Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

L.A. Noire - túl nagy lett

Brendan McNamara szerint a túlméretezett város miatt tartott sokáig a fejlesztés.

2012.01.04. 15:07 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Bár mindössze egyetlen játékot készített a Team Bondi, azzal jó eséllyel mégis beírta magát a videojátékok történelmébe. Az L.A. Noire olyan sokáig készült, hogy sokan már le is mondtak róla. A stúdiót alapító és vezető Brendan McNamara egy interjúban mesélt a fejlesztésről, és arról, hogy szerinte Los Angeles lemodellezésével ment el a legtöbb idő.
"Hatalmas játék lett. A térkép óriási, ami voltaképp az én hibám is. Magunknak kellett megterveznünk minden folyamatot, mivel új stúdió voltunk új eszközökkel és új technológiával. Ma már birtokunkban van a tudás, hogy hogyan építsünk fel egy várost, de akkor ezt is magunknak kellett megterveznünk, és működésre bírnunk: az úthálózattól kezdve, a troli vonalakon át a villanyvezetékekig, amik összekötik az épületeket... A technológia rendkívül összetett volt, beleértve a MotionScant is. Az első másfél év - talán több is - csak a kutatással ment el. Újságpapírokat böngésztünk, a srácok elutaztak Los Angelesbe, ahol az épületeket tanulmányozták, rengeteg fotót készítettek és összegyűjtöttek minden adatot, amire szükség volt. Nagyon pici stúdió voltunk, alig 16 fő, és mindezeket magunknak kellett összeszedegetnünk, hogy egyáltalán elkezdhessünk dolgozni."

L.A. Noire (PS3)
A legutóbbi L.A. Noire (PS3) cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Sniper Elite 4 sztori trailer

Mi történt Olaszországban 1943-ban?

Renoir videoteszt

Kipróbáltuk az oldalnézetes noir platformert.

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.