mivel a fejlesztőknek épp elég volt úgy megalkotnia ezt a szemet gyönyörködtető világot, hogy azt ne szabdalják töltő képernyők. Ismét lesznek mágikus fegyverek, lehetőségünk lesz vásárolni ilyeneket, vagy akár el is készíthetjük magunknak őket. Néha kalandjaink során fel is kutathatunk ilyeneket. Bármelyik kezünkben tarthatunk bármilyen fegyvert, illetve varázslatot, de a fáklyát, pajzsot és az íjat csak a bal kezünkbe foghatjuk majd. Lehetőségünk lesz beállítani a nehézségi fokot, ami hatással lesz az ellenfeleink képességeire, kitartására és hatótávolságára is, persze mindezt annak fényében, mi milyen fejlettségi szinten állunk. A játékban minden feliratozva lesz az átvezetőktől kezdve, a párbeszédeken át egészen a háttérzajokig, úgy, ahogy a korábbi részekben is.
A beállítások között kedvünkre átszabhatjuk majd a billentyűzetkiosztást. Zenék terén sem lesz okunk panaszra, több órányi vár ránk ugyanis. A sorozat második részéhez hasonlóan a Skyrimben is vámpírrá válhatunk, de ennek meg van a maga folyamata. Ha megfertőződünk, az nem jelenti automatikusan azt, hogy vérszívókká váltunk, ha időben cselekszünk, megállíthatjuk a folyamatot. Természetesen, míg a fertőzés fennáll, addig a napfény sebezni fog, mi pedig az alvó NPC-k vérét leszünk kénytelenek fogyasztani. De dönthetünk úgy is, hogy tetszik nekünk ez a létforma és teljes mértékben vámpírokká válhatunk, ami egészen más irányba tereli a történetet és más játékmenetet eredményez. Egyre biztosabbá válik, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrim esélyesként száll majd harcba az év RPG-je címért. Megjelenés november 11-én. ■

The Elder Scrolls V: Skyrim
A legutóbbi The Elder Scrolls V: Skyrim cikkek, hírek

hozzászólások (14)

gothmog
gothmog 2011.09.13. 11:06
Pont be akartam írni (de látom, beelőztél), hogy anno a Fallout 2-ben már az elején, a Den nevű koszfészekben összeszedtem én is a childkiller perket:-D Sok kis mocskos tolvaj. Mikor egy frankóbb tárgyamat tüntették el, és nem bírtam visszaszerezni (ha jól emlékszem, a futtatójukat már kicsináltam addigra), akkor bizony elsült az én kezemben is a fegyver, és akkor meg már, minden mindegy alapon, fel is számoltam az egész rohadt kis kölyök tolvajbandát.:-D
joccc
joccc 2011.09.13. 11:40
Nyilván 1 gyerek karakternél még a sebzés újramodellezése 1 kis plusz időt venne még igénybe,de 1 ekkora horderejű játéknál nem tudom felfogni,h miért nem tudják ezt megvalósítani.

Bár van 1 elképzelésem,h kb hasonló okok miatt,mint ahogy manapság számos játékban nem lehet állatokat ölni,mert az állatokra vetülő brutalitás miatt máris másik korosztály besorolást kapna (pl: tehén gyilkolgatása Távol-Keleten már nem annyira díjazott). Gondolom hasonlóról lehet szó,de ezt mindig akkora faszságnak tartottam. Például rengeteg ember van,aki az állatokat szereti gyilkolgatni, amik 1es szintűek,s védtelenek. Én mondjuk nem szeretem, ez sosem fogott meg,meg megérteni sem tudtam,de úgy lenne realisztikus (bár ez furcsán hangzik egy 1ébként is enyhén szürreális RPG-nél),ha tényleg ahogy mondod,mindent meg lehetne csinálni. Én emlékszem,h gyermekkorom óta azért játszom az RPG-kkel,vagy hasonló kaliberű játékokkal,h ugyanolyan -de eddig még nem sikerült ugyanolyan- szabadságot nyújtsanak,mint ahogy az a való életbe is van.
GeryG
GeryG 2011.09.13. 12:15
Tehát Te a való életben gyerekeket és teheneket gyilkolsz?
Nem Te vagy a Chupacabra? :D

Egyébként meg tuti nem azért nem lehet benne gyerekeket hentelni, mert nem tudják megcsinálni, hanem azért, hogy elkerüljék a felesleges "EZT A JÁTÉKOT BE KELL TILTANI, MERT MIATTA A HÜLYE FIAM AZT HITTE, TUD REPÜLNI ÉS KIUGROTT AZ ABLKAON, BLABLABLA" hadjáratokat, amiket a videojátékokat egyébként is ellenzők folytatnának ellene.
joccc
joccc 2011.09.13. 12:50
Jah 1értelmű.:-D

1ébként sztem inkább a gyermekek jogait érintő kérdések miatt. Pl.: Gta-ból sem hiába "maradtak ki" a gyerekek.
Balanses
Balanses 2011.09.15. 22:04
És mivan ha németet tanult? :P
további hírek

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.

Tartalmas öt percben a Mass Effect: Andromedáról

Akció, felfedezés, dialógus, nyomozás és autózás, mind egy trailerben.